Dan krijg je van mij 1 euroquote:Op zondag 3 november 2013 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maa rik heb ze eerlijk zelf gekocht
Het klinkt gek maar ik denk dat het weinig zin heeft. Het was onderdelen als begrijpend lezen, grammatica etc. Taal is nooit mijn sterke kant geweest en op dit niveau ben ik gewoon maar een 6 I guessquote:Op zondag 3 november 2013 23:32 schreef Xeor het volgende:
[..]
Het is wel een voldoende maar ik kan me eigen goed voorstellen dat je beter wilt scoren![]()
Misschien nog een beetje extra studeren?
Reading and use of English (CPE)quote:
Niks om je voor te schamen toch, ik had ook altijd moeilijk met de Engelse grammatica op school.quote:Op zondag 3 november 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het klinkt gek maar ik denk dat het weinig zin heeft. Het was onderdelen als begrijpend lezen, grammatica etc. Taal is nooit mijn sterke kant geweest en op dit niveau ben ik gewoon maar een 6 I guess
Oh, nou vooruitquote:
Dankjewelquote:Op zondag 3 november 2013 23:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, nou vooruit
[me=essnhills] geeft xeor wat kiwi [/spoiler]
Ik soms teveel denk ikquote:
spoilerfailquote:Op zondag 3 november 2013 23:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, nou vooruit
[me=essnhills] geeft xeor wat kiwi [/spoiler]
quote:Op zondag 3 november 2013 23:37 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dankjewelkrijg je de volgende keer een stukje van mijn appel
hooguit op werk een bakje fruitsaladequote:
Meeste lust ik wel, ja. Neem het regelmatig als tussendoortje. Banaan, mandarijntje, nomnom. Appel is eigenlijk te veel gedoe.quote:Op zondag 3 november 2013 23:35 schreef Xeor het volgende:
[..]
Fruit is heerlijk... vooral van de marktlust jij ook graag fruit?
Echt?quote:Op zondag 3 november 2013 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hooguit op werk een bakje fruitsalade
of soms een banaan of appel
vannacht was ze niet te houdenquote:Op zondag 3 november 2013 23:38 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja maar jij was vannacht al druk bezig met posten
Het toont gewoon dat er zoveel meer te leren nog isquote:Op zondag 3 november 2013 23:36 schreef Xeor het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen toch, ik had ook altijd moeilijk met de Engelse grammatica op school.
I knowquote:Op zondag 3 november 2013 23:38 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja maar jij was vannacht al druk bezig met posten
In de schil van een appel zitten toch de meeste vitamientjesquote:Op zondag 3 november 2013 23:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Meeste lust ik wel, ja. Neem het regelmatig als tussendoortje. Banaan, mandarijntje, nomnom. Appel is eigenlijk te veel gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |