Snap sowieso niet waarom die geen kans krijgtquote:Op zondag 3 november 2013 15:12 schreef Bombvis het volgende:
Armenteros, jezus, ik ga nog verlangen naar Te Vrede in de spits
Te Vredequote:Op zondag 3 november 2013 15:12 schreef Bombvis het volgende:
Armenteros, jezus, ik ga nog verlangen naar Te Vrede in de spits
De ubertroll van VBLquote:Op zondag 3 november 2013 15:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
GGMM in dit topic, dan weet je 't al wel weer.
Tweede helft, hopelijkquote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef MolFan het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom die geen kans krijgt
we?quote:Op zondag 3 november 2013 15:15 schreef eight het volgende:
we mogen echt blij zijn dat het nog 0-0 staat
Het woord 'sarcasme' is jou ook onbekend?quote:Op zondag 3 november 2013 15:16 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jij bent ook niet serieus te nemen als supporter. Eerst kanker Immers nu dit
1. Sarcasme. 2. Ik heb nooit kanker immers gezegd.quote:Op zondag 3 november 2013 15:16 schreef MolFan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2013 15:17 schreef Grifte het volgende:
Mensen die Lex dood wilden hebben, hij bewijst wederom de sterspeler van deze ploeg te zijn
In-je-ster-speler.quote:Op zondag 3 november 2013 15:17 schreef Grifte het volgende:
Mensen die Lex dood wilden hebben, hij bewijst wederom de sterspeler van deze ploeg te zijn
quote:Op zondag 3 november 2013 15:18 schreef Mistico het volgende:
Een mislukte poging van Immers om de bal aan te nemen.
Jij snapt het écht nietquote:Op zondag 3 november 2013 15:16 schreef MolFan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2013 15:18 schreef Mistico het volgende:
Een mislukte poging van Immers om de bal aan te nemen.
Je beste speler wisselenquote:
Dit dus. Het spel is om te janken, maar wel lekker zo'n 0-1.quote:Op zondag 3 november 2013 15:20 schreef Fuszy het volgende:
Wat een kk wedstrijd zeg. Je wordt fucking weggespeeld door cambuur. Op inzet of misschien wel kwaliteit... Het is dat nota bene Immers die bal scoort, maar man wat is het weer om te janken.
Vilhena en Nelom mogen er van mij uit. Nelom is echt zo slecht...
quote:Op zondag 3 november 2013 15:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat hij de posts over zijn wijf gemist heeft
Immers met de 0-2quote:Op zondag 3 november 2013 15:23 schreef whizzzerrr het volgende:
Let maar op wat er in de laatste minuut gaat gebeuren
0-2?quote:Op zondag 3 november 2013 15:23 schreef whizzzerrr het volgende:
Bedankt Jomanda.quote:Op zondag 3 november 2013 15:23 schreef whizzzerrr het volgende:
Ik gok dat de scheidsrechter dan gaat affluiten.quote:Op zondag 3 november 2013 15:23 schreef whizzzerrr het volgende:
Die duik van Brunsquote:Op zondag 3 november 2013 15:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Haha, GAE tegen Heracles...zwemmen.
Hij zei alleen dat ie in deze wedstrijd voor rendement zorgt. En dat klopt ook wel, 2 kansen en 1 prachtige goal, waarbij de andere misschien een penal had moeten zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 15:26 schreef whizzzerrr het volgende:
Rendement? 2000 kansen voor Immers met 12 doelpunten. Die gasten van Fox sporen niet.
Daarnaast is de opbouw ruk.quote:
Dat of Vilhena eruit halen voor iemand met wat meer body.quote:Op zondag 3 november 2013 15:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Moet Feyenoord geen 4-4-2 gaan spelen ofzo? Middenveld heeft echt geen kans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |