Jaquote:Op zondag 3 november 2013 23:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Krijg jij het er ook zo warm van?
Oeh, jullie hebben het doorquote:Op zondag 3 november 2013 23:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kanovinnie en ik hebben de Loeminadie door trouwensJe hebt een limonadeloeminadie en een loempialoeminadie
Als nu krigjen wij gratis loempia's en limonade
Ik heb haar gelokt jaquote:
Jaquote:
Ik zou het niet wetenquote:Op zondag 3 november 2013 23:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is echt een rotmod. continu loopt ze over mij te zeiken enzo.
het was een grapje dan ook.quote:Op zondag 3 november 2013 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou het niet wetenIk lurk alleen in bnw
![]()
Helemaal waarquote:Op zondag 3 november 2013 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaen geen aluhoedjes gaan dragen hè?
dat geleid namelijk heel goed en dan ben je vatbaarder voor mindcontrol enzo
Jaja, en ondertussenquote:
Ja ik zeg niet zomaar wat hoorquote:
Je mag gerust posten hoor. We hebben ook een heel leuke SC. Niet zo leuk als deze SC natuurlijk, maar het kan er mee door.quote:Op zondag 3 november 2013 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou het niet wetenIk lurk alleen in bnw
![]()
Kan je 't nog aan?quote:Op zondag 3 november 2013 23:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaKano vandaag hier, yvonne hier, lavenderr hier
pfff
Ik zal het eens overwegenquote:Op zondag 3 november 2013 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je mag gerust posten hoor. We hebben ook een heel leuke SC. Niet zo leuk als deze SC natuurlijk, maar het kan er mee door.
quote:Op zondag 3 november 2013 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je mag gerust posten hoor. We hebben ook een heel leuke SC. Niet zo leuk als deze SC natuurlijk, maar het kan er mee door.
Aluhoedjesquote:Op zondag 3 november 2013 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaen geen aluhoedjes gaan dragen hè?
dat geleid namelijk heel goed en dan ben je vatbaarder voor mindcontrol enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |