Zou dat weer met z'n schouder te maken hebben die constant uit de kom is?quote:Op zondag 3 november 2013 15:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Of voor Clasie, die lijkt totaal niet fit te zijn.
Zou ook wel terecht zijn!quote:Op zondag 3 november 2013 15:56 schreef PizzaGeit het volgende:
Zou het wel knap vinden als we hier gewoon weten te winnen, staan we gewoon gedeeld derde.
Ga je de boel nou lopen jinxen. We verliezen gewoon nog, pas na 90 minuten ga ik anders denken.quote:Op zondag 3 november 2013 15:56 schreef PizzaGeit het volgende:
Zou het wel knap vinden als we hier gewoon weten te winnen, staan we gewoon gedeeld derde.
quote:LIVE: Cambuur kan Feyenoord niet meer in problemen brengen
We spelen idd. wereldsquote:
Zegt meer over het niveau van de Eredivisie momenteel. Wat een droevenis.quote:Op zondag 3 november 2013 15:56 schreef PizzaGeit het volgende:
Boven PSV én Ajaxquote:Op zondag 3 november 2013 15:56 schreef PizzaGeit het volgende:
Waar is je blinde haat gebleven?quote:
Tegen GAE werd je niet bestolen, je gaf het zelf gewoon wegquote:Op zondag 3 november 2013 16:01 schreef PizzaGeit het volgende:
Zo heerlijk dit dat wij ook eens een keertje punten stelen ipv bestolen worden
Op basis van tweede helft niet onverdiend hoor.quote:Op zondag 3 november 2013 16:01 schreef PizzaGeit het volgende:
Hopenlijk het besef dat hij als huurling gewoon keihard moet knokken, hij oogt zo laks. Balcontrole is prima, maar voert steeds net te lang zijn actie door waardoor hij vaak balverlies lijdt.quote:
2e helft zijn we wel de beterequote:Op zondag 3 november 2013 16:01 schreef PizzaGeit het volgende:
Koppositie pakkenquote:
nahquote:Op zondag 3 november 2013 16:04 schreef Scrummie het volgende:
It aint over till the fat lady sings. Zie dit ngo wel mis gaan
Speelt prima.quote:Op zondag 3 november 2013 16:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Schaken komt m'n oma niet eens meer voorbij.
Ik word ook wel een beetje moe van dat constante indekken van Feyenoorders.quote:Op zondag 3 november 2013 16:04 schreef Scrummie het volgende:
It aint over till the fat lady sings. Zie dit ngo wel mis gaan
Ja, dat mag ik zeggen.quote:Op zondag 3 november 2013 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik zeggen dat dit een terechte overwinning is voor Feyenoord.
Hopelijk gaat hij in de toekomst de duels wat slimmer aan, anders zal hij nog vaak in de ziekenboeg verblijven.quote:Op zondag 3 november 2013 16:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Boetiüs is wel de agressieve man vandaag
Niet meer dan logisch, je kan nooit zeker van je zaak zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word ook wel een beetje moe van dat constante indekken van Feyenoorders.
Heb je de afgelopen weken wel gekeken kapo?quote:Op zondag 3 november 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik werd aangevallen omdat ik zei dat we van Almelo zouden winnen.quote:Op zondag 3 november 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eerste helft was echter behoorlijk slecht. Uiteindelijk wel een terechte overwinning.quote:Op zondag 3 november 2013 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik zeggen dat dit een terechte overwinning is voor Feyenoord.
Mitchell in Oranjequote:Op zondag 3 november 2013 16:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Eindelijk is er een Nederlandse spits opgestaan! Zijn naam: Mitchell te Vrede
Realisme, indekken, het is maar hoe je het noemt.quote:Op zondag 3 november 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cambuur is verdedigend wel een sterke ploeg.quote:Op zondag 3 november 2013 16:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Omdatie scoort tegen Hoek en Cambuur
Ik mag er toch zelf wel moe van worden? Er is deze wedstrijd niet echt een aanleiding om te denken dat het nog fout gaat.quote:Op zondag 3 november 2013 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen weken wel gekeken kapo?
Hoi HMFquote:Op zondag 3 november 2013 16:10 schreef Scrummie het volgende:
Ik zal wel weer opportunistisch gaan doen, misschien valt dat beter:
KAMPIOENEUUUUH!
Cambuur > Braziliëquote:Op zondag 3 november 2013 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur is verdedigend wel een sterke ploeg.
Geen andere Nederlandse spits die het gedaan heeftquote:Op zondag 3 november 2013 16:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Omdatie scoort tegen Hoek en Cambuur
Ik word moe van mensen die overal moe van worden.quote:Op zondag 3 november 2013 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag er toch zelf wel moe van worden? Er is deze wedstrijd niet echt een aanleiding om te denken dat het nog fout gaat.
Die is zn plaats kwijt aan Te Vrede nuquote:Op zondag 3 november 2013 16:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Pelle loopt het stadion uit volgens Zanger Rinus. JODEEUH LOPE ALTIJT WEG !!!
Op zich wel verdient maar Cambuur had eerste helft gewoon op 2-0 moeten staan en dan ga je weer met een nederlaag naar huisquote:Op zondag 3 november 2013 16:09 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Eerste helft was echter behoorlijk slecht. Uiteindelijk wel een terechte overwinning.
Ok Sjaak.quote:Op zondag 3 november 2013 16:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Pelle loopt het stadion uit volgens Zanger Rinus. JODEEUH LOPE ALTIJT WEG !!!
Zowel Pellè als Te Vrede in de spits. Elke voorzet = goalquote:Op zondag 3 november 2013 16:11 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Die is zn plaats kwijt aan Te Vrede nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |