SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beschrijving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
User plaatjes door PlexOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op zondag 3 november 2013 20:09 schreef TJV het volgende:
TT van een jubileumtopic verkracht door zo'n kutneger. Echt, je gaat nog eens die 2 larpers achterna.
quote:Op zondag 3 november 2013 20:10 schreef vogelkooi het volgende:
verschimmelde kratekuttekind met je zelfbenoemde naamtopics.
Gast je zit met vrienden, gaat ie fokkenquote:
ja jij gaat bellen, dan check ik evenquote:Op zondag 3 november 2013 20:12 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Gast je zit met vrienden, gaat ie fokken
Sorry, dacht dat je thuis zat, zondag avond enzoquote:Op zondag 3 november 2013 20:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja jij gaat bellen, dan check ik even
Haar niet meteen blokkeren en verwijderen.quote:Op zondag 3 november 2013 20:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja jij gaat bellen, dan check ik even
Wat is dit voor Captain Prince verhaal?quote:Op zondag 3 november 2013 20:12 schreef TJV het volgende:
Je bent gewoon een klein irritant kutkindje dat aangepakt moet worden door een grote boze neger. Bij voorkeur anaal, maar een gepenetreerd trommelvlies is ook goed.
Doe maar lief.quote:Op zondag 3 november 2013 20:12 schreef TJV het volgende:
Je bent gewoon een klein irritant kutkindje dat aangepakt moet worden door een grote boze neger. Bij voorkeur anaal, maar een gepenetreerd trommelvlies is ook goed.
Dat was nog de lieve optie.quote:
Ahjoh t is tom maar, hij heeft gilles de la tou kanker rette (- steen)quote:
quote:vergeet de helft, kanker sterf! ik heb geen gilles de la tou kanker rette ik ben een kankererwt ik ben een kankertalentje
http://www.songteksten.nl(...)en/kanker-talent.htmquote:Op zondag 3 november 2013 20:16 schreef TJV het volgende:
Pak die neger dan ook eens aan met zijn gekanker.
Als je de enige in een reeks bent die in elke post 3x het woord kanker gebruikt, zou bij een weldenkend mens de gedachte opkomen dat hij iets verkeerd doet.quote:Op zondag 3 november 2013 20:17 schreef bobbernaut het volgende:
In KLB en VBL zie ik ook vaak genoeg kanker voorbij komen
True, ik moet het minder doen.quote:Op zondag 3 november 2013 20:19 schreef TJV het volgende:
[..]
Als je de enige in een reeks bent die in elke post 3x het woord kanker gebruikt, zou bij een weldenkend mens de gedachte opkomen dat hij iets verkeerd doet.
Of je nu kanker zegt of stierenpiemels, het veelvuldige gebruik ervan wekt nou niet echt de indruk dat je ooit verder komt dan de Gamma.quote:Op zondag 3 november 2013 20:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
True, ik moet het minder doen.
Maar je doet me nu wel denken aan al die mensen op school die zeggen dat kanker zeggen niet mag, maar wel aids tering tyfus etc zeggen
Weet ik, maar een heel wit brood is toch weer 1 biertje.quote:Op zondag 3 november 2013 20:32 schreef vogelkooi het volgende:
jou=bobber in mijn verhandeling. maar wat jij opnoemt lijkt me dan wel weer lekker.
Ga weg oke doei.quote:Op zondag 3 november 2013 20:39 schreef HPLC het volgende:
Nou als al die voorgaande 349 topics hetzelfde bevat als dit
Wat een niveau
Ik speelminecraft op xbox360quote:Op zondag 3 november 2013 20:49 schreef shaderon het volgende:
Je bent voor minecraft geschikt of je bent het niet, gaat er hard aan toe op de straten van MC.
Lees de MCSC bijbel over aldie maar in de OP
Ongeschiktquote:Op zondag 3 november 2013 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik speelminecraft op xbox360
Geschikt/ongeschikt. ?
Smeerlappen? lolquote:Op zondag 3 november 2013 20:53 schreef AQuila360 het volgende:
Shaderon zijn die smeerlappen hier ook nog? Die timwhatsnot enzulks.
niet hetzelfde nummer? dan is er niks mis met de shuffle functiequote:Op zondag 3 november 2013 21:25 schreef d4v1d het volgende:
Die shuffle functie van SpotifyKrijg 10x dezelfde artiest
Ja man, je wil toch niet 10x dezelfde artiest horen.quote:Op zondag 3 november 2013 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]
niet hetzelfde nummer? dan is er niks mis met de shuffle functie
Anders ga jij weer onder die steen liggen waar je zat. Jammer alleen dat het geen grafzerk was.quote:Op zondag 3 november 2013 20:53 schreef AQuila360 het volgende:
Shaderon zijn die smeerlappen hier ook nog? Die timwhatsnot enzulks.
jawelquote:Op zondag 3 november 2013 19:53 schreef Mender het volgende:
[..]
Gaat wel lekker met de prijs nu. Heb je ze nog?
waar?quote:Op zondag 3 november 2013 21:42 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
jawel
beleggings tips van curlbrah
koop LTC ook al is de prijs nu hoger dan voorheen gaat ooit nog wel eens 10 dollar each zien.
Oeoeoeoeffff... en maar volhouden dat ik overdrijfquote:Op zondag 3 november 2013 21:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Anders ga jij weer onder die steen liggen waar je zat. Jammer alleen dat het geen grafzerk was.
http://btc-e.comquote:
Hij begonquote:Op zondag 3 november 2013 21:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oeoeoeoeffff... en maar volhouden dat ik overdrijf
Daarom, eerst alle side missions dan pas verder gaan met main storyline.quote:Op zondag 3 november 2013 22:02 schreef TJV het volgende:
Toch altijd zo kut van Assassin's Creed hè... storyline uitgespeeld en dan?
Vrijwel alle side missions al gedaan.quote:Op zondag 3 november 2013 22:12 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Daarom, eerst alle side missions dan pas verder gaan met main storyline.
nerdquote:Op zondag 3 november 2013 22:14 schreef Curlbrah het volgende:
Serieus man, dat spel is net uit.. ah ik zeg ook niks, had brotherhood op de launchdag nog uitgespeeld.
(was een zondag geloof ik)
10 euro. mag je ze hebben ghehuehuequote:Op zondag 3 november 2013 21:57 schreef Curlbrah het volgende:
Ik wil dit kopen http://www.amazon.com/Ass(...)sea+shanty+assassins
maar is enkel voor US en UK costumers, heb het al geprobeerd via een proxy te benaderen maar wil niet. Iemand tips?
Correctie, wegens strippende Ancilla is het programma goedgekeurd.quote:Op zondag 3 november 2013 22:20 schreef Timwonnacott het volgende:
Dat Popoz op CC is nog best wel te doen.
Mokkels.nl-waardige caps?quote:Op zondag 3 november 2013 22:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Correctie, wegens strippende Ancilla is het programma goedgekeurd.
Ahja jij was die smeerlap idd!quote:Op zondag 3 november 2013 21:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Anders ga jij weer onder die steen liggen waar je zat. Jammer alleen dat het geen grafzerk was.
Ik deel het hier alsnog, omdat het mogelijk is. Ik sla dit tentamen over.quote:Op maandag 4 november 2013 08:39 schreef vogelkooi het volgende:
dan ga je toch niet. wanneer jij wel gaat of niet hoef ik ook niet elke dag te weten.
Ja mam. Ergens eind van het jaar ofzo denk ikquote:Op maandag 4 november 2013 09:00 schreef SosuaCafe het volgende:
Koop een auto dan druif. Je werkte fulltime en woont thuis. Voor een prikkie heb je een autotje.
Nee want dat is wél leuk héquote:Op maandag 4 november 2013 09:09 schreef vogelkooi het volgende:
Als het in utrecht regent dan ga je ook niet mauwen he?>
utreg.quote:Op maandag 4 november 2013 09:09 schreef vogelkooi het volgende:
Als het in utrecht regent dan ga je ook niet mauwen he?>
Dan moet het gezellig worden, NO MATTHER WHAT!!!quote:Op maandag 4 november 2013 09:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee want dat is wél leuk hé
Dat klinkt wel fantastisch eigenlijk. Wij gaan idd ook standaard even langs stairway. Zonder Henk Westbroek, maar AlDie is een goed alternatiefquote:Op maandag 4 november 2013 09:19 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
utreg.![]()
Samen met henk westbroek alle soorten bier proberen en discussieren over kabouters. In de stairway.
True story..
hij zit/zat er vaak.quote:Op maandag 4 november 2013 09:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat klinkt wel fantastisch eigenlijk. Wij gaan idd ook standaard even langs stairway. Zonder Henk Westbroek, maar AlDie is een goed alternatief
Enige toets dan?quote:Op maandag 4 november 2013 08:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat een kutweer, ga wel voor de herkansing van vmt. No way dat ik in de regen naar school ga.
Beste TJV, waarom hebben je Blues Brothers een kerstmus op?quote:
Ja alleen die. Ik sla hem over dus nu een week vrij.quote:Op maandag 4 november 2013 09:43 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Enige toets dan?
Heb 2 herkansingen en 8 toetsen.
Fix in ftb eens dat die enderman spawnen weg is, weet niet welke dat is.quote:
Wutquote:Bovendien zullen er pas vanaf 2021 geleidelijk treinen op snelheden van 200 kilometer per uur gaan rijden.
zal vast met de soort treinen te maken hebben, ze zullen wel niet aan het juiste veiligheids systeem voldoen ofzo..quote:Op maandag 4 november 2013 12:05 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)yra-alternatief.html
[..]
Wut
De Fyra kon dat al en deed dat een tijdje, en dan kan dat nu opeens niet meer ??
De ICE 3 zou er sowieso moeten kunnen rijden of de Thalys. Die waren oorspronkelijk te duur daarom heeft de NS destijds besloten dan maar een trein te kiezen die nog ontwikkeld moest worden. Voor een mooi prijsje.quote:Op maandag 4 november 2013 12:08 schreef mschol het volgende:
[..]
zal vast met de soort treinen te maken hebben, ze zullen wel niet aan het juiste veiligheids systeem voldoen ofzo..
*ahum* internet..quote:Op maandag 4 november 2013 12:23 schreef MineraalWater het volgende:
Sjezus wat zijn monitor stands hier duur.
Ja ook nog duur. heb nu 3 monitors maar er zit zo'n irritant stukje tussen. Moet sowieso alles gaan verplaatsen want zit nu in een hoekquote:
Kom op man, beetje inzet voor je opleiding mag wel hoor. Kan altijd nog met de bus oid als je niet door de regen wilt fietsenquote:Op maandag 4 november 2013 10:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja alleen die. Ik sla hem over dus nu een week vrij.
Ja ik moet tien minuten in de regen fietsen, dan twintig minuten in de trein en dan een kwartiertje lopen. Ben mij daar niet gek, ga wel voor de her. Maar heb natuurlijk wel de administratie gemailed dat ik ziek was dus dit kost mij geen kans ofzo.quote:Op maandag 4 november 2013 13:26 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Kom op man, beetje inzet voor je opleiding mag wel hoor. Kan altijd nog met de bus oid als je niet door de regen wilt fietsen
quote:Op maandag 4 november 2013 14:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja ik moet tien minuten in de regen fietsen, dan twintig minuten in de trein en dan een kwartiertje lopen. Ben mij daar niet gek, ga wel voor de her. Maar heb natuurlijk wel de administratie gemailed dat ik ziek was dus dit kost mij geen kans ofzo.
Bij ons ook, maar dan doe je gewoon niet genoeg moeite om dat te regelen. Alles is te regelen, als je er maar even bij de juiste knakker achteraan gaat.quote:Op maandag 4 november 2013 14:05 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]wat een phony school zeg, ziek of niet koste bij ons gewoon een herkansing. 2 van de 10 lessen missen is blok opnieuw doen.
Pfff, die toets van mij was uit het jaar 2002 oid, helft van die regelingen klopten niet eens meer.quote:Op maandag 4 november 2013 10:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja alleen die. Ik sla hem over dus nu een week vrij.
Snap niet waarom die pedo's zich niet gewoon bekeren tot de islam en in Jemen oid gaan wonen. Kunnen ze fijn legaal plezier hebben.quote:Op maandag 4 november 2013 17:41 schreef Ame_thyst het volgende:
best wel de fuck, indrukwekkend filmpje wel
Blijf het altijd een lastig onderwerp vinden want eigenlijk is het toch gewoon een ziekte / verslaving.quote:Op maandag 4 november 2013 19:25 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Snap niet waarom die pedo's zich niet gewoon bekeren tot de islam en in Jemen oid gaan wonen. Kunnen ze fijn legaal plezier hebben.
Mee eens. Wel mooi filmpje trouwens. Duidelijke uitleg enzo over wat er gebeurt allemaal. Is alleen gewoon zowat onmogelijk om ze allemaal te pakken want de echte pedo's zitten meestal op TORquote:Op maandag 4 november 2013 20:46 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Blijf het altijd een lastig onderwerp vinden want eigenlijk is het toch gewoon een ziekte / verslaving.
In hoeverre dan zulke mensen straffen zin heeft vraag ik mij af. Uiteraard is het produceren een heel ander verhaal...
Terechte klacht.quote:Op maandag 4 november 2013 23:12 schreef MineraalWater het volgende:
Trouwens vet irritant dat bijna geen een fransman engels kan
Ja maar bijvoorbeeld in games kom ik vaker fransen tegen en dan kennen ze echt allemaal alleenmaar no zeggenquote:Op maandag 4 november 2013 23:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Beetje gecultiveerde fransoos wel. Tenminste de laatste generaties.
Dan heb je ook nog de front national mensen. De echte chauvinisten die het vertikken.
Weet ik niet. Ik dacht dat het wel meeviel, maar heb genoeg ervaring met Fransen van mijn leeftijd die geen woord Engels sprekenquote:Op maandag 4 november 2013 23:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Beetje gecultiveerde fransoos wel. Tenminste de laatste generaties.
Dan heb je ook nog de front national mensen. De echte chauvinisten die het vertikken.
Uh dat is vanaf deze periode, dus vanaf maandagquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:11 schreef Ame_thyst het volgende:
aldie wanneer leer je over de industralisatie (in engeland) dat vind ik wel een cool onderwerp
Zelfde hier idd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik dacht dat het wel meeviel, maar heb genoeg ervaring met Fransen van mijn leeftijd die geen woord Engels spreken
Kinderarbeid was tijdens de industrialisatie ook gewoon aanwezig hoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:10 schreef vogelkooi het volgende:
Industrialisatie is saai, alleen kinderarbeid is interessant.
300 maanden abortusquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:03 schreef SosuaCafe het volgende:
Postnatale abortie iets voor die kereltjes?
WAT EEN TERING KNEUSquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:32 schreef BaajGuardian het volgende:
Als je ziet hoe mensen allemaal als directieloze projectielen over een 'snelweg' heen vliegen, en hoe dat zowel aan grondstoffen als portemmonnaies kapitalen kost, nog nieteens gesproken over de luchtvervuiling..
Waarom doeken we niet gewoon alle snelwegen op en leggen we daar een netwerk van langs en over elkaar heenlopende lucht-rails aan, waar dan zweeftreinen op je naar bestemming brengen. Met genoeg stops. Dat onthaast het volk ook, en brengt het volk meer in beweging daar het het laatste stukje zal moeten lopen naar het gebouw waar ze willen zijn op plaats van bestemming ipv recht voor de deur te kunnen parkeren.
Scheelt dus ook heel veel ruimte inname, scheelt gigantisch veel druk op de natuur laat staan doden door verkeers ongelukken.
Ja ik weet dit is nogal een totale verandering van leefstijl maar het klinkt in alle opzichten toch veel beter?
Groeten.
9 is wel netjes toch. Vandaag ook tentamen teruggekregen in zo'n anonieme lijst. Kan daar altijd wel van genieten. 25 van de 76 mensen onvoldoende, en dat terwijl alle rekensommen en troep was weggelaten van het tentamen. Was echt veel te makkelijk gemaakt, wat begrippen en paar simpele vragen. Dan nog krijgen mensen het voor elkaar om een laag cijfer te halen. Zaten zelfs 2 mensen tussen met een 1.6 voor een deel van het tentamen (Waren 2 tentamen in 1) en meerdere met gemiddeld een 3 voor beide delen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:07 schreef TJV het volgende:
Pfft voor het tentamen waar je geen fuck voor doet omdat het toch een kansloze missie is haal je een 9, en het tentamen waarvoor je 4 oude tentamens maakt een 5. Ik snap het niet meer.
Andersom is wel heerlijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:26 schreef TJV het volgende:
Vind het altijd zo kut als je denkt dat je een tentamen goed maakt en dat je dan een kutcijfer krijgt. Dan is zelfs een onverwachte 9 niet leuk meer.
The Officequote:
Omdat je er stiekem heel veel van houd?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:38 schreef bobbernaut het volgende:
waarom heb ik net 2 VIP kaarten voor TVOH gewonnen?
Omdat ik net mn Galaxy S4 kreeg, en toen ging ik maar die code proberen, "gefeliciteerd je hebt 2 VIP kaarten voor TVOH gewonnen"quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:47 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Omdat je er stiekem heel veel van houd?
wazmetjou? Meesterseriequote:
Altijd gezellig een avondje met je moeder uit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:54 schreef bobbernaut het volgende:
Ahjoh ga ik wel heen met een chickert
Jong wat is deze?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:24 schreef bobbernaut het volgende:
EIND-HO-VEN-WOEN-SEL-MOC-ROS-KAH-BAAAAAA
Otter:
[Marokkaans] Luister hoerenkinderen
Eindhoven, da's die shit, alleen dat, alleen dat!
[Marokkaans]oke moge god jullie helpen hoerenkinderen
Kamal:
Ewaaa ik ben weer terug uit Vught
Was berucht op de vlucht
Maar nu ben ik opgelucht
Kanker ibahesj(scheldwoord voor politie in marokkaans) maken m'n leven zuur
Als wahed citroen geef me znoen(geest als in bezeten en helemaal door draaien) als Ehsan Jami
Onze leven is zwaar als wahed gewicht
Hou je rustig vriend, of wil je glas in je gezicht
187 op een blanke agent
Palestina buurt waar de joden wegrent (EY)
11 september is hier bedacht
Door onze terrorisatie is Amerika geslacht
Woensel heeft het grootst neukdichtheid
Alle chickies komen hier met de benen wijd
Ghaza:
Ja, we plegen die OV-tjes met genoegen
Youssef, Kamal & ik, we blijven die floes(geld) scoupen
Koevoet in de hand, wij zoeken naar die kloezoes(kluizen),vervloek de politie vervloek jullie moeders
Ghaza uit de strook berooft je van je leven
Motherfucker, schiet je dood
Geert Wilders, ik breek je benen
Ik neem je leven, ik neem je mee naar beneden
Ik keten je vast dus vergeet het maar om te smeken
Kamal belt me op en zegt: kom naar benzine pomp
Ik was ziek, maar toch loop ik naar de benzine pomp
Trek me knife en grijp, steek die kahba(hoer) in haar kop
[Marokkaans]tot ziens jongens, ben richting woensel want de police komt
Refrein:
Woensel bitch
De Gaza-strook van Eindhoven
Woensel bitch
Van Limbeek tot aan Vlokhoven
Woensel bitch
Hossel hier, hossel daar
Woensel bitch
Marokkanen zijn gatar
Fouad:
Ewa fain a dreri(ey waar zijn jullie jongens dan), Youssef is back
Schuif aan de kant, want dit is Fouad
Vaartbroek, Vlokhoven, Limbeek en Denstvoort
Woensel motherfuckers in de building, zoals het hoort
Ik ben die echte Marokkaan
Niemand die mij dus kan verslaan
[Marokkaans] Jongens Uit (..) zijn hier en zitten met ons
[Marokkaans] Ze roken allemaal hasj van tahamaa(naam)
Kruisstraat, Europalaan
Daar komen wij vandaan
Knippen in Vaartbroek
Tijeni is de naam
Ghaza is daar, dus je kluisje loopt gevaar
Hossel hier, hossel daar
Shab Woensel zijn gatar
Youssef:
Ik kom binnen als een ramkraak
Kijk hoe ik deze kanker harde liedje buit maak
Eindhoven, Woensel, Mocro's gatar
Vaartbroek, 180cc balhaar
Kijk ons plankgas door de straten roven
Op de jacht naar de floes(geld) of een magnetron oven
Of een plasma scherm, of juwelen of een kluis
Of autosleutels, ewa melihsj(ey maakt niet uit)
Youssef de beest, ze noemen me de vechter
Als Youssef is geweest, dan moeten ze hechten
Pap pap pap pap, Youssef slaat je dood
En als ik moe ben, dan steek ik in je hoofd
Refrein (2x):
Woensel bitch
Woensel bitch
Woensel bitch
Hossel hier, hossel daar
Woensel bitch
Marokkanen zijn gatar
Otter:
[Marokkaans]Luister
Youssef oe Kamal
Safi, Youssef oe Kamal
oke youssef en kamal
hebben jullie mij gehoord
kut van jullie moeders
ik ga jullie moeders vermoorden kijk maar uit hoerenkind
En ik dacht dat de teksten van Maiden soms een beetje rauw waren :/quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:06 schreef bobbernaut het volgende:
Op dinsdag 5 november 2013 14:24 schreef bobbernaut het volgende:
EIND-HO-VEN-WOEN-SEL-MOC-ROS-KAH-BAAAAAA
Otter:
[Marokkaans] Luister hoerenkinderen
Eindhoven, da's die shit, alleen dat, alleen dat!
[Marokkaans]oke moge god jullie helpen hoerenkinderen
Kamal:
Ewaaa ik ben weer terug uit Vught
Was berucht op de vlucht
Maar nu ben ik opgelucht
Kanker ibahesj(scheldwoord voor politie in marokkaans) maken m'n leven zuur
Als wahed citroen geef me znoen(geest als in bezeten en helemaal door draaien) als Ehsan Jami
Onze leven is zwaar als wahed gewicht
Hou je rustig vriend, of wil je glas in je gezicht
187 op een blanke agent
Palestina buurt waar de joden wegrent (EY)
11 september is hier bedacht
Door onze terrorisatie is Amerika geslacht
Woensel heeft het grootst neukdichtheid
Alle chickies komen hier met de benen wijd
Ghaza:
Ja, we plegen die OV-tjes met genoegen
Youssef, Kamal & ik, we blijven die floes(geld) scoupen
Koevoet in de hand, wij zoeken naar die kloezoes(kluizen),vervloek de politie vervloek jullie moeders
Ghaza uit de strook berooft je van je leven
Motherfucker, schiet je dood
Geert Wilders, ik breek je benen
Ik neem je leven, ik neem je mee naar beneden
Ik keten je vast dus vergeet het maar om te smeken
Kamal belt me op en zegt: kom naar benzine pomp
Ik was ziek, maar toch loop ik naar de benzine pomp
Trek me knife en grijp, steek die kahba(hoer) in haar kop
[Marokkaans]tot ziens jongens, ben richting woensel want de police komt
Refrein:
Woensel bitch
Woensel bitch
Woensel bitch
Hossel hier, hossel daar
Woensel bitch
Marokkanen zijn gatar
Fouad:
Ewa fain a dreri(ey waar zijn jullie jongens dan), Youssef is back
Schuif aan de kant, want dit is Fouad
Vaartbroek, Vlokhoven, Limbeek en Denstvoort
Woensel motherfuckers in de building, zoals het hoort
Ik ben die echte Marokkaan
Niemand die mij dus kan verslaan
[Marokkaans] Jongens Uit (..) zijn hier en zitten met ons
[Marokkaans] Ze roken allemaal hasj van tahamaa(naam)
Kruisstraat, Europalaan
Daar komen wij vandaan
Knippen in Vaartbroek
Tijeni is de naam
Ghaza is daar, dus je kluisje loopt gevaar
Hossel hier, hossel daar
Shab Woensel zijn gatar
Youssef:
Ik kom binnen als een ramkraak
Kijk hoe ik deze kanker harde liedje buit maak
Eindhoven, Woensel, Mocro's gatar
Vaartbroek, 180cc balhaar
Kijk ons plankgas door de straten roven
Op de jacht naar de floes(geld) of een magnetron oven
Of een plasma scherm, of juwelen of een kluis
Of autosleutels, ewa melihsj(ey maakt niet uit)
Youssef de beest, ze noemen me de vechter
Als Youssef is geweest, dan moeten ze hechten
Pap pap pap pap, Youssef slaat je dood
En als ik moe ben, dan steek ik in je hoofd
Refrein (2x):
Woensel bitch
Woensel bitch
Woensel bitch
Hossel hier, hossel daar
Woensel bitch
Marokkanen zijn gatar
Otter:
[Marokkaans]Luister
Youssef oe Kamal
Safi, Youssef oe Kamal
oke youssef en kamal
hebben jullie mij gehoord
kut van jullie moeders
ik ga jullie moeders vermoorden kijk maar uit hoerenkind
Echt hequote:Op woensdag 6 november 2013 06:21 schreef vogelkooi het volgende:
quote het allenmaal vijfhonderd keer ja!
tis maar goed dat je dat erbij zetquote:Op woensdag 6 november 2013 09:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Ziet er wel aardig uit die telefoons, maar heb nog steeds het idee dat het vaak van die "net niet" iphone e.d clones zijn met een half gare rom.
Maar dan heb ik me dr ook niet echt in verdiept.
wat ik zo kan vinden: 1.2Ghz dual core met 512mb ram en een MT6577 chip , het lijkt allemaal een beetje gedateerdquote:Op woensdag 6 november 2013 09:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is de Neomobile N02-M een beetje leuk, weet iemand dat?
ik denk zoiets:quote:Op woensdag 6 november 2013 11:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Noem eens echt zo'n next gen ultra minority report china telefoon dan?
Ja ik ben een beetje budgetgebonden, vandaar deze keuze. Mag maximaal rond de honderd euri wezen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]
tis maar goed dat je dat erbij zet
[..]
wat ik zo kan vinden: 1.2Ghz dual core met 512mb ram en een MT6577 chip , het lijkt allemaal een beetje gedateerd
ik zie wel hier: DIG / Chinese Smartphones #28 - Waar we alles willen, voor minder dan 300! dat mijn gevonden specs niet 100% kloppen..
ik vraag mij af hoe lang die accu het uithoudt: 1850mAh op een 4.5" scherm,
imho kan je dan beter kijken naar een Jiayu G3: zelfde schermgrootte, hogere resolutie (720p), grotere accu (750MaH
quote:
SMSquote:
ATH-WS55quote:Op woensdag 6 november 2013 13:56 schreef vogelkooi het volgende:
Goede muziek headset, buget max 100e. Goede bass en comfort, niet voor gaming.
Die gene die achter je hoofd gaan in je nik.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:40 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil eigenlijk een redelijke kleine koptelefoon die makkelijk is mee te nemen maar dat is gelijk zo hipster
Sony MDR-V55 misschien.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:40 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil eigenlijk een redelijke kleine koptelefoon die makkelijk is mee te nemen maar dat is gelijk zo hipster
A-T heeft heel goed spul maar de meeste mensen weten dat niet en die kopen dan maar beats enzo. Die ATH-WS55 is best stylish en heeft ook nog goed geluid maar dat ligt natuurlijk aan wat je gaat doenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:47 schreef vogelkooi het volgende:
http://www.cultofmac.com/(...)s-are-real-beauties/
HIPSTER REVIEUW!!
Die bose zijn ook vet maar nog duurder.
akgquote:Op woensdag 6 november 2013 14:43 schreef d4v1d het volgende:
http://www.hoofdtelefoons(...)foons/akg-k-450.html
Die is wel vet
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:12 schreef Ame_thyst het volgende:
hoe meer tering zooi je nodig hebt hoe hipster der
Plex, waarom vind je altijd deze shitquote:
klopt.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb je meestal wel een versterker bij nodig als je die meeneemt
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Plex, waarom vind je altijd deze shit
Mooi meisje toch, Ook nog in jouw leeftijd categoriequote:Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Plex, waarom vind je altijd deze shit
No way dat zij 16 is?!quote:Op woensdag 6 november 2013 16:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Mooi meisje toch, Ook nog in jouw leeftijd categorie
WAT?! IK ZOU HAAR KNEITERHARD PALENquote:
Beter zoekenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:45 schreef bobbernaut het volgende:
KAAAAK WAAROM HEEFT NEDERLAND NIET ZULKE GOEIEN CHICKS
Hmm?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb je meestal wel een versterker bij nodig als je die meeneemt
met speciale straps aan je telefoon vast maken. lekker audiofiel!quote:Op woensdag 6 november 2013 16:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]Loop je daar met je telefoon in de ene hand en je versterker in de andere door de stad te lopen
Mijn school iig nietquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:44 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
WAT?! IK ZOU HAAR KNEITERHARD PALEN
quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:45 schreef bobbernaut het volgende:
KAAAAK WAAROM HEEFT NEDERLAND NIET ZULKE GOEIEN CHICKS
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:50 schreef d4v1d het volgende:
Mindcrack in de telegraaf
http://www.telegraaf.nl/t(...)enkt_grappig_te_zijn..__.html
Een groep van let's players op joetjoep.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:55 schreef MineraalWater het volgende:
Wat is dat mindcrack nou eigenlijk?
Ahh ok, dus zoals Makers Studios?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een groep van let's players op joetjoep.
Makers studio is een partner netwerk toch? Mindcrack is dat niet. Meer een soort vriendengroep of community eigenlijkquote:Op woensdag 6 november 2013 16:56 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ahh ok, dus zoals Makers Studios?
Ah ok nah duidelijk. Thanks!quote:Op woensdag 6 november 2013 16:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Makers studio is een partner netwerk toch? Mindcrack is dat niet. Meer een soort vriendengroep of community eigenlijk
Verklaard wel dat de meeste van mijn collega's niet al te snugger zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 17:10 schreef vogelkooi het volgende:
slimme werknemers zijn ook niet goedkoop dus, slimme telefoons ook niet.
Haha jij bent goedkoop dan!quote:Op woensdag 6 november 2013 17:26 schreef d4v1d het volgende:
Wel ironisch dat ik dan vervolgens verklaart fout schrijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |