Dat kan nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:34 schreef Myraela het volgende:
Misschien doe ik wel iets te veel roomboter erbij.
Leuk een rechtse burgemeester in een linkse stad.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:39 schreef borisz het volgende:
En de nieuwe burgemeester van Utrecht is.... Jan van Zanen(VVD).
Hij zit nu in Amstelveen, maar is al jaren wethouder geweest in die stad.
Henk Westbroek leek me toch echt een leukere kandidaatquote:
Vanaf 1970 tot 1999(Vonhoff, Opstelten ea.) was de stad altijd al in VVD-handen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk een rechtse burgemeester in een linkse stad.
Para en diclo werken ook.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:14 schreef AnneX het volgende:
Voor de zieke kies van golfer![]()
Een kruidnagel ernaast in de wangzak ?
Lijkt op het vaak door mij gemaakte paellarecept.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:13 schreef AnneX het volgende:
Ja Sun, dat zie ik inderdaad.
Is dit wat? http://www.ah.nl/allerhan(...)a-met-chorizo-en-kip
Een goede reden voor een flinke fles whisky :pquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:30 schreef golfer het volgende:
Kiespijn.Kan pas morgenmiddag terecht bij de tandarts.
Daar heb je toch geen reden voor nodigquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:35 schreef Molleman het volgende:
[..]
Een goede reden voor een flinke fles whisky :p
Ja, wat heb je gekocht dan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen reden voor nodig![]()
![]()
Ik zit nu aan de kipsate bij IKEA. Valt niet tegen voor die 6 EUR.
Toen ik bij de IKEA werkte was dat altijd mijn keuze. De balletjes ben je wel zat na een paar keer en alle seizoensgerechten zijn gewoon heel erg slecht. Mijn collega's klaagde overigens dat ze van de saté aan de schijt gingen, dus hopelijk heb je geen zwakke darmen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen reden voor nodig![]()
![]()
Ik zit nu aan de kipsate bij IKEA. Valt niet tegen voor die 6 EUR.
Drie staanders en twee planken van de IVAR-seriequote:Op dinsdag 5 november 2013 17:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, wat heb je gekocht dan?![]()
Waar zou de kip gevlogen hebben ? voor 6 euro.
Netjes fft, voor een vrouw alleen !![]()
Mijn darmen zijn niet zo zwakquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen ik bij de IKEA werkte was dat altijd mijn keuze. De balletjes ben je wel zat na een paar keer en alle seizoensgerechten zijn gewoon heel erg slecht. Mijn collega's klaagde overigens dat ze van de saté aan de schijt gingen, dus hopelijk heb je geen zwakke darmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |