Jij bent een Surinamer. Die zijn altijd moe.quote:Op zondag 3 november 2013 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik word moe van mensen die overal moe van worden.
Niet alleen z'n plaats, ook z'n bandquote:Op zondag 3 november 2013 16:11 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Die is zn plaats kwijt aan Te Vrede nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, wat Sjaak zei dus.. Spuit30Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Je verwart lui met moe.quote:Op zondag 3 november 2013 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent een Surinamer. Die zijn altijd moe.
Dat verklaart Nelomquote:Op zondag 3 november 2013 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent een Surinamer. Die zijn altijd moe.
gvd heeeequote:Op zondag 3 november 2013 16:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat nou moe? Dit is de slowchat niet baggeraar.
een van de uitblinkers vandaag.quote:Op zondag 3 november 2013 16:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Mulder oogt vaak nogal onzeker maar het moet gezegd dat hij het vandaag toch aardig heeft gedaan.
Doe maar 1-3, heb punten nodig voor de voorspelcompetitiequote:
Damnquote:Op zondag 3 november 2013 16:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat nou moe? Dit is de slowchat niet baggeraar.
Egoïst, alleen maar aan jezelf denkenquote:Op zondag 3 november 2013 16:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Doe maar 1-3, heb punten nodig voor de voorspelcompetitie
voetbalpoules.nl ?quote:Op zondag 3 november 2013 16:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alleen maar beter voor doelsaldo hoor: doelsaldo gelijk, maar wel meer goals voor, is belangrijker dan goals tegen. Niet zo kortzichtig denkenquote:Op zondag 3 november 2013 16:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Egoïst, alleen maar aan jezelf denken
Nee maar als De Vrij nu weer een persoonlijke fout maakt en een doelpunt veroorzaakt is het weer huilen geblazenquote:Op zondag 3 november 2013 16:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alleen maar beter voor doelsaldo hoor: doelsaldo gelijk, maar wel meer goals voor, is belangrijker dan goals tegen. Niet zo kortzichtig denken
Ow shit, die heb ik gemistquote:Op zondag 3 november 2013 16:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
VBL / Voorspelcompetitie Feijenoorders
Moet 0-3 worden, dat voorspel ik elke wedstrijd.quote:Op zondag 3 november 2013 16:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
VBL / Voorspelcompetitie Feijenoorders
Ik heb in ieder geval de winnaar + de bonusvraag goed, dus dat leveren weer de nodige puntjes op.quote:Op zondag 3 november 2013 16:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ook bij thuiswedstrijden dus?quote:Op zondag 3 november 2013 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet 0-3 worden, dat voorspel ik elke wedstrijd.
Z'n vriendin heeft onlangs haar eerste tattoo laten zetten. Dit verhoogt zijn streetcredibility aanzienlijk.quote:Op zondag 3 november 2013 16:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Mulder
Moet alleen wat agressiever kijken af en toe
Nou ja, na 3 wedstrijden 0 punten en nu 4e staan, dus moet dit seizoen al paar keer gebeurt zijnquote:
Jodenquote:Op zondag 3 november 2013 16:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Was het bij jullie overigens al bekend dat het beeld van Coen Moelijn is beklad?
Ik lees het net pas.
Dat was bekend ja.quote:Op zondag 3 november 2013 16:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Was het bij jullie overigens al bekend dat het beeld van Coen Moelijn is beklad?
Ik lees het net pas.
Klopt, beklad met afca 76.quote:
Tyfusjoden, lekker laf in de nachtquote:Op zondag 3 november 2013 16:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, beklad met afca 76.
Respectloos.
Mag ook wel eens een keer. Toch zie ik er vooralsnog geen kampioenskandidaat in. Daarvoor was het ook vandaag weer te wisselvallig.quote:
Je moet wat om je zelfvertrouwen iets op te vijzelen na vernedert te zijn door een koopclubquote:Op zondag 3 november 2013 16:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, beklad met afca 76.
Respectloos.
Tja, lokken we ook wel zelf uit met rookbommen in de Arena. Dat ze een dergelijke stunt niet in de Kuip uithalen lijkt me niet zo vreemd, dus gaan ze op zoek naar makkelijke alternatieven.quote:Op zondag 3 november 2013 16:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik lees het net pas.
Ergens midden 2e helft liep Clasie halfgeblesseerd rond, won toen ook weinig duels en slechte passes, op het eind herpakte hij zich prima. Lekker rondtikken achterin/middenveld, ruimte creëren en de crosspass naar Schaken.quote:Op zondag 3 november 2013 16:28 schreef ace_eleven het volgende:
Gelukkig waren we de tweede helft ook wel beter dan Cambuur, de eerste helft was wel weer erg zwak
Jan van Halst met de statistiek: Armenteros heeft 0 balcontacten gehad in de 16
Clasie trouwens 45 passes waarvan 84% goede voortzettingDie vond ik ook wel weer goed spelen
Dat is tenminste niet laf. Maar we zijn niks anders gewend van die zieltjes.quote:Op zondag 3 november 2013 16:29 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Tja, lokken we ook wel zelf uit met rookbommen in de Arena.
dat kan pas definitief na de winterquote:Op zondag 3 november 2013 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben we die nieuwe keeper al Defenitief binnen?
Er is ook nog ergens een 'morele' grens, clublegendes respecteer je.quote:Op zondag 3 november 2013 16:29 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Tja, lokken we ook wel zelf uit met rookbommen in de Arena. Dat ze een dergelijke stunt niet in de Kuip uithalen lijkt me niet zo vreemd, dus gaan ze op zoek naar makkelijke alternatieven.
De ploeg die na de winterstop een mooie reeks van 5-6 overwinningen neerzet en daarna niet al te ver terugvalt gaat kampioen worden. Vitesse en Ajax hebben in principe nog ruimte om 1-2 goede versterkingen te halen waarmee ze dat kunnen bewerkstelligen. Feyenoord zal het met dezelfde jongens moeten doen.quote:Op zondag 3 november 2013 16:29 schreef PizzaGeit het volgende:
Komende drie wedstrijden zijn heel erg belangrijk:
Feyenoord - AZ
RKC - Feyenoord
Feyenoord - PSV
Denk dat tegen AZ wel het lastigst is, Feyenoord - PSV gaan we echt niet verliezen.
Haal je hier 9 punten ben je bijna winterkampioen
Denk het niet. Voornamelijk omdat niemand een fuck geeft.quote:Op zondag 3 november 2013 16:35 schreef Mistico het volgende:
Iemand anders opgevallen dat het AD steeds meer anti-Feyenoord is geworden?
Ik zou nog geen definitieve conclusie daaromtrent durven trekken.quote:Op zondag 3 november 2013 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben we die nieuwe keeper al Defenitief binnen?
Ik wel. Die komt.quote:Op zondag 3 november 2013 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou nog geen definitieve conclusie daaromtrent durven trekken.
AD gaat in het algemeen tegenwoordig meer voor de sensatie à la Telegraaf alleen staan die wél achter hun voetbalteam en het AD gaat mbt Feyenoord ook voor de sensatie.quote:Op zondag 3 november 2013 16:35 schreef Mistico het volgende:
Iemand anders opgevallen dat het AD steeds meer anti-Feyenoord is geworden?
Zeker, maar in dit soort wedijveringen is het vaak wachten op de eerste die onder de gordel stoot. Wij moeten nu gewoon laten zien dat we daar boven staan en dit niet op een vergelijkbaar niveau vergelden.quote:Op zondag 3 november 2013 16:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Er is ook nog ergens een 'morele' grens, clublegendes respecteer je.
Qua spel hoef je minder om te gooien als je met Te Vrede speelt dan wanneer je Armenteros in de spits zet. Kan wel voorstellen dat op papier Armenteros in een uitwedstrijd een beter alternatief is. In thuiswedstrijden zal Te Vrede echter genoeg kansen in de 16 krijgen en daar vind ik hem gevaarlijker dan Armenteros.quote:Op zondag 3 november 2013 16:43 schreef Maastoren het volgende:
Heerlijk. Eindelijk profiteren we een keer. Volgende week sowieso Te Vrede in de basis.
Nee gewoon weer met Armenteros starten, en te Vrede weer laten invallen. Lijkt me tactische een betere zet. Te Vrede is meer een breekijzer.quote:Op zondag 3 november 2013 16:42 schreef PollosHermanos het volgende:
Wat een baas die Te Vrede, zondag lekker laten starten
Doet me denken aan ouderwetse tijden.. uitvoering bij Feyenoord was vroeger ook vaak niet best, maar er werden wel resultaten geboekt. Lekker deze overwinningquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |