http://twistedsifter.com/2011/10/flags-made-from-food/ Deze is ook gaaf zeg!quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Geweldige fotoserie: http://twistedsifter.com/(...)-home-klaus-pichler/
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
http://twistedsifter.com/2011/10/flags-made-from-food/ Deze is ook gaaf zeg!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:20 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:
Werken zal jequote:Op woensdag 6 november 2013 07:12 schreef Molleman het volgende:
Noooooo, mijn weekend is weer voorbij. Zo toch maar weer werken
Nee joh, ik slaap als een roos!quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:04 schreef AnneX het volgende:
Heb je lekker geslapen? mini in jullie nieuwe huis?
Of wakker van ieder kraakje en geluid?![]()
Ha, gaaf ja!quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Hee, klinkt leuk zeg! Ik moet ook nog wennen aan de stilte hier, heerlijk hoor die rust!quote:Op woensdag 6 november 2013 08:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee joh, ik slaap als een roos!Altijd hoor, als ik een min of meer glad oppervlak heb om op te liggen + iets van een dekentje dan slaap ik sowieso goed. Wel is het in ons nieuwe huis 's nachts veel stiller. Op zes hoog in een flat aan de rand van het dorp kon je, zeker met het raam open, het verkeer op de A15 horen zoeven. Alle nieuwe kraakjes en piepjes vind ik wel gezellig, evenals de vier maanden oude baby van de buren die ons elke morgen om kwart over zes wekt met vrolijk gekraai wegens trek in een tiet of de fles.
Stukken beter dan keihard ruzieënde bovenburen om twee uur 's nachts!
![]()
Al met al vooralsnog zeer in mijn nopjes!
Wel nog veel dozen te gaan. En nog steeds geen kasten overeind.![]()
Men neme een zwoele zomeravond, een tafel met een hard bovenblad, heel veel dominostenen en vier wietrokende antillianen die enthousiast met de stenen smijten alsof hun leven ervan afhangt!quote:
Heb je de chocolatebars al ontdekt? Oh en Revels.. jum!quote:Op woensdag 6 november 2013 08:30 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hee, klinkt leuk zeg! Ik moet ook nog wennen aan de stilte hier, heerlijk hoor die rust!
Het is heel gezellig hier, ik pas in de familie alsof ik er altijd gewoond heb. Ik heb veel gelachen met zijn ouders en klik ook goed met de honden. Ik ben gisteren geregistreerd bij het jobcenter, is nu wachten op mijn NHS nummer maar dat komt innen nu en vier dagen. Absoluut geen spijt van mijn beslissing. En gisteren was het bonfire night, een feestje met vuurwerk en open vuren dat ik nog niet kendeLeuk om zo deel te worden van een nieuwe cultuur.
En.. Engels snoep is lekker
Haha, ik denk steeds dat ik blij ben met mijn nieuwe huis en dan herinner ik me waar jij zit en dan ben ik me toch een partij jaloers!quote:Op woensdag 6 november 2013 08:30 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hee, klinkt leuk zeg! Ik moet ook nog wennen aan de stilte hier, heerlijk hoor die rust!
Het is heel gezellig hier, ik pas in de familie alsof ik er altijd gewoond heb. Ik heb veel gelachen met zijn ouders en klik ook goed met de honden. Ik ben gisteren geregistreerd bij het jobcenter, is nu wachten op mijn NHS nummer maar dat komt innen nu en vier dagen. Absoluut geen spijt van mijn beslissing. En gisteren was het bonfire night, een feestje met vuurwerk en open vuren dat ik nog niet kendeLeuk om zo deel te worden van een nieuwe cultuur.
En.. Engels snoep is lekker
Als je het zo zegt klinkt het wel gaaf! Ik was gaan meedoen.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Men neme een zwoele zomeravond, een tafel met een hard bovenblad, heel veel dominostenen en vier wietrokende antillianen die enthousiast met de stenen smijten alsof hun leven ervan afhangt!
Ik heb nu een soort merci maar dan in een pak dat alleen gevuld is met aardbeiencreme, heerlijk! En ik heb ook nog een zak UFO's dat zijn eetpapier schoteltjes gevuld met heel zuur poeder en die zijn echt heel lekker fris. En voor mijn dropverslaving heb ik liqourice wands, die eigenlijk hetzelfde zijn als dropveters qua smaak alleen harder en dikker.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb je de chocolatebars al ontdekt? Oh en Revels.. jum!
Oh en leuk! Nieuwe tradities leren kennen!! Dat vond ik ook zo leuk aan in Twente gaan wonen, zelfs dat is al weer anders..
Er is voor iedereen een plekje op deze aardbol, dit is mijn goede plekje en jij hebt het jouwe. Voor ieder wat wilsquote:Op woensdag 6 november 2013 08:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Haha, ik denk steeds dat ik blij ben met mijn nieuwe huis en dan herinner ik me waar jij zit en dan ben ik me toch een partij jaloers!Engeland!
![]()
Engels snoep kán ook verschrikkelijk misselijkmakend zijn hoor.. Toen ik voor het eerst in Londen was, op schoolreisje op de Havo, hebben ik en mijn klasgenoten ons ongelooflijk ziek gegeten aan Cadbury Cream Eggs, tot aan kotsen toe.
[ afbeelding ]
Ik voel nog steeds een lichte kokhalsneiging als ik eraan denk.
Zo werkt het niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:44 schreef Selestha het volgende:
[..]
Er is voor iedereen een plekje op deze aardbol, dit is mijn goede plekje en jij hebt het jouwe. Voor ieder wat wils
Oh ja dat is dan wel lastigquote:Op woensdag 6 november 2013 08:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Zo werkt het niet.Ik zou mijn nieuwe casa in een oogwenk ruilen voor iets in het land waar jij nu zit, maar mijn lief is een tikkie honkvast.
Maar hier is het ook leuk hoor! En het is vanuit Engeland wel erg ver fietsen naar de Efteling natuurlijk..
Da's niet waar hč: Engeland heeft Thorpe Park, Alton Towers, het kleine maar knusse Chessington en niet te vergetenquote:Op woensdag 6 november 2013 08:47 schreef Selestha het volgende:
[..]
Oh ja dat is dan wel lastigEn ja, errrug ver van de Efteling, of themaparken in het algemeen eigenlijk
Engeland is/kan best goed betaalbaar zijn hoor!quote:Op woensdag 6 november 2013 08:49 schreef Vork het volgende:
Zeg hou eens op jullie, nu wil ik weer op vakantie.
O dat weet ik wel, maar ik zit nu zonder geld/baan. Nouja, dat is niet helemaal waar. Maar onzekerheden alom wat dat aangaat.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:52 schreef Selestha het volgende:
Engeland is/kan best goed betaalbaar zijn hoor!
Ik had in NL een zakje gevonden maar dat was veel zoeter gek genoeg.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Selestha; UFO's ken ik nog van vroeger
Wat een olijke pootjes!quote:Op woensdag 6 november 2013 09:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Berlijn word hopelijk onze volgende stad!
Ik zit hiernaar te kijken, dit zou leuk zijn onder onze ikea bank! http://www.prettypegs.com/en/content/9-GALLERY
Verder is onze eettafel bijna klaar, en nu wil ik al aan het volgende project beginnen, een nieuwe koffietafel. De onze is zoooo lelijk!
Geen idee nog welke ik op het oog heb. Deze zijn cool:quote:Op woensdag 6 november 2013 09:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat een olijke pootjes!Welke heb je op het oog?
M.b.t. koffietafel, de 'Stockholm' van IKEA staat inmiddels op z'n plek en hij is ENORM en bijzonder fijn!
Foto uit brochure:
[ afbeelding ]
..als mijn lief en ik zo ver mogelijk bij elkaar vandaan op de bank zitten kunnen we alsnog allebei met onze voeten op de tafel![]()
+ veel snacks en drankjes en afstandbedieningen en xbox-controllers.
Dat wordt goed Netflix kijken straks!![]()
Wat voor namen vlogen er tot nu toe over de tafel dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 09:28 schreef PdeHoog het volgende:
Grote lol hier. We helpen een collega mee met het verzinnen van jongens-namen voor haar nog niet geboren baby. Ik weet niet of dat nou zo'n succes gaat worden
Ha, die vond ik ook erg leuk ja!quote:Op woensdag 6 november 2013 09:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Geen idee nog welke ik op het oog heb. Deze zijn cool
leuke film, fucking amalquote:Op woensdag 6 november 2013 09:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat voor namen vlogen er tot nu toe over de tafel dan?![]()
Als ik er ooit een meisje uitpoep van wordt het een Elin. Zo'n Scandinavische neiging kan best, aangezien we hoe dan ook een kind met blauwe ogen en witblond haar zullen krijgen.
En dan maar duimen dat ze dan zo leuk wordt als de Elin die me op het idee voor de naam bracht!![]()
[ afbeelding ]
Jaaa. Ik was laatst naar La vie d'Adčle, een volgens velen zeer vergelijkbare film (afgezien van veel explicieter) en hoewel ik ontzččččttend op Léa Seydoux kan (zeker in deze film!quote:
Joh, ik heb al een miljoen blikkies gemaakt en er is er nog nooit eentje ontploft.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik maak Dulche de leche, duimen jullie mee dat het niet ontploft?
Er zit ook nog merengue bovenopquote:Op woensdag 6 november 2013 11:30 schreef minilot het volgende:
Ik ben best een zoetekauw maar banaoffee gaat mij te ver!![]()
Tof, staat het recept ook ergens online? Zoek nog iets leuks voor een theemiddagje met mn broer eind novquote:Op woensdag 6 november 2013 11:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Chocolade banoffeetaartjes (uit de nieuwe delicious)
Nope maar misschien dat ik het uitwerk dit weekend voor op facebook..quote:Op woensdag 6 november 2013 11:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tof, staat het recept ook ergens online? Zoek nog iets leuks voor een theemiddagje met mn broer eind nov
Hoeveel doe je er in één keer? Ik doe er steeds vijf (zoveel passen er in mijn pan) sinds ik hoorde dat je de blikjes nķg langer (ongeopend) kunt bewaren als de gecondenseerde melk eenmaal in dulce de leche is omgezet.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope maar misschien dat ik het uitwerk dit weekend voor op facebook..
Wel irritant trouwens dat gerammel in de keuken
Ik heb nu 3 blikjes staan te borrelenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoeveel doe je er in één keer? Ik doe er steeds vijf (zoveel passen er in mijn pan) sinds ik hoorde dat je de blikjes nķg langer (ongeopend) kunt bewaren als de gecondenseerde melk eenmaal in dulce de leche is omgezet.
Je gaat een rondje aanbellen?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:53 schreef minilot het volgende:
Keuzestress! Ik weet niet wat ik vanmiddag voor de buren moet gaan maken! Er os zoveel lekkers en ik weet nog niet waar ze van houden.
Ik vind dat iedereen de vanille-pastinaak-rauwe cacaobonen-cake die ik laatst maakte zou moeten proeven, maar dat is voor nieuwe buren wellicht wat al te avontuurlijk
Ik laat ze altijd in het water afkoelen ja, gaat best snel. Maakt voor de substantie niet zo heel veel uit, de daadwerkelijke kooktijd is vooral van belang.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh Mini: kan ik de blikjes meteen uit het water tillen of is het beter om ze in het water te laten afkoelen? Ik heb voor het taartje vrij dikke caramel nodig, dus 3-4 uur koken, maar het leek me handig ook een blikje wat minder lang te doen..
Ok, dan ga ik het er niet op wagen er een voortijdig uit te vissenquote:Op woensdag 6 november 2013 12:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik laat ze altijd in het water afkoelen ja, gaat best snel. Maakt voor de substantie niet zo heel veel uit, de daadwerkelijke kooktijd is vooral van belandg.
Ken je die van die man die met kiespijn de tandarts belde en de volgende dag terecht kon en bij het opstaan de volgende dag geen centje pijn meer had?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:04 schreef PdeHoog het volgende:
Zo gezellig naar de tandartsGolfer, hoe is het met jouw kiespiin afgelopen?
quote:Op woensdag 6 november 2013 12:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ken je die van die man die met kiespijn de tandarts belde en de volgende dag terecht kon en bij het opstaan de volgende dag geen centje pijn meer had?
Tandarts dus afgebeld. Nergens meer voelbare last van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik begin ook al last te krijgen van mijn keel. Denk dat er wat heerst. Maar flink wat vitamines en niet te laat naar bed.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:41 schreef Myraela het volgende:
Bah, volgens mij heb ik een griepje te pakken. Hooofdpijn, continue koud en spierpijn door m'n hele lichaam.
Ik moet echt gezonder gaan leven of iets, 3 maanden geleden was ik ook al ziek.
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Niet fijn, beterschap!
Mini doe eens even je adres
Wat zijn ze awesooooooooome!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo heerlijk passend in dit huis! Zodra ik een foodblog heb en egg nog heb gemaakt ga ik ze aan de hele wereld laten zien!
![]()
Ik DM je!Let me see you stripped down to the bone
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat zijn ze awesooooooooome!En zo heerlijk passend in dit huis! Zodra ik een foodblog heb en egg nog heb gemaakt ga ik ze aan de hele wereld laten zien!
![]()
Ik DM je!
Zoals gezegd, mijn voorraad mokken is schier oneindig. Net als borden, schaaltjes en ander keukenspul. Waarom denk je dat ik nog vijf jaar dozen aan het uitpakken ben?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
ben blij dat je ze leuk vindt. Hoop dat je passende mokken hebt
maar het is wel enigszins rekbaar.. beetje..
Veel belangrijker: smaakt het?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:06 schreef minilot het volgende:
...en daar stond -ie dan, het eerste echte baksel in mijn 'nieuwe' oven!![]()
[ afbeelding ]
Snif. Zou er haast wat emotioneel van worden.![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Zoals gezegd, mijn voorraad mokken is schier oneindig. Net als borden, schaaltjes en ander keukenspul. Waarom denk je dat ik nog vijf jaar dozen aan het uitpakken ben?
Dit alles natuurlijk te voorbereiding van Het Blog, want alles moet wel in het juiste glaasje of kopje straks.![]()
Nog niet! Maar er staan toch ook wel patronen online? Ik heb wel breinaalden, heel veelquote:
Dit is gehaaktquote:Op woensdag 6 november 2013 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog niet! Maar er staan toch ook wel patronen online? Ik heb wel breinaalden, heel veel
Ik heb ook haaknaalden!quote:Op woensdag 6 november 2013 17:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit is gehaaktEn ja er staan zeker patronen online, maar van deze weet ik het niet. Had ik anders voor je geregeld..
Gnocchiquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:32 schreef AnneX het volgende:
Uit onverwachte hoek zelfs een reactie.Merci.
Zelf ben ik niet zo'n fan van gnochhi.
En soep is lastig vervoeren P. !
Ik hou het wel bij de zuurkoolschotel met échte puree en room etc.
Hoe ik ooit puree uit een pakje kon gebruiken.![]()
![]()
Volgens mij niet, omdat je er maar zo weinig van nodig hebt voor een mooi kleurtje.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, saffraan hč, naast dat het bijv je risotto of bouillabaisse kleurt, smaakt het ook nog ergens naar?
Nouja het schijnt ook als antidepressivum, afrodisiacum, analgeticum en antioxidant te werken. Dus in die zin zou het wel degelijk iets toevoegen aan je gerecht. En je levenquote:Op woensdag 6 november 2013 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik voeg het wel eens toe, maar iets zegt me dat ik het ook net zo goed kan weglaten.
In welke dosering? Want ik 'gebruik' toch wel zeker een halve gram oidquote:Op woensdag 6 november 2013 18:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Nouja het schijnt ook als antidepressivum, afrodisiacum, analgeticum en antioxidant te werken. Dus in die zin zou het wel degelijk iets toevoegen aan je gerecht. En je leven
Alhoewel, er zit 1 gram in een zakje van Silvo, en ik gebruik meestal niet eens de helft.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:56 schreef Isabeau het volgende:
In welke dosering? Want ik 'gebruik' toch wel zeker een halve gram oid
Waar smaakt het naar dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik vind saffraan vies. Hier eten ze rond deze tijd van het jaar saffraanbroodjes, en die zijn echt niet te eten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
het meeste snoep dat je opnoemt ligt hier in Duitsland gewoon in de supermarkt.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:40 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik heb nu een soort merci maar dan in een pak dat alleen gevuld is met aardbeiencreme, heerlijk! En ik heb ook nog een zak UFO's dat zijn eetpapier schoteltjes gevuld met heel zuur poeder en die zijn echt heel lekker fris. En voor mijn dropverslaving heb ik liqourice wands, die eigenlijk hetzelfde zijn als dropveters qua smaak alleen harder en dikker.
Ik heb ook Parma Violets geprobeerd, dat zijn een soort paarse tabletjes die mijn schoonfamilie heerlijk vind maar is geparfumeerd met viooltjes en ik vind het enorm vies, net zeep. Zij vinden dat van salmiakCultuurverschil!
Ze hielden overigens wel heel erg van de stroopwafels die ik heb gebracht, en met kerst is er nu advocaat in plaats van egg nogg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |