Alleen maar beter voor doelsaldo hoor: doelsaldo gelijk, maar wel meer goals voor, is belangrijker dan goals tegen. Niet zo kortzichtig denkenquote:Op zondag 3 november 2013 16:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Egoïst, alleen maar aan jezelf denken
Nee maar als De Vrij nu weer een persoonlijke fout maakt en een doelpunt veroorzaakt is het weer huilen geblazenquote:Op zondag 3 november 2013 16:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alleen maar beter voor doelsaldo hoor: doelsaldo gelijk, maar wel meer goals voor, is belangrijker dan goals tegen. Niet zo kortzichtig denken
Ow shit, die heb ik gemistquote:Op zondag 3 november 2013 16:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
VBL / Voorspelcompetitie Feijenoorders
Moet 0-3 worden, dat voorspel ik elke wedstrijd.quote:Op zondag 3 november 2013 16:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
VBL / Voorspelcompetitie Feijenoorders
Ik heb in ieder geval de winnaar + de bonusvraag goed, dus dat leveren weer de nodige puntjes op.quote:Op zondag 3 november 2013 16:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Doe maar 1-3, heb punten nodig voor de voorspelcompetitie
Ook bij thuiswedstrijden dus?quote:Op zondag 3 november 2013 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet 0-3 worden, dat voorspel ik elke wedstrijd.
Z'n vriendin heeft onlangs haar eerste tattoo laten zetten. Dit verhoogt zijn streetcredibility aanzienlijk.quote:Op zondag 3 november 2013 16:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Mulder
Moet alleen wat agressiever kijken af en toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |