In dit geval gebruik ik de smiley als punt, maar dat was jou natuurlijk niet opgevallen.quote:Op zondag 3 november 2013 22:57 schreef Chiu het volgende:
[..]
Elke zin eindigt met een punt, trouwens. Een leermomentje voor jou.
hoezoquote:Op zondag 3 november 2013 22:58 schreef Chiu het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het zelfde over jou kon zeggen.
Nee, ik ben geen shemale als je dat bedoeld.quote:Op zondag 3 november 2013 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ikheb het idee dat het een man is
Een smiley komt niet voor in de Nederlandse grammatica. Dat was mij dan wel weer opgevallen.quote:Op zondag 3 november 2013 22:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
In dit geval gebruik ik de smiley als punt, maar dat was jou natuurlijk niet opgevallen.
Omgquote:Op zondag 3 november 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van jou wordt straks verwacht veel grotere en belangrijkere keuzes te maken en beslissingen te nemen. Zie dit als een stage
Dan verwacht ik minstens dat je mij probeert te overtuigen van het feit dat een genoemde combi mogelijk isquote:Op zondag 3 november 2013 22:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omg![]()
Maar wat als dit nou een test is?een test om te kijken of ik out of the box kan denken en dus met de conclusie kom dat de kiwi groen noch geel is
maar een combinatie
Maar het is zondagavondquote:Op zondag 3 november 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan verwacht ik minstens dat je mij probeert te overtuigen van het feit dat een genoemde combi mogelijk is
Ach, ik probeer ook maar interessant te doen joh. Ik ben nog te dom voor een krantenwijkquote:
wtf waaromquote:Op zondag 3 november 2013 23:01 schreef Chiu het volgende:
[..]
Jawel, maar die zet ik niet in m'n fobo.
DM'en magquote:Op zondag 3 november 2013 23:01 schreef Chiu het volgende:
[..]
Jawel, maar die zet ik niet in m'n fobo.
Welneequote:Op zondag 3 november 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik probeer ook maar interessant te doen joh. Ik ben nog te dom voor een krantenwijk
sorry stu ik ben niet van de andere kant.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |