Het is een combiquote:Op zondag 3 november 2013 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Wat heb ik nou aan zo'n antwoord? Maak een keuze!
In sommige gevallen wel ja.quote:Op zondag 3 november 2013 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Juist als je dat van jezelf weet moet je je er niet druk om maken wat een ander meent man
Gedrag is best wel te herleiden naar imho
Een hoogstaande reactie dit. Ik had al het gevoel dat je ongeschoold was, maar deze reactie bevestigd het.quote:Op zondag 3 november 2013 22:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij baseert je conclusie constant op je eigen zaad. Daar schiet je niks mee op.
ben jij het zusje van AJ?quote:Op zondag 3 november 2013 22:53 schreef Chiu het volgende:
[..]
Een hoogstaande reactie dit. Ik had al het gevoel dat je ongeschoold was, maar deze reactie bevestigd het.
Aan jouw zinsbouw te zien kom je niet verder dan praktijkonderwijsquote:Op zondag 3 november 2013 22:53 schreef Chiu het volgende:
[..]
Een hoogstaande reactie dit. Ik had al het gevoel dat je ongeschoold was, maar deze reactie bevestigd het.
Elke zin eindigt met een punt, trouwens. Een leermomentje voor jou.quote:Op zondag 3 november 2013 22:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Aan jouw zinsbouw te zien kom je niet verder dan praktijkonderwijs
Omgquote:
Stingquote:
Ikheb het idee dat het een man isquote:
Van jou wordt straks verwacht veel grotere en belangrijkere keuzes te maken en beslissingen te nemen. Zie dit als een stagequote:Op zondag 3 november 2013 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omg![]()
Maar ik ben een vrouw
Hoe moet ik nou zulke prangende vragen beantwoorden en zullke levensbelangrijke keuzes maken
Daar ben ik toch helemaal niet geschikt voor
Haha je bent echt een user, wtf. Hoi Chiu.quote:Op zondag 3 november 2013 22:58 schreef Chiu het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het zelfde over jou kon zeggen.
ohquote:Op zondag 3 november 2013 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ikheb het idee dat het een man is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |