abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 november 2013 @ 16:36:52 #176
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_132966664
Leuk Sun ^O^

In het kader van de koffiebonentest. We hebben nu Hema en straks vier soorten van Segafredo :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_132967998
...en daar stond -ie dan, het eerste echte baksel in mijn 'nieuwe' oven! :)

Snif. Zou er haast wat emotioneel van worden. :') :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_132968072
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Niet fijn, beterschap!

Mini doe eens even je adres *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn ze awesooooooooome! O+ En zo heerlijk passend in dit huis! Zodra ik een foodblog heb en egg nog heb gemaakt ga ik ze aan de hele wereld laten zien! *O*
Ik DM je!
pi_132968114
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat zijn ze awesooooooooome! O+ En zo heerlijk passend in dit huis! Zodra ik een foodblog heb en egg nog heb gemaakt ga ik ze aan de hele wereld laten zien! *O*
Ik DM je!
:D _O- ben blij dat je ze leuk vindt. Hoop dat je passende mokken hebt :+ maar het is wel enigszins rekbaar.. beetje..
pi_132968249
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D _O- ben blij dat je ze leuk vindt. Hoop dat je passende mokken hebt :+ maar het is wel enigszins rekbaar.. beetje..
Zoals gezegd, mijn voorraad mokken is schier oneindig. Net als borden, schaaltjes en ander keukenspul. Waarom denk je dat ik nog vijf jaar dozen aan het uitpakken ben? :')
Dit alles natuurlijk te voorbereiding van Het Blog, want alles moet wel in het juiste glaasje of kopje straks. :')
pi_132968892
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:06 schreef minilot het volgende:
...en daar stond -ie dan, het eerste echte baksel in mijn 'nieuwe' oven! :)

[ afbeelding ]

Snif. Zou er haast wat emotioneel van worden. :') :D
Veel belangrijker: smaakt het? :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_132968948
Lief dat je dat voor mini maakt Sun :)
Wou dat ik creatief was :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_132968999
ze zijn leuk Sun O+
pi_132969823
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Zoals gezegd, mijn voorraad mokken is schier oneindig. Net als borden, schaaltjes en ander keukenspul. Waarom denk je dat ik nog vijf jaar dozen aan het uitpakken ben? :')
Dit alles natuurlijk te voorbereiding van Het Blog, want alles moet wel in het juiste glaasje of kopje straks. :')
:D Ik ben benieuwd. Ga ze straks op de bus doen ^O^
pi_132969920
Ik ga ze ook maken, Sun :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132969955
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga ze ook maken, Sun :Y
Heb je het patroon?
pi_132970002
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:49 schreef Sunnythesun het volgende:

Heb je het patroon?
Nog niet! Maar er staan toch ook wel patronen online? Ik heb wel breinaalden, heel veel *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132970060
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nog niet! Maar er staan toch ook wel patronen online? Ik heb wel breinaalden, heel veel *)
Dit is gehaakt ;) En ja er staan zeker patronen online, maar van deze weet ik het niet. Had ik anders voor je geregeld.. ;)
pi_132970188
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:51 schreef Sunnythesun het volgende:

Dit is gehaakt ;) En ja er staan zeker patronen online, maar van deze weet ik het niet. Had ik anders voor je geregeld.. ;)
Ik heb ook haaknaalden! :Y Zitten ook in de koker-van-mijn-moeder.

En als ik niets leuks vind dan kom ik bij je terug :+
  woensdag 6 november 2013 @ 18:13:24 #190
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_132970908
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:32 schreef AnneX het volgende:
Uit onverwachte hoek zelfs een reactie. :Y) Merci.
Zelf ben ik niet zo'n fan van gnochhi.

En soep is lastig vervoeren P. !

Ik hou het wel bij de zuurkoolschotel met échte puree en room etc.

Hoe ik ooit puree uit een pakje kon gebruiken. 8)7 |:( :X
Gnocchi :9
Confidence through competence
pi_132971412
Zeg, saffraan hč, naast dat het bijv je risotto of bouillabaisse kleurt, smaakt het ook nog ergens naar?
pi_132971791
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, saffraan hč, naast dat het bijv je risotto of bouillabaisse kleurt, smaakt het ook nog ergens naar?
Volgens mij niet, omdat je er maar zo weinig van nodig hebt voor een mooi kleurtje.

Edit: Wikipedia spreekt over een bittere smaak en een honing-achtig aroma.
pi_132971839
Ik voeg het wel eens toe, maar iets zegt me dat ik het ook net zo goed kan weglaten.
pi_132971921
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik voeg het wel eens toe, maar iets zegt me dat ik het ook net zo goed kan weglaten.
Nouja het schijnt ook als antidepressivum, afrodisiacum, analgeticum en antioxidant te werken. Dus in die zin zou het wel degelijk iets toevoegen aan je gerecht. En je leven :s)
pi_132972350
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:43 schreef Leintjeuh het volgende:

Nouja het schijnt ook als antidepressivum, afrodisiacum, analgeticum en antioxidant te werken. Dus in die zin zou het wel degelijk iets toevoegen aan je gerecht. En je leven :s)
In welke dosering? Want ik 'gebruik' toch wel zeker een halve gram oid :+
pi_132972391
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:56 schreef Isabeau het volgende:

In welke dosering? Want ik 'gebruik' toch wel zeker een halve gram oid :+
Alhoewel, er zit 1 gram in een zakje van Silvo, en ik gebruik meestal niet eens de helft.
pi_132972533
In de kookprogramma's doen ze er altijd lyrisch over, maar in de paella waarin ik het wel eens gebruik proef je het nauwelijks terug :P
pi_132972842
Geldt met Saffraan niet gewoon "veel is goed, meer is beter"?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_132972972
Ik vind saffraan vies. Hier eten ze rond deze tijd van het jaar saffraanbroodjes, en die zijn echt niet te eten!
pi_132973323
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik vind saffraan vies. Hier eten ze rond deze tijd van het jaar saffraanbroodjes, en die zijn echt niet te eten!
Waar smaakt het naar dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')