Het is een combiquote:Op zondag 3 november 2013 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Wat heb ik nou aan zo'n antwoord? Maak een keuze!
In sommige gevallen wel ja.quote:Op zondag 3 november 2013 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Juist als je dat van jezelf weet moet je je er niet druk om maken wat een ander meent man
Gedrag is best wel te herleiden naar imho
Een hoogstaande reactie dit. Ik had al het gevoel dat je ongeschoold was, maar deze reactie bevestigd het.quote:Op zondag 3 november 2013 22:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij baseert je conclusie constant op je eigen zaad. Daar schiet je niks mee op.
ben jij het zusje van AJ?quote:Op zondag 3 november 2013 22:53 schreef Chiu het volgende:
[..]
Een hoogstaande reactie dit. Ik had al het gevoel dat je ongeschoold was, maar deze reactie bevestigd het.
Aan jouw zinsbouw te zien kom je niet verder dan praktijkonderwijsquote:Op zondag 3 november 2013 22:53 schreef Chiu het volgende:
[..]
Een hoogstaande reactie dit. Ik had al het gevoel dat je ongeschoold was, maar deze reactie bevestigd het.
Elke zin eindigt met een punt, trouwens. Een leermomentje voor jou.quote:Op zondag 3 november 2013 22:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Aan jouw zinsbouw te zien kom je niet verder dan praktijkonderwijs
Omgquote:
Stingquote:
Ikheb het idee dat het een man isquote:
Van jou wordt straks verwacht veel grotere en belangrijkere keuzes te maken en beslissingen te nemen. Zie dit als een stagequote:Op zondag 3 november 2013 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omg![]()
Maar ik ben een vrouw
Hoe moet ik nou zulke prangende vragen beantwoorden en zullke levensbelangrijke keuzes maken
Daar ben ik toch helemaal niet geschikt voor
Haha je bent echt een user, wtf. Hoi Chiu.quote:Op zondag 3 november 2013 22:58 schreef Chiu het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het zelfde over jou kon zeggen.
ohquote:Op zondag 3 november 2013 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ikheb het idee dat het een man is
In dit geval gebruik ik de smiley als punt, maar dat was jou natuurlijk niet opgevallen.quote:Op zondag 3 november 2013 22:57 schreef Chiu het volgende:
[..]
Elke zin eindigt met een punt, trouwens. Een leermomentje voor jou.
hoezoquote:Op zondag 3 november 2013 22:58 schreef Chiu het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het zelfde over jou kon zeggen.
Nee, ik ben geen shemale als je dat bedoeld.quote:Op zondag 3 november 2013 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ikheb het idee dat het een man is
Een smiley komt niet voor in de Nederlandse grammatica. Dat was mij dan wel weer opgevallen.quote:Op zondag 3 november 2013 22:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
In dit geval gebruik ik de smiley als punt, maar dat was jou natuurlijk niet opgevallen.
Omgquote:Op zondag 3 november 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van jou wordt straks verwacht veel grotere en belangrijkere keuzes te maken en beslissingen te nemen. Zie dit als een stage
Dan verwacht ik minstens dat je mij probeert te overtuigen van het feit dat een genoemde combi mogelijk isquote:Op zondag 3 november 2013 22:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omg![]()
Maar wat als dit nou een test is?een test om te kijken of ik out of the box kan denken en dus met de conclusie kom dat de kiwi groen noch geel is
maar een combinatie
Maar het is zondagavondquote:Op zondag 3 november 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan verwacht ik minstens dat je mij probeert te overtuigen van het feit dat een genoemde combi mogelijk is
Ach, ik probeer ook maar interessant te doen joh. Ik ben nog te dom voor een krantenwijkquote:
wtf waaromquote:Op zondag 3 november 2013 23:01 schreef Chiu het volgende:
[..]
Jawel, maar die zet ik niet in m'n fobo.
DM'en magquote:Op zondag 3 november 2013 23:01 schreef Chiu het volgende:
[..]
Jawel, maar die zet ik niet in m'n fobo.
Welneequote:Op zondag 3 november 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik probeer ook maar interessant te doen joh. Ik ben nog te dom voor een krantenwijk
sorry stu ik ben niet van de andere kant.quote:
It's true though. De user Stuart is gewoon nep. Alles aan mij is nepquote:
Luisteren we daar dan naar?quote:
Ik geloof er niks vanquote:Op zondag 3 november 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
It's true though. De user Stuart is gewoon nep. Alles aan mij is nep
Een geval apart ben jij dus. Weten we dat ook weer.quote:Op zondag 3 november 2013 22:59 schreef Chiu het volgende:
[..]
Een smiley komt niet voor in de Nederlandse grammatica. Dat was mij dan wel weer opgevallen.
Dat was binnen 2 posts al duidelijkquote:Op zondag 3 november 2013 23:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een geval apart ben jij dus. Weten we dat ook weer.
Chiu is wel aardig hoor.quote:Op zondag 3 november 2013 23:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik wist het!quote:Op zondag 3 november 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
It's true though. De user Stuart is gewoon nep. Alles aan mij is nep
Dit is natuurlijk ook weer gebaseerd op niks, neem ik aan?quote:Op zondag 3 november 2013 23:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ess wil dat je een foto post met zo'n ding van je usernamequote:Op zondag 3 november 2013 23:04 schreef Chiu het volgende:
[..]
Je genoeg. Ik heb het nu allemaal opgespaard.
Loeminadie!quote:
mooi lkr doorspare volgende x kan je op tc inruile net als airmilesquote:Op zondag 3 november 2013 23:04 schreef Chiu het volgende:
[..]
Je genoeg. Ik heb het nu allemaal opgespaard.
Wat wil ik?quote:Op zondag 3 november 2013 23:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ess wil dat je een foto post met zo'n ding van je username
Een wat?quote:Op zondag 3 november 2013 23:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ess wil dat je een foto post met zo'n ding van je username
Hoezo?quote:Op zondag 3 november 2013 23:05 schreef Omdatappel het volgende:
Hmm, volgens mij is er iets vreemds aan de hand met Ned 1, 2 en 3.
LIJKT WEL EEN STORING OFZOquote:Op zondag 3 november 2013 23:05 schreef Omdatappel het volgende:
Hmm, volgens mij is er iets vreemds aan de hand met Ned 1, 2 en 3.
Verkeerde beredenering.quote:Op zondag 3 november 2013 23:05 schreef Chiu het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook weer gebaseerd op niks, neem ik aan?
Geen idee, blijkbaar wil ik watquote:
Ik ben ook een blanke jaquote:
nah, meh. Beter dan eerder vandaagquote:
Ongeloveloosquote:Op zondag 3 november 2013 23:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Echt hè. Dat dit kan in Nederland.
Oh, nu opeens wel.quote:
Nicequote:Op zondag 3 november 2013 23:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
3 geeft geen beeld en bij 1 en 2 zit de bovenkant onderaan. Hoe dan.
Miniempjequote:
Ja ik denk ik meld het nog evenquote:
Je kunt ook niemand vertrouwen hierquote:
Komt het door de drugs?quote:Op zondag 3 november 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nah, meh. Beter dan eerder vandaag
Ja, nu opeens wel.quote:
Brandweer gebeld, ze gaan even naar de studio van de publieke omroep om het op te lossen.quote:
Daarom heet het Fok.quote:Op zondag 3 november 2013 23:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kunt ook niemand vertrouwen hier
Naar wat?quote:
oke.quote:Op zondag 3 november 2013 23:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Komt het door de drugs?
[..]
Ja, nu opeens wel.
[..]
Brandweer gebeld, ze gaan even naar de studio van de publieke omroep om het op te lossen.
Koenquote:
ANONYMOUSquote:Op zondag 3 november 2013 23:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nu flitsende beelden, interessant.
Loeminadie!quote:
haten omdat ik wel eens wiet rookquote:Op zondag 3 november 2013 23:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Komt het door de drugs?
[..]
Ja, nu opeens wel.
[..]
Brandweer gebeld, ze gaan even naar de studio van de publieke omroep om het op te lossen.
Het was een serieuze vraag hoor.quote:Op zondag 3 november 2013 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
haten omdat ik wel eens wiet rook
Thanks.quote:Op zondag 3 november 2013 23:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die dat wel doen.quote:Op zondag 3 november 2013 23:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het is FOK!, ik zeg toch ook geen chi of wel dan
Doe maar. Wees rebels, LMI. Wees rebels en ZEG HET.quote:Op zondag 3 november 2013 23:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het is FOK!, ik zeg toch ook geen chi of wel dan
Oh nee, door vrouwelijk volk en het gebrek daar aanquote:
Jaaaquote:
quote:Op zondag 3 november 2013 23:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe maar. Wees rebels, LMI. Wees rebels en ZEG HET.
chiquote:Op zondag 3 november 2013 23:10 schreef Chiu het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die dat wel doen.
Haaiquote:
Nee, limonade en loempia's, vraag maar aan kanovinniequote:Op zondag 3 november 2013 23:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bij jou is alles loeminadie.
Je bent zelf een loeminadie.
Vanmiddag nog loempia's op.quote:Op zondag 3 november 2013 23:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, limonade en loempia's, vraag maar aan kanovinnie
we hebben dus wel dingen gemeen.quote:
quote:
leuke dag gehad?quote:Op zondag 3 november 2013 23:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
HaaiKom je weer gezellig langs P+
Goeden ideequote:Op zondag 3 november 2013 23:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Volgende keer stuur ik dropjesnijn wel even langs, met een loempiamandje.
Ik ben hier maar een beetje aanwezig geweest ofzoquote:
Zo mooi.quote:
hele dag fokken?quote:Op zondag 3 november 2013 23:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben hier maar een beetje aanwezig geweest ofzo
Oei, wie ben jij?quote:Op zondag 3 november 2013 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo mooi.
Ik zag Loeminadi dus mijn alarm ging af.
OMG ik heb je hierheen geloktquote:Op zondag 3 november 2013 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo mooi.
Ik zag Loeminadi dus mijn alarm ging af.
Nee ik heb ook dingetjes opgeruimd enzoquote:
quote:Op zondag 3 november 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
Deze blijf ik ook leuk vinden
[ afbeelding ]
C&Hquote:Op zondag 3 november 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
Vind je dat normaal?quote:Op zondag 3 november 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
Een modje van BNWquote:
geen record dus?quote:Op zondag 3 november 2013 23:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik heb ook dingetjes opgeruimd enzo
The River blijft ook mooiquote:
mod-attackquote:Op zondag 3 november 2013 23:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een modje van BNWWat een blauwe en rode brigade hier vandaag zeg
Lang nietquote:
Mag wel hoorquote:
Ik denk wel dat het een record is voor deze reeksquote:
Lichtelijk agressief.quote:Op zondag 3 november 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou wel kunnen, dat weet ik nietquote:Op zondag 3 november 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het een record is voor deze reeks
Spannendquote:
Ah, zat al te zoeken waar ze mod van is.quote:Op zondag 3 november 2013 23:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een modje van BNWWat een blauwe en rode brigade hier vandaag zeg
Heb vandaag de hele dag youtubejes van the Boss geplaatst op de SC van BNW. Tjacka ook.quote:
Nicequote:Op zondag 3 november 2013 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb vandaag de hele dag youtubejes van the Boss geplaatst op de SC van BNW. Tjacka ook.
Wij zijn fans
Kanovinnie en ik hebben de Loeminadie door trouwensquote:
Jaquote:Op zondag 3 november 2013 23:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Krijg jij het er ook zo warm van?
Oeh, jullie hebben het doorquote:Op zondag 3 november 2013 23:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kanovinnie en ik hebben de Loeminadie door trouwensJe hebt een limonadeloeminadie en een loempialoeminadie
Als nu krigjen wij gratis loempia's en limonade
Ik heb haar gelokt jaquote:
Jaquote:
Ik zou het niet wetenquote:Op zondag 3 november 2013 23:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is echt een rotmod. continu loopt ze over mij te zeiken enzo.
het was een grapje dan ook.quote:Op zondag 3 november 2013 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou het niet wetenIk lurk alleen in bnw
![]()
Helemaal waarquote:Op zondag 3 november 2013 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaen geen aluhoedjes gaan dragen hè?
dat geleid namelijk heel goed en dan ben je vatbaarder voor mindcontrol enzo
Jaja, en ondertussenquote:
Ja ik zeg niet zomaar wat hoorquote:
Je mag gerust posten hoor. We hebben ook een heel leuke SC. Niet zo leuk als deze SC natuurlijk, maar het kan er mee door.quote:Op zondag 3 november 2013 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou het niet wetenIk lurk alleen in bnw
![]()
Kan je 't nog aan?quote:Op zondag 3 november 2013 23:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaKano vandaag hier, yvonne hier, lavenderr hier
pfff
Ik zal het eens overwegenquote:Op zondag 3 november 2013 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je mag gerust posten hoor. We hebben ook een heel leuke SC. Niet zo leuk als deze SC natuurlijk, maar het kan er mee door.
quote:Op zondag 3 november 2013 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je mag gerust posten hoor. We hebben ook een heel leuke SC. Niet zo leuk als deze SC natuurlijk, maar het kan er mee door.
Aluhoedjesquote:Op zondag 3 november 2013 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaen geen aluhoedjes gaan dragen hè?
dat geleid namelijk heel goed en dan ben je vatbaarder voor mindcontrol enzo
Nauwelijksquote:
Hartstikke lief!quote:Op zondag 3 november 2013 23:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal het eens overwegenZijn ze daar ook lief?
Hier vind iedereen mij lief
Ik heb schoenen aanquote:
Haai Xeorquote:
Ben jij daar ook?quote:
iddquote:Op zondag 3 november 2013 23:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
Hoi Stu, is je vinger inmiddels al verbeterd?
Waarom niet?quote:
Ja hoorquote:
Nee, nog hetzelfde. Thanks for asking!quote:Op zondag 3 november 2013 23:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
Hoi Stu, is je vinger inmiddels al verbeterd?
Ja nou loeminadie enzo, dus ik ben altijd paraat om snel te vertrekken natuurlijkquote:Op zondag 3 november 2013 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent gelaarsd en gespoord in bed?
morgen naar doctor?quote:Op zondag 3 november 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, nog hetzelfde. Thanks for asking!
Misschien kom ik wel eens een keertje even spieken danquote:Op zondag 3 november 2013 23:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel. Ben mod op BNW dus kom ook in de SC.
Dat denk ik niet tenzij het erger wordt. Ik heb geen zin in een suffe spalk en vervolgens een probleem met autorijdenquote:
Ojaquote:Op zondag 3 november 2013 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoorIk heb veel te veel posts hier vandaag
Hoi, wie ben jijquote:Op zondag 3 november 2013 23:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel. Ben mod op BNW dus kom ook in de SC.
Ik weet hetquote:
Balen, morgen dokter bezoeken dus? Of wacht je het even af?quote:Op zondag 3 november 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, nog hetzelfde. Thanks for asking!
Ze zit al over de 700quote:Op zondag 3 november 2013 23:27 schreef Koen66 het volgende:
als je de hele dag heb zitten posten dan zit je wel rond de 400 Ess
Ik heb er hier meer dan 700 nu denk ikquote:Op zondag 3 november 2013 23:27 schreef Koen66 het volgende:
als je de hele dag heb zitten posten dan zit je wel rond de 400 Ess
Ik stel het liever uit als dat kan. Ik kijk wel hoe het zich houdtquote:Op zondag 3 november 2013 23:27 schreef Xeor het volgende:
[..]
Balen, morgen dokter bezoeken dus? Of wacht je het even af?
Verder wel alles ok met je?
quote:Op zondag 3 november 2013 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er hier meer dan 700 nu denk ik
Teleurgesteld in jezelfquote:Op zondag 3 november 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik stel het liever uit als dat kan. Ik kijk wel hoe het zich houdt
Ehm, nee, niet echt. Ik ben teleurgesteld in mezelf namelijk.
Maar hoe is het met jou?
Ik had een proefexamen gemaakt voor Engels en mijn score was een Cquote:Op zondag 3 november 2013 23:29 schreef Xeor het volgende:
[..]
Teleurgesteld in jezelfhoe komt het?
Ja met mij gaat het wel goed hoor, leuk weekend achter de rug
Jesus.quote:Op zondag 3 november 2013 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er hier meer dan 700 nu denk ik
Goed hoorquote:
Ik had er vannacht al 200 hoorquote:
En C staat gelijk aan een onvoldoende of? Die heb je natuurlijk nodig als docent een goed cijfer?quote:Op zondag 3 november 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had een proefexamen gemaakt voor Engels en mijn score was een C
Ja I knowquote:
Het is zeg maar een 6 wat ik als score had gehaald. Dat viel me gewoon nogal tegen. Ik had gedacht dat ik hoger zou halenquote:Op zondag 3 november 2013 23:30 schreef Xeor het volgende:
[..]
En C staat gelijk aan een onvoldoende of? Die heb je natuurlijk nodig als docent een goed cijfer?
Ik heb er nog 2 gehad netquote:
Het is wel een voldoende maar ik kan me eigen goed voorstellen dat je beter wilt scorenquote:Op zondag 3 november 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is zeg maar een 6 wat ik als score had gehaald. Dat viel me gewoon nogal tegen. Ik had gedacht dat ik hoger zou halen
Gelukkig maarquote:
Ik heb nog steeds dorstquote:
quote:
Mijn kiwi'squote:
Wat voor examen?quote:Op zondag 3 november 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is zeg maar een 6 wat ik als score had gehaald. Dat viel me gewoon nogal tegen. Ik had gedacht dat ik hoger zou halen
Maa rik heb ze eerlijk zelf gekochtquote:
Dan krijg je van mij 1 euroquote:Op zondag 3 november 2013 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maa rik heb ze eerlijk zelf gekocht
Het klinkt gek maar ik denk dat het weinig zin heeft. Het was onderdelen als begrijpend lezen, grammatica etc. Taal is nooit mijn sterke kant geweest en op dit niveau ben ik gewoon maar een 6 I guessquote:Op zondag 3 november 2013 23:32 schreef Xeor het volgende:
[..]
Het is wel een voldoende maar ik kan me eigen goed voorstellen dat je beter wilt scoren![]()
Misschien nog een beetje extra studeren?
Reading and use of English (CPE)quote:
Niks om je voor te schamen toch, ik had ook altijd moeilijk met de Engelse grammatica op school.quote:Op zondag 3 november 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het klinkt gek maar ik denk dat het weinig zin heeft. Het was onderdelen als begrijpend lezen, grammatica etc. Taal is nooit mijn sterke kant geweest en op dit niveau ben ik gewoon maar een 6 I guess
Oh, nou vooruitquote:
Dankjewelquote:Op zondag 3 november 2013 23:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, nou vooruit
[me=essnhills] geeft xeor wat kiwi [/spoiler]
Ik soms teveel denk ikquote:
spoilerfailquote:Op zondag 3 november 2013 23:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, nou vooruit
[me=essnhills] geeft xeor wat kiwi [/spoiler]
quote:Op zondag 3 november 2013 23:37 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dankjewelkrijg je de volgende keer een stukje van mijn appel
hooguit op werk een bakje fruitsaladequote:
Meeste lust ik wel, ja. Neem het regelmatig als tussendoortje. Banaan, mandarijntje, nomnom. Appel is eigenlijk te veel gedoe.quote:Op zondag 3 november 2013 23:35 schreef Xeor het volgende:
[..]
Fruit is heerlijk... vooral van de marktlust jij ook graag fruit?
Echt?quote:Op zondag 3 november 2013 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hooguit op werk een bakje fruitsalade
of soms een banaan of appel
vannacht was ze niet te houdenquote:Op zondag 3 november 2013 23:38 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja maar jij was vannacht al druk bezig met posten
Het toont gewoon dat er zoveel meer te leren nog isquote:Op zondag 3 november 2013 23:36 schreef Xeor het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen toch, ik had ook altijd moeilijk met de Engelse grammatica op school.
I knowquote:Op zondag 3 november 2013 23:38 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja maar jij was vannacht al druk bezig met posten
In de schil van een appel zitten toch de meeste vitamientjesquote:Op zondag 3 november 2013 23:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Meeste lust ik wel, ja. Neem het regelmatig als tussendoortje. Banaan, mandarijntje, nomnom. Appel is eigenlijk te veel gedoe.
Ja nouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |