DIe heb ik in hardcopy!quote:Op zondag 3 november 2013 22:15 schreef AchJa het volgende:
[ afbeelding ]
De PDF
Met eeuwige dank aan AchJa voor het leveren van de link.
Doe dan een welcome home liedje, geen militaire marsenquote:Op zondag 3 november 2013 22:13 schreef EllaN het volgende:
[..]
Esses is terug, dat verdient een liedje.
quote:Op zondag 3 november 2013 22:17 schreef Nibb-it het volgende:
Dat worden weer 4281 topics per dagdeel.
En wettekstenquote:Op zondag 3 november 2013 22:17 schreef Nibb-it het volgende:
Haha, alleen voor snelposten!quote:Op zondag 3 november 2013 22:17 schreef EllaN het volgende:
Betekent dit dat we weer moeten vrezen om geflitst te worden door blauwen in de bosjes met lasers?
?quote:Op zondag 3 november 2013 22:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Doe dan een welcome home liedje, geen militaire marsen
Btw, er worden nog deelnemers gezocht @ Mafia.quote:Op zondag 3 november 2013 22:17 schreef EllaN het volgende:
Betekent dit dat we weer moeten vrezen om geflitst te worden door blauwen in de bosjes met lasers?
Zo dramatisch was ik toch niet?quote:Op zondag 3 november 2013 22:17 schreef Nibb-it het volgende:
Jah doh, onderwijs noem je dat!quote:
Niet genoeg tijdquote:Op zondag 3 november 2013 22:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Btw, er worden nog deelnemers gezocht @ Mafia.
Ah okee, dan houdt het op.quote:Op zondag 3 november 2013 22:19 schreef EllaN het volgende:
[..]
Niet genoeg tijd. Ik ben iedere dag niet voor 20u thuis, dus dat schiet niet op met maffia'en en/of hints zoeken.
Ongecultiveerd gehos...quote:Op zondag 3 november 2013 22:17 schreef Nibb-it het volgende:
Niet iedereen heeft tijd op het werk!quote:
Spuit 11quote:Op zondag 3 november 2013 22:25 schreef BredeBroeder het volgende:
Wel een toepasselijk topic nummer trouwens![]()
word er een wakker in de kinderkamer.quote:Op zondag 3 november 2013 22:25 schreef BredeBroeder het volgende:
Wel een toepasselijk topic nummer trouwens![]()
Je eerste match in 4 weken?quote:Op zondag 3 november 2013 22:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik ben traag van begrip jaBen bezig op Tinder
Hoezo post je niet meer met BB, BB?quote:Op zondag 3 november 2013 22:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat?quote:Op zondag 3 november 2013 22:27 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hoezo post je niet meer met BB, BB?
quote:Op zondag 3 november 2013 22:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, hij is aan z'n pik aan het trekken terwijl hij plaatjes aan het liken is.
Van jou geleerdquote:Op zondag 3 november 2013 22:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
PIquote:Op zondag 3 november 2013 22:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vroegah kon je met tondel een vuurtje bouwen... Tegenwoordig is het een app...quote:Op zondag 3 november 2013 22:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Whehehe, een vuurtje in je hart...quote:Op zondag 3 november 2013 22:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vroegah kon je met tondel een vuurtje bouwen... Tegenwoordig is het een app...![]()
Lucifers + esbit brandertjequote:Op zondag 3 november 2013 22:32 schreef AchJa het volgende:
BB in de amo, koken te velde... "Dan regel je tondel voor je oven".... BB checkt phone...
Phone in het veld?quote:Op zondag 3 november 2013 22:32 schreef AchJa het volgende:
BB in de amo, koken te velde... "Dan regel je tondel voor je oven".... BB checkt phone...
Damn, tijden veranderen blijkbaar.quote:Op zondag 3 november 2013 22:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan alles heb ik het idee.
Oi Esses, WBquote:
Wat nou weer?quote:
Wat is watquote:
Weet ik veel naar welk vaag TV-programma jij nu weer zit te kijken, of in welk FOK!-topic zit te lezenquote:
niks..quote:Op zondag 3 november 2013 22:41 schreef jitzzzze het volgende:
jullie weten ook niks, wat heb ik nou aan jullie?
Ik kan best goed kokenquote:Op zondag 3 november 2013 22:41 schreef jitzzzze het volgende:
jullie weten ook niks, wat heb ik nou aan jullie?
Weet je nu al wat 'deze' is?quote:Op zondag 3 november 2013 22:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar valt best iets voor te zeggen
Wat is er nou weerquote:Op zondag 3 november 2013 22:52 schreef samthegreat5 het volgende:
IIkkk willll niet meeerrrrrrr whaaahhh![]()
![]()
Je kan natuurlijk nog altijd beroeps wordenquote:Op zondag 3 november 2013 22:53 schreef samthegreat5 het volgende:
500 pagina's aan moleculaire biologie:
[ afbeelding ]
quote:
Is niet aan mij hequote:Op zondag 3 november 2013 23:01 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb je al een claim ingediend voor het gebruik van de striping?
Als Dhr. K. Anker aan mijn oren, trusten Esses, morgen weer vroeg opquote:
Dhr. Anker is anders een gerespecteerd advocaat.quote:Op zondag 3 november 2013 23:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als Dhr. K. Anker aan mijn oren, trusten Esses, morgen weer vroeg op
Die BB nu gaat aanklagen voor lasterquote:Op zondag 3 november 2013 23:04 schreef Esses het volgende:
[..]
Dhr. Anker is anders een gerespecteerd advocaat.
Whehehequote:Op zondag 3 november 2013 23:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die BB nu gaat aanklagen voor laster
quote:Op zondag 3 november 2013 23:27 schreef Esses het volgende:
NSFW
NSFReligekkies
NSF18-
http://www.fistofjesus.com/the-short-film/
NSMMquote:Op zondag 3 november 2013 23:27 schreef Esses het volgende:
NSFW
NSFReligekkies
NSF18-
http://www.fistofjesus.com/the-short-film/
Watdan?quote:
Met zoveel waarschuwingen ga ik er vanuit dat het een ouderwets ER linkje isquote:
haha noopquote:Op zondag 3 november 2013 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met zoveel waarschuwingen ga ik er vanuit dat het een ouderwets ER linkje is
clubbed to death +1, wordt altijd gebruikt in enge filmpjesquote:Op zondag 3 november 2013 23:46 schreef thesystem het volgende:
Oldschool time, watching the matrix while enjoying a nice pizza!
quote:Op zondag 3 november 2013 23:46 schreef thesystem het volgende:
Oldschool time, watching the matrix while enjoying a nice pizza!
mwaquote:
Nah joh, je weet niet wat daar in zit.quote:
MIB is gewoon tofquote:Op maandag 4 november 2013 00:45 schreef thesystem het volgende:
Nu Men in Black op AMC....eigenlijk best een slechte film.....
Ja, maar Tommy Lee Jones gewoon zo goedquote:Op maandag 4 november 2013 01:20 schreef thesystem het volgende:
[..]
Die alien hillbilly farmer is gewoon zooo slecht
Koekje bij?quote:
Hm.. niet prettig.quote:Op maandag 4 november 2013 11:53 schreef m.k het volgende:
Vandaag bij m.k voor de deur
Prio 1 Station Voorschoten STATIONSPLEIN 1 A VSN Spoorvervoer aanrijding letsel (X) 9193 4272 4280 4430 4230
1503013 Brandweer OVD Leiden e.o.
1503282 Brandweer Leiden Zuid Autoladder
1503284 Brandweer Leiden Zuid Tankautospuit
1503660 Brandweer Voorschoten Korpscoordinator
1503663 Brandweer Voorschoten Korpsalarm
1503900 Brandweer Monitorcode
1504105 Brandweer Monitorcode OvD
1504398 Brandweer Monitorcode Leiden eo
wat?quote:Op maandag 4 november 2013 12:38 schreef m.k het volgende:
Ik schrik me de touwtering van dat NL alert
Eén keer of meerdere keren gehad vandaag?quote:Op maandag 4 november 2013 12:38 schreef m.k het volgende:
Ik schrik me de touwtering van dat NL alert
Nieuwe "SMS" versie van het luchtalarmquote:
Nog maar een keer tot nu toequote:Op maandag 4 november 2013 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eén keer of meerdere keren gehad vandaag?
Ik "pas" 2 keer. Bij de vorige test 6 geloof ik.quote:
Ontvangt iedereen dat? Heb niks namelijkquote:Op maandag 4 november 2013 12:52 schreef m.k het volgende:
[..]
Nieuwe "SMS" versie van het luchtalarm
[..]
Nog maar een keer tot nu toe
http://www.nederlandveilig.nl/nl-alert/quote:Op maandag 4 november 2013 13:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ontvangt iedereen dat? Heb niks namelijk
Ah ik zie het, meh geen zin om me dood te schrikken elke keer, als er wat aan de hand is krijg ik wel een melding van NUquote:Op maandag 4 november 2013 13:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
http://www.nederlandveilig.nl/nl-alert/
Diegene is aardig aan splinters geredenquote:
had je maar een echte baan moeten zoekenquote:Op maandag 4 november 2013 17:36 schreef Thaboel het volgende:
Godver iedereen natuurlijk op de bank. Thaboel moet nog even aan het werk
quote:Op maandag 4 november 2013 17:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je een zachtgekookt exemplaar bent
Jij bent wel op dreef of niet?quote:Op maandag 4 november 2013 17:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
had je maar een echte baan moeten zoeken
Lekker dusquote:Op maandag 4 november 2013 17:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je een zachtgekookt exemplaar bent
Was jij maar zo als ik, dan had je elke avond wel een datequote:Op maandag 4 november 2013 17:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Jij bent wel op dreef of niet?
pfeiffer ofzo?quote:
Eind deze week weerquote:Op maandag 4 november 2013 17:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Was jij maar zo als ik, dan had je elke avond wel een date
De pannetjes worde zua, alles naar de klote door moedah natuahquote:
en trotsquote:
De ballen van m'n moeder waren nooit lekkerquote:
Beter dan elke week McDonalds of kapsalon.quote:
Eens, deed je dat eerst dan?quote:Op maandag 4 november 2013 19:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Beter dan elke week McDonalds of kapsalon.
Maar van alleen soep kun je niet leven.quote:Op maandag 4 november 2013 19:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Beter dan elke week McDonalds of kapsalon.
Van groentesoep wel lijkt me.quote:Op maandag 4 november 2013 20:02 schreef thesystem het volgende:
[..]
Maar van alleen soep kun je niet leven.
Walmart General TSO's wings FTW!
Chinese tomatensoep is ook lekkah :pquote:Op maandag 4 november 2013 20:02 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Van groentesoep wel lijkt me.
Ballen van m'n moeder, prei en andere groene rotzooi.. al het gif van de groene disc staat erop
alle soep, met brood is ook nicequote:Op maandag 4 november 2013 20:06 schreef Pumatje het volgende:
broccoli soep, bloemkool soep, maissoep.. gebonden weliswaar beide.. zijn lekkerrr
Nee. Misschien eens in de 2 maanden.quote:
Jij kent mijn gevulde groentesoep nog nietquote:Op maandag 4 november 2013 20:02 schreef thesystem het volgende:
[..]
Maar van alleen soep kun je niet leven.
Walmart General TSO's wings FTW!
Ik heb de foute genen. Daarom moet ik veel moeite doen. Wil netto niet boven de 1500 kcal komen dagelijks.quote:Op maandag 4 november 2013 20:47 schreef thesystem het volgende:
Ik zit nog altijd in de VS en gezond eten is gewoonweg een uitdaging als je niet de beschikking hebt over een goede keuken....
Daarom maar ongezond eten maar een stuk minder...en ook nog afvallen ook!
Onzin, haar vragen en opmerkingen zijn fucking legitiem.quote:Op maandag 4 november 2013 20:38 schreef thesystem het volgende:
Respect voor die mannen hoor...
Die reporter is wel weer zo'n standaard linkse trol.
Niet het verschil weten tussen Wehrmacht en SS, SD, Gestapo en de andere branches
Oorlog rechtvaardig achten zodra er een verklaring wordt afgegeven, bitch...please.![]()
Tevens hoor ik nergens, justify for WW2.....
het enige wat ik hoor is dat ze superieur materieel hadden, vochten voor hun land en de communisten buiten probeerden te houden. Tevens dat ze vochten tegen de rest van de gealieerde maar de communisten een groter gevaar waren.
De Duitsers werden over een kam geschoren voor wat de SS had gedaan in Rusland (ook te verwachten) maar het geschiedenis verhaaltje wat je krijgt op de middelbare school is verre van realistisch.
Meer of minder, dik of dun, van die rotzooi slippen je aderen dicht. En toch is en blijft het lekker, voor even dan. Hoef er niet te vaak te komen, bah.quote:Op maandag 4 november 2013 20:47 schreef thesystem het volgende:
Ik zit nog altijd in de VS en gezond eten is gewoonweg een uitdaging als je niet de beschikking hebt over een goede keuken....
Daarom maar ongezond eten maar een stuk minder...en ook nog afvallen ook!
1500quote:Op maandag 4 november 2013 20:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb de foute genen. Daarom moet ik veel moeite doen. Wil netto niet boven de 1500 kcal komen dagelijks.
Oh achja, ik heb het slechte geluk dat als ik uit de trein stap voordat ik naar huis moet fietsen er een mac 10m voor me staat, en als je dan honger hebt ben je snel geneigd om ff snel wat mee te nemen voor op de fietsquote:Op maandag 4 november 2013 20:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee. Misschien eens in de 2 maanden.
Is hun land wel door hun ingevallen? Waren zij wel bij die troepen die dat deden.quote:Op maandag 4 november 2013 20:50 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Onzin, haar vragen en opmerkingen zijn fucking legitiem.
Mogen mensen lastige vragen stellen als hun land door hen is ingevallen.
Ik merk het wel aan mijn lichaam...minder energie, toch vol van t vreten.quote:Op maandag 4 november 2013 20:51 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Meer of minder, dik of dun, van die rotzooi slippen je aderen dicht. En toch is en blijft het lekker, voor even dan. Hoef er niet te vaak te komen, bah.Dan voel ik me vies en dik, zoals Jitz zeg maar.
Ik sport (nog) niet, ik wandel wel naar station en werk en vice versa.quote:Op maandag 4 november 2013 20:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
1500Met sport er nog bij? Dat je nog niet van je stokje bent gegaan
Ik zou juist op onderhoud gaan eten (wat je dagelijks nodig hebt), en dan de rest eraf sporten, of maar een heel klein tekort o.a. 200 a 300 kcal, duurt wel wat langer, maar dan heb je iig geen honger gedurende de dag, (als je dat hebt). 1500kcal is namelijk wel echt weinig, das iets van 13 boterhammen.quote:Op maandag 4 november 2013 21:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik sport (nog) niet, ik wandel wel naar station en werk en vice versa.
Ach man ga toch weg, vanaf het moment dat die Duitser met de kennis die we nu hebben begon met het verdedigen en verdraaien van het goedpraten om de gehele wereld destijds maar de oorlog te verklaren had die mevrouw moeten zeggen.quote:Op maandag 4 november 2013 20:58 schreef thesystem het volgende:
[..]
Is hun land wel door hun ingevallen? Waren zij wel bij die troepen die dat deden.
Doen wij niet hetzelfde in andere landen (zie Afghanistan?)
Die mannen zeggen letterlijk dat ze niet tegen de nederlands hebben gevochten maar tegen de russen. Hoogst waarschijnlijk waren ze dus gestationeerd aan het oosfront.
Wat heeft het dan nog voor een nut om vragen te stellen over iets in Putten!?
Tevens spreken ze uit naar van de Wehrmacht, niet die SS, SD, Gestapo of welke andere eenheid dan ook.
Tevens spreken ze over de misstanden wat de russen pleegde, wat ik goed kan begrijpen en dus ook niet veroordeel.
Dan heeft ze het over een zeer specifiek voorval...putten wat omsingeld werd door de wehrmacht volgens haar en dan de mannen gedeporteerd. Dat kan zowaar zijn maar wat hebben deze mannen daarmee van doen? Zeker dat het Wehrmacht was...of was het toch SS?
Tevens geeft hij het correcte antwoord, de Wehrmacht had niks van doen met deportaties, dat waren andere eenheden.
En dan heeft ze het over een aanval op een auto...door het verzet wat infeite zoals de man in de raportage zegt partizanen zijn voor de Duitsers...legitieme vijanden dus.
En hij geeft ook antwoord op de waarom.
Jullie vallen een auto van ons aan, dan slaan we 3x zo hard terug. Geen thee zoals nu,
En bitch please...."kriegs recht.....", no war would be won when fully complying with conduct of war
[..]
Ik merk het wel aan mijn lichaam...minder energie, toch vol van t vreten.
Tevens de eerste paar weken altijd een vettige huid en veel mee eters...
Een oorlog verklaar je niet, die begin je gewoon. Je gaat je vijand toch geen hint geven van nu gaan we invallen.quote:Op maandag 4 november 2013 21:05 schreef Pumatje het volgende:
Meneer, lul niet zo, jullie vielen zo ongeveer elk land om jullie heen binnen zonder enige oorlogsverklaring, reden of noodzaak en dan een beetje goedlullen dat een dorp wordt uitgemoord omdat zogenaamde Hollandse jongens uit putten "partizaan" speelden.
Ik houd het ook niet meer bij sinds septemberquote:Op maandag 4 november 2013 21:17 schreef ErwinRommel het volgende:
wat heb ik vandaag gegeten?
Ontbijt:
Vers gebakken volkoren brood, 2 dikke sneeën, met roomboter kaas en rauwe ham.
1 zachtgekookt eitje, 2 glazen verse jus dórange, bekertje aardbeien yoghurt, schaaltje fruit.
2 mokken koffie
Lunch:
Gebonden tomatensoep met room.
Broodje krabsalade
2 sneetjes volkoren geroosterd brood
2 glazen jus d'orange
2 mokken koffie
Diner:
Gebonden pompoensoep met broodjes olijfpasta
Kippenbout met gebakken aardappels, spekjes en groenten
2 bekers aardbeien yoghurt
Tussendoor nog bekers chocomelk, koffie, thee, water.
Kwart spekkoek![]()
Verder nog 4 stroopwafels en 3 snickers en drop![]()
Hoeveel calorieën? geen idee
Ik wil ik wil ik wil.....quote:Op maandag 4 november 2013 21:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Sterf.. sterf.. ik wil ook.. gvd
quote:Op maandag 4 november 2013 21:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik wil ik wil ik wil.....
Jouw wil staat achter de deur van de bezemkast.
Praat het even lekker goed meneer sjaakmans.quote:Op maandag 4 november 2013 21:14 schreef thesystem het volgende:
[..]
Een oorlog verklaar je niet, die begin je gewoon. Je gaat je vijand toch geen hint geven van nu gaan we invallen.
Tevens bekijk je het verhaal erg hollands...duitsers zijn slecht..boeehoeee jankie jankie.
De amerikanen, russen allemaal deden ze zulke dingen alleen hoor je er nooit iets over.
Het is oorlog you know....
En het hele verhaal over moderne oorlogen doen er zeker toe.
Wat is er anders, de reden? Dat het ons niet direct raakt? Is dat het verschil?
Ja, de Holocaust is een van de ergste dingen in de geschiedenis van de mens maar om elke Duitser daarvoor nu te straffen?
Verdiep je eens in de voorjaren van WO2
Nouhou, vanaf april weer een echt baanquote:Op maandag 4 november 2013 17:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
had je maar een echte baan moeten zoeken
Je wil ook sterven?quote:Op maandag 4 november 2013 21:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Sterf.. sterf.. ik wil ook.. gvd
Ik heb je zo gemistquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:29 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey schatjes,
Cola-stick was een troll ik ken het/haar/hem niet.
Anytimequote:Op dinsdag 5 november 2013 12:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik jou ook man! Wanneer kom
Je weer aan mijn roze zuignap sabbelen?
Jullie hebben elkaar toevallig gevonden op Tinder?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hey dushi. Kwam je nog tegen op tinder.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:29 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey schatjes,
Cola-stick was een troll ik ken het/haar/hem niet.
Discussiëren met Puma. Meer interpunctie dan inhoudelijke argumenten.quote:Op maandag 4 november 2013 21:40 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Praat het even lekker goed meneer sjaakmans.
Het is gewoon een drama geweest en je hoeft mij niet de voorgeschiedenis van Wo2 voor te leggen hoor. De enige reden dat jij dit weer met je Kut linkse elite persN.O.S links zooitje niet-correct telegraaf onderbuik gevoel hier uit is omdat je iets teveel beinvloed wordt met de Amerikaanse kijk op de gang van geschiedenis en recht in de wereld en die houding komt voort uit het feit dat dat volk nog nooit heeft mogen ervaren hoe Duitse soldatenlaarzen klinken in de straten tussen de woonhuizen.
Je bent zelf een roze zuignap.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
0quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Tinder man..tinder teveel matches.
Indirect? Dat jij jezelf nou verlaagt tot selfies in de spiegel met je duckface en je intagram filtersquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Komt door je indirecte profiel picca
Indirecte profiel foto zegt ie, grapjurkquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Komt door je indirecte profiel picca
Nice!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:59 schreef Eraser127 het volgende:
Het gaat nu echt door, per 15 dec moeten er 4 Apache's klaar staan om richting Mali vervoerd te worden. Dan gaan eerst de kwartiermakers en per januari moet alles operationeel zijn.
13-17quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Serieus..op welke leeftijd heb jij hem staan dan bij mij gaat alles boven de 19.
quote:
wat duckfacequote:Op dinsdag 5 november 2013 17:56 schreef m.k het volgende:
[..]
Indirect? Dat jij jezelf nou verlaagt tot selfies in de spiegel met je duckface en je intagram filters
Ik heb mn ping erin staanquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:54 schreef Fanta-stick het volgende:
Van die gasten die dan 4 groepsfoto's hebben en dan moet jij gaan uitzoeken welke het is.
Of jongens die met alcohol, sigaretten of geldbriefjes op de foto staan.
Jongens die meteen hun telefoonnummer als sig hebben..
* m.k Gaat naar de dump om een DT te kopenquote:
Ditquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:20 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat komt door die profielfoto met die groene baret.
Je mag mijne wel lenen voor de foto.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:17 schreef m.k het volgende:
[..]
* m.k Gaat naar de dump om een DT te kopen
De buurvrouw (wiens zoon PAINF i.o. is) zei na de eerste keer dat ze me in uniform in de auto zag stappen tegen mijn ma: ''Ik zag hem met een groene baret rondlopenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:20 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat komt door die profielfoto met die groene baret.
Stiekem heeft die je gewoon betrapt :pquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
De buurvrouw (wiens zoon PAINF i.o. is) zei na de eerste keer dat ze me in uniform in de auto zag stappen tegen mijn ma: ''Ik zag hem met een groene baret rondlopen''
Dan mag hetquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:45 schreef Thaboel het volgende:
Ik maak mij schuldig aan duckface foto... Wel met fake snor
Is fixed lane ook nog van de baan geknaldquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:47 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus, simpele zielen op de weg
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:47 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
Jup, gaat er niet komen in NL.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:54 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Is fixed lane ook nog van de baan geknald
Geld ook op je fietsmasjienquote:
Ditquote:
Ik knal ook continu door op de linker rijstrook meestal, maar als iemand op m'n kont gaat hangen en er langs wil ga ik naar rechts.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:47 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
Kom dan :pquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:59 schreef m.k het volgende:
[..]
Dit
En hardlopers die op het fietspad lopen omdat dat vlakker is verdienen ook een paar tering stoten
Hetzelfde geld voor fietsers die willen racen op de rijbaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:59 schreef m.k het volgende:
[..]
Dit
En hardlopers die op het fietspad lopen omdat dat vlakker is verdienen ook een paar tering stoten
Inhalen met 0,5 km meer dan de auto op de rechter rijbaan moet ook verboden worden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:47 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
Afremmen in de spraywash van vrachtauto's ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Inhalen met 0,5 km meer dan de auto op de rechter rijbaan moet ook verboden worden.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ga toch je remlicht maken, mafkees
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga nog maar eens een pilsje zoeken in de kast
Zeikerd!quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:43 schreef BredeBroeder het volgende:
Het was allemaal zo slecht ik moest kotseee, ER we zijn allemaal apetrotse
Ja, dat moet haast welquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:43 schreef Nibb-it het volgende:
Er heeft al die plaatjes onder z'n favorieten zitten
Dat is in het echt, dat is engquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:49 schreef jitzzzze het volgende:
Misschien moeten jullie dit morgen op het schoolplein even samen uitvechten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |