Ik denk het nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:43 schreef HighVolume het volgende:
Benieuwd of Balotelli wat laat zien vanavond
En, was de cursus riet dekken leuk?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Net op tijd klaar met mijn mysterieuze cursus en het koken voor deze topwedstrijd
Deze snap ik niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En, was de cursus riet dekken leuk?
Nu komt de standaardreactie die ook bij Alors' haar posts worden gebruikt:quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Net op tijd klaar met mijn mysterieuze cursus en het koken voor deze topwedstrijd
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nu komt de standaardreactie die ook bij Alors' haar posts worden gebruikt:
pics
Goed dat je de belegen grap van GGMM even afmaaktquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Cursus ging niet door. Riet was ziek.
Een stuk goedkoper dan de nieuwe kuip die er niet komt.quote:
Ik zeg maar Uh, oké, want dat zegt GGMM ook altijd als hij iets niet snapt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Cursus ging niet door. Riet was ziek.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens zie ik GGMM nergens.
Dat wordt een knotsgekke rust.
feesten en zuipenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aanpassingsvermogenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed dat je de belegen grap van GGMM even afmaakt
Maak jezelf eens nuttig en post eens wat leuke gifs.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg maar Uh, oké, want dat zegt GGMM ook altijd als hij iets niet snapt.
Mijn UI is dat al.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Maak jezelf eens nuttig en post eens wat leuke gifs.
Dit soort post zijn gevaarlijk, want dan ga ik jou tijdens mijn ban continu dm'en.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Maak jezelf eens nuttig en post eens wat leuke gifs.
Jaja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is een plens water in mijn mouw gekomen toen ik ging afwassen
Watquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit soort post zijn gevaarlijk, want dan ga ik jou tijdens mijn ban continu dm'en.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is voor niemand leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit soort post zijn gevaarlijk, want dan ga ik jou tijdens mijn ban continu dm'en.
quote:
Ja, succes daar mee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof er niks van, je probeert gewoon je leven veel spannender voor te doen dan het echt is.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is een plens water in mijn mouw gekomen toen ik ging afwassen
He, daar is GGMM.quote:
Ik miste helaas wat er gebeurde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Het is echt waar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, je probeert gewoon je leven veel spannender voor te doen dan het echt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Gooi jezelf weg.quote:
Jaja, een kijkje in het leven van deze mr.bigstarquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is echt waar.
[ afbeelding ]
Geen flauwekulletje.
Eigenlijk vind ik dat hele "living on the edge" gedoe ook wel iets dat bij je past.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is echt waar.
[ afbeelding ]
Geen flauwekulletje.
Wat kan je hier allemaal uit opmaken?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jaja, een kijkje in het leven van deze mr.bigstar
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat irritant, uis met dezelfde mensen
Bedankt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]jij hebt wel een kwaliteits twitter account
Mooie UI man.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jij ook achterlijke staatsmongool.
Mensen mogen van mij gratis de volgende UI overnemenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat irritant, mensen met dezelfde UI
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat kan je hier allemaal uit opmaken?
Ik zou Slobeend Poirot om hulp vragen.
Ik prefereer toch Siem-met-hipsterbril.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen mogen van mij gratis de volgende UI overnemen
[ afbeelding ]
homoquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik prefereer toch Siem-met-hipsterbril.
Ik weet wat jij allemaal uitgespookt hebt om mij te vinden dus dequote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet wat jij allemaal uitgespookt hebt om mij te vinden dus devind ik een beetje ongepast.
Dequote:Op dinsdag 5 november 2013 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet wat jij allemaal uitgespookt hebt om mij te vinden dus devind ik een beetje ongepast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zolang Alba 'nicht erwunscht' is hierquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
De VBL SC is leuker op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |