Ik miste helaas wat er gebeurde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Het is echt waar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, je probeert gewoon je leven veel spannender voor te doen dan het echt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Gooi jezelf weg.quote:
Jaja, een kijkje in het leven van deze mr.bigstarquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is echt waar.
[ afbeelding ]
Geen flauwekulletje.
Eigenlijk vind ik dat hele "living on the edge" gedoe ook wel iets dat bij je past.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is echt waar.
[ afbeelding ]
Geen flauwekulletje.
Wat kan je hier allemaal uit opmaken?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jaja, een kijkje in het leven van deze mr.bigstar
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat irritant, uis met dezelfde mensen
Bedankt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]jij hebt wel een kwaliteits twitter account
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |