Altijd hetzelfde met die vieze gasten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er zijn 3 mensen neergestoken in Noorwegen LR.
Zal wel met blackmetal te maken hebben.
Nee, louter de realiteit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:35 schreef Buitendam het volgende:
De TT. Is kapiteintje nu alweer het mikpunt van spot en hoongelach?
De hype is voorbij ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:36 schreef Saind het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe ik er op kom, maar dubstep is wel redelijk dood ondertussen hè?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er zijn 3 mensen neergestoken in Noorwegen LR.
Zal wel met blackmetal te maken hebben.
Trapwave en Deephouse zijn het nu helemaal.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:36 schreef Saind het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe ik er op kom, maar dubstep is wel redelijk dood ondertussen hè?
Wat is dat nou weerquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Trapwave en Deephouse zijn het nu helemaal.
Trapwave is van de Harlem Shake (quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is dat nou weerIk houd die shit allemaal niet bij.
Oh dat Harlem Shake is gewoon stomquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Trapwave is van de Harlem Shake () en dat soort 'muziek', een soort dubstepevolutie (maar dan eigenlijk alleen de beat, zoals in reggaeton), en deephouse is licht loungy retrohouse, alsof we 20 jaar terug in de tijd gaan
Ewa chickiequote:
Disclosure is vrij populair op het moment, maar ik heb zelf meer met Moderat, dat is wat rustiger.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat Harlem Shake is gewoon stomDeephouse klinkt wel goed. Noem eens een band die dat speelt? Ga ik eens even zoeken.
OK zoek ik die allebei even op. Zou best kunnen dat ik ze weleens gehoord heb, maar de namen vergeet ik altijd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Disclosure is vrij populair op het moment, maar ik heb zelf meer met Moderat, dat is wat rustiger.
Oneluv ditdatalles.quote:
Wat Saind is met drank en Knut met Japan ben jij met muziek, heb ik zo'n vermoeden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Disclosure is vrij populair op het moment, maar ik heb zelf meer met Moderat, dat is wat rustiger.
Mexicano weet echt heel veel van muziek. Oude, nieuw, maakt geen bal uit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat Saind is met drank en Knut met Japan ben jij met muziek, heb ik zo'n vermoeden.
Meer met Strootgod.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat Saind is met drank en Knut met Japan ben jij met muziek, heb ik zo'n vermoeden.
Ik vind Disclosure niet echt Deep House, maar goed.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee ik vind het ook niet echt zoals de oude Chicago sound, maar het is er wel heel erg op gebaseerd en heel anders dan de meeste recente electronische muziek.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Disclosure niet echt Deep House, maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |