Jij bent anders dan heteroseksueel geaard. Niet zo tof doen Gordon.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:33 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben idd anders geaard sjaak. Namelijk heterosensueel. Dat maakt jou dus...?
Ik neuk jou de moederquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hahahahaha kkhoertje a sahbi k geef haar kaolo hard mijn pener kil
Ok Peter Pandapuntquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij bent anders dan heteroseksueel geaard. Niet zo tof doen Gordon.
Nee, enlighten me.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:42 schreef Happel het volgende:
[..]
The fuck. Ken je haar niet. Lulletje.
[..]
Niet.
Je gaat er voor het gemak even vanuit dat ik je elke keer inlicht als ik seks heb?quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mijn laatste keer was recentelijker dan die van jou.
Volledig terecht.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:57 schreef GGMM het volgende:
Ja, Happel. Wat vind je nou zelf van je gedrag?
Je gaat nu net doen alsof dat niet zo is?quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat er voor het gemak even vanuit dat ik je elke keer inlicht als ik seks heb?
Je licht mij zelfs op zaterdagnacht omstreeks 04:00 in dat je me een 'kankerhomo' vindt, dus ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat er voor het gemak even vanuit dat ik je elke keer inlicht als ik seks heb?
Ik zie er geen probleem in.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:57 schreef GGMM het volgende:
Ja, Happel. Wat vind je nou zelf van je gedrag?
Nee.quote:
Oke Happel, kutfiguur.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie er geen probleem in.
[..]
Nee.
Dat kan je niet vaak genoeg gezegd worden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je licht mij zelfs op zaterdagnacht omstreeks 04:00 in dat je me een 'kankerhomo' vindt, dus ja.
Ik weet weer genoeg jongens. Ik ga me weer focussen op het contact met HMF, met jou en Happel hoef ik niet meer te communiceren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kan je niet vaak genoeg gezegd worden.
Ga je dan ook Birkenstocks dragen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik weet weer genoeg jongens. Ik ga me weer focussen op het contact met HMF, met jou en Happel hoef ik niet meer te communiceren.
De toon is weer gezet jaquote:
Nee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je dan ook Birkenstocks dragen?
Wij zijn individualistische misantropen. Dat botst wel eens met anderen ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Komt door kansloze figuren als Happel en Kapiteintje, die niks te doen hebben in hun leven.
Pleur een eind op, dwaasquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij zijn individualistische misantropen. Dat botst wel eens met anderen ja.
Sommige mensen zouden een FOK!slot moeten hebben tot ze een bepaald koffiepercentage in hun lichaam hebbenquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik heb ook een ochtenhumeur dus misschien is het dat gewoon
Vandaar dat ik nu aan de koffie zit en zometeen een tweede inschenkquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden een FOK!slot moeten hebben tot ze een bepaald koffiepercentage in hun lichaam hebben
Omdat je een TERINGDEBIEL bent. Ik werk GODVERDOMME meer dan 70 uur in de WEEK, dus kom niet HATEN op deze boy.quote:
Jammer dat jij de sfeer altijd verpest.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie er geen probleem in.
[..]
Nee.
Kijk nou wat je met Sjaak doet...quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Omdat je een TERINGDEBIEL bent. Ik werk GODVERDOMME meer dan 70 uur in de WEEK, dus kom niet HATEN op deze boy.
Best treurig om FOK! als werk te beschouwen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Omdat je een TERINGDEBIEL bent. Ik werk GODVERDOMME meer dan 70 uur in de WEEK, dus kom niet HATEN op deze boy.
Idd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat jij de sfeer altijd verpest.
[..]
Kijk nou wat je met Sjaak doet...
Nou nou nou, neem wat koffie joh.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je vaker bold moet gebruikenquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij beter wat tot rust komen. Dus dan wel wat valium in z'n koffiequote:
Wil je niet zo minachtend over GGMM praten?quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Best treurig om FOK! als werk te beschouwen.
Of een kopje thee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij beter wat tot rust komen. Dus dan wel wat valium in z'n koffie
Sorry. Eigenlijk ben ik gewoon wat jaloers. Ik zou ook wel betaald willen FOK!ken. Al lijkt mijn werk daar wel opquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wil je niet zo minachtend over GGMM praten?
...quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wil je niet zo minachtend over GGMM praten?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:20 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb al een kopje groene mint thee gepakt.
Ondertussen drink ik een kopje groene citroen thee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:20 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb al een kopje groene mint thee gepakt.
Smaakversterker. Sommige mensen zijn er allergisch voor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:22 schreef SjaakBauer het volgende:
Wie gooit hier weleens vetsin door Chinese gerechten? Wat doet dat precies, want ik kom het vaak tegen?
Even bijkomen van deze ruige ochtend hierquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ondertussen drink ik een kopje groene citroen thee.
Het mainstream argument tegen metal is juist dat snelheid losstaat van techniek. Overigens geef ik je volledig gelijk omtrent veel death metal.quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is altijd het main argument voor metal: ja maar ze zijn technisch zo goed.
Sinds wanneer is muziek techniek? Is gewoon puur gevoel imo.
Hmm, oke.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Smaakversterker. Sommige mensen zijn er allergisch voor.
Ik heb alleen een espressoapparaat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:26 schreef Karina het volgende:
Wat een theeleuten hier. Ik drink nooit thee. Krijg er altijd last van mijn maag van
Hou gewoon je bek.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb alleen een espressoapparaat.
Water is voor kikkers, thee is voor flikkers
Ik was dan ook niet serieus.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:26 schreef Karina het volgende:
Wat een theeleuten hier. Ik drink nooit thee. Krijg er altijd last van mijn maag van
Ik heb 'gewone' filterkoffie. Zwart. Heel zwart.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Racist.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb 'gewone' filterkoffie. Zwart. Heel zwart.
Alleen mongolen delen deze mening.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Eensquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Drink het wel, maar niet echt vaak.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet? Kon toch dat je thee dronk, gekNiks mis mee, heul niet voor flikkers.
Heb je het nummer al gevonden?quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het mainstream argument tegen metal is juist dat snelheid losstaat van techniek. Overigens geef ik je volledig gelijk omtrent veel death metal.
Tevens ben ik toe aan een trein richting bed.
Altijd hetzelfde met die vieze gasten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er zijn 3 mensen neergestoken in Noorwegen LR.
Zal wel met blackmetal te maken hebben.
Nee, louter de realiteit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:35 schreef Buitendam het volgende:
De TT. Is kapiteintje nu alweer het mikpunt van spot en hoongelach?
De hype is voorbij ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:36 schreef Saind het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe ik er op kom, maar dubstep is wel redelijk dood ondertussen hè?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er zijn 3 mensen neergestoken in Noorwegen LR.
Zal wel met blackmetal te maken hebben.
Trapwave en Deephouse zijn het nu helemaal.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:36 schreef Saind het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe ik er op kom, maar dubstep is wel redelijk dood ondertussen hè?
Wat is dat nou weerquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Trapwave en Deephouse zijn het nu helemaal.
Trapwave is van de Harlem Shake (quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is dat nou weerIk houd die shit allemaal niet bij.
Oh dat Harlem Shake is gewoon stomquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Trapwave is van de Harlem Shake () en dat soort 'muziek', een soort dubstepevolutie (maar dan eigenlijk alleen de beat, zoals in reggaeton), en deephouse is licht loungy retrohouse, alsof we 20 jaar terug in de tijd gaan
Ewa chickiequote:
Disclosure is vrij populair op het moment, maar ik heb zelf meer met Moderat, dat is wat rustiger.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat Harlem Shake is gewoon stomDeephouse klinkt wel goed. Noem eens een band die dat speelt? Ga ik eens even zoeken.
OK zoek ik die allebei even op. Zou best kunnen dat ik ze weleens gehoord heb, maar de namen vergeet ik altijd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Disclosure is vrij populair op het moment, maar ik heb zelf meer met Moderat, dat is wat rustiger.
Oneluv ditdatalles.quote:
Wat Saind is met drank en Knut met Japan ben jij met muziek, heb ik zo'n vermoeden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Disclosure is vrij populair op het moment, maar ik heb zelf meer met Moderat, dat is wat rustiger.
Mexicano weet echt heel veel van muziek. Oude, nieuw, maakt geen bal uit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat Saind is met drank en Knut met Japan ben jij met muziek, heb ik zo'n vermoeden.
Meer met Strootgod.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat Saind is met drank en Knut met Japan ben jij met muziek, heb ik zo'n vermoeden.
Ik vind Disclosure niet echt Deep House, maar goed.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee ik vind het ook niet echt zoals de oude Chicago sound, maar het is er wel heel erg op gebaseerd en heel anders dan de meeste recente electronische muziek.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Disclosure niet echt Deep House, maar goed.
En 422 met Darts.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zo hey, jij bent een wilde jongen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:54 schreef RensAjacied het volgende:
Vanmiddag een sollicitatiegesprek. #YOLO
Harde streetwise boi ben je.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja man. Beetje stoer doen dit dat.
Succes, vaak is het je verhaal aanhoren en vervolgens zeggen "sorry, maar ik kan er niets aan doen, succes" .quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zo naar het ziekenhuis in Amsterdam, soort van kennismakingsgesprek met een absolute kenner op het gebied van maag/darmgedoe en coeliakie. Zal mij benieuwen wat die kerel me nog kan vertellen (en wat ik hem zoal te melden heb, zal wel weer m'n standaardverhaal worden, zucht)...
Mja, dat heb ik inmiddels al een keer of 10 aan moeten horenquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Succes, vaak is het je verhaal aanhoren en vervolgens zeggen "sorry, maar ik kan er niets aan doen, succes" .
Heb jij geen werk?quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:49 schreef Karina het volgende:
Ik ga VI even terugkijken en dan denk ik nog wat Breaking Beds'
Acceptatie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik inmiddels al een keer of 10 aan moeten horen
Niet doen, nee. Hij is weer sikkeneurig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:00 schreef DonRaja het volgende:
Hallo, vandaag ga ik Kapi niet pesten.
Nee, jij bent gezellig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet doen, nee. Hij is weer sikkeneurig.
Waarom nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:00 schreef DonRaja het volgende:
Hallo, vandaag ga ik Kapi niet pesten.
Ik ben in augustus ontslagenquote:
Tja die zwarte pieten discussie maakt overal slachtoffers...quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben een paar weken geleden ontslagenBen nog wel officieel tot 1 dec. in dienst, maar vrijgesteld van werk.
Wat deed je en waarom ben je ontslagen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben in augustus ontslagenBen nog wel officieel tot 1 dec. in dienst, maar vrijgesteld van werk.
Ik typte een paar weken, maar het was al in augustus zelfs, tijd gaat snelquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja die zwarte pieten discussie maakt overal slachtoffers...
In augustus werden er al pepernoten verkocht. Jij bent gewoon het eerste slachtoffer in de hele reeks die de zwarte pieten-tsunami nog gaat maken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik typte een paar weken, maar het was al in augustus zelfs, tijd gaat snelToen was er nog geen zwarte-pieten discussie
Crediteurenadministratie en wegens 'inkrimpen van de afdeling'.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat deed je en waarom ben je ontslagen?
Ik kan geen pietendiscussie meer zienquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In augustus werden er al pepernoten verkocht. Jij bent gewoon het eerste slachtoffer in de hele reeks die de zwarte pieten-tsunami nog gaat maken.
Hebben ze dat dan in jouw land.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:11 schreef Dven het volgende:
Ik hoop er juist op om ontslagen te wordenuitkerinkje aanvragen alles
Nou in het begin vond ik het wel lekker om thuis te zitten, toen was het nog mooi weer, maar nu begin ik het wel een beetje zat te worden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:11 schreef Dven het volgende:
Ik hoop er juist op om ontslagen te wordenuitkerinkje aanvragen alles
Nu lekker schultenbrau tochquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Crediteurenadministratie en wegens 'inkrimpen van de afdeling'.
Al was de reden niet die werd opgegeven, maar ik weet wel beterZijn er nog meer zo stilletjes ontslagen waar ik zat.
Maar dat is terecht, de paashaas is racistisch.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan geen pietendiscussie meer zienWat een gezemel. Over een paar maanden zal de paashaas wel aan de beurt zijn.
Volgens mij kan dat nauwelijks meer met de aangescherpte regels. Of ze moeten het nog invoeren, langzaam tyfus land waar we in leven.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Krijgt vast wel iets uit Nederland.
Heb je ook katten?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik drink wijn schat. Thuis tenminste, in de kroeg wel bier.
Vrouwen die bier drinkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik drink wijn schat. Thuis tenminste, in de kroeg wel bier.
ja kijk heb je het alquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar dat is terecht, de paashaas is racistisch.
quote:
In de kroeg neem ik geen wijn omdat je dan nooit weet wat je krijgt. En de hele avond baco's drinken of zo vind ik ook niks.quote:
Weinig mis mee, hoor.quote:
En ik heb een kanjerhekel aan die snollen die wijn of baco bestellen als je een rondje geeft, betaal dan maar zelfquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:14 schreef Karina het volgende:
[..]
In de kroeg neem ik geen wijn omdat je dan nooit weet wat je krijgt. En de hele avond baco's drinken of zo vind ik ook niks.
Wijn is toch meestal ongeveer net zo duur als bier?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:15 schreef Saind het volgende:
[..]
En ik heb een kanjerhekel aan die snollen die wijn of baco bestellen als je een rondje geeft, betaal dan maar zelf
Baco wel, échte rum/cola daarentegen...quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Baco!
Dat drinken sletjes van 15.
Bier hier is 1,30 wijn meestal het dubbele. Mix 5 euro ofzoquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Wijn is toch meestal ongeveer net zo duur als bier?
En je bent een krent
Hij heeft kinderen. Die geven al genoeg ellende.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen huisdier raja?
Ik heb vissen. En er zwerft een kat door de tuin die ik nog niet heb kunnen wegjagen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen huisdier raja?
Jij hebt een uitkering, schultenbrau of anders niks.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Wijn is toch meestal ongeveer net zo duur als bier?
En je bent een krent
Hoe is het met je katquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij heeft kinderen. Die geven al genoeg ellende.
Ik aan snollen die dan mixdrankjes bestellenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:15 schreef Saind het volgende:
[..]
En ik heb een kanjerhekel aan die snollen die wijn of baco bestellen als je een rondje geeft, betaal dan maar zelf
Oh nog een reden om geen wijn te bestellen dus zie ik. Niet duur een pilsje voor 1,30. Waar ik gisteren was, is een biertje 2 euro en dat vond ik al goedkoop.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Bier hier is 1,30 wijn meestal het dubbele. Mix 5 euro ofzo
Minimumprijs van de gemeente sinds kortquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nog een reden om geen wijn te bestellen dus zie ik. Niet duur een pilsje voor 1,30. Waar ik gisteren was, is een biertje 2 euro en dat vond ik al goedkoop.
Jij hebt niet vaak sex he...quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik aan snollen die dan mixdrankjes bestellenIs me een keer overkomen tijdens een rondje met wat nieuw volk erbij. Normaal was het 10x bier 2x cola ofzo, maar die keer was het 4x bier en 10x mixdrank á la 5 euro per stuk
Dat deed ik dus ook nooit meer.
"Alleen bier of wijn, als je iets duurders wil hebben betaal je het zelf maar". Al die wijven hevig verontwaardigd
Dan maar niksquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij hebt een uitkering, schultenbrau of anders niks.
Wat denken ze wel die profiteurs
Daarom moet je ook gewoon een pot maken. Is het geld op, dan moet er gewoon opnieuw gelapt worden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik aan snollen die dan mixdrankjes bestellenIs me een keer overkomen tijdens een rondje met wat nieuw volk erbij. Normaal was het 10x bier 2x cola ofzo, maar die keer was het 4x bier en 10x mixdrank á la 5 euro per stuk
Dat deed ik dus ook nooit meer.
"Alleen bier of wijn, als je iets duurders wil hebben betaal je het zelf maar". Al die wijven hevig verontwaardigd
Dan kom je nog bij hetzelfde verhaal uitquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon een pot maken. Is het geld op, dan moet er gewoon opnieuw gelapt worden.
Natuurlijk, er wordt goed voor me gezorgdquote:
Huh dat is wel heeel goedkoop. Ik ging laatst wat drinken hier op het Leidseplein, volgens mij was een pilsje 3,50quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Minimumprijs van de gemeente sinds kort
Eerst was het 13 bier voor 10 euro
M'n hosselperiode is alweer een tijdje voorbij hequote:
Ja wie wil hier nou uitgaan anders.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh dat is wel heeel goedkoop. Ik ging laatst wat drinken hier op het Leidseplein, volgens mij was een pilsje 3,50stelletje afzetters.
Dat is strafaccijns, omdat je in Amsterdam bent.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh dat is wel heeel goedkoop. Ik ging laatst wat drinken hier op het Leidseplein, volgens mij was een pilsje 3,50stelletje afzetters.
Je moet jezelf wel bezig kunnen houden natuurlijk. Zou voor mij gewoon goed uitkomen omdat ik dan andere zaken kan gaan bezigen terwijl ik wel nog lange tijd voorzien wordt van een goed inkomenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou in het begin vond ik het wel lekker om thuis te zitten, toen was het nog mooi weer, maar nu begin ik het wel een beetje zat te worden.
Ik zou het eigenlijk moeten proberen. Alleen bijstand is me iets te laag. Zelfs naar de levensstandaard hierquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Krijgt vast wel iets uit Nederland.
Ja ik denk hetquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is strafaccijns, omdat je in Amsterdam bent.
Ik kan me redelijk bezig houden, maar het wordt al minder, en ik krijg eerst 75% en daarna maar 70% dan wordt het toch best krap.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Je moet jezelf wel bezig kunnen houden natuurlijk. Zou voor mij gewoon goed uitkomen omdat ik dan andere zaken kan gaan bezigen terwijl ik wel nog lange tijd voorzien wordt van een goed inkomen
Gewoon verrassen met een flesje champagne. Weet je zeker dat dat onderbroekje uitgaatquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoef pas om 13:30 weer op school te zijn, nog 2 uurtjes te gaann.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Biertje, beetje blowen. Havo 4 leven
Dronken in de les. Dat was de leef.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was nooit zo vaak op school in de vierde en vijfde. En als ik er was geregeld zo stoned als een garnaalquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers dat ik net een stroopwafel op heb.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:25 schreef GGMM het volgende:
Happel is echt onaardig vandaag.
Ik vermoed dat de stroopwafels op zijn.
Valide reden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:25 schreef GGMM het volgende:
Niet per definitie, maar als ik 2 rondjes heb gegeven mag je zelf ook best aanbieden om een drankje te halen. Laatst zo'n scharrel gehad die dat niet deed, gelijk klaar mee. Dan weet ik namelijk ook dat we voor de rest ook totaal niet op 1 lijn gaan zitten qua opvattingen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoor hem stoer doen hequote:Op dinsdag 5 november 2013 11:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet per definitie, maar als ik 2 rondjes heb gegeven mag je zelf ook best aanbieden om een drankje te halen. Laatst zo'n scharrel gehad die dat niet deed, gelijk klaar mee. Dan weet ik namelijk ook dat we voor de rest ook totaal niet op 1 lijn gaan zitten qua opvattingen.
Ik ben laatst in de kroeg dronken gevoerd door een chickquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet per definitie, maar als ik 2 rondjes heb gegeven mag je zelf ook best aanbieden om een drankje te halen. Laatst zo'n scharrel gehad die dat niet deed, gelijk klaar mee. Dan weet ik namelijk ook dat we voor de rest ook totaal niet op 1 lijn gaan zitten qua opvattingen.
Ik heb ooit eens 2 flessen rosé d'anjou geopend om ze vervolgens allebei weg te donderen. Wist niet dat dat van die zoete meuk was die m'n moeder in al haar onnozelheid gekocht had. Ik krijg dat dus gewoon écht niet weg en dat moeten m'n ouders ook gewoon niet kopen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoor hem stoer doen heJij drinkt gewoon gezellig een zoete witte vino mee ouwe snoepert.
Dan was ze vast heel wanhopig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben laatst in de kroeg dronken gevoerd door een chick
Was hevig onder de indruk
Ik ben toevallig in Amersfoort geweest.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:25 schreef GGMM het volgende:
Optie 1:quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben laatst in de kroeg dronken gevoerd door een chick
Was hevig onder de indruk
Ik kom niet vaak ergens toevallig. Meestal is er wel een reden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben toevallig in Amersfoort geweest.
I resent the implicationquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Optie 1:
Jij drinkt als een wijf en kan niks hebben.
Optie 2:
Nadat ze je genoeg had laten drinken, dácht jij dat het een chick was.
Ik heb beloofd dat ik jou niet zal pesten vandaag.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens 2 flessen rosé d'anjou geopend om ze vervolgens allebei weg te donderen. Wist niet dat dat van die zoete meuk was die m'n moeder in al haar onnozelheid gekocht had. Ik krijg dat dus gewoon écht niet weg en dat moeten m'n ouders ook gewoon niet kopen.
Optie 3:quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Optie 1:
Jij drinkt als een wijf en kan niks hebben.
Optie 2:
Nadat ze je genoeg had laten drinken, dácht jij dat het een chick was.
Dat is leuk voor je, maar houd dit soort onnozele info voortaan voor jezelf.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kom niet vaak ergens toevallig. Meestal is er wel een reden.
Het is je geraden met je irritante gedrag van de laatste tijd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb beloofd dat ik jou niet zal pesten vandaag.
Zonder mij even te informeren?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben toevallig in Amersfoort geweest.
Dat bedoelde ik eigenlijk met optie 2. Maar ik merk nu dat dat ook homofiel kan worden opgepakt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Optie 3:
Ze was zo lelijk dat ze eerst gasten dronken moest voeren voor ze haar wilden zoenen.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is je geraden met je irritante gedrag van de laatste tijd.
Optie 4:quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Optie 3:
Ze was zo lelijk dat ze eerst gasten dronken moest voeren voor ze haar wilden zoenen.
Wat een saai gepland leven heb jij zeg. Stel je voor dat je eens iets impulsiefs doet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kom niet vaak ergens toevallig. Meestal is er wel een reden.
Ik vond deze opmerking leuk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is strafaccijns, omdat je in Amsterdam bent.
Bier... Het gaat niet de goede kant op met m'n stoere verhaalquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Optie 4:
Saind is een baas en de lekkerste wijven proberen hem om te kopen door middel van het verstrekken van dure drankjes
West-Vleeteren?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Bier... Het gaat niet de goede kant op met m'n stoere verhaal
Nu we het toch over sprookjes hebben, volgens JC staat Ajax er fantastisch voor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Optie 4:
Saind is een baas en de lekkerste wijven proberen hem om te kopen door middel van het verstrekken van dure drankjes
Oh 'chick' in de zin van lekker wijf.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk met optie 2. Maar ik merk nu dat dat ook homofiel kan worden opgepakt.
Dat was je moeder.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo kun je stellen ja. Heb je gisteravond niet iemand tegen een paal op horen fietsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2013 11:33:34 ]
Ligt eraan op welk gebied hij bedoelt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu we het toch over sprookjes hebben, volgens JC staat Ajax er fantastisch voor.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was je moeder.Ik snap deze 'grap' niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh, nee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo kun je stellen ja. Heb je gisteravond niet iemand tegen een paal op horen fietsen?
Gewoon OWWW BRAA roepen, dat is goed voor z'n zelfvertrouwen.quote:
OWWW BRAAquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tegen een paal aanrijden. Je moeder. Ze deed het.
Jawel, maar je bent dus in de auto naar Amersfoort gegaan om daar te gaan fietsen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt niet gehoord van vouwfietsen?
OOOOOOOOOOWWW BRAAAAquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tegen een paal aanrijden. Je moeder. Ze deed het.
Ze proberen je nu al te ontwijkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:35 schreef RensAjacied het volgende:
Sollicitatiegesprek is verplaatst naar donderdag. De vrouw met wie ik het gesprek zou voeren is ziek.
Je kan toch met een trein naar Amersfoort? Met een vouwfiets in de trein.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, maar je bent dus in de auto naar Amersfoort gegaan om daar te gaan fietsen?
Tegen een paal aan?
Uh, oke..quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan toch met een trein naar Amersfoort? Met een vouwfiets in de trein.
Die connectie zie je toch ook wel. Daar ben ik gaan fietsen om stroopwafels te roven.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon OWWW BRAA roepen, dat is goed voor z'n zelfvertrouwen.
[..]
OWWW BRAA
DonRaja deed expres alsof Cruijff het had over de momentele sportieve prestaties. Triest.quote:Als ik nu naar Ajax kijk, zie ik dat het er fantastisch uitziet. De mensen die er nu zitten, zijn supermensen. Je ziet als voorbeeld Bayern München, met veel ex-voetballers aan de top, en wij gaan nu dezelfde kant op."
Poes = vrouwelijk, kat = mannelijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat is het verschil? (in dit geval)
Kater is mannelijk, kat niet. Dus nogmaals, wat is het verschil?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Poes = vrouwelijk, kat = mannelijk.
Dat weet je toch wel?
''Zonder hoesje ga ik niet in mijn poesje''.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Poes = vrouwelijk, kat = mannelijk.
Dat weet je toch wel?
Nee dat deed ik niet. Jij leest wat je wil lezen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DonRaja deed expres alsof Cruijff het had over de momentele sportieve prestaties. Triest.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Zonder hoesje ga ik niet in mijn poesje''.
Vouwfietsen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan toch met een trein naar Amersfoort? Met een vouwfiets in de trein.
Die connectie zie je toch ook wel. Daar ben ik gaan fietsen om stroopwafels te roven.
Uhm Stijn... klok en klepel...quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Don, begin je weer met dat vermoeiende geneuzel van je?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kater is mannelijk, kat niet. Dus nogmaals, wat is het verschil?
Dude.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kater is mannelijk, kat niet. Dus nogmaals, wat is het verschil?
De toon.,quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee dat deed ik niet. Jij leest wat je wil lezen.
Uhm.. verontrustend dit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net als mensen die hun telefoon opnemen in de stiltecoupe.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Vouwfietsen.
Mensen die dat gebruiken moeten dood.
uh, okéquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet wéérquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Net als mensen die hun telefoon opnemen in de stiltecoupe.
Je bent zelf een kattinquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:43 schreef kapiteintje het volgende:
Het woordgebruik van Belgen is infantiel.
Mensen überhaupt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Net als mensen die hun telefoon opnemen in de stiltecoupe.
In Japan hebben ze allemaal haar op die kattin.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens.
En mensen die poes zeggen ipv kattin
In Noorwegen djoeken ze kattinnen om er vervolgens een albumhoes van te makenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Japan hebben ze allemaal haar op die kattin.
Dit klinkt raarquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:48 schreef Dven het volgende:
Ik heb eerder contact gehad met mijn vader zijn nieuwe vriendin dan hijzelf..
Wie niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:48 schreef Dven het volgende:
Lijkt me serieus de enige manier om chill te reizen met de trein tijdens de spits.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:45 schreef Saind het volgende:
Toen ik minderjarig was had ik een 1e klas ov jaarkaart, dat was pas genieten.
Ik vind het nog steeds stinken tussen het plebs in de 2e klas
Ik heb eerder contact gehad met je moeder dan jijzelf. Denk daar maar eens over na.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:48 schreef Dven het volgende:
Ideaal man. Altijd plek, iedereen houdt z'n bek, stopcontactenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me serieus de enige manier om chill te reizen met de trein tijdens de spits.
Vaak ook niet hoor. Alle hoge militairen en veel zakelijke reizigers hebben ook 1e klasse abonnementen. Dat kan ook aardig vol zitten. En sowieso als de trein echt stampvol zit, controleren ze zelden de 1e klasse.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me serieus de enige manier om chill te reizen met de trein tijdens de spits.
Ze zouden er ook nog stoelvervwarming in moeten steken en mogelijkheid tot 1 consumptie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ideaal man. Altijd plek, iedereen houdt z'n bek, stopcontacten
Dikzak.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zouden er ook nog stoelvervwarming in moeten steken en mogelijkheid tot 1 consumptie.
Dus eigenlijk wil je zeggen dat 1e klasse reizen overschat is?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vaak ook niet hoor. Alle hoge militairen en veel zakelijke reizigers hebben ook 1e klasse abonnementen. Dat kan ook aardig vol zitten. En sowieso als de trein echt stampvol zit, controleren ze zelden de 1e klasse.
Jij hebt wel wat met al onze moeders he Kapi?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb eerder contact gehad met je moeder dan jijzelf. Denk daar maar eens over na.
En rookcoupésquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zouden er ook nog stoelvervwarming in moeten steken en mogelijkheid tot 1 consumptie.
Ik heb het over de consumpties.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stoelverwarming is heerlijk man. In de auto ook standaard aan.
Vond ik in Nederland al een beetje, in Belgie helemaal.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil je zeggen dat 1e klasse reizen overschat is?
Zolang ze zulke zeperds als met de Fyra blijven maken hoef je dat niet te verwachtenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kloptquote:
Niet jouw moeder, alleen knappe.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat met al onze moeders he Kapi?
Is dat nu niet zwaar?
Iedereen heeft een tussenuurquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind het wel fascinerend druk overdag hier.
Kom nou, jochies zoals jij lopen huilend weg als mijn moeder voor hun neus staatquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb eerder contact gehad met je moeder dan jijzelf. Denk daar maar eens over na.
Gelukkig is mijn vader ook niet knap. - keer - is +quote:
Bulgaarsebruiden.nl?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt
In de praktijk is het minder heftig. Ik beheer hun dossier binnen ons kantoor dus vandaar dat ik enkele malen telefonisch contact met haar heb gehad
Het valt me soms wel eens zwaar ja, want ze kunnen nogal zeiken als ik ze wat weinig dollo geef.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat met al onze moeders he Kapi?
Is dat nu niet zwaar?
Dan moet je reizen met Railjet. Beste treinen ooitquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Roken en whisky drinken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die zouden ze in vliegtuigen moeten hebben. Dan is zo'n long haul vlucht nog te overzien.
In België is reizen met de trein tenminste zo goedkoop dat het 't nog een reële kosten-baten afweging afdwingt. In Nederland neem je alleen het OV omdat je het startbedrag voor een auto niet hebt liggen of omdat je werkgever/overheid je abonnement betaalt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vond ik in Nederland al een beetje, in Belgie helemaal.
quote:
Bijnaquote:In 2012 werd met bijna 50.000 werknemers een omzet gerealiseerd van meer dan 1.136 miljoen euro
quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Kom nou, jochies zoals jij lopen huilend weg als mijn moeder voor hun neus staat
Dus het was toch geen grap van Don.quote:
Wil nog steeds zo'n hoerenairline oprichten. Smokers Airlines. Waar rondborstige stewardessen in korte rokjes mensen hun rokertje en natje bezorgenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die zouden ze in vliegtuigen moeten hebben. Dan is zo'n long haul vlucht nog te overzien.
Dat valt ook weer mee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:59 schreef GGMM het volgende:
Wat gaat het er weer heftig aan toe hier zeg.
Ik denk dat het tijd wordt om een vriendschapskring te vormen.
* GGMM steekt zijn hand uit naar...
Ooit eens met de woordvoerder van de piratenpartij Nederland in de trein gezeten. Die deed dat gewoon.quote:
Spotgoedkoop ja. Ging eens van Charleroi naar Rotterdam voor 7 euroquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In België is reizen met de trein tenminste zo goedkoop dat het 't nog een reële kosten-baten afweging afdwingt. In Nederland neem je alleen het OV omdat je het startbedrag voor een auto niet hebt liggen of omdat je werkgever/overheid je abonnement betaalt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Wil nog steeds zo'n hoerenairline oprichten. Smokers Airlines. Waar rondborstige stewardessen in korte rokjes mensen hun rokertje en natje bezorgen
Dit dus. Vind ik ook altijd een enorm chill momentje. Zo'n peuk in de transit zone. Al is dat op Schiphol net alsof je op een afwerkplek staat.quote:
Ik heb daar ooit eens een hele slechte film over gezien met Snoop Dog als piloot...quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Wil nog steeds zo'n hoerenairline oprichten. Smokers Airlines. Waar rondborstige stewardessen in korte rokjes mensen hun rokertje en natje bezorgen
Ben eens vanaf de Grens bij Maastricht tot net voor Luxemburg gegaan voor 10 euro. Dat geeft toch te denken als je de week erna 18 euro moet aftikken voor het ritje Tilburg - Goes.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Spotgoedkoop ja. Ging eens van Charleroi naar Rotterdam voor 7 euro
Gaat ook vervelen, het is toch veel leuker om een normale stewardess het bed in te krijgen en rook stinkt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon een aparte rookruimte die enigszins gezellig is aangekleed in een vliegtuig. Niks mis mee hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat ook vervelen, het is toch veel leuker om een normale stewardess het bed in te krijgen en rook stinkt.
Denk dat heel veel mensen er anders over denken. Gewoon partyvluchten voor studenten, reizigers en pedofielen naar Zuidoost-Aziequote:Op dinsdag 5 november 2013 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat ook vervelen, het is toch veel leuker om een normale stewardess het bed in te krijgen en rook stinkt.
Gewoon privevliegtuigquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon een aparte rookruimte die enigszins gezellig is aangekleed in een vliegtuig. Niks mis mee hoor.
Of mensen leren dealen met rokersquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon een aparte rookruimte die enigszins gezellig is aangekleed in een vliegtuig. Niks mis mee hoor.
De discovlucht.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk dat heel veel mensen er anders over denken. Gewoon partyvluchten voor studenten, reizigers en pedofielen naar Zuidoost-Azie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |