SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.volkskrant.nl/(...)en-met-HawkEye.dhtmlquote:In Stadion Galgenwaard zullen vanaf 28 september de eerstvolgende 10 thuiswedstrijden van FC Utrecht ondersteund worden met doellijntechnologie. Tussen 2 maart 2014 en 27 april 2014 zal bij zes wedstrijden in De Kuip, inclusief de KNVB-bekerfinale, het systeem worden gebruikt. Daarna wordt HawkEye van Rotterdam naar Amsterdam verplaatst, zodat de Amsterdam ArenA vanaf 3 mei 2014 het podium vormt voor deze technologische inzet.
Hij is wel erg slecht.quote:Op zondag 3 november 2013 17:16 schreef alors het volgende:
Het is niet Kamphuis, die is geblesseerd, maar een vervanger...
Klopt, maar ze hebben het vooruit geschoven. Iets met vooruitschrijdend inzichtquote:Op zondag 3 november 2013 17:31 schreef Fargo het volgende:
Jordania wilde vorig jaar kampioen worden.
quote:Op zondag 3 november 2013 17:34 schreef Cavaliers het volgende:
Dat was toch geen strafschop, houd op Michiel.
Heb je FM14 al?quote:Op zondag 3 november 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Scheidsrechter gaat weer vrolijk verder met falen.
Ben 'm nu aan het binnenhalen. Is 't wat, of trappen ze nog steeds alles van dertig meter de kruising in?quote:Op zondag 3 november 2013 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Donderdagmiddag was ie binnen ja.
Valt imo wel mee.quote:Op zondag 3 november 2013 17:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ben 'm nu aan het binnenhalen. Is 't wat, of trappen ze nog steeds alles van dertig meter de kruising in?
Nog even een duik genomen?quote:Op zondag 3 november 2013 17:38 schreef hafcfan het volgende:
Wat een kanjer uitvak. Je zag helemaal niks. Nog nooit zo'n slecht uitzicht gehad.
Buitenspelgoal, na al een hele lading arbitrale fouten in het nadeel van Heerenveen.quote:
Laatste wedstrijd van deze scheids, dat doe je toch niet.quote:Op zondag 3 november 2013 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Basten weggestuurd. Schande.
Kamphuis![]()
![]()
En ook alleen maar in hun nadeel... Tenminste, ik kan me geen fout herinneren in het nadeel van Utrechtquote:Op zondag 3 november 2013 17:43 schreef alors het volgende:
[..]
Buitenspelgoal, na al een hele lading arbitrale fouten in het nadeel van Heerenveen.
Ja die andere fouten heb ik gezien jaquote:Op zondag 3 november 2013 17:43 schreef alors het volgende:
[..]
Buitenspelgoal, na al een hele lading arbitrale fouten in het nadeel van Heerenveen.
Hij had rood mogen geven aan Otigba..quote:Op zondag 3 november 2013 17:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En ook alleen maar in hun nadeel... Tenminste, ik kan me geen fout herinneren in het nadeel van Utrecht
Mogen ja, maar geel had ook gekund. Dus of dat nou een fout is...quote:Op zondag 3 november 2013 17:45 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Hij had rood mogen geven aan Otigba..
De scheidsrechter fluit de hele wedstrijd kapot en heeft Van Basten weggestuurd.quote:Op zondag 3 november 2013 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe is het met FC Utrecht en Heerenveen?
quote:Op zondag 3 november 2013 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe is het met FC Utrecht en Heerenveen?
Haha, Van Bastenquote:Op zondag 3 november 2013 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De scheidsrechter fluit de hele wedstrijd kapot en heeft Van Basten weggestuurd.
Ja, wat hij riep weet ik niet, maar die eikel stuurde hem weg.quote:
Zozo een echte Nostradamus.quote:Op zondag 3 november 2013 17:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben ook weer even ingeschakeld, ik denk dat Heerenveen nog wel een rode kaart krijgt
Het zou zomaar kunnen, die scheids is echt dramatisch slecht en in het nadeel van Heerenveen.quote:Op zondag 3 november 2013 17:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben ook weer even ingeschakeld, ik denk dat Heerenveen nog wel een rode kaart krijgt
Ben benieuwd, over 25 minuten is 'ie binnen. Hoop dat het wat realistischer is met blessures en rendement. Dus niet 3483985935829523 uitgelezen kansen en 0 keer scoren, de tegenstander twee schoten op doel en twee goals.quote:
Volgens Radio1 niet, en is het zijn vervanger. Maar wie dat dan nou wel is?quote:
Kamphuis was niet geblesseerd uitgevallen, maar de grensrechterquote:Op zondag 3 november 2013 17:58 schreef alors het volgende:
Nou toch wel Kamphuis lijkt me
[ afbeelding ]
Een van de grensrechters maakt zijn debuut las ik, en zijn debuut is dan ook meteen zijn afscheidswedstrijd dan.quote:Op zondag 3 november 2013 17:58 schreef alors het volgende:
Nou toch wel Kamphuis lijkt me
[ afbeelding ]
Ja dan was de commentator van Radio1 abuis.quote:Op zondag 3 november 2013 17:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kamphuis was niet geblesseerd uitgevallen, maar de grensrechter
quote:Op zondag 3 november 2013 18:01 schreef Cavaliers het volgende:
Trivia:
FC Utrecht speler Dave Bulthuis heeft zijn tatoeages laten zetten om, naar eigen zeggen: ''meer uitstraling te krijgen''. Dit vertelde hij in een interview met Voetbal International.
Mijn God...quote:Op zondag 3 november 2013 18:01 schreef Cavaliers het volgende:
Trivia:
FC Utrecht speler Dave Bulthuis heeft zijn tatoeages laten zetten om, naar eigen zeggen: ''meer uitstraling te krijgen''. Dit vertelde hij in een interview met Voetbal International.
Bedankt voor deze kolderieke trivia.quote:Op zondag 3 november 2013 18:01 schreef Cavaliers het volgende:
Trivia:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |