Desondanks gezellig. Alleen sp3c en Corrie wilden eerder wegquote:
¿Qué?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is dat met die wisselende plek van de SC???
Ik snap echt NIET dat ze dat iedere keer doet voor een uur of 2 in R'dam.. Maar dat zal vast aan mij liggenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:13 schreef sp3c het volgende:
mwah we waren er gelukkig vroeg bij, ze is al bijna thuis
Werd er soms even mee topic-gepingpongt of zo?quote:
omdat het gezellig isquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap echt NIET dat ze dat iedere keer doet voor een uur of 2 in R'dam.. Maar dat zal vast aan mij liggen
quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Werd er soms even mee topic-gepingpongt of zo?
lol @ die pootjes van die gast, waarom koopt hij niet zo'n homefietstrainer of een lange broekquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ook zwarte pieten zijn over 3 weken welkom in Rotterdam.
[ link | afbeelding ]
Als zij het dat waard vindt is het prima hoor, het was ook geen kritiek.. Eerder verbazingquote:
Of eten. Ziet er niet echt gezond uit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol @ die pootjes van die gast, waarom koopt hij niet zo'n homefietstrainer of een lange broek
pepernotendieet is ook niet allesquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of eten. Ziet er niet echt gezond uit.
Rampstadrail toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:17 schreef sp3c het volgende:
zo'n enorme rit is het nu ook weer niet volgens mij, 3 kwartier van Amsterdam naar den haag en dan samen met het boemeltje
yupquote:
Waaraan heeft Whiskas wel behoefte?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Blij te horen dat jullie het zo leuk vinden..Echter: ik heb er totaal geen behoefte aan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |