Snap sowieso niet waarom die geen kans krijgtquote:Op zondag 3 november 2013 15:12 schreef Bombvis het volgende:
Armenteros, jezus, ik ga nog verlangen naar Te Vrede in de spits
Te Vredequote:Op zondag 3 november 2013 15:12 schreef Bombvis het volgende:
Armenteros, jezus, ik ga nog verlangen naar Te Vrede in de spits
De ubertroll van VBLquote:Op zondag 3 november 2013 15:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
GGMM in dit topic, dan weet je 't al wel weer.
Tweede helft, hopelijkquote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef MolFan het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom die geen kans krijgt
we?quote:Op zondag 3 november 2013 15:15 schreef eight het volgende:
we mogen echt blij zijn dat het nog 0-0 staat
Het woord 'sarcasme' is jou ook onbekend?quote:Op zondag 3 november 2013 15:16 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jij bent ook niet serieus te nemen als supporter. Eerst kanker Immers nu dit
1. Sarcasme. 2. Ik heb nooit kanker immers gezegd.quote:Op zondag 3 november 2013 15:16 schreef MolFan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2013 15:17 schreef Grifte het volgende:
Mensen die Lex dood wilden hebben, hij bewijst wederom de sterspeler van deze ploeg te zijn
In-je-ster-speler.quote:Op zondag 3 november 2013 15:17 schreef Grifte het volgende:
Mensen die Lex dood wilden hebben, hij bewijst wederom de sterspeler van deze ploeg te zijn
quote:Op zondag 3 november 2013 15:18 schreef Mistico het volgende:
Een mislukte poging van Immers om de bal aan te nemen.
Jij snapt het écht nietquote:Op zondag 3 november 2013 15:16 schreef MolFan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2013 15:18 schreef Mistico het volgende:
Een mislukte poging van Immers om de bal aan te nemen.
Je beste speler wisselenquote:
Dit dus. Het spel is om te janken, maar wel lekker zo'n 0-1.quote:Op zondag 3 november 2013 15:20 schreef Fuszy het volgende:
Wat een kk wedstrijd zeg. Je wordt fucking weggespeeld door cambuur. Op inzet of misschien wel kwaliteit... Het is dat nota bene Immers die bal scoort, maar man wat is het weer om te janken.
Vilhena en Nelom mogen er van mij uit. Nelom is echt zo slecht...
quote:Op zondag 3 november 2013 15:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat hij de posts over zijn wijf gemist heeft
Immers met de 0-2quote:Op zondag 3 november 2013 15:23 schreef whizzzerrr het volgende:
Let maar op wat er in de laatste minuut gaat gebeuren
0-2?quote:Op zondag 3 november 2013 15:23 schreef whizzzerrr het volgende:
Bedankt Jomanda.quote:Op zondag 3 november 2013 15:23 schreef whizzzerrr het volgende:
Ik gok dat de scheidsrechter dan gaat affluiten.quote:Op zondag 3 november 2013 15:23 schreef whizzzerrr het volgende:
Die duik van Brunsquote:Op zondag 3 november 2013 15:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Haha, GAE tegen Heracles...zwemmen.
Hij zei alleen dat ie in deze wedstrijd voor rendement zorgt. En dat klopt ook wel, 2 kansen en 1 prachtige goal, waarbij de andere misschien een penal had moeten zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 15:26 schreef whizzzerrr het volgende:
Rendement? 2000 kansen voor Immers met 12 doelpunten. Die gasten van Fox sporen niet.
Daarnaast is de opbouw ruk.quote:
Dat of Vilhena eruit halen voor iemand met wat meer body.quote:Op zondag 3 november 2013 15:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Moet Feyenoord geen 4-4-2 gaan spelen ofzo? Middenveld heeft echt geen kans
Bakkal heeft wel bodyquote:Op zondag 3 november 2013 15:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat of Vilhena eruit halen voor iemand met wat meer body.
Lamprou?quote:Op zondag 3 november 2013 15:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bakkal heeft meer body maar is weer zo traag als een stadsbus en heeft geen conditie.quote:Op zondag 3 november 2013 15:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Daarom juist... Kan geen keeper bijquote:Op zondag 3 november 2013 15:30 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Met z'n zwabberschoten van 35 meter
Vormer kan dat prima, ipv Immers net als tegen Vitesse. Helaas moet Immers zonodig scorenquote:Op zondag 3 november 2013 15:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bakkal heeft meer body maar is weer zo traag als een stadsbus en heeft geen conditie.
quote:Op zondag 3 november 2013 15:35 schreef GekkeGerridt- het volgende:
Nou, pleur die Te Vrede er maar in. Erger dan Armenteros kan toch niet.
Raakt in één wedstrijd meer ballen kwijt dan Cabral in een heel seizoen.quote:
Nou, blijkbaar niet dus.quote:Op zondag 3 november 2013 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom staat Te Vrede niet gewoon in de bassis is toch niet voor niks de vervanger van Pelle?
dit dusquote:Op zondag 3 november 2013 15:42 schreef SjaakBauer het volgende:
Snap dat geroep om Te Vrede niet zo, die gast kan er gewoon geen reet van.
Armenteros ook niet, Te Vrede kan het moeilijk slechter doenquote:Op zondag 3 november 2013 15:42 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2013 15:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Armenteros ook niet, Te Vrede kan het moeilijk slechter doen
Gelukkig Armenteros welquote:Op zondag 3 november 2013 15:42 schreef SjaakBauer het volgende:
En dat snap ik weer niet waar basseer je dat op? Op die ene wedstrijd ij ne beker?quote:Op zondag 3 november 2013 15:42 schreef SjaakBauer het volgende:
Ja kom op hè, die Armenteros is echt kanjerslecht, die heeft nog niks goed gedaanquote:
Dit dusquote:Op zondag 3 november 2013 15:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Armenteros ook niet, Te Vrede kan het moeilijk slechter doen
Op het feit dat die kerel bij Excelsior al bankzitter was en vorig seizoen 1 minuut heeft gespeeld. Denk dat Koeman het aardig kan beoordelen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dat snap ik weer nuet waar basseer je dat op? Op die ene wedstrijd ij de beker?
kan het moeilijk slechter doen!!1!quote:Op zondag 3 november 2013 15:43 schreef SjaakBauer het volgende:
Gewoon Bas van Noortwijk in de spits.
Alleen die goal tegen Heracles was geniaalquote:Op zondag 3 november 2013 15:44 schreef Grifte het volgende:
Boëtius heeft het totaal nog niet sinds hij terug is van zijn blessure, jammer om te zien, sympathieke gozert.
Boetius doet het goed hoor.quote:Op zondag 3 november 2013 15:44 schreef Grifte het volgende:
Boëtius heeft het totaal nog niet sinds hij terug is van zijn blessure, jammer om te zien, sympathieke gozert.
o ja. godzijdankquote:
Gelukkig hebben we Immers nog, die speelt voor 5.quote:Op zondag 3 november 2013 15:46 schreef Tomatenboer het volgende:
We komen wisselspelers te kort op deze manier. Clasie niet helemaal fit meer, Armenteros die geen knikker raakt en Boetius die ongelukkig speelt.
Boetius speelt goedquote:Op zondag 3 november 2013 15:46 schreef Tomatenboer het volgende:
We komen wisselspelers te kort op deze manier. Clasie niet helemaal fit meer, Armenteros die geen knikker raakt en Boetius die ongelukkig speelt.
Wat zongen ze?quote:Op zondag 3 november 2013 15:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat publiek.Neuzen die te gierig zijn voor seizoenkaart Ajax.
Hou toch op joh, dan kan het een publiekslieveling zijn en meer talent in z'n teen hebben dan al onze andere buitenspelers bij elkaar, maar deze wedstrijd speelt hij matig.quote:
72quote:Op zondag 3 november 2013 15:50 schreef eight het volgende:
stream hapert zo nu en dan. hoeveel minuten is het bij jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
64 nu, zit op foxsports.nlquote:Op zondag 3 november 2013 15:50 schreef eight het volgende:
bij mij ook, toen ik net opnieuw startte liep ik ineens een halve minuut achterquote:Op zondag 3 november 2013 15:50 schreef eight het volgende:
Foxsports hapert ook als de netequote:
Dat hij er zo met rood weer af mag?quote:
tsja..quote:Op zondag 3 november 2013 15:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo'n bal mag Vilhena ook wel binnenhouden zeg.
Zou dat weer met z'n schouder te maken hebben die constant uit de kom is?quote:Op zondag 3 november 2013 15:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Of voor Clasie, die lijkt totaal niet fit te zijn.
Zou ook wel terecht zijn!quote:Op zondag 3 november 2013 15:56 schreef PizzaGeit het volgende:
Zou het wel knap vinden als we hier gewoon weten te winnen, staan we gewoon gedeeld derde.
Ga je de boel nou lopen jinxen. We verliezen gewoon nog, pas na 90 minuten ga ik anders denken.quote:Op zondag 3 november 2013 15:56 schreef PizzaGeit het volgende:
Zou het wel knap vinden als we hier gewoon weten te winnen, staan we gewoon gedeeld derde.
quote:LIVE: Cambuur kan Feyenoord niet meer in problemen brengen
We spelen idd. wereldsquote:
Zegt meer over het niveau van de Eredivisie momenteel. Wat een droevenis.quote:Op zondag 3 november 2013 15:56 schreef PizzaGeit het volgende:
Boven PSV én Ajaxquote:Op zondag 3 november 2013 15:56 schreef PizzaGeit het volgende:
Waar is je blinde haat gebleven?quote:
Tegen GAE werd je niet bestolen, je gaf het zelf gewoon wegquote:Op zondag 3 november 2013 16:01 schreef PizzaGeit het volgende:
Zo heerlijk dit dat wij ook eens een keertje punten stelen ipv bestolen worden
Op basis van tweede helft niet onverdiend hoor.quote:Op zondag 3 november 2013 16:01 schreef PizzaGeit het volgende:
Hopenlijk het besef dat hij als huurling gewoon keihard moet knokken, hij oogt zo laks. Balcontrole is prima, maar voert steeds net te lang zijn actie door waardoor hij vaak balverlies lijdt.quote:
2e helft zijn we wel de beterequote:Op zondag 3 november 2013 16:01 schreef PizzaGeit het volgende:
Koppositie pakkenquote:
nahquote:Op zondag 3 november 2013 16:04 schreef Scrummie het volgende:
It aint over till the fat lady sings. Zie dit ngo wel mis gaan
Speelt prima.quote:Op zondag 3 november 2013 16:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Schaken komt m'n oma niet eens meer voorbij.
Ik word ook wel een beetje moe van dat constante indekken van Feyenoorders.quote:Op zondag 3 november 2013 16:04 schreef Scrummie het volgende:
It aint over till the fat lady sings. Zie dit ngo wel mis gaan
Ja, dat mag ik zeggen.quote:Op zondag 3 november 2013 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik zeggen dat dit een terechte overwinning is voor Feyenoord.
Hopelijk gaat hij in de toekomst de duels wat slimmer aan, anders zal hij nog vaak in de ziekenboeg verblijven.quote:Op zondag 3 november 2013 16:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Boetiüs is wel de agressieve man vandaag
Niet meer dan logisch, je kan nooit zeker van je zaak zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word ook wel een beetje moe van dat constante indekken van Feyenoorders.
Heb je de afgelopen weken wel gekeken kapo?quote:Op zondag 3 november 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik werd aangevallen omdat ik zei dat we van Almelo zouden winnen.quote:Op zondag 3 november 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eerste helft was echter behoorlijk slecht. Uiteindelijk wel een terechte overwinning.quote:Op zondag 3 november 2013 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik zeggen dat dit een terechte overwinning is voor Feyenoord.
Mitchell in Oranjequote:Op zondag 3 november 2013 16:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Eindelijk is er een Nederlandse spits opgestaan! Zijn naam: Mitchell te Vrede
Realisme, indekken, het is maar hoe je het noemt.quote:Op zondag 3 november 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cambuur is verdedigend wel een sterke ploeg.quote:Op zondag 3 november 2013 16:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Omdatie scoort tegen Hoek en Cambuur
Ik mag er toch zelf wel moe van worden? Er is deze wedstrijd niet echt een aanleiding om te denken dat het nog fout gaat.quote:Op zondag 3 november 2013 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen weken wel gekeken kapo?
Hoi HMFquote:Op zondag 3 november 2013 16:10 schreef Scrummie het volgende:
Ik zal wel weer opportunistisch gaan doen, misschien valt dat beter:
KAMPIOENEUUUUH!
Cambuur > Braziliëquote:Op zondag 3 november 2013 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur is verdedigend wel een sterke ploeg.
Geen andere Nederlandse spits die het gedaan heeftquote:Op zondag 3 november 2013 16:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Omdatie scoort tegen Hoek en Cambuur
Ik word moe van mensen die overal moe van worden.quote:Op zondag 3 november 2013 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag er toch zelf wel moe van worden? Er is deze wedstrijd niet echt een aanleiding om te denken dat het nog fout gaat.
Die is zn plaats kwijt aan Te Vrede nuquote:Op zondag 3 november 2013 16:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Pelle loopt het stadion uit volgens Zanger Rinus. JODEEUH LOPE ALTIJT WEG !!!
Op zich wel verdient maar Cambuur had eerste helft gewoon op 2-0 moeten staan en dan ga je weer met een nederlaag naar huisquote:Op zondag 3 november 2013 16:09 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Eerste helft was echter behoorlijk slecht. Uiteindelijk wel een terechte overwinning.
Ok Sjaak.quote:Op zondag 3 november 2013 16:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Pelle loopt het stadion uit volgens Zanger Rinus. JODEEUH LOPE ALTIJT WEG !!!
Zowel Pellè als Te Vrede in de spits. Elke voorzet = goalquote:Op zondag 3 november 2013 16:11 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Die is zn plaats kwijt aan Te Vrede nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |