Meer nog, de recentste schattingen spreken over 1000000000000 euro!quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:33 schreef eleusis het volgende:
Zeker beter, het kost alleen 100000000000 euro
laat het milieu de kolere krijgenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:08 schreef Fopje het volgende:
Ik vind het heerlijk om het milieu te vervuilen met de auto en ik haat treinen.
Wat dat niet van herman finkers?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:12 schreef Apuleius het volgende:
[..]
laat het milieu de kolere krijgen
leve de co2 uitstoot
er is leven, er is leven na de dood
rij dus rustig door oranje
en geef extra gas bij rood
er is leven, er is leven na de dood
Wat notturna zegt. Je noemt jouw oplossing wel 'gewoon', maar hoe moet je dat in de praktijk uitvoeren dan, die lopende band van je?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:20 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Wat dat niet van herman finkers?
Maar ik heb ook wel eens nagedacht over zoiets, maak van de snelweg gewoon een soort lopende band. Dan rij je zo je auto daarop en dan kun je gaan slapen en de wekker zetten als je bijna bij afslag Groningen bent en dan op de binnenwegen wel weer gewoon gaan rijden
Ja dat gewoon moet weg inderdaad, maar je moet het zien als een bagage band op een vliegveld maar dan in het heel groot.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:28 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Wat notturna zegt. Je noemt jouw oplossing wel 'gewoon', maar hoe moet je dat in de praktijk uitvoeren dan, die lopende band van je?
Ja oké.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:30 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Ja dat gewoon moet weg inderdaad, maar je moet het zien als een bagage band op een vliegveld maar dan in het heel groot.
Een variatie op dat principe wordt nu daadwerkelijk ontwikkeld met het idee van auto's die "treintjes" vormen, waar alleen de bestuurder van de voorste auto actief rijdt, en de rest automatisch in richting en snelheid volgt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:20 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Wat dat niet van herman finkers?
Maar ik heb ook wel eens nagedacht over zoiets, maak van de snelweg gewoon een soort lopende band. Dan rij je zo je auto daarop en dan kun je gaan slapen en de wekker zetten als je bijna bij afslag Groningen bent en dan op de binnenwegen wel weer gewoon gaan rijden
En wel hierom.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:34 schreef Apuleius het volgende:
Mijn vermoeden is dat de zelfrijdende auto's van Google méér kans gaan maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |