Hallon ballon.
Zoals iedereen hier kookt TS wel eens. Hoort nou eenmaal bij het leven en het is best leuk om te doen eigenlijk. Nu kan ik wel simpele dingen uit mijn hoofd maken, pasta met pesto, pizza (als je dat simpel wil noemen) en nog wat dingen, dat is echter niet de kern van deze klacht. Nee. Soms wil TS wat anders maken en dan zoekt die een recept op, bijvoorbeeld in de allerhande.
Als ik dan een recept heb gevonden kijk ik naar de benodigdheden, spaghetti, slagroom, eieren, spekreepjes en nog wat dingen. Ik ga het lijstje met ingrediënten verder af en schrijf deze netjes op mijn lijstje, samen met nog wat te drinken en iets lekkers

. Nu komt het moment dat ik mijn zolderkamer moet verlaten, TS moet naar de supermarkt.
Eenmaal in de supermarkt aangekomen heb ik redelijk snel alles gevonden, nog een blikje Red Bull mee en ik reken af. Dit deel is eigenlijk totaal niet interessant, lees maar verder dus.
Thuis aangekomen pak ik alles uit en ga ik nog even FOK!en, ondertussen lees ik het recept door en zie ik onderaan staan
"Lekker met een groene salade.". Goed, dat heb ik dus niet

Nu de klacht dus: Waarom zetten ze dit pas onderaan het recept? Salade is toch ook gewoon een benodigdheid? Zet dit er dan godverdomme bij. Je gaat toch niet eerst het hele recept doorlezen? Het plaatje ernaast zag er namelijk gewoon goed uit.