72quote:Op zondag 3 november 2013 15:50 schreef eight het volgende:
stream hapert zo nu en dan. hoeveel minuten is het bij jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
64 nu, zit op foxsports.nlquote:Op zondag 3 november 2013 15:50 schreef eight het volgende:
bij mij ook, toen ik net opnieuw startte liep ik ineens een halve minuut achterquote:Op zondag 3 november 2013 15:50 schreef eight het volgende:
Foxsports hapert ook als de netequote:
Dat hij er zo met rood weer af mag?quote:
tsja..quote:Op zondag 3 november 2013 15:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo'n bal mag Vilhena ook wel binnenhouden zeg.
Zou dat weer met z'n schouder te maken hebben die constant uit de kom is?quote:Op zondag 3 november 2013 15:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Of voor Clasie, die lijkt totaal niet fit te zijn.
Zou ook wel terecht zijn!quote:Op zondag 3 november 2013 15:56 schreef PizzaGeit het volgende:
Zou het wel knap vinden als we hier gewoon weten te winnen, staan we gewoon gedeeld derde.
Ga je de boel nou lopen jinxen. We verliezen gewoon nog, pas na 90 minuten ga ik anders denken.quote:Op zondag 3 november 2013 15:56 schreef PizzaGeit het volgende:
Zou het wel knap vinden als we hier gewoon weten te winnen, staan we gewoon gedeeld derde.
quote:LIVE: Cambuur kan Feyenoord niet meer in problemen brengen
We spelen idd. wereldsquote:
Zegt meer over het niveau van de Eredivisie momenteel. Wat een droevenis.quote:Op zondag 3 november 2013 15:56 schreef PizzaGeit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |