quote:Op woensdag 6 november 2013 14:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Niet fijn, beterschap!
Mini doe eens even je adres
Wat zijn ze awesooooooooome!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo heerlijk passend in dit huis! Zodra ik een foodblog heb en egg nog heb gemaakt ga ik ze aan de hele wereld laten zien!
![]()
Ik DM je!Let me see you stripped down to the bone
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat zijn ze awesooooooooome!En zo heerlijk passend in dit huis! Zodra ik een foodblog heb en egg nog heb gemaakt ga ik ze aan de hele wereld laten zien!
![]()
Ik DM je!
Zoals gezegd, mijn voorraad mokken is schier oneindig. Net als borden, schaaltjes en ander keukenspul. Waarom denk je dat ik nog vijf jaar dozen aan het uitpakken ben?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
ben blij dat je ze leuk vindt. Hoop dat je passende mokken hebt
maar het is wel enigszins rekbaar.. beetje..
Veel belangrijker: smaakt het?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:06 schreef minilot het volgende:
...en daar stond -ie dan, het eerste echte baksel in mijn 'nieuwe' oven!![]()
[ afbeelding ]
Snif. Zou er haast wat emotioneel van worden.![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Zoals gezegd, mijn voorraad mokken is schier oneindig. Net als borden, schaaltjes en ander keukenspul. Waarom denk je dat ik nog vijf jaar dozen aan het uitpakken ben?
Dit alles natuurlijk te voorbereiding van Het Blog, want alles moet wel in het juiste glaasje of kopje straks.![]()
Nog niet! Maar er staan toch ook wel patronen online? Ik heb wel breinaalden, heel veelquote:
Dit is gehaaktquote:Op woensdag 6 november 2013 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog niet! Maar er staan toch ook wel patronen online? Ik heb wel breinaalden, heel veel
Ik heb ook haaknaalden!quote:Op woensdag 6 november 2013 17:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit is gehaaktEn ja er staan zeker patronen online, maar van deze weet ik het niet. Had ik anders voor je geregeld..
Gnocchiquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:32 schreef AnneX het volgende:
Uit onverwachte hoek zelfs een reactie.Merci.
Zelf ben ik niet zo'n fan van gnochhi.
En soep is lastig vervoeren P. !
Ik hou het wel bij de zuurkoolschotel met échte puree en room etc.
Hoe ik ooit puree uit een pakje kon gebruiken.![]()
![]()
Volgens mij niet, omdat je er maar zo weinig van nodig hebt voor een mooi kleurtje.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, saffraan hč, naast dat het bijv je risotto of bouillabaisse kleurt, smaakt het ook nog ergens naar?
Nouja het schijnt ook als antidepressivum, afrodisiacum, analgeticum en antioxidant te werken. Dus in die zin zou het wel degelijk iets toevoegen aan je gerecht. En je levenquote:Op woensdag 6 november 2013 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik voeg het wel eens toe, maar iets zegt me dat ik het ook net zo goed kan weglaten.
In welke dosering? Want ik 'gebruik' toch wel zeker een halve gram oidquote:Op woensdag 6 november 2013 18:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Nouja het schijnt ook als antidepressivum, afrodisiacum, analgeticum en antioxidant te werken. Dus in die zin zou het wel degelijk iets toevoegen aan je gerecht. En je leven
Alhoewel, er zit 1 gram in een zakje van Silvo, en ik gebruik meestal niet eens de helft.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:56 schreef Isabeau het volgende:
In welke dosering? Want ik 'gebruik' toch wel zeker een halve gram oid
Waar smaakt het naar dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik vind saffraan vies. Hier eten ze rond deze tijd van het jaar saffraanbroodjes, en die zijn echt niet te eten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |