abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132938309
quote:
http://twistedsifter.com/2011/10/flags-made-from-food/ Deze is ook gaaf zeg! O+

[ Bericht 8% gewijzigd door Leintjeuh op 05-11-2013 20:46:46 ]
pi_132938382
Sterkte Golfer!
En idd Isa, wat waren de beste recepten van het alfabet?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132938778
quote:
:D geweldig!

vind Twisted Sifter erg tof meestal :Y
pi_132941822
Zoooooooo....de woonkamer begint een beetje leger te worden. De kookboeken staan allemaal in de kast. Die kamer wordt een grote kastenwand :D Nu nog even wat VvE-werk doen en dan vind ik het allemaal gezegend.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_132942540
quote:
:o :D

Steel m ff voor op facebook :D
pi_132942715
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:03 schreef Bluezz het volgende:

[..]

:o :D

Steel m ff voor op facebook :D
Ik heb de site standaard in mijn timeline, zo kom ik er aan :Y Hebben heel vaak toffe foto's.
pi_132950694
c_/ moggel
pi_132950735
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 06:31 schreef Bluezz het volgende:
c_/ moggel
:W
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132950791
Mogguh :O Vanavond toch iets eerder slapen denk ik :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_132950815
Noooooo, mijn weekend is weer voorbij. Zo toch maar weer werken :{
pi_132950934
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 07:12 schreef Molleman het volgende:
Noooooo, mijn weekend is weer voorbij. Zo toch maar weer werken :{
Werken zal je >:)
pi_132950969
~O>
pi_132951197
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:04 schreef AnneX het volgende:
Heb je lekker geslapen? mini in jullie nieuwe huis?
Of wakker van ieder kraakje en geluid? ;)
Nee joh, ik slaap als een roos! :) Altijd hoor, als ik een min of meer glad oppervlak heb om op te liggen + iets van een dekentje dan slaap ik sowieso goed. Wel is het in ons nieuwe huis 's nachts veel stiller. Op zes hoog in een flat aan de rand van het dorp kon je, zeker met het raam open, het verkeer op de A15 horen zoeven. Alle nieuwe kraakjes en piepjes vind ik wel gezellig, evenals de vier maanden oude baby van de buren die ons elke morgen om kwart over zes wekt met vrolijk gekraai wegens trek in een tiet of de fles. *) Stukken beter dan keihard ruzieënde bovenburen om twee uur 's nachts! ^O^

Al met al vooralsnog zeer in mijn nopjes!

Wel nog veel dozen te gaan. En nog steeds geen kasten overeind. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_132951279
O, wat hou ik toch van Spotify, zo vroeg op de morgen als ik alleen op kantoor ben!

Raadt altijd precies aan waar ik zin in heb.

(Blijkt nog een toffe clip bij te horen ook!
..toch eens True Blood gaan kijken - als iedereen zo hysterisch lyrisch over die kerel doet :) )
  woensdag 6 november 2013 @ 08:20:12 #116
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_132951307
Als vervanger van dominoënde Antillianen hebben we in de aanbieding: een jengelend verwend kutkind van een alleenstaande moeder die om 6:30 de boel bij elkaar schreeuwt *O*
Confidence through competence
pi_132951330
quote:
Ha, gaaf ja! O+ Ik heb een furry in mijn kennisenkring en ik vind altijd leuk om foto's van meetings en conventies te zien, vooral wanneer er dan ineens twee meter hoge, aangeklede vossen en leeuwen op de bus staan te wachten, of in de rij voor de weecee ofzo. Ik heb ook in vrij heftige cybergothic-kringen rondgehangen en er is iets heel vertederends aan om iemand op zwarte plateauzolen van een halve meter, keelpiercings en dreadlocks van polyester op een stoepje te zien zitten met een Liga Milkbreak. :Y
pi_132951335
quote:
8s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:20 schreef Stereotomy het volgende:
dominoënde Antillianen
..dat moet je even uitleggen! :D
pi_132951425
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee joh, ik slaap als een roos! :) Altijd hoor, als ik een min of meer glad oppervlak heb om op te liggen + iets van een dekentje dan slaap ik sowieso goed. Wel is het in ons nieuwe huis 's nachts veel stiller. Op zes hoog in een flat aan de rand van het dorp kon je, zeker met het raam open, het verkeer op de A15 horen zoeven. Alle nieuwe kraakjes en piepjes vind ik wel gezellig, evenals de vier maanden oude baby van de buren die ons elke morgen om kwart over zes wekt met vrolijk gekraai wegens trek in een tiet of de fles. *) Stukken beter dan keihard ruzieënde bovenburen om twee uur 's nachts! ^O^

Al met al vooralsnog zeer in mijn nopjes!

Wel nog veel dozen te gaan. En nog steeds geen kasten overeind. :')
Hee, klinkt leuk zeg! Ik moet ook nog wennen aan de stilte hier, heerlijk hoor die rust!

Het is heel gezellig hier, ik pas in de familie alsof ik er altijd gewoond heb. Ik heb veel gelachen met zijn ouders en klik ook goed met de honden. Ik ben gisteren geregistreerd bij het jobcenter, is nu wachten op mijn NHS nummer maar dat komt innen nu en vier dagen. Absoluut geen spijt van mijn beslissing. En gisteren was het bonfire night, een feestje met vuurwerk en open vuren dat ik nog niet kende :) Leuk om zo deel te worden van een nieuwe cultuur.

En.. Engels snoep is lekker :D
  woensdag 6 november 2013 @ 08:31:30 #120
55709 Stereotomy
pi_132951431
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:22 schreef minilot het volgende:

[..]

..dat moet je even uitleggen! :D
Men neme een zwoele zomeravond, een tafel met een hard bovenblad, heel veel dominostenen en vier wietrokende antillianen die enthousiast met de stenen smijten alsof hun leven ervan afhangt!

De rest kun je je nu wel voorstellen.
pi_132951446
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:30 schreef Selestha het volgende:

[..]

Hee, klinkt leuk zeg! Ik moet ook nog wennen aan de stilte hier, heerlijk hoor die rust!

Het is heel gezellig hier, ik pas in de familie alsof ik er altijd gewoond heb. Ik heb veel gelachen met zijn ouders en klik ook goed met de honden. Ik ben gisteren geregistreerd bij het jobcenter, is nu wachten op mijn NHS nummer maar dat komt innen nu en vier dagen. Absoluut geen spijt van mijn beslissing. En gisteren was het bonfire night, een feestje met vuurwerk en open vuren dat ik nog niet kende :) Leuk om zo deel te worden van een nieuwe cultuur.

Heb je de chocolatebars al ontdekt? Oh en Revels.. jum!
Oh en leuk! Nieuwe tradities leren kennen!! Dat vond ik ook zo leuk aan in Twente gaan wonen, zelfs dat is al weer anders.. ;)
pi_132951465
Koken in het nieuwe huis bevalt trouwens prima. Het is 'gewoon' een Ikeakeuken van twee jaar oud, maar dat is echt heel wat beter dan het cheapass keukenblokje in de huurflat (zoiets maar dan met een oude geiser op de plek van het middelste keukenkastje *) )
Ik heb nu een gasfornuis waar de pannen niet steeds vanaf sodemieteren, en het aanrechtblad zit zo'n vijf centimeter lager wat voor een kabouter als ikzelf wel heel prettig is. ^O^
Verder: gaaf, zo'n afwasmachine! Wat scheelt dat een boel tijd zeg! :D

Al een paar keer goed gekookt, wel simpel wegens weinig tijd, maar keuken voelde meteen al goed dus hoera! Wel een onaangenaam klein inbouw-oventje, maar ik heb mijn grote losse oven uit het vorige huis meegesleept, dus dat zit snor. Morgen echt eens wat cake en koekjes maken voor de nieuwe buren. :Y

Foto's keuken zodra ik de camera gevonden heb. }:|
pi_132951492
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:30 schreef Selestha het volgende:

[..]

Haha, ik denk steeds dat ik blij ben met mijn nieuwe huis en dan herinner ik me waar jij zit en dan ben ik me toch een partij jaloers! :D Engeland! O+

Engels snoep kán ook verschrikkelijk misselijkmakend zijn hoor.. Toen ik voor het eerst in Londen was, op schoolreisje op de Havo, hebben ik en mijn klasgenoten ons ongelooflijk ziek gegeten aan Cadbury Cream Eggs, tot aan kotsen toe.

Ik voel nog steeds een lichte kokhalsneiging als ik eraan denk. >:)
pi_132951504
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:31 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Men neme een zwoele zomeravond, een tafel met een hard bovenblad, heel veel dominostenen en vier wietrokende antillianen die enthousiast met de stenen smijten alsof hun leven ervan afhangt!
Als je het zo zegt klinkt het wel gaaf! Ik was gaan meedoen. ;)
pi_132951509
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:33 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Heb je de chocolatebars al ontdekt? Oh en Revels.. jum!
Oh en leuk! Nieuwe tradities leren kennen!! Dat vond ik ook zo leuk aan in Twente gaan wonen, zelfs dat is al weer anders.. ;)
Ik heb nu een soort merci maar dan in een pak dat alleen gevuld is met aardbeiencreme, heerlijk! En ik heb ook nog een zak UFO's dat zijn eetpapier schoteltjes gevuld met heel zuur poeder en die zijn echt heel lekker fris. En voor mijn dropverslaving heb ik liqourice wands, die eigenlijk hetzelfde zijn als dropveters qua smaak alleen harder en dikker.

Ik heb ook Parma Violets geprobeerd, dat zijn een soort paarse tabletjes die mijn schoonfamilie heerlijk vind maar is geparfumeerd met viooltjes en ik vind het enorm vies, net zeep. Zij vinden dat van salmiak ;) Cultuurverschil!

Ze hielden overigens wel heel erg van de stroopwafels die ik heb gebracht, en met kerst is er nu advocaat in plaats van egg nogg :)
pi_132951550
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:39 schreef minilot het volgende:

[..]

Haha, ik denk steeds dat ik blij ben met mijn nieuwe huis en dan herinner ik me waar jij zit en dan ben ik me toch een partij jaloers! :D Engeland! O+

Engels snoep kán ook verschrikkelijk misselijkmakend zijn hoor.. Toen ik voor het eerst in Londen was, op schoolreisje op de Havo, hebben ik en mijn klasgenoten ons ongelooflijk ziek gegeten aan Cadbury Cream Eggs, tot aan kotsen toe.

[ afbeelding ]

Ik voel nog steeds een lichte kokhalsneiging als ik eraan denk. >:)
Er is voor iedereen een plekje op deze aardbol, dit is mijn goede plekje en jij hebt het jouwe. Voor ieder wat wils :)

En ik heb gisteren mijn eerste creme egg gehad, die zijn verslavend ja! Daar zullen er wel meer van volgen ;) Vanavond aan het lokale perencider :9
pi_132951578
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:44 schreef Selestha het volgende:

[..]

Er is voor iedereen een plekje op deze aardbol, dit is mijn goede plekje en jij hebt het jouwe. Voor ieder wat wils :)
Zo werkt het niet. }:| Ik zou mijn nieuwe casa in een oogwenk ruilen voor iets in het land waar jij nu zit, maar mijn lief is een tikkie honkvast. ;) Maar hier is het ook leuk hoor! En het is vanuit Engeland wel erg ver fietsen naar de Efteling natuurlijk..
pi_132951603
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Zo werkt het niet. }:| Ik zou mijn nieuwe casa in een oogwenk ruilen voor iets in het land waar jij nu zit, maar mijn lief is een tikkie honkvast. ;) Maar hier is het ook leuk hoor! En het is vanuit Engeland wel erg ver fietsen naar de Efteling natuurlijk..
Oh ja dat is dan wel lastig ;) En ja, errrug ver van de Efteling, of themaparken in het algemeen eigenlijk ;)
pi_132951619
quote:
9s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:47 schreef Selestha het volgende:

[..]

Oh ja dat is dan wel lastig ;) En ja, errrug ver van de Efteling, of themaparken in het algemeen eigenlijk ;)
Da's niet waar hč: Engeland heeft Thorpe Park, Alton Towers, het kleine maar knusse Chessington en niet te vergeten O+ Blackpool Pleasure Beach O+ .
  woensdag 6 november 2013 @ 08:49:40 #130
3878 Vork
Manisch creatief
pi_132951628
Zeg hou eens op jullie, nu wil ik weer op vakantie. }:|
pi_132951669
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:49 schreef Vork het volgende:
Zeg hou eens op jullie, nu wil ik weer op vakantie. }:|
Engeland is/kan best goed betaalbaar zijn hoor! :)
  woensdag 6 november 2013 @ 08:57:11 #132
3878 Vork
Manisch creatief
pi_132951735
quote:
12s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:52 schreef Selestha het volgende:
Engeland is/kan best goed betaalbaar zijn hoor! :)
O dat weet ik wel, maar ik zit nu zonder geld/baan. Nouja, dat is niet helemaal waar. Maar onzekerheden alom wat dat aangaat.

En als er budget over is voor vakantie, dan staat Berlijn al vast als eerstvolgende bestemming (niet dat ik dat vervelend vind overigens. Ik zou er zelfs prima een tijdje kunnen wonen denk ik, nu we het daar toch over hebben :P).
pi_132951871
Selestha; UFO's ken ik nog van vroeger :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_132951900
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Selestha; UFO's ken ik nog van vroeger :D
Ik had in NL een zakje gevonden maar dat was veel zoeter gek genoeg.
pi_132951904
Berlijn! :Y O+
pi_132951979
Berlijn word hopelijk onze volgende stad!

Ik zit hiernaar te kijken, dit zou leuk zijn onder onze ikea bank! http://www.prettypegs.com/en/content/9-GALLERY

Verder is onze eettafel bijna klaar, en nu wil ik al aan het volgende project beginnen, een nieuwe koffietafel. De onze is zoooo lelijk!
pi_132952175
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Berlijn word hopelijk onze volgende stad!

Ik zit hiernaar te kijken, dit zou leuk zijn onder onze ikea bank! http://www.prettypegs.com/en/content/9-GALLERY

Verder is onze eettafel bijna klaar, en nu wil ik al aan het volgende project beginnen, een nieuwe koffietafel. De onze is zoooo lelijk!
Wat een olijke pootjes! O+ Welke heb je op het oog?

M.b.t. koffietafel, de 'Stockholm' van IKEA staat inmiddels op z'n plek en hij is ENORM en bijzonder fijn!

Foto uit brochure:

..als mijn lief en ik zo ver mogelijk bij elkaar vandaan op de bank zitten kunnen we alsnog allebei met onze voeten op de tafel O+
+ veel snacks en drankjes en afstandbedieningen en xbox-controllers. :+

Dat wordt goed Netflix kijken straks! :Y
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 november 2013 @ 09:27:43 #138
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_132952210
Berlin ^O^

Voor de burgemeestersverkiezingen in NY was de opkomstpercentage 25%. :s)
Maar ja voor de presidentsverkiezingen komt slechts 58% opdagen. Volgend jaar bij de tussentijdse verkiezingen voor het Huis zal ongeveer 40% op komen draven.
En de grote clash tussen de democraten en GOP zal er niet voor zorgen dat die % zullen gaan stijgen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_132952233
Grote lol hier. We helpen een collega mee met het verzinnen van jongens-namen voor haar nog niet geboren baby. Ik weet niet of dat nou zo'n succes gaat worden _O-
pi_132952249
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:25 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat een olijke pootjes! O+ Welke heb je op het oog?

M.b.t. koffietafel, de 'Stockholm' van IKEA staat inmiddels op z'n plek en hij is ENORM en bijzonder fijn!

Foto uit brochure:
[ afbeelding ]

..als mijn lief en ik zo ver mogelijk bij elkaar vandaan op de bank zitten kunnen we alsnog allebei met onze voeten op de tafel O+
+ veel snacks en drankjes en afstandbedieningen en xbox-controllers. :+

Dat wordt goed Netflix kijken straks! :Y
Geen idee nog welke ik op het oog heb. Deze zijn cool:
Ja, ik vind die ook erg mooi. Ik vind hem alleen zo duur. Alles uit de stockholm serie is tof!

Voor de koffietafel heb ik zoiets in m'n hoofd:

Alleen, met deze pootjes:
pi_132952319
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:28 schreef PdeHoog het volgende:
Grote lol hier. We helpen een collega mee met het verzinnen van jongens-namen voor haar nog niet geboren baby. Ik weet niet of dat nou zo'n succes gaat worden _O-
Wat voor namen vlogen er tot nu toe over de tafel dan? :+

Als ik er ooit een meisje uitpoep van wordt het een Elin. Zo'n Scandinavische neiging kan best, aangezien we hoe dan ook een kind met blauwe ogen en witblond haar zullen krijgen.

En dan maar duimen dat ze dan zo leuk wordt als de Elin die me op het idee voor de naam bracht! *)

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 06-11-2013 09:40:24 ]
pi_132952342
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:30 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Geen idee nog welke ik op het oog heb. Deze zijn cool
Ha, die vond ik ook erg leuk ja!
pi_132953174
Teveel hectiek zonder genoeg koffie is niet fijn }:|
pi_132953215
Elin O+ zo heet een vriendinnetje van het buikdansen.

Het sollicitatiegesprek van gisteren ging trouwens goed :) beide waren we erg enthousiast. Volgende week hoor ik meer.
  woensdag 6 november 2013 @ 10:21:31 #145
55709 Stereotomy
pi_132953312
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat voor namen vlogen er tot nu toe over de tafel dan? :+

Als ik er ooit een meisje uitpoep van wordt het een Elin. Zo'n Scandinavische neiging kan best, aangezien we hoe dan ook een kind met blauwe ogen en witblond haar zullen krijgen.

En dan maar duimen dat ze dan zo leuk wordt als de Elin die me op het idee voor de naam bracht! *)

[ afbeelding ]
leuke film, fucking amal
pi_132953495
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:21 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

leuke film, fucking amal
Jaaa. Ik was laatst naar La vie d'Adčle, een volgens velen zeer vergelijkbare film (afgezien van veel explicieter) en hoewel ik ontzččččttend op Léa Seydoux kan (zeker in deze film! :D) vond ik Fucking Åmål toch nog steeds ruimschoots ongeëvenaard!
pi_132954771
Ik maak Dulche de leche, duimen jullie mee dat het niet ontploft? :+
pi_132954868
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik maak Dulche de leche, duimen jullie mee dat het niet ontploft? :+
Joh, ik heb al een miljoen blikkies gemaakt en er is er nog nooit eentje ontploft. *)
Gewoon zorgen dat het blik tijdens het koken steeds helemaal onder water blijft en goed laten afkoelen voordat je 'm openmaakt is ook fijn, want hete dulce de leche wil je niet op je vingers krijgen. :)
pi_132954982
Haha ja gaat vast goed. En ik heb het pas van het weekend nodig, dan is het vast wel gekoeld :D ;)
pi_132955005
Wat ga je maken? :9
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 november 2013 @ 11:23:41 #151
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_132955069
Je moet wel weer vele omwegen nemen om een Icloudagenda te kunnen exporteren :')
Maar goed heb weer iemand aan de googleagenda gekregen. :P
pi_132955112
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:21 schreef minilot het volgende:
Wat ga je maken? :9
Chocolade banoffeetaartjes (uit de nieuwe delicious)
pi_132955278
Ik ben best een zoetekauw maar banoffee gaat mij te ver! :{w :)
pi_132955299
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:30 schreef minilot het volgende:
Ik ben best een zoetekauw maar banaoffee gaat mij te ver! :{w :)
Er zit ook nog merengue bovenop :9 :9
pi_132955322
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:24 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Chocolade banoffeetaartjes (uit de nieuwe delicious)
Tof, staat het recept ook ergens online? Zoek nog iets leuks voor een theemiddagje met mn broer eind nov
pi_132955364
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:31 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Tof, staat het recept ook ergens online? Zoek nog iets leuks voor een theemiddagje met mn broer eind nov
Nope maar misschien dat ik het uitwerk dit weekend voor op facebook..

Wel irritant trouwens dat gerammel in de keuken }:|
pi_132955607
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:33 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nope maar misschien dat ik het uitwerk dit weekend voor op facebook..

Wel irritant trouwens dat gerammel in de keuken }:|
Hoeveel doe je er in één keer? Ik doe er steeds vijf (zoveel passen er in mijn pan) sinds ik hoorde dat je de blikjes nķg langer (ongeopend) kunt bewaren als de gecondenseerde melk eenmaal in dulce de leche is omgezet. :9
pi_132955684
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:41 schreef minilot het volgende:

[..]

Hoeveel doe je er in één keer? Ik doe er steeds vijf (zoveel passen er in mijn pan) sinds ik hoorde dat je de blikjes nķg langer (ongeopend) kunt bewaren als de gecondenseerde melk eenmaal in dulce de leche is omgezet. :9
Ik heb nu 3 blikjes staan te borrelen :) Leek me ook wel slim om meteen meer te maken ja.
pi_132955968
Keuzestress! Ik weet niet wat ik vanmiddag voor de buren moet gaan maken! Er os zoveel lekkers en ik weet nog niet waar ze van houden.

Ik vind dat iedereen de vanille-pastinaak-rauwe cacaobonen-cake die ik laatst maakte zou moeten proeven, maar dat is voor nieuwe buren wellicht wat al te avontuurlijk *)
pi_132956017
Haha anders begin je gewoon met een speculaastaart of zo iets :D Dat vind bijna iedereen wel lekker volgens mij.
pi_132956080
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:53 schreef minilot het volgende:
Keuzestress! Ik weet niet wat ik vanmiddag voor de buren moet gaan maken! Er os zoveel lekkers en ik weet nog niet waar ze van houden.

Ik vind dat iedereen de vanille-pastinaak-rauwe cacaobonen-cake die ik laatst maakte zou moeten proeven, maar dat is voor nieuwe buren wellicht wat al te avontuurlijk *)
Je gaat een rondje aanbellen? :D Ik ga mee met de suggestie van Sun :Y Speculaastaart :9
pi_132956184
Ik ga er denk ik nog een maken voor mijn collega's. Maandag ga ik koffie drinken op school..
pi_132956239
Oh Mini: kan ik de blikjes meteen uit het water tillen of is het beter om ze in het water te laten afkoelen? Ik heb voor het taartje vrij dikke caramel nodig, dus 3-4 uur koken, maar het leek me handig ook een blikje wat minder lang te doen..
pi_132956289
Sint is nog niet in het land. :{w Speculaastaart kan vanaf over tien dagen.

Ik overweeg een setje, een Appel/kaneel-pull apart-brood en de chocolade-krantzcake van Ottolenghi, dan lusten ze er vast één van de twee in elk geval van.

En dan in deze kartonnen cakevormen van de Hema:

..met een strikje erom. :7

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 06-11-2013 12:28:00 ]
pi_132956313
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh Mini: kan ik de blikjes meteen uit het water tillen of is het beter om ze in het water te laten afkoelen? Ik heb voor het taartje vrij dikke caramel nodig, dus 3-4 uur koken, maar het leek me handig ook een blikje wat minder lang te doen..
Ik laat ze altijd in het water afkoelen ja, gaat best snel. Maakt voor de substantie niet zo heel veel uit, de daadwerkelijke kooktijd is vooral van belang.

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 06-11-2013 12:34:08 ]
pi_132956319
Zo gezellig naar de tandarts -O- Golfer, hoe is het met jouw kiespiin afgelopen?
pi_132957288
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik laat ze altijd in het water afkoelen ja, gaat best snel. Maakt voor de substantie niet zo heel veel uit, de daadwerkelijke kooktijd is vooral van belandg.
Ok, dan ga ik het er niet op wagen er een voortijdig uit te vissen :)
  woensdag 6 november 2013 @ 12:47:49 #168
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132957768
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:04 schreef PdeHoog het volgende:
Zo gezellig naar de tandarts -O- Golfer, hoe is het met jouw kiespiin afgelopen?
Ken je die van die man die met kiespijn de tandarts belde en de volgende dag terecht kon en bij het opstaan de volgende dag geen centje pijn meer had?
Tandarts dus afgebeld. Nergens meer voelbare last van. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_132959405
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:47 schreef golfer het volgende:

[..]

Ken je die van die man die met kiespijn de tandarts belde en de volgende dag terecht kon en bij het opstaan de volgende dag geen centje pijn meer had?
Tandarts dus afgebeld. Nergens meer voelbare last van. :)
_O-

Bij mij was de ene helft van de vulling eruit komen zetten. Tandarts heeft dus een halve vulling opnieuw geplaatst (vanwege kostenaspect :Y) ). Kwartiertje werk. Nu weer fijn op kantoor met broodje kroket :9
pi_132959697
Bah, volgens mij heb ik een griepje te pakken. Hooofdpijn, continue koud en spierpijn door m'n hele lichaam. ;(

Ik moet echt gezonder gaan leven of iets, 3 maanden geleden was ik ook al ziek. :')
pi_132961356
Niet fijn, beterschap!

Mini doe eens even je adres *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132962098
Heb jij die net gehakeld Sun??? :D
pi_132962174
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:47 schreef Bluezz het volgende:
Heb jij die net gehakeld Sun??? :D
Nou niet 'net'.. ben er al ff mee bezig ;)
pi_132962992
Leuk!
pi_132966394
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:41 schreef Myraela het volgende:
Bah, volgens mij heb ik een griepje te pakken. Hooofdpijn, continue koud en spierpijn door m'n hele lichaam. ;(

Ik moet echt gezonder gaan leven of iets, 3 maanden geleden was ik ook al ziek. :')
Nou ik begin ook al last te krijgen van mijn keel. Denk dat er wat heerst. Maar flink wat vitamines en niet te laat naar bed.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 november 2013 @ 16:36:52 #176
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_132966664
Leuk Sun ^O^

In het kader van de koffiebonentest. We hebben nu Hema en straks vier soorten van Segafredo :P
pi_132967998
...en daar stond -ie dan, het eerste echte baksel in mijn 'nieuwe' oven! :)

Snif. Zou er haast wat emotioneel van worden. :') :D
pi_132968072
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Niet fijn, beterschap!

Mini doe eens even je adres *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn ze awesooooooooome! O+ En zo heerlijk passend in dit huis! Zodra ik een foodblog heb en egg nog heb gemaakt ga ik ze aan de hele wereld laten zien! *O*
Ik DM je!
pi_132968114
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat zijn ze awesooooooooome! O+ En zo heerlijk passend in dit huis! Zodra ik een foodblog heb en egg nog heb gemaakt ga ik ze aan de hele wereld laten zien! *O*
Ik DM je!
:D _O- ben blij dat je ze leuk vindt. Hoop dat je passende mokken hebt :+ maar het is wel enigszins rekbaar.. beetje..
pi_132968249
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D _O- ben blij dat je ze leuk vindt. Hoop dat je passende mokken hebt :+ maar het is wel enigszins rekbaar.. beetje..
Zoals gezegd, mijn voorraad mokken is schier oneindig. Net als borden, schaaltjes en ander keukenspul. Waarom denk je dat ik nog vijf jaar dozen aan het uitpakken ben? :')
Dit alles natuurlijk te voorbereiding van Het Blog, want alles moet wel in het juiste glaasje of kopje straks. :')
pi_132968892
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:06 schreef minilot het volgende:
...en daar stond -ie dan, het eerste echte baksel in mijn 'nieuwe' oven! :)

[ afbeelding ]

Snif. Zou er haast wat emotioneel van worden. :') :D
Veel belangrijker: smaakt het? :9
pi_132968948
Lief dat je dat voor mini maakt Sun :)
Wou dat ik creatief was :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_132968999
ze zijn leuk Sun O+
pi_132969823
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Zoals gezegd, mijn voorraad mokken is schier oneindig. Net als borden, schaaltjes en ander keukenspul. Waarom denk je dat ik nog vijf jaar dozen aan het uitpakken ben? :')
Dit alles natuurlijk te voorbereiding van Het Blog, want alles moet wel in het juiste glaasje of kopje straks. :')
:D Ik ben benieuwd. Ga ze straks op de bus doen ^O^
pi_132969920
Ik ga ze ook maken, Sun :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132969955
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga ze ook maken, Sun :Y
Heb je het patroon?
pi_132970002
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:49 schreef Sunnythesun het volgende:

Heb je het patroon?
Nog niet! Maar er staan toch ook wel patronen online? Ik heb wel breinaalden, heel veel *)
pi_132970060
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nog niet! Maar er staan toch ook wel patronen online? Ik heb wel breinaalden, heel veel *)
Dit is gehaakt ;) En ja er staan zeker patronen online, maar van deze weet ik het niet. Had ik anders voor je geregeld.. ;)
pi_132970188
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:51 schreef Sunnythesun het volgende:

Dit is gehaakt ;) En ja er staan zeker patronen online, maar van deze weet ik het niet. Had ik anders voor je geregeld.. ;)
Ik heb ook haaknaalden! :Y Zitten ook in de koker-van-mijn-moeder.

En als ik niets leuks vind dan kom ik bij je terug :+
  woensdag 6 november 2013 @ 18:13:24 #190
55709 Stereotomy
pi_132970908
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:32 schreef AnneX het volgende:
Uit onverwachte hoek zelfs een reactie. :Y) Merci.
Zelf ben ik niet zo'n fan van gnochhi.

En soep is lastig vervoeren P. !

Ik hou het wel bij de zuurkoolschotel met échte puree en room etc.

Hoe ik ooit puree uit een pakje kon gebruiken. 8)7 |:( :X
Gnocchi :9
pi_132971412
Zeg, saffraan hč, naast dat het bijv je risotto of bouillabaisse kleurt, smaakt het ook nog ergens naar?
pi_132971791
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, saffraan hč, naast dat het bijv je risotto of bouillabaisse kleurt, smaakt het ook nog ergens naar?
Volgens mij niet, omdat je er maar zo weinig van nodig hebt voor een mooi kleurtje.

Edit: Wikipedia spreekt over een bittere smaak en een honing-achtig aroma.
pi_132971839
Ik voeg het wel eens toe, maar iets zegt me dat ik het ook net zo goed kan weglaten.
pi_132971921
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik voeg het wel eens toe, maar iets zegt me dat ik het ook net zo goed kan weglaten.
Nouja het schijnt ook als antidepressivum, afrodisiacum, analgeticum en antioxidant te werken. Dus in die zin zou het wel degelijk iets toevoegen aan je gerecht. En je leven :s)
pi_132972350
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:43 schreef Leintjeuh het volgende:

Nouja het schijnt ook als antidepressivum, afrodisiacum, analgeticum en antioxidant te werken. Dus in die zin zou het wel degelijk iets toevoegen aan je gerecht. En je leven :s)
In welke dosering? Want ik 'gebruik' toch wel zeker een halve gram oid :+
pi_132972391
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:56 schreef Isabeau het volgende:

In welke dosering? Want ik 'gebruik' toch wel zeker een halve gram oid :+
Alhoewel, er zit 1 gram in een zakje van Silvo, en ik gebruik meestal niet eens de helft.
pi_132972533
In de kookprogramma's doen ze er altijd lyrisch over, maar in de paella waarin ik het wel eens gebruik proef je het nauwelijks terug :P
pi_132972842
Geldt met Saffraan niet gewoon "veel is goed, meer is beter"?
pi_132972972
Ik vind saffraan vies. Hier eten ze rond deze tijd van het jaar saffraanbroodjes, en die zijn echt niet te eten!
pi_132973323
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik vind saffraan vies. Hier eten ze rond deze tijd van het jaar saffraanbroodjes, en die zijn echt niet te eten!
Waar smaakt het naar dan?
pi_132973573

SPOILER
  woensdag 6 november 2013 @ 19:28:23 #202
63722 z80
I fink you freaky
pi_132973734
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:40 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ik heb nu een soort merci maar dan in een pak dat alleen gevuld is met aardbeiencreme, heerlijk! En ik heb ook nog een zak UFO's dat zijn eetpapier schoteltjes gevuld met heel zuur poeder en die zijn echt heel lekker fris. En voor mijn dropverslaving heb ik liqourice wands, die eigenlijk hetzelfde zijn als dropveters qua smaak alleen harder en dikker.

Ik heb ook Parma Violets geprobeerd, dat zijn een soort paarse tabletjes die mijn schoonfamilie heerlijk vind maar is geparfumeerd met viooltjes en ik vind het enorm vies, net zeep. Zij vinden dat van salmiak ;) Cultuurverschil!

Ze hielden overigens wel heel erg van de stroopwafels die ik heb gebracht, en met kerst is er nu advocaat in plaats van egg nogg :)
het meeste snoep dat je opnoemt ligt hier in Duitsland gewoon in de supermarkt.
en stroopwafels doen het overal goed. makkelijk meenemen en levert altijd pluspunten op
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')