Jij bent een Surinamer. Die zijn altijd moe.quote:Op zondag 3 november 2013 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik word moe van mensen die overal moe van worden.
Niet alleen z'n plaats, ook z'n bandquote:Op zondag 3 november 2013 16:11 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Die is zn plaats kwijt aan Te Vrede nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, wat Sjaak zei dus.. Spuit30Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Je verwart lui met moe.quote:Op zondag 3 november 2013 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent een Surinamer. Die zijn altijd moe.
Dat verklaart Nelomquote:Op zondag 3 november 2013 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent een Surinamer. Die zijn altijd moe.
gvd heeeequote:Op zondag 3 november 2013 16:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat nou moe? Dit is de slowchat niet baggeraar.
een van de uitblinkers vandaag.quote:Op zondag 3 november 2013 16:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Mulder oogt vaak nogal onzeker maar het moet gezegd dat hij het vandaag toch aardig heeft gedaan.
Doe maar 1-3, heb punten nodig voor de voorspelcompetitiequote:
Damnquote:Op zondag 3 november 2013 16:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat nou moe? Dit is de slowchat niet baggeraar.
Egoïst, alleen maar aan jezelf denkenquote:Op zondag 3 november 2013 16:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Doe maar 1-3, heb punten nodig voor de voorspelcompetitie
voetbalpoules.nl ?quote:Op zondag 3 november 2013 16:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alleen maar beter voor doelsaldo hoor: doelsaldo gelijk, maar wel meer goals voor, is belangrijker dan goals tegen. Niet zo kortzichtig denkenquote:Op zondag 3 november 2013 16:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Egoïst, alleen maar aan jezelf denken
Nee maar als De Vrij nu weer een persoonlijke fout maakt en een doelpunt veroorzaakt is het weer huilen geblazenquote:Op zondag 3 november 2013 16:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alleen maar beter voor doelsaldo hoor: doelsaldo gelijk, maar wel meer goals voor, is belangrijker dan goals tegen. Niet zo kortzichtig denken
Ow shit, die heb ik gemistquote:Op zondag 3 november 2013 16:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
VBL / Voorspelcompetitie Feijenoorders
Moet 0-3 worden, dat voorspel ik elke wedstrijd.quote:Op zondag 3 november 2013 16:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
VBL / Voorspelcompetitie Feijenoorders
Ik heb in ieder geval de winnaar + de bonusvraag goed, dus dat leveren weer de nodige puntjes op.quote:Op zondag 3 november 2013 16:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ook bij thuiswedstrijden dus?quote:Op zondag 3 november 2013 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet 0-3 worden, dat voorspel ik elke wedstrijd.
Z'n vriendin heeft onlangs haar eerste tattoo laten zetten. Dit verhoogt zijn streetcredibility aanzienlijk.quote:Op zondag 3 november 2013 16:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Mulder
Moet alleen wat agressiever kijken af en toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |