abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132931284
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:30 schreef golfer het volgende:
Kiespijn. -O- Kan pas morgenmiddag terecht bij de tandarts. :{
Een goede reden voor een flinke fles whisky :p
pi_132931410
Een hele CUL pagina over eten. Wat gebeurt hier?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_132931423
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:35 schreef Molleman het volgende:

[..]

Een goede reden voor een flinke fles whisky :p
Daar heb je toch geen reden voor nodig :? :P

Ik zit nu aan de kipsate bij IKEA. Valt niet tegen voor die 6 EUR. :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_132931475
Nou dan doe ik ook maar mee ;). Alleen nog wortels halen, deze glaceren (koken in jus d'orange en wat suiker), zalm oprollen in bladerdeeg met kruiden en creme fraiche. Paar ovenaardappeltjes erbij en ik ga eten (over ruim n uur :P)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_132931479
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja, wat heb je gekocht dan? w/

Waar zou de kip gevlogen hebben ? voor 6 euro. -O-

Netjes fft, voor een vrouw alleen ! _O_
pi_132931588
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Toen ik bij de IKEA werkte was dat altijd mijn keuze. De balletjes ben je wel zat na een paar keer en alle seizoensgerechten zijn gewoon heel erg slecht. Mijn collega's klaagde overigens dat ze van de saté aan de schijt gingen, dus hopelijk heb je geen zwakke darmen.
pi_132933331
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:42 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ja, wat heb je gekocht dan? w/

Waar zou de kip gevlogen hebben ? voor 6 euro. -O-

Netjes fft, voor een vrouw alleen ! _O_
Drie staanders en twee planken van de IVAR-serie :P De rest van mijn lijst hadden ze niet -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_132933344
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Toen ik bij de IKEA werkte was dat altijd mijn keuze. De balletjes ben je wel zat na een paar keer en alle seizoensgerechten zijn gewoon heel erg slecht. Mijn collega's klaagde overigens dat ze van de saté aan de schijt gingen, dus hopelijk heb je geen zwakke darmen.
Mijn darmen zijn niet zo zwak :P En de WC is dichtbij :P
pi_132938075
Een moorkop in een envelop! :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132938130
quote:
Nice :D
pi_132938309
quote:
http://twistedsifter.com/2011/10/flags-made-from-food/ Deze is ook gaaf zeg! O+

[ Bericht 8% gewijzigd door Leintjeuh op 05-11-2013 20:46:46 ]
pi_132938382
Sterkte Golfer!
En idd Isa, wat waren de beste recepten van het alfabet?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132938778
quote:
:D geweldig!

vind Twisted Sifter erg tof meestal :Y
pi_132941822
Zoooooooo....de woonkamer begint een beetje leger te worden. De kookboeken staan allemaal in de kast. Die kamer wordt een grote kastenwand :D Nu nog even wat VvE-werk doen en dan vind ik het allemaal gezegend.
pi_132942540
quote:
:o :D

Steel m ff voor op facebook :D
pi_132942715
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:03 schreef Bluezz het volgende:

[..]

:o :D

Steel m ff voor op facebook :D
Ik heb de site standaard in mijn timeline, zo kom ik er aan :Y Hebben heel vaak toffe foto's.
pi_132950694
c_/ moggel
pi_132950735
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 06:31 schreef Bluezz het volgende:
c_/ moggel
:W
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132950791
Mogguh :O Vanavond toch iets eerder slapen denk ik :P
pi_132950815
Noooooo, mijn weekend is weer voorbij. Zo toch maar weer werken :{
pi_132950934
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 07:12 schreef Molleman het volgende:
Noooooo, mijn weekend is weer voorbij. Zo toch maar weer werken :{
Werken zal je >:)
pi_132950969
~O>
pi_132951197
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:04 schreef AnneX het volgende:
Heb je lekker geslapen? mini in jullie nieuwe huis?
Of wakker van ieder kraakje en geluid? ;)
Nee joh, ik slaap als een roos! :) Altijd hoor, als ik een min of meer glad oppervlak heb om op te liggen + iets van een dekentje dan slaap ik sowieso goed. Wel is het in ons nieuwe huis 's nachts veel stiller. Op zes hoog in een flat aan de rand van het dorp kon je, zeker met het raam open, het verkeer op de A15 horen zoeven. Alle nieuwe kraakjes en piepjes vind ik wel gezellig, evenals de vier maanden oude baby van de buren die ons elke morgen om kwart over zes wekt met vrolijk gekraai wegens trek in een tiet of de fles. *) Stukken beter dan keihard ruzieënde bovenburen om twee uur 's nachts! ^O^

Al met al vooralsnog zeer in mijn nopjes!

Wel nog veel dozen te gaan. En nog steeds geen kasten overeind. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_132951279
O, wat hou ik toch van Spotify, zo vroeg op de morgen als ik alleen op kantoor ben!

Raadt altijd precies aan waar ik zin in heb.

(Blijkt nog een toffe clip bij te horen ook!
..toch eens True Blood gaan kijken - als iedereen zo hysterisch lyrisch over die kerel doet :) )
  woensdag 6 november 2013 @ 08:20:12 #116
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_132951307
Als vervanger van dominoënde Antillianen hebben we in de aanbieding: een jengelend verwend kutkind van een alleenstaande moeder die om 6:30 de boel bij elkaar schreeuwt *O*
Confidence through competence
pi_132951330
quote:
Ha, gaaf ja! O+ Ik heb een furry in mijn kennisenkring en ik vind altijd leuk om foto's van meetings en conventies te zien, vooral wanneer er dan ineens twee meter hoge, aangeklede vossen en leeuwen op de bus staan te wachten, of in de rij voor de weecee ofzo. Ik heb ook in vrij heftige cybergothic-kringen rondgehangen en er is iets heel vertederends aan om iemand op zwarte plateauzolen van een halve meter, keelpiercings en dreadlocks van polyester op een stoepje te zien zitten met een Liga Milkbreak. :Y
pi_132951335
quote:
8s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:20 schreef Stereotomy het volgende:
dominoënde Antillianen
..dat moet je even uitleggen! :D
pi_132951425
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee joh, ik slaap als een roos! :) Altijd hoor, als ik een min of meer glad oppervlak heb om op te liggen + iets van een dekentje dan slaap ik sowieso goed. Wel is het in ons nieuwe huis 's nachts veel stiller. Op zes hoog in een flat aan de rand van het dorp kon je, zeker met het raam open, het verkeer op de A15 horen zoeven. Alle nieuwe kraakjes en piepjes vind ik wel gezellig, evenals de vier maanden oude baby van de buren die ons elke morgen om kwart over zes wekt met vrolijk gekraai wegens trek in een tiet of de fles. *) Stukken beter dan keihard ruzieënde bovenburen om twee uur 's nachts! ^O^

Al met al vooralsnog zeer in mijn nopjes!

Wel nog veel dozen te gaan. En nog steeds geen kasten overeind. :')
Hee, klinkt leuk zeg! Ik moet ook nog wennen aan de stilte hier, heerlijk hoor die rust!

Het is heel gezellig hier, ik pas in de familie alsof ik er altijd gewoond heb. Ik heb veel gelachen met zijn ouders en klik ook goed met de honden. Ik ben gisteren geregistreerd bij het jobcenter, is nu wachten op mijn NHS nummer maar dat komt innen nu en vier dagen. Absoluut geen spijt van mijn beslissing. En gisteren was het bonfire night, een feestje met vuurwerk en open vuren dat ik nog niet kende :) Leuk om zo deel te worden van een nieuwe cultuur.

En.. Engels snoep is lekker :D
  woensdag 6 november 2013 @ 08:31:30 #120
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_132951431
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:22 schreef minilot het volgende:

[..]

..dat moet je even uitleggen! :D
Men neme een zwoele zomeravond, een tafel met een hard bovenblad, heel veel dominostenen en vier wietrokende antillianen die enthousiast met de stenen smijten alsof hun leven ervan afhangt!

De rest kun je je nu wel voorstellen.
Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')