Ik zeg maar Uh, oké, want dat zegt GGMM ook altijd als hij iets niet snapt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Cursus ging niet door. Riet was ziek.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens zie ik GGMM nergens.
Dat wordt een knotsgekke rust.
feesten en zuipenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aanpassingsvermogenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed dat je de belegen grap van GGMM even afmaakt
Maak jezelf eens nuttig en post eens wat leuke gifs.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg maar Uh, oké, want dat zegt GGMM ook altijd als hij iets niet snapt.
Mijn UI is dat al.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Maak jezelf eens nuttig en post eens wat leuke gifs.
Dit soort post zijn gevaarlijk, want dan ga ik jou tijdens mijn ban continu dm'en.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Maak jezelf eens nuttig en post eens wat leuke gifs.
Jaja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is een plens water in mijn mouw gekomen toen ik ging afwassen
Watquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit soort post zijn gevaarlijk, want dan ga ik jou tijdens mijn ban continu dm'en.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is voor niemand leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit soort post zijn gevaarlijk, want dan ga ik jou tijdens mijn ban continu dm'en.
quote:
Ja, succes daar mee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof er niks van, je probeert gewoon je leven veel spannender voor te doen dan het echt is.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is een plens water in mijn mouw gekomen toen ik ging afwassen
He, daar is GGMM.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |