Jij bent anders dan heteroseksueel geaard. Niet zo tof doen Gordon.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:33 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben idd anders geaard sjaak. Namelijk heterosensueel. Dat maakt jou dus...?
Ik neuk jou de moederquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hahahahaha kkhoertje a sahbi k geef haar kaolo hard mijn pener kil
Ok Peter Pandapuntquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij bent anders dan heteroseksueel geaard. Niet zo tof doen Gordon.
Nee, enlighten me.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:42 schreef Happel het volgende:
[..]
The fuck. Ken je haar niet. Lulletje.
[..]
Niet.
Je gaat er voor het gemak even vanuit dat ik je elke keer inlicht als ik seks heb?quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mijn laatste keer was recentelijker dan die van jou.
Volledig terecht.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:57 schreef GGMM het volgende:
Ja, Happel. Wat vind je nou zelf van je gedrag?
Je gaat nu net doen alsof dat niet zo is?quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat er voor het gemak even vanuit dat ik je elke keer inlicht als ik seks heb?
Je licht mij zelfs op zaterdagnacht omstreeks 04:00 in dat je me een 'kankerhomo' vindt, dus ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat er voor het gemak even vanuit dat ik je elke keer inlicht als ik seks heb?
Ik zie er geen probleem in.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:57 schreef GGMM het volgende:
Ja, Happel. Wat vind je nou zelf van je gedrag?
Nee.quote:
Oke Happel, kutfiguur.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie er geen probleem in.
[..]
Nee.
Dat kan je niet vaak genoeg gezegd worden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je licht mij zelfs op zaterdagnacht omstreeks 04:00 in dat je me een 'kankerhomo' vindt, dus ja.
Ik weet weer genoeg jongens. Ik ga me weer focussen op het contact met HMF, met jou en Happel hoef ik niet meer te communiceren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kan je niet vaak genoeg gezegd worden.
Ga je dan ook Birkenstocks dragen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik weet weer genoeg jongens. Ik ga me weer focussen op het contact met HMF, met jou en Happel hoef ik niet meer te communiceren.
De toon is weer gezet jaquote:
Nee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je dan ook Birkenstocks dragen?
Wij zijn individualistische misantropen. Dat botst wel eens met anderen ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Komt door kansloze figuren als Happel en Kapiteintje, die niks te doen hebben in hun leven.
Pleur een eind op, dwaasquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij zijn individualistische misantropen. Dat botst wel eens met anderen ja.
Sommige mensen zouden een FOK!slot moeten hebben tot ze een bepaald koffiepercentage in hun lichaam hebbenquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik heb ook een ochtenhumeur dus misschien is het dat gewoon
Vandaar dat ik nu aan de koffie zit en zometeen een tweede inschenkquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden een FOK!slot moeten hebben tot ze een bepaald koffiepercentage in hun lichaam hebben
Omdat je een TERINGDEBIEL bent. Ik werk GODVERDOMME meer dan 70 uur in de WEEK, dus kom niet HATEN op deze boy.quote:
Jammer dat jij de sfeer altijd verpest.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie er geen probleem in.
[..]
Nee.
Kijk nou wat je met Sjaak doet...quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Omdat je een TERINGDEBIEL bent. Ik werk GODVERDOMME meer dan 70 uur in de WEEK, dus kom niet HATEN op deze boy.
Best treurig om FOK! als werk te beschouwen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Omdat je een TERINGDEBIEL bent. Ik werk GODVERDOMME meer dan 70 uur in de WEEK, dus kom niet HATEN op deze boy.
Idd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat jij de sfeer altijd verpest.
[..]
Kijk nou wat je met Sjaak doet...
Nou nou nou, neem wat koffie joh.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je vaker bold moet gebruikenquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij beter wat tot rust komen. Dus dan wel wat valium in z'n koffiequote:
Wil je niet zo minachtend over GGMM praten?quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Best treurig om FOK! als werk te beschouwen.
Of een kopje thee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij beter wat tot rust komen. Dus dan wel wat valium in z'n koffie
Sorry. Eigenlijk ben ik gewoon wat jaloers. Ik zou ook wel betaald willen FOK!ken. Al lijkt mijn werk daar wel opquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wil je niet zo minachtend over GGMM praten?
...quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wil je niet zo minachtend over GGMM praten?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:20 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb al een kopje groene mint thee gepakt.
Ondertussen drink ik een kopje groene citroen thee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:20 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb al een kopje groene mint thee gepakt.
Smaakversterker. Sommige mensen zijn er allergisch voor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:22 schreef SjaakBauer het volgende:
Wie gooit hier weleens vetsin door Chinese gerechten? Wat doet dat precies, want ik kom het vaak tegen?
Even bijkomen van deze ruige ochtend hierquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ondertussen drink ik een kopje groene citroen thee.
Het mainstream argument tegen metal is juist dat snelheid losstaat van techniek. Overigens geef ik je volledig gelijk omtrent veel death metal.quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is altijd het main argument voor metal: ja maar ze zijn technisch zo goed.
Sinds wanneer is muziek techniek? Is gewoon puur gevoel imo.
Hmm, oke.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Smaakversterker. Sommige mensen zijn er allergisch voor.
Ik heb alleen een espressoapparaat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:26 schreef Karina het volgende:
Wat een theeleuten hier. Ik drink nooit thee. Krijg er altijd last van mijn maag van
Hou gewoon je bek.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb alleen een espressoapparaat.
Water is voor kikkers, thee is voor flikkers
Ik was dan ook niet serieus.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:26 schreef Karina het volgende:
Wat een theeleuten hier. Ik drink nooit thee. Krijg er altijd last van mijn maag van
Ik heb 'gewone' filterkoffie. Zwart. Heel zwart.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Racist.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb 'gewone' filterkoffie. Zwart. Heel zwart.
Alleen mongolen delen deze mening.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Eensquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Drink het wel, maar niet echt vaak.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet? Kon toch dat je thee dronk, gekNiks mis mee, heul niet voor flikkers.
Heb je het nummer al gevonden?quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het mainstream argument tegen metal is juist dat snelheid losstaat van techniek. Overigens geef ik je volledig gelijk omtrent veel death metal.
Tevens ben ik toe aan een trein richting bed.
Altijd hetzelfde met die vieze gasten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er zijn 3 mensen neergestoken in Noorwegen LR.
Zal wel met blackmetal te maken hebben.
Nee, louter de realiteit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:35 schreef Buitendam het volgende:
De TT. Is kapiteintje nu alweer het mikpunt van spot en hoongelach?
De hype is voorbij ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:36 schreef Saind het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe ik er op kom, maar dubstep is wel redelijk dood ondertussen hè?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er zijn 3 mensen neergestoken in Noorwegen LR.
Zal wel met blackmetal te maken hebben.
Trapwave en Deephouse zijn het nu helemaal.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:36 schreef Saind het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe ik er op kom, maar dubstep is wel redelijk dood ondertussen hè?
Wat is dat nou weerquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Trapwave en Deephouse zijn het nu helemaal.
Trapwave is van de Harlem Shake (quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is dat nou weerIk houd die shit allemaal niet bij.
Oh dat Harlem Shake is gewoon stomquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Trapwave is van de Harlem Shake () en dat soort 'muziek', een soort dubstepevolutie (maar dan eigenlijk alleen de beat, zoals in reggaeton), en deephouse is licht loungy retrohouse, alsof we 20 jaar terug in de tijd gaan
Ewa chickiequote:
Disclosure is vrij populair op het moment, maar ik heb zelf meer met Moderat, dat is wat rustiger.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat Harlem Shake is gewoon stomDeephouse klinkt wel goed. Noem eens een band die dat speelt? Ga ik eens even zoeken.
OK zoek ik die allebei even op. Zou best kunnen dat ik ze weleens gehoord heb, maar de namen vergeet ik altijd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Disclosure is vrij populair op het moment, maar ik heb zelf meer met Moderat, dat is wat rustiger.
Oneluv ditdatalles.quote:
Wat Saind is met drank en Knut met Japan ben jij met muziek, heb ik zo'n vermoeden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Disclosure is vrij populair op het moment, maar ik heb zelf meer met Moderat, dat is wat rustiger.
Mexicano weet echt heel veel van muziek. Oude, nieuw, maakt geen bal uit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat Saind is met drank en Knut met Japan ben jij met muziek, heb ik zo'n vermoeden.
Meer met Strootgod.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat Saind is met drank en Knut met Japan ben jij met muziek, heb ik zo'n vermoeden.
Ik vind Disclosure niet echt Deep House, maar goed.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee ik vind het ook niet echt zoals de oude Chicago sound, maar het is er wel heel erg op gebaseerd en heel anders dan de meeste recente electronische muziek.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Disclosure niet echt Deep House, maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |