quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:20 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb al een kopje groene mint thee gepakt.
Ondertussen drink ik een kopje groene citroen thee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:20 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb al een kopje groene mint thee gepakt.
Smaakversterker. Sommige mensen zijn er allergisch voor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:22 schreef SjaakBauer het volgende:
Wie gooit hier weleens vetsin door Chinese gerechten? Wat doet dat precies, want ik kom het vaak tegen?
Even bijkomen van deze ruige ochtend hierquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ondertussen drink ik een kopje groene citroen thee.
Het mainstream argument tegen metal is juist dat snelheid losstaat van techniek. Overigens geef ik je volledig gelijk omtrent veel death metal.quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is altijd het main argument voor metal: ja maar ze zijn technisch zo goed.
Sinds wanneer is muziek techniek? Is gewoon puur gevoel imo.
Hmm, oke.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Smaakversterker. Sommige mensen zijn er allergisch voor.
Ik heb alleen een espressoapparaat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:26 schreef Karina het volgende:
Wat een theeleuten hier. Ik drink nooit thee. Krijg er altijd last van mijn maag van
Hou gewoon je bek.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb alleen een espressoapparaat.
Water is voor kikkers, thee is voor flikkers
Ik was dan ook niet serieus.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:26 schreef Karina het volgende:
Wat een theeleuten hier. Ik drink nooit thee. Krijg er altijd last van mijn maag van
Ik heb 'gewone' filterkoffie. Zwart. Heel zwart.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Racist.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb 'gewone' filterkoffie. Zwart. Heel zwart.
Alleen mongolen delen deze mening.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Eensquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Drink het wel, maar niet echt vaak.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet? Kon toch dat je thee dronk, gekNiks mis mee, heul niet voor flikkers.
Heb je het nummer al gevonden?quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het mainstream argument tegen metal is juist dat snelheid losstaat van techniek. Overigens geef ik je volledig gelijk omtrent veel death metal.
Tevens ben ik toe aan een trein richting bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |