Viel mee hè ?quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
FB / Is FOK! te groot geworden ?
Antwoord: Nee
Bedoeld.quote:Op maandag 4 november 2013 20:16 schreef alors het volgende:
Oh Prem mag wel zwartjes zeggenDat is verder niet denigrerend bedoelt.
Dit ja.quote:Op maandag 4 november 2013 20:16 schreef Specularium het volgende:
Teeven is niet eens slecht maar ronduit gevaarlijk.
Bewijst wel dat Rechten idd gewoon 'n pretstudie is.quote:Op maandag 4 november 2013 20:17 schreef Stickertje het volgende:
Oh ja, vergeet soms door alle bagger die Prem uitspuwt dat hij een goede opleiding heeft gehad
quote:Op maandag 4 november 2013 20:16 schreef Specularium het volgende:
quote:Op maandag 4 november 2013 20:16 schreef Specularium het volgende:
quote:
Dat zou wel kostelijke TV opleveren, echter laat Johan zich niet voor het karretje van een popiejopie-presentator spannen.quote:Op maandag 4 november 2013 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Genee ook. Stel je voor dat Johan meester tegen hem zegt.
Ook Armin?quote:Op maandag 4 november 2013 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.wetrecht.nl/11(...)an-je-het-niet-wist/
Humberto Tan, meester in de rechten.
Fatima, meester in de rechten
Van Frank Visser had ik het nooit verwacht.quote:Op maandag 4 november 2013 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.wetrecht.nl/11(...)an-je-het-niet-wist/
Humberto Tan, meester in de rechten.
Fatima, meester in de rechten
De stylist van het zuiden. RTL 5.quote:
De predikant uit Katwijk en ik verbieden dat je daar naar kijkt. Hij gaat op 7 en daarmee basta.quote:Op maandag 4 november 2013 20:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
De stylist van het zuiden. RTL 5.
Humberto begon bij Sonja.quote:Op maandag 4 november 2013 20:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Van Frank Visser had ik het nooit verwacht.
Het is half tien pas zie ik.quote:Op maandag 4 november 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De predikant uit Katwijk en ik verbieden dat je daar naar kijkt. Hij gaat op 7 en daarmee basta.
Ik vind het alweer uitnodigen van Jasper Krabbé en de aanwezigheid van Nic0 erger.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:00 schreef OProg het volgende:
Schijtlolligheid met Paulien Cornelisse waar Claudia heel hard om gaat grinniken.
Dit is misschien nog wel het beste nieuws.quote:
Ik vind die Paulien-itempjes altijd wel leuk, maar ik hou dan ook van taalgrappen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:00 schreef OProg het volgende:
Schijtlolligheid met Paulien Cornelisse waar Claudia heel hard om gaat grinniken.
Jammer dat je Paulien er gratis bij krijgt van Dieuwke.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind die Paulien-itempjes altijd wel leuk, maar ik hou dan ook van taalgrappen.
Nou, leg het ons maar eens uit, dan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:02 schreef Gehenna het volgende:
Ik snap echt wat er nou interessant aan haar is..
Die vind ik ook leukquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind die Paulien-itempjes altijd wel leuk, maar ik hou dan ook van taalgrappen.
scherpquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, leg het ons maar eens uit, dan.
Wat is er zo erg aan Paulien? Behalve dat je haar niet mooi vindt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jammer dat je Paulien er gratis bij krijgt van Dieuwke.
Nouuuuuuuuu ik was in 2009 in NYC en zo rond 1:00 - 2:00 was er toch geen zak te doen in NYC.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:49 schreef Karina het volgende:
Twan Huys over de burgemeesterverkiezing in New York
New York wordt niet voor niets ‘the city that never sleeps’ genoemd:
Hoi Wimquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuu ik was in 2009 in NYC en zo rond 1:00 - 2:00 was er toch geen zak te doen in NYC.
Viel me even zwaar tegen hoor dat "the city that never sleeps".
En hoi
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
Vind je het gek... Almere als je daar woont vergaat de lust je vanzelf wel ja.
quote:
Het scharen van Claudia gaat een nieuwe dimensie krijgen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:32 schreef NoCigar het volgende:
Een revolutie? Lieve help, wat een onzin. Nou ja, voor Claudia misschien wel.
Lijkt me niet logisch, die pil was vandaag toch pas voor het eerst in het nieuws?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
Ik had wel een beetje een deja-vu bij dit verhaal, heeft ze dit al niet een keer verteld?
Geil te maken. Dus dan weet je als man: mijn vrouw heeft eigenlijk geen zin maar door die pil welquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb het begin gemist. Ging het over een pil om een vrouw geil te maken of om een vrouw nat te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |