Er zit ook nog merengue bovenopquote:Op woensdag 6 november 2013 11:30 schreef minilot het volgende:
Ik ben best een zoetekauw maar banaoffee gaat mij te ver!

Tof, staat het recept ook ergens online? Zoek nog iets leuks voor een theemiddagje met mn broer eind novquote:Op woensdag 6 november 2013 11:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Chocolade banoffeetaartjes (uit de nieuwe delicious)

Nope maar misschien dat ik het uitwerk dit weekend voor op facebook..quote:Op woensdag 6 november 2013 11:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tof, staat het recept ook ergens online? Zoek nog iets leuks voor een theemiddagje met mn broer eind nov

Hoeveel doe je er in één keer? Ik doe er steeds vijf (zoveel passen er in mijn pan) sinds ik hoorde dat je de blikjes nķg langer (ongeopend) kunt bewaren als de gecondenseerde melk eenmaal in dulce de leche is omgezet.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope maar misschien dat ik het uitwerk dit weekend voor op facebook..
Wel irritant trouwens dat gerammel in de keuken

Ik heb nu 3 blikjes staan te borrelenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoeveel doe je er in één keer? Ik doe er steeds vijf (zoveel passen er in mijn pan) sinds ik hoorde dat je de blikjes nķg langer (ongeopend) kunt bewaren als de gecondenseerde melk eenmaal in dulce de leche is omgezet.
 Leek me ook wel slim om meteen meer te maken ja.
  Leek me ook wel slim om meteen meer te maken ja.

Dat vind bijna iedereen wel lekker volgens mij.
  Dat vind bijna iedereen wel lekker volgens mij.

Je gaat een rondje aanbellen?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:53 schreef minilot het volgende:
Keuzestress! Ik weet niet wat ik vanmiddag voor de buren moet gaan maken! Er os zoveel lekkers en ik weet nog niet waar ze van houden.
Ik vind dat iedereen de vanille-pastinaak-rauwe cacaobonen-cake die ik laatst maakte zou moeten proeven, maar dat is voor nieuwe buren wellicht wat al te avontuurlijk
 Ik ga mee met de suggestie van Sun
 Ik ga mee met de suggestie van Sun  Speculaastaart
 Speculaastaart  

Speculaastaart kan vanaf over tien dagen.
  Speculaastaart kan vanaf over tien dagen. 

Ik laat ze altijd in het water afkoelen ja, gaat best snel. Maakt voor de substantie niet zo heel veel uit, de daadwerkelijke kooktijd is vooral van belang.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh Mini: kan ik de blikjes meteen uit het water tillen of is het beter om ze in het water te laten afkoelen? Ik heb voor het taartje vrij dikke caramel nodig, dus 3-4 uur koken, maar het leek me handig ook een blikje wat minder lang te doen..

Golfer, hoe is het met jouw kiespiin afgelopen?
 Golfer, hoe is het met jouw kiespiin afgelopen?

Ok, dan ga ik het er niet op wagen er een voortijdig uit te vissenquote:Op woensdag 6 november 2013 12:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik laat ze altijd in het water afkoelen ja, gaat best snel. Maakt voor de substantie niet zo heel veel uit, de daadwerkelijke kooktijd is vooral van belandg.

Ken je die van die man die met kiespijn de tandarts belde en de volgende dag terecht kon en bij het opstaan de volgende dag geen centje pijn meer had?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:04 schreef PdeHoog het volgende:
Zo gezellig naar de tandartsGolfer, hoe is het met jouw kiespiin afgelopen?

quote:Op woensdag 6 november 2013 12:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ken je die van die man die met kiespijn de tandarts belde en de volgende dag terecht kon en bij het opstaan de volgende dag geen centje pijn meer had?
Tandarts dus afgebeld. Nergens meer voelbare last van.

). Kwartiertje werk. Nu weer fijn op kantoor met broodje kroket
 ). Kwartiertje werk. Nu weer fijn op kantoor met broodje kroket  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nou ik begin ook al last te krijgen van mijn keel. Denk dat er wat heerst. Maar flink wat vitamines en niet te laat naar bed.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:41 schreef Myraela het volgende:
Bah, volgens mij heb ik een griepje te pakken. Hooofdpijn, continue koud en spierpijn door m'n hele lichaam.
Ik moet echt gezonder gaan leven of iets, 3 maanden geleden was ik ook al ziek.

quote:Op woensdag 6 november 2013 14:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Niet fijn, beterschap!
Mini doe eens even je adres Wat zijn ze awesooooooooome!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn ze awesooooooooome!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo heerlijk passend in dit huis! Zodra ik een foodblog heb en egg nog heb gemaakt ga ik ze aan de hele wereld laten zien!

Ik DM je!Let me see you stripped down to the bone

quote:Op woensdag 6 november 2013 17:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat zijn ze awesooooooooome!En zo heerlijk passend in dit huis! Zodra ik een foodblog heb en egg nog heb gemaakt ga ik ze aan de hele wereld laten zien!

Ik DM je!

ben blij dat je ze leuk vindt. Hoop dat je passende mokken hebt
  ben blij dat je ze leuk vindt. Hoop dat je passende mokken hebt   maar het is wel enigszins rekbaar.. beetje..
 maar het is wel enigszins rekbaar.. beetje..

Zoals gezegd, mijn voorraad mokken is schier oneindig. Net als borden, schaaltjes en ander keukenspul. Waarom denk je dat ik nog vijf jaar dozen aan het uitpakken ben?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ben blij dat je ze leuk vindt. Hoop dat je passende mokken hebt
maar het is wel enigszins rekbaar.. beetje..

Veel belangrijker: smaakt het?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:06 schreef minilot het volgende:
...en daar stond -ie dan, het eerste echte baksel in mijn 'nieuwe' oven!
[ afbeelding ]
Snif. Zou er haast wat emotioneel van worden.

quote:Op woensdag 6 november 2013 17:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Zoals gezegd, mijn voorraad mokken is schier oneindig. Net als borden, schaaltjes en ander keukenspul. Waarom denk je dat ik nog vijf jaar dozen aan het uitpakken ben?
Dit alles natuurlijk te voorbereiding van Het Blog, want alles moet wel in het juiste glaasje of kopje straks.
 Ik ben benieuwd. Ga ze straks op de bus doen
  Ik ben benieuwd. Ga ze straks op de bus doen   

Nog niet! Maar er staan toch ook wel patronen online? Ik heb wel breinaalden, heel veelquote:

Dit is gehaaktquote:Op woensdag 6 november 2013 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog niet! Maar er staan toch ook wel patronen online? Ik heb wel breinaalden, heel veel
 En ja er staan zeker patronen online, maar van deze weet ik het niet. Had ik anders voor je geregeld..
  En ja er staan zeker patronen online, maar van deze weet ik het niet. Had ik anders voor je geregeld..   

Ik heb ook haaknaalden!quote:Op woensdag 6 november 2013 17:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit is gehaaktEn ja er staan zeker patronen online, maar van deze weet ik het niet. Had ik anders voor je geregeld..
 Zitten ook in de koker-van-mijn-moeder.
 Zitten ook in de koker-van-mijn-moeder. 

Gnocchiquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:32 schreef AnneX het volgende:
Uit onverwachte hoek zelfs een reactie.Merci.
Zelf ben ik niet zo'n fan van gnochhi.
En soep is lastig vervoeren P. !
Ik hou het wel bij de zuurkoolschotel met échte puree en room etc.
Hoe ik ooit puree uit een pakje kon gebruiken.

Volgens mij niet, omdat je er maar zo weinig van nodig hebt voor een mooi kleurtje.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, saffraan hč, naast dat het bijv je risotto of bouillabaisse kleurt, smaakt het ook nog ergens naar?

Nouja het schijnt ook als antidepressivum, afrodisiacum, analgeticum en antioxidant te werken. Dus in die zin zou het wel degelijk iets toevoegen aan je gerecht. En je levenquote:Op woensdag 6 november 2013 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik voeg het wel eens toe, maar iets zegt me dat ik het ook net zo goed kan weglaten.

In welke dosering? Want ik 'gebruik' toch wel zeker een halve gram oidquote:Op woensdag 6 november 2013 18:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Nouja het schijnt ook als antidepressivum, afrodisiacum, analgeticum en antioxidant te werken. Dus in die zin zou het wel degelijk iets toevoegen aan je gerecht. En je leven

Alhoewel, er zit 1 gram in een zakje van Silvo, en ik gebruik meestal niet eens de helft.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:56 schreef Isabeau het volgende:
In welke dosering? Want ik 'gebruik' toch wel zeker een halve gram oid

Waar smaakt het naar dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik vind saffraan vies. Hier eten ze rond deze tijd van het jaar saffraanbroodjes, en die zijn echt niet te eten!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."

het meeste snoep dat je opnoemt ligt hier in Duitsland gewoon in de supermarkt.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:40 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik heb nu een soort merci maar dan in een pak dat alleen gevuld is met aardbeiencreme, heerlijk! En ik heb ook nog een zak UFO's dat zijn eetpapier schoteltjes gevuld met heel zuur poeder en die zijn echt heel lekker fris. En voor mijn dropverslaving heb ik liqourice wands, die eigenlijk hetzelfde zijn als dropveters qua smaak alleen harder en dikker.
Ik heb ook Parma Violets geprobeerd, dat zijn een soort paarse tabletjes die mijn schoonfamilie heerlijk vind maar is geparfumeerd met viooltjes en ik vind het enorm vies, net zeep. Zij vinden dat van salmiakCultuurverschil!
Ze hielden overigens wel heel erg van de stroopwafels die ik heb gebracht, en met kerst is er nu advocaat in plaats van egg nogg

http://www.kuriositas.com(...)painted-village.html
  http://www.kuriositas.com(...)painted-village.html 

de poten van de bank zijn gevaarlijk voor de tenen. ze steken iets uit waardoor je deze makkelijk mee neemt.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Geen idee nog welke ik op het oog heb. Deze zijn cool: [ afbeelding ]
Ja, ik vind die ook erg mooi. Ik vind hem alleen zo duur. Alles uit de stockholm serie is tof!
Voor de koffietafel heb ik zoiets in m'n hoofd:
[ afbeelding ]
Alleen, met deze pootjes: [ afbeelding ][ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |