SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.volkskrant.nl/(...)en-met-HawkEye.dhtmlquote:In Stadion Galgenwaard zullen vanaf 28 september de eerstvolgende 10 thuiswedstrijden van FC Utrecht ondersteund worden met doellijntechnologie. Tussen 2 maart 2014 en 27 april 2014 zal bij zes wedstrijden in De Kuip, inclusief de KNVB-bekerfinale, het systeem worden gebruikt. Daarna wordt HawkEye van Rotterdam naar Amsterdam verplaatst, zodat de Amsterdam ArenA vanaf 3 mei 2014 het podium vormt voor deze technologische inzet.
Hij is wel erg slecht.quote:Op zondag 3 november 2013 17:16 schreef alors het volgende:
Het is niet Kamphuis, die is geblesseerd, maar een vervanger...
Klopt, maar ze hebben het vooruit geschoven. Iets met vooruitschrijdend inzichtquote:Op zondag 3 november 2013 17:31 schreef Fargo het volgende:
Jordania wilde vorig jaar kampioen worden.
quote:Op zondag 3 november 2013 17:34 schreef Cavaliers het volgende:
Dat was toch geen strafschop, houd op Michiel.
Heb je FM14 al?quote:Op zondag 3 november 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Scheidsrechter gaat weer vrolijk verder met falen.
Ben 'm nu aan het binnenhalen. Is 't wat, of trappen ze nog steeds alles van dertig meter de kruising in?quote:Op zondag 3 november 2013 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Donderdagmiddag was ie binnen ja.
Valt imo wel mee.quote:Op zondag 3 november 2013 17:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ben 'm nu aan het binnenhalen. Is 't wat, of trappen ze nog steeds alles van dertig meter de kruising in?
Nog even een duik genomen?quote:Op zondag 3 november 2013 17:38 schreef hafcfan het volgende:
Wat een kanjer uitvak. Je zag helemaal niks. Nog nooit zo'n slecht uitzicht gehad.
Buitenspelgoal, na al een hele lading arbitrale fouten in het nadeel van Heerenveen.quote:
Laatste wedstrijd van deze scheids, dat doe je toch niet.quote:Op zondag 3 november 2013 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Basten weggestuurd. Schande.
Kamphuis![]()
![]()
En ook alleen maar in hun nadeel... Tenminste, ik kan me geen fout herinneren in het nadeel van Utrechtquote:Op zondag 3 november 2013 17:43 schreef alors het volgende:
[..]
Buitenspelgoal, na al een hele lading arbitrale fouten in het nadeel van Heerenveen.
Ja die andere fouten heb ik gezien jaquote:Op zondag 3 november 2013 17:43 schreef alors het volgende:
[..]
Buitenspelgoal, na al een hele lading arbitrale fouten in het nadeel van Heerenveen.
Hij had rood mogen geven aan Otigba..quote:Op zondag 3 november 2013 17:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En ook alleen maar in hun nadeel... Tenminste, ik kan me geen fout herinneren in het nadeel van Utrecht
Mogen ja, maar geel had ook gekund. Dus of dat nou een fout is...quote:Op zondag 3 november 2013 17:45 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Hij had rood mogen geven aan Otigba..
De scheidsrechter fluit de hele wedstrijd kapot en heeft Van Basten weggestuurd.quote:Op zondag 3 november 2013 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe is het met FC Utrecht en Heerenveen?
quote:Op zondag 3 november 2013 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe is het met FC Utrecht en Heerenveen?
Haha, Van Bastenquote:Op zondag 3 november 2013 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De scheidsrechter fluit de hele wedstrijd kapot en heeft Van Basten weggestuurd.
Ja, wat hij riep weet ik niet, maar die eikel stuurde hem weg.quote:
Zozo een echte Nostradamus.quote:Op zondag 3 november 2013 17:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben ook weer even ingeschakeld, ik denk dat Heerenveen nog wel een rode kaart krijgt
Het zou zomaar kunnen, die scheids is echt dramatisch slecht en in het nadeel van Heerenveen.quote:Op zondag 3 november 2013 17:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben ook weer even ingeschakeld, ik denk dat Heerenveen nog wel een rode kaart krijgt
Ben benieuwd, over 25 minuten is 'ie binnen. Hoop dat het wat realistischer is met blessures en rendement. Dus niet 3483985935829523 uitgelezen kansen en 0 keer scoren, de tegenstander twee schoten op doel en twee goals.quote:
Volgens Radio1 niet, en is het zijn vervanger. Maar wie dat dan nou wel is?quote:
Kamphuis was niet geblesseerd uitgevallen, maar de grensrechterquote:Op zondag 3 november 2013 17:58 schreef alors het volgende:
Nou toch wel Kamphuis lijkt me
[ afbeelding ]
Een van de grensrechters maakt zijn debuut las ik, en zijn debuut is dan ook meteen zijn afscheidswedstrijd dan.quote:Op zondag 3 november 2013 17:58 schreef alors het volgende:
Nou toch wel Kamphuis lijkt me
[ afbeelding ]
Ja dan was de commentator van Radio1 abuis.quote:Op zondag 3 november 2013 17:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kamphuis was niet geblesseerd uitgevallen, maar de grensrechter
quote:Op zondag 3 november 2013 18:01 schreef Cavaliers het volgende:
Trivia:
FC Utrecht speler Dave Bulthuis heeft zijn tatoeages laten zetten om, naar eigen zeggen: ''meer uitstraling te krijgen''. Dit vertelde hij in een interview met Voetbal International.
Mijn God...quote:Op zondag 3 november 2013 18:01 schreef Cavaliers het volgende:
Trivia:
FC Utrecht speler Dave Bulthuis heeft zijn tatoeages laten zetten om, naar eigen zeggen: ''meer uitstraling te krijgen''. Dit vertelde hij in een interview met Voetbal International.
Bedankt voor deze kolderieke trivia.quote:Op zondag 3 november 2013 18:01 schreef Cavaliers het volgende:
Trivia:
quote:Op zondag 3 november 2013 18:01 schreef Cavaliers het volgende:
Trivia:
Is dit de ene vierde man die de grensrechter moest vervangen?quote:Op zondag 3 november 2013 18:05 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scheidsrechter
Ja dit is zijn debuut, jij kunt later ook zeggen dat je erbij was als hij over 5 jaar een CL finale fluit.quote:Op zondag 3 november 2013 18:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit de ene vierde man die de grensrechter moest vervangen?
Eigenlijk heb ik driekwart van deze wedstrijd gemist, dus ik kan het niet helemaal zeggen.quote:Op zondag 3 november 2013 18:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dit is zijn debuut, jij kunt later ook zeggen dat je erbij was als hij over 5 jaar een CL finale fluit.
Dit is niet zijn debuutquote:Op zondag 3 november 2013 18:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dit is zijn debuut, jij kunt later ook zeggen dat je erbij was als hij over 5 jaar een CL finale fluit.
In het stadion, achter het doel welteverstaan. Op Google valt vast een entreebewijs te vindenquote:Op zondag 3 november 2013 18:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik driekwart van deze wedstrijd gemist, dus ik kan het niet helemaal zeggen.
Maar daar zal ik over 5 jaar wel over liegen.
Nu doe je een beetje hatelijk over een oudere collega. Maar je hebt wel een punt.quote:Op zondag 3 november 2013 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In het stadion, achter het doel welteverstaan. Op Google valt vast een entreebewijs te vinden
Een FOK!ker had toen die stream opgezetquote:Op zondag 3 november 2013 21:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat was wel een briljant bekeravondje
Klopt, die ClapClap. Vervolgens gebeurde er in die wedstrijd ook het nodige qua supportersoproer, hilarische stream-tv.quote:Op zondag 3 november 2013 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een FOK!ker had toen die stream opgezetIneens 10k kijkers ofzo
quote:Op zondag 3 november 2013 21:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, die ClapClap. Vervolgens gebeurde er in die wedstrijd ook het nodige qua supportersoproer, hilarische stream-tv.
Hij streamde later ook nog die Project-X rellen via RTV Noord, wat zo mogelijk nog hilarischer was.
Oja, daarbij had ie 30k kijkers omdat ik overal op facebook en twitter die link achter lietquote:Op zondag 3 november 2013 21:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, die ClapClap. Vervolgens gebeurde er in die wedstrijd ook het nodige qua supportersoproer, hilarische stream-tv.
Hij streamde later ook nog die Project-X rellen via RTV Noord, wat zo mogelijk nog hilarischer was.
Die jaquote:
Nou nou, niet jezelf te weinig eer geven.quote:Op zondag 3 november 2013 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, daarbij had ie 30k kijkers omdat ik overal op facebook en twitter die link achter liet
Zo komen mythes de wereld in.quote:Op zondag 3 november 2013 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, daarbij had ie 30k kijkers omdat ik overal op facebook en twitter die link achter liet
quote:Op zondag 3 november 2013 21:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die ja
[..]
Nou nou, niet jezelf te weinig eer geven.
Maar het was zoquote:
Het wordt Buffelen voor Feyenoord.quote:Op maandag 4 november 2013 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord winnen, dat is een ilLucius. Het beloofde Hofland laat nog even op zich wachten. Dit is echt Biseswar slecht. Voorlopig nog effe water bij de Wijnaldum doen. Slory, het is niet anders. Ze krijgen de zaakjes heus wel voor Makaay. Alles komt Gunne. We maken er iets Mols van. Maar dat is voorlopig Fer te zoeken. We zitten nog even in een Tiendalli. En misschien moeten we de boel maar dichtTimmeren.
Speciaal voor jullie.
Daar kunnen ze Immers niks aan doen.quote:Op maandag 4 november 2013 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het wordt Buffelen voor Feyenoord.
Cavaliers bestaat niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is 't gezellig in je eentje hier?
Ik ook niet. Hij is verhuurd toch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Dijks geen aanwinst voor Heerenveen.
Al vertelde hij afgelopen week dat hij wel op zijn plek was en best nog een jaar verhuurd zou willen worden. Ligt eraan hoe Doke Schmidt zich ontwikkelt bij GAE.quote:
Ik wens je een hele enerverende 8 minuten toe.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
zaadpot. ik ga wat anders doen tot vi.
dank.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wens je een hele enerverende 8 minuten toe.
7 puntjes, woei. Een goed begin is het halve werk na 2 dramatische managerrondes.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, Finnbo scoort weer eens zie ik
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
7 puntjes, woei. Een goed begin is het halve werk na 2 dramatische managerrondes.
Duimen maar.quote:Op zondag 3 november 2013 20:04 schreef Cavaliers het volgende:
sc Heerenveen - RKC Waalwijk 1
Roda JC - Go Ahead Eagles 1
Heracles Almelo - FC Groningen 2
Vitesse - FC Utrecht 1
ADO Den Haag - SC Cambuur 2
PEC Zwolle - FC Twente 2
NEC - Ajax 2
NAC Breda - PSV 1
Feyenoord - AZ 2
•nee
Noem een speler die geel pakt
•bruma
De kaartrijkste wedstrijd?
•nac - psv
• ziyech
Heujquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
Ik had hem als speler v/d week. Dat kan niet meer missen.
over twee weken psv- heerenveenquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heerenveen garantie voor leuke potjes. Nieuwe Heracles.
Mweh, formaliteit. Gewoon een 1.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
over twee weken psv- heerenveen
Om deze video te bekijken dient u een FOX Sports Eredivisie GO abonnement te hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:50 schreef Gramulanion het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)kc-waalwijk-5-1.html
Aardige goal ja.
Je kan de hele samenvatting van de NOS zien.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Om deze video te bekijken dient u een FOX Sports Eredivisie GO abonnement te hebben.
Simpele overwinning Vistas.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vitesse - utrecht is een leuk affiche.
Dat gescheld met ziektes is echt enorm kansloos ja.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:26 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg, moet dit soort taalgebruik nou?
Sorryquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:26 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg, moet dit soort taalgebruik nou?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gescheld met ziektes is echt enorm kansloos ja.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:55 schreef Caland het volgende:
WAT EEN KNOTSGEKKE COMPETITIE HEBBEN WE TOCH
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:00 schreef Cavaliers het volgende:
Deze stand is natuurlijk goed voor de Nederlandse coëfficiënt.
Heb het beide aangepast.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
Aids mag wel.
Pleurisjood mag niet.
Juist.
Oh daar wou je dus heen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Antonia is in ieder geval niet de meest slimme met zijn instagram post van een paar maanden terug.
Die van mij ook.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:01 schreef Grifte het volgende:
Nou nou nou aangepast, mijn post is naar de onderwereld verdwenen.
Ongekend ik zeg het je
Je kan het spelers niet echt kwalijk nemen dat ze gedrag van de trainer gaan kopieren.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:01 schreef Cavaliers het volgende:
Boefjes daar in Kerkrade. Sportief ook.
Roda heeft een heel aparte visie op sportiviteitquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:19 schreef Cavaliers het volgende:
Twee spelers van Roda lopen tegen elkaar op. Publiek en trainer vragen om vrije trap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |