Dit heeft helaas iedereen, de game draait redelijk kut ja. Wordt wel gelukkig al iets beter.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:47 schreef 46 het volgende:
Loopt BF bij jullie ook continu vast?? heb dat zelfs in de SP, ben ik mooi een eind op weg klapt ie vastweer bij die boot beginnen, of als ik een ladder op klim, dat ik dan door de vloer zak en onder het schip terecht kom. Kan ik weer niet verder en moet weer terug naar het schip...
![]()
Operation locker, geen voertuigen.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:22 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Die gamemode is eigenlijk een faal want hoe beter de teams aan elkaar gewaagd zijn hoe langer het duurt. Aan de andere kant is die ook weer het tofst want hoe beter je teamwork des te leuker je game.
Juist in obliteration kom je er achter hoe kwetsbaar je eigenlijk bent als persoon. De enige manier waarop je de bom kunt planten is rushen. Dus heli/quads/die andere autootjes en zsm scheuren naar een point waar ze op dat moment niet zijn.
Als je een AMD kaart hebt, even de 13.11 Beta8 drivers uitbrengen en door middel van Raptr de instellingen optimaliseren.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:47 schreef 46 het volgende:
Loopt BF bij jullie ook continu vast?? heb dat zelfs in de SP, ben ik mooi een eind op weg klapt ie vastweer bij die boot beginnen, of als ik een ladder op klim, dat ik dan door de vloer zak en onder het schip terecht kom. Kan ik weer niet verder en moet weer terug naar het schip...
![]()
operation locker? je zit daar altijd minimaal bij C achter die klote doorgang 10 minuten granaten te gooien naar de andere kantquote:Op woensdag 6 november 2013 10:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Operation locker, geen voertuigen.
Dan is teamwork echt wel belangrijk en dat deden we ook.
Met 10 man rond de bom carrier ondersteund door machinegeweren en medkits.
Maar de tegenstander was ook aardig bezig met teamplay waardoor vooral het laatste objective aardig wat tijd kostte.
Iedereen was goed aan het verdedigen en aanvallen.
Vond het echt een heerlijk potje
en 27 ribbons gekregen oid & 5 unlocks
[..]
Als je een AMD kaart hebt, even de 13.11 Beta8 drivers uitbrengen en door middel van Raptr de instellingen optimaliseren.
Had eerst ook last van crashes bij bijv het instorten van een flat.
Dat is nu weg.
ik denk de nieuwe metro mapquote:Op woensdag 6 november 2013 10:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
operation locker? je zit daar altijd minimaal bij C achter die klote doorgang 10 minuten granaten te gooien naar de andere kant
quote:Update: We have identified an issue with this build and are currently rolling back to R6. We apologise for any inconvenience caused.
ik zeg doenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:06 schreef Niara het volgende:
Wat dachten jullie om vrijdagavond vanaf 19:30~ de server vol ptoberen te krijgen?
Hopelijk is de patch dan al uit en kunnen we gewoon spelen zonder constant te crashen.
zelf zal ik er denk ik niet bij zijn....quote:
Kwestie van tijd hoop ik, ik vind de COD-invloeden tot nu toe verschrikkelijk en totaal BF-onwaardig. Ik vreesde het al met de beta maar dat bleek dus geen foutje...quote:Op woensdag 6 november 2013 03:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik wacht wel met de aanschaf tot na een paar patches.
V.
Als BF3 65 FPS draaide, doet BF4 dat ook. Zoals gezegd, BF4 draait zelf íéts soepeler in de meeste gevallen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:25 schreef hiddit het volgende:
[..]
zelf zal ik er denk ik niet bij zijn....
aangezien ik geen pc meer heb waar ik mee kan spelen
EDIT: http://tweakers.net/revie(...)re-heb-je-nodig.html
Helaas, ik heb plannen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:06 schreef Niara het volgende:
Wat dachten jullie om vrijdagavond vanaf 19:30~ de server vol ptoberen te krijgen?
Hopelijk is de patch dan al uit en kunnen we gewoon spelen zonder constant te crashen.
Gisteren niet gemerkt om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
operation locker? je zit daar altijd minimaal bij C achter die klote doorgang 10 minuten granaten te gooien naar de andere kant
Mwa, Metro in MF3 vond ik echt een klote map.quote:
Ligt aan de huidige code gok ik: het speelt veel meer als COD en je bent veel sneller de lul en hebt NOG minder correctieruimte dan in BF3. Het speelt IMO echt niet meer als een BF en dat vind ik echt zwaar kut.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:09 schreef ems. het volgende:
Ik vind die operation locker toch wel de kutste map. Dan vond ik metro een leukere clusterfuck.
BF wil op COD gaan lijken en COD wil juist meer op BF gaan lijken met die mappenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kwestie van tijd hoop ik, ik vind de COD-invloeden tot nu toe verschrikkelijk en totaal BF-onwaardig. Ik vreesde het al met de beta maar dat bleek dus geen foutje...
En dan blijft er middelmatige brei over, geen zin inquote:Op woensdag 6 november 2013 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
BF wil op COD gaan lijken en COD wil juist meer op BF gaan lijken met die mappen
Titanfallquote:Op woensdag 6 november 2013 12:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dan blijft er middelmatige brei over, geen zin in
Ik zeg net dat ik BF te druk/snel vind worden, what on earth are you smoking dat ik dan Titanfall als alternatief moet zien volgens jou?quote:
Sarcasme jou onbekendquote:Op woensdag 6 november 2013 12:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik BF te druk/snel vind worden, what on earth are you smoking dat ik dan Titanfall als alternatief moet zien volgens jou?
Sarcasme in een enkel woord zonder PI, way to go brainsquote:
Misschien zijn de traditionele shooters zoals BF en COD wel uit aan het sterven en is het wachten op een nieuwe franchisequote:Op woensdag 6 november 2013 12:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Sarcasme in een enkel woord zonder PI, way to go brains
Als je HC sloopt doe je iets niet goed als ontwikkelaar hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 12:45 schreef KoningStoma het volgende:
Speelde je niet altijd hardcore? Misschien is normal een stuk leuker als je eraan went,
Hail and praise never makes shit better.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:52 schreef gelly het volgende:
Skull-splitter is ook wel een beetje een zeur. Start het spel gewoon niet meer op zou ik zeggen. Je speelt het voor de lol neem ik aan.
Tot 32 spelers is de map best leuk, heb er al heel veel kills gehaald, lekker omlopen en iedereen van achteren pakken. Gisteren ook even 64 man TDM gespeeld maar wat slaat nergens op.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:09 schreef ems. het volgende:
Ik vind die operation locker toch wel de kutste map. Dan vond ik metro een leukere clusterfuck.
Unofficial dus pass.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef stoeltafel het volgende:
CPU fix voor Windows 7
http://www.gamepur.com/ne(...)-only-windows-7.html
Dat heeft alleen zin als je bij dice klaagt, hier aan de lopende band negativiteit neerplempen word het spel niet beter van hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Hail and praise never makes shit better.
Als het slechter werkt dan zijn voorganger mag je gewoon klagen vent, als je dat niet snapt ben je geen consument maar een slaaf/hielenlikker
Ik kan op zijn minst polsen of ik de enige benquote:Op woensdag 6 november 2013 13:11 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Dat heeft alleen zin als je bij dice klaagt, hier aan de lopende band negativiteit neerplempen word het spel niet beter van hoor
Moet het wel werken he...quote:Op woensdag 6 november 2013 13:15 schreef Gewas het volgende:
Wat een gezeik de hele tijd hier joh. Zoals gezegd is speel je toch voor de lol?
Je mag van mij best klagen hoor, dan lees ik daar grwoon overheen.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik kan op zijn minst polsen of ik de enige benMaar nee, alleen als het over technische dingen als disconnects gaat mag je hier steen en been klagen, nooit over de inhoud van de game
Get a grip.
Je zou eens een mening op een forum laten horen, poepoe... Of een constatering. Of opmerkingen over de technische afwerking van een product.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Je mag van mij best klagen hoor, dan lees ik daar grwoon overheen.
ik snap alleen niet dat je dat zelf wil. Als je af en toe een keer klaagt over iets ok, maar als dat alles is wat je doet vraag ik ke af waarom je in godsnaam een spel speelt wat je kut vind, en dan ook nog tijd gaat steken in het klagen erover op een forum
"PC Gamerquote:Op woensdag 6 november 2013 13:21 schreef cherrycoke het volgende:
gingen alle servers net down ofzo?
Ik snap niet waarom je erop in blijft gaan. Negeer hem gewoon als je het er niet mee eens bent. Dit topic is voor alles wat met Battlefield te maken heeft, dus ook klachten.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Je mag van mij best klagen hoor, dan lees ik daar grwoon overheen.
ik snap alleen niet dat je dat zelf wil. Als je af en toe een keer klaagt over iets ok, maar als dat alles is wat je doet vraag ik ke af waarom je in godsnaam een spel speelt wat je kut vind, en dan ook nog tijd gaat steken in het klagen erover op een forum
Omdat er ook mensen zijn die moeten werken?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:26 schreef ems. het volgende:
Je kan de vraag ook omkeren namelijk. Waarom blijf jij tijd steken in erop in gaan als je gewoon de game kan spelen en je kan omringen met mensen die het allemaal prachtig vinden?
Gelukkig heb je wel tijd om hier te lezenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:30 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Omdat er ook mensen zijn die moeten werken?
Als ik nu tijd had om te spelen zat ik echt niet hier mee te lezen hoor
Of dat ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:41 schreef ems. het volgende:
DMR's zijn hartstikke OP om kill assist ribbons te bemachtigen
Of een side arm pakken. Die zijn tot 35 meter net zo effectief.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:40 schreef fyah het volgende:
DMR's zijn echt underpowered trouwenskan je net zo goed een M416 op single fire select zetten en er een ACOG op pleuren.
Ik heb een maand vrij kerel, en werk onregelmatig. Suck it.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:30 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Omdat er ook mensen zijn die moeten werken?
Als ik nu tijd had om te spelen zat ik echt niet hier mee te lezen hoor
Dank. Ik kan ook klagen over de honderden berichten over dat ze voor de twintigste keer gedisconnect zijn, maar ik neem dat aan als een ervaring van een ander. Dat ik pas een handvol crashes heb gehad betekent dan dat ik geluk heb.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je erop in blijft gaan. Negeer hem gewoon als je het er niet mee eens bent. Dit topic is voor alles wat met Battlefield te maken heeft, dus ook klachten.
Dat zeg ik ook weer niet, maar het "like it or GTFO"-gehalte begint wel hoog te worden, terwijl ik volgens mij als 6 generaties BF-veteraan weet wat een BF titel BF maakt.quote:Je kan de vraag ook omkeren namelijk. Waarom blijf jij tijd steken in erop in gaan als je gewoon de game kan spelen en je kan omringen met mensen die het allemaal prachtig vinden?
Exact daarom raakt het me zo: in de race naar de meest populaire titel leveren ze gewoon enorm veel in op aspecten wat iets BF maakt. Zoals het nu draait lijkt het meer op COD in enorme levels dan op een BF-titel, die vooral gekenmerkt worden door een gebrek aan rondspattend bloed (nu ineens erin), langzamere gameplay (nu COD/Q3 snelheid) en tactiek (Nu vooral zo snel mogelijk als eerste schieten).quote:Daarnaast raakt skull op best wat punten de gevoelige snaar, hoewel ik wel verwacht dat een hoop frustraties later gefixed worden met patches.
Waar zeg ik in godsnaam dat ie niet mag klagen of zelfs het topic moet verlatenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel tijd om hier te lezen
Maar het punt blijft staan. Skull klaagt, jij klaagt over het geklaag. Ik zie niet in waarom Skull dan het topic zou moeten verlaten en jij niet. Nogmaals: Ga er gewoon niet op in als het je niet aanstaat. Nergens staat dat je hier alleen mag posten als het iets positiefs is.
Fixed.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Waar zeg ik in godsnaam dat ie niet mag klagen of zelfs het topic moet verlaten
Ik zeg alleen dat ik niet kan bevatten dat mensen tijd en moeite willen steken in iets wat ze blijkbaar kut vinden.. waar ze gepassioneerd over zijn en kwaad dat het compleet op de schop is gegaan.
Ik zie mezelf niet meeposten en spelen met call of duty bijv.
Ik heb wel wat beters te doen
quote:Op woensdag 6 november 2013 07:26 schreef Verbal het volgende:
Wilde zowel CoD als BF4 aanschaffen, maar na de WTF is Ghosts van TB laat ik die eerste sowieso liggen. Wat een vernietigende kritiek
V.
whawhawhaaahquote:
Autch.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:45 schreef VelitoX het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
Geloof het niet, tenzij je mazzel had en een server speelde waar minimap nog wel gewoon aanstond.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef ems. het volgende:
Werkt air rader op jets trouwens wel in hardcore? Ik ben vergeten of dat het geval was bij BF3.
Muh, ik vind minimap voor infantry gewoon cheat maar zo'n air radar mag wat mij betreft wel gewoon werken. Dat is tenminste ietwat realistisch. Hopelijk maken ze met de tijd die optie vrij om ze onafhankelijk van elkaar te draaien.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Geloof het niet, tenzij je mazzel had en een server speelde waar minimap nog wel gewoon aanstond.
Rode puntjes die aangeven waar de enemy zit ten opzichte van jezelf als ze geeneens op jou vuren vind ik toch wat te ver gaan. Ik hoor liever gewoon waar het geluid vandaan komt en ga dan zelf op onderzoek. De 'hint' in deze gaat voor mij persoonlijk wat te ver.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Minimap is te klein om echt als cheat te gebruiken IMO, tis een hintsysteem ipv 3D spotting. Zoeken mag je zelf doen.
Dat vind ik op zich al genoeg voordeel.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:57 schreef VelitoX het volgende:
Het jammere van hardcore zonder minimap is dat het ook een stuk minder nuttig is om een surpressor te gebruiken. Enige voordeel nu is je gehoord kan worden.
Is ALTIJD zo geweest. Niks nieuws, niet overdreven en een prima manier om een klein beetje meer info te krijgen, vooral met verstopte snipers verrot handig.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Rode puntjes die aangeven waar de enemy zit ten opzichte van jezelf als ze geeneens op jou vuren vind ik toch wat te ver gaan.
Geluid is een goede, maar 15x afgeschoten worden door iemand die zich verstopt heeft en kansloos iedereen afschiet in een spawn mag geruimd worden. Als spotten en een marker op een kaart daar een beetje bij helpen vind ik het prima, alleen dat 3D spotten is gewoon belachelijk.quote:Ik hoor liever gewoon waar het geluid vandaan komt en ga dan zelf op onderzoek. De 'hint' in deze gaat voor mij persoonlijk wat te ver.
Zelfde laken een pak, het spot en geeft locaties aan, nu ook zonder je team. Beiden zou je hetzelfde kunnen opvatten immers.quote:Echter een radar in een heli of jet als je daar een andere upgrade voor opoffert mag best van mij.
Is het ook, maar je leverde in BF3 dus ook in op bereik en slagkracht met die dingen.quote:[..]
Dat vind ik op zich al genoeg voordeel.
Ik heb ook vrijwel altijd gespeeld op servers waar de minimap uitstaat. Ik vind het gewoon niets en te simpel. Daarnaast kan je met geluid en ervaring op een gegeven moment de verstopte snipers ook wel vinden.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Is ALTIJD zo geweest. Niks nieuws, niet overdreven en een prima manier om een klein beetje meer info te krijgen, vooral met verstopte snipers verrot handig.
Ik niet, dusquote:Geluid is een goede, maar 15x afgeschoten worden door iemand die zich verstopt heeft en kansloos iedereen afschiet in een spawn mag geruimd worden. Als spotten en een marker op een kaart daar een beetje bij helpen vind ik het prima,
Tuurlijk is het in balans als iedereen het heeft. Het gaat mij ook niet om balans, ik vind het gewoon een overbodige en onrealistische feature. Nu heeft battlefield het sowieso nooit moeten hebben van realisme maar een kaart die pinpoint waar iedereen is op het moment dat ze een scheet laten gaat mij persoonlijk gewoon te ver.quote:Ik kijk er nauwelijks op moet ik zeggen, en denk ook niet dat mensen daarop alleen kunnen spelen. Prima in balans dus.
Maar in een helikopter of Jet heb je technologie om je heen die dat soort dingen voor je doet. Daarnaast ruil je dus een andere relevante upgrade daarvoor om. Ik zeg niet dat ik het zou gebruiken, ik vind een radar in een heli simpelweg wat meer gerechtvaardigd dan bij infantry.quote:Zelfde laken een pak, het spot en geeft locaties aan, nu ook zonder je team. Beiden zou je hetzelfde kunnen opvatten immers.
Weet ik. Is dat niet meer het geval dan?quote:Is het ook, maar je leverde in BF3 dus ook in op bereik en slagkracht met die dingen.
quote:Striterax said:
Hi all
This issue has been raised here at DICE and we are looking into it, a lot of the threads here contains great feedback and info on the "netcode" issue that has been very helpful.
Cant go into details here unfortunately other than to say we are aware and actively looking into it.
Striterax
Ik snap vooral niet dat dat steeds volledig op de schop moet als er ruwweg dezelfde gegevens doorheen moeten. BC2 had een tijdje echt volkomen kutnetcode gevolgd door een correctie: alles werkte zoals het hoorde. BF3 beta en release: kut. Na paar patches: redelijk. BF4: gewoon weer opnieuwe beginnen.quote:
Drivers al geprobeerd voordat je iets roept? Ik kan me veel voorstellen, maar niet dat Razer ECHT kutzooi maakt.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:32 schreef robuust89 het volgende:
Jezus wat een kutzooi!![]()
Ik heb een nieuwe headset, de Razer Carcharias, en bij het aansluiten van dat ding krijg ik direct white noise. Blijkt dat dat komt omdat het via USB de stroom krijgt.
Advies: niet kopen, ik stuur deze terug.
Ja, ik heb een goede Sennheiser HD 212 pro liggen die prima geluid geeft, maar de verf begint los te raken, en ik wou wel een headset met microfoon ingebouwd, want die losse microfoon is stuk.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Drivers al geprobeerd voordat je iets roept? Ik kan me veel voorstellen, maar niet dat Razer ECHT kutzooi maakt.
(En protip: goede studiokwaliteit koptelefoon en fatsoenlijke geluidskaart is alles wat je nodig hebt)
Die Sennheiser heb ik nu ook 6 jaar.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Die Sennheiser is ook maar plastic, geef liever geld uit aan iets wat jaren meegaat.
TL;DR: Hij kan niet goed aarden.quote:This is a common problem that occurs with amplifiers powered by switching power supplies. The switching frequency used in high power sources such as used in pc are close to the threshold of audible frequencies of 20KHz, and therefore cause interference in the audio. To work around this problem quality sources have common mode filter, but not always the plugs of these sources are grounded and so these filters do not work. Therefore, it is necessary that the sources are effectively grounded. If this filter included not solve the problem you need to add another Butterworth filter of at least third order, consisting of a capacitor (C = 47uF), an inductor choke (L = 10mH) and a capacitor (C = 100uF), connected in series in the supply of 5VDC USB. I advise that you use a USB extension cable to mount this filter so as not to spoil the characteristics of the source.
Another ease solution is the use of a mobile charger with USB output to power this circuit. The low power charger is an AC / DC converter that uses switching frequencies much higher than the high-power sources, and thus does not cause noise. Just watch out how much power your device needs. The power device should not be greater than that delivered by the chargers. Most chargers provide up to 1A output, while the Razer headphones utilize maximum 0.2A.
http://www.bax-shop.nl/mu(...)product-details.htmlquote:Op woensdag 6 november 2013 19:56 schreef robuust89 het volgende:
[..]
TL;DR: Hij kan niet goed aarden.
Enniewee, ik ga er nog even mee stoeien![]()
En net voor het potje afgelopen is met 50% bonus xp booster....quote:Op woensdag 6 november 2013 20:24 schreef Pakspul het volgende:
Random crashes zijn wel mega irritant. Zit je lekker te gamen, pot gaat lekker, bam weg.
[edt]of als je net bent gejoind..... gvd zeg[/edit]
XP boosters vind ik sowieso kansloos... Ik weet nog dat je bij BF2 je score gewoon netjes behield als je snel genoeg een reconnect deed...quote:Op woensdag 6 november 2013 20:31 schreef Katth het volgende:
[..]
En net voor het potje afgelopen is met 50% bonus xp booster....
Bij mij gebeurt het te vaak, daarom raak ik de game de eerst komende tijd niet aan. Zinloos als je constant je progressie kwijtraakt.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:24 schreef Pakspul het volgende:
Random crashes zijn wel mega irritant. Zit je lekker te gamen, pot gaat lekker, bam weg.
[edt]of als je net bent gejoind..... gvd zeg[/edit]
Weet niet of je een AMD kaart hebt, maar de instellingen van Raptr gebruiken hielp bij mij.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:55 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Bij mij gebeurt het te vaak, daarom raak ik de game de eerst komende tijd niet aan. Zinloos als je constant je progressie kwijtraakt.
Geen zin om me constant te lopen ergeren.
Ik heb een Nvidia, harde schijf geformatteerd en windows opnieuw geinstalleerd. Alle drivers geupdate, nieuwe bios erop gezet en het helpt gewoon niet. Ik heb 4 uur gedaan om van level 8 naar 9 te gaan, opvallend is dat de crash bijna altijd tegen het einde van ronde is. Aangezien alle andere games vlekkeloos lopen lijkt het me sterk dat het aan mijn PC of instellingen ligt. Het is in ieder geval de laatste Battlefield die ik gekocht heb.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Weet niet of je een AMD kaart hebt, maar de instellingen van Raptr gebruiken hielp bij mij.
Crashte eerst bijv bij het instorten van de flat, na de instellingen van Raptr op balanced gezet te hebben had ik er geen last meer van.
Verder sindsdien ook niet meer gecrasht.
Ps. raptr zit bij de 13.11Beta8 drivers.
Ironisch genoeg heeft COD ook behoorlijk wat kinderziektes...quote:Op donderdag 7 november 2013 00:33 schreef ems. het volgende:
EA heeft shit gewoon gepushed omdat ze eerder dan CoD op de markt wilde zijn. Simpel als dat.
A-slechte driversquote:
quote:
E-iets met windowsquote:Op donderdag 7 november 2013 00:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
A-slechte drivers
B-hete videokaart
C-foutje in de installatie
D-al het bovenstaande.
Probleem met dat soort koptelefoons is wel dat je een externe geluidskaart moet halen. Want je gaat alle ruis van je moederbord chipset horen.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
http://www.bax-shop.nl/mu(...)product-details.html
Ook met mic verkrijgbaar.
Geen lineair geluid wel, voor paar centen minder haal je een DT770/Audio Technica
ik heb zelf de http://tweakers.net/produ(...)-gaming-headset.htmlquote:Op donderdag 7 november 2013 14:04 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Probleem met dat soort koptelefoons is wel dat je een externe geluidskaart moet halen. Want je gaat alle ruis van je moederbord chipset horen.
Heb ik hier ook nadat ik naar een audio technica ath-m50 ben gegaan. Ik had het al met mijn iems maar die doe ik nooit aan mijn pc dus was het nooit zo'n issue.
Dit heb ik verholpen door geheel punkbuster te verwijderen en dan pbscv.exe in de bf4 map als administrator te runnen en hij deed het weer..quote:Op donderdag 7 november 2013 00:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
nieuwe bug erbij.
Gekicked om iets met punkbuster. Schijnt na de update van servers te zijn gebeurd bij meerdere mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |