Nice, wat zijn je stats nu eigenlijk?quote:Op maandag 4 november 2013 19:05 schreef 33 het volgende:
Deze badboys net binnen. Net op tijd wel; morgen squatday.
[ afbeelding ]
kneesleeves, altijd goed!quote:Op maandag 4 november 2013 19:05 schreef 33 het volgende:
[ afbeelding ]
Thnx!quote:Op maandag 4 november 2013 19:05 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Je lichaam denkt niet in termijnen van 2 á 3 of 24 uur. Het past zich aan. Als je 's ochtends 3500kcal eet ben je niet tegen de middag een halve kilo vet aangekomen....
Zoals dreamerbulk zegt kijk naar langere periodes. Als je maandag 2600kcal eet en dinsdag 2000 en woensdag 2000, dan heb je over 3dagen gemiddeld 2200kcal gegeten. Oftewel je eet op onderhoud.
Nu ik noodgedwongen stil zit merk ik dat ik ook een stuk minder honger heb. Voormalig ecto hier ook. Moet er echt aan denken om te eten, anders eindig ik de dag op 1500 kcalquote:Op maandag 4 november 2013 18:26 schreef Awesome_ het volgende:
Voor sap en dreamerbulk en andere voormalige ectos. Ik vroeg me af, dat bulken en daarmee het 'vele' eten, is dat nog steeds een semi-gevecht elke dag of heb je tegenwoordig het idee dat je soms echt met de rem erop moet eten omdat je anders een dreamer bulk gaat zetten?
Maw. stel je krijgt schijt aan je fysiek en krachttraining, verval je dan in je oude ectofysiek of wordt het nu full-on fatso?
True! Belachelijke invoerkosten wel voor een paar 7051'squote:
bazenstatsquote:Op maandag 4 november 2013 19:30 schreef 33 het volgende:
[..]
True! Belachelijke invoerkosten wel voor een paar 7051's.
Verbosity: dl: 240kg (gister nieuwe pr), sq: 180kg, bp: 140kg.
ff quoten want dit kan in dit topic niet vaak genoeg herhaald worden totdat de mythe is uitgebandquote:Op maandag 4 november 2013 16:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Als het puur gaat om spieren, jup. Zowel droog als spiermassa
Als het gaat om je algehele lichaamsgezondheid, is het op langer termijn wel slecht.
Dave tate heeft het jaren zonder groente volgehouden, leefde op fastfood, en nam wat multivits
zijn bloeduitslagen waren redelijk slecht na jaren zo leven, toen begon hij meer groentes e.d. te eten.. toen kwamen zijn bloedwaardes redelijk op een gezond niveau terecht.
Daarnaast bestaat clean en dirty voedsel niet, het gaat om de gehele algemene samenstelling van een dag/week/maand dieet.... alles in moderatie is niet slecht.
Denk je nou echt dat jouw lichaam/spieren zien of iets "clean" of "dirty" is?
Nadeel van fastfood/suikers zijn ..dat je sneller weer honger krijgt en dat het verslavend kan werken..waardoor je over je macros heenkomt lol
Ik heb de laatste tijd vaak, oo ik zit al bijna aan de 3000kcals en dan nog honger. Voorheen was het een gevecht om 2500kcal op te eten, denk dat als ik stop met trainen of vet word of weer wen aan niks eten.quote:Op maandag 4 november 2013 18:26 schreef Awesome_ het volgende:
Voor sap en dreamerbulk en andere voormalige ectos. Ik vroeg me af, dat bulken en daarmee het 'vele' eten, is dat nog steeds een semi-gevecht elke dag of heb je tegenwoordig het idee dat je soms echt met de rem erop moet eten omdat je anders een dreamer bulk gaat zetten?
Maw. stel je krijgt schijt aan je fysiek en krachttraining, verval je dan in je oude ectofysiek of wordt het nu full-on fatso?
zal denk ik wel hardnekkig zijn, komende jaren zal je dit nog wel tegen gaan komen bij startende trainees denk ikquote:Op maandag 4 november 2013 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ff quoten want dit kan in dit topic niet vaak genoeg herhaald worden totdat de mythe is uitgeband
Verwerkt voedsel en/of voedsel met veel transvetten staat bij mij in m'n boekje als "dirty". De rest --> schijt aanquote:Op maandag 4 november 2013 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ff quoten want dit kan in dit topic niet vaak genoeg herhaald worden totdat de mythe is uitgeband
En over Date Tate: zijn cholesterolwaardes gingen weer terug naar normaal toen hij onder onderhoud ging eten en zijn fucking blubberpens verdweenquote:Op maandag 4 november 2013 19:45 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zal denk ik wel hardnekkig zijn, komende jaren zal je dit nog wel tegen gaan komen bij startende trainees denk ik
In de jaren 90 werd het eigeel-cholestrol verhaal al compleet ontkracht, ik moet nu nog steeds een paar keer per maand aan mensen uitleggen dat eigeel niet slecht is lol.
zo hey 2 hele minutenquote:Op maandag 4 november 2013 21:09 schreef no1uknow het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je moeite kan hebben met zo'n third world squat, heb dit altijd al gekund, kan prima minutenlang zo blijven 'zitten'. Wat zegt dit eigenlijk over mijn benen/knieën (Verbosity)?
edit: ik moet toegeven, als ik ervoor zorg dat m'n knieën niet over m'n tenen heen gaan is het iets pittiger maar qua flexibiliteit nog steeds geen centje pijn.
edit2: dikke 2 minuten geklokt voordat m'n schenen (schenen ja?!) echt begonnen te zeuren.
Als je 102kg weegt en onder de 2k kcal zit, doe je het sowieso niet goed. Ik neem aan dat je sowieso niet in de laatste fase van je cut zit, aangezien je schat nog 20kg aan vet te hebben. Dus ga gewoon 10-15% max onder je dagelijkse behoefte zitten en weeg jezelf elke dag. Cutten doe je langzaam en al helemaal in het begin. Begin met zo weinig cardio mogelijk en een juiste macro verhouding. Bij elk gewichtplateau verander je je kcal OF cardio, niet allebei, etc. etc.quote:Op maandag 4 november 2013 21:41 schreef MrGuma het volgende:
Aangezien we flink bezig zijn met het eet subject nu; heb ik hier een overzicht van wat ik vandaag bv. gegeten heb:
- Brinta (40gr) met 250ml hv. melk & vit. tablet. (of 2x whey met water)
- Appel
- Pasta (+-300gr gekookt) & blikje tonijn.
- 2 gekookte eieren
- chili con carne met wat stokbrood + 250ml hv melk
- 450gr magere kwark.
Minus de chili con carne zit ik op 1303kcal, 155 carbs, 22gr vet, 128gr eiwit (myfitnesspal). Dus ik gok dat ik ergens rond de 1600-1900kcal zit vandaag (ben aan het cutten, experimenteer rondom deze hoeveelheden, max 2k kcal). Weeg +-102kg waarvan ik schat dat er +- 20kg aan vet op zit.
Nog tips/tweeks? Met name om tussen 10 & 19 uur iets goed vullends mee te nemen naar college. Pasta is na 3 uur in de tas niet heel geweldig meer. En geen leangains ed. Ik weet dat mealtiming niet relevant is maar voor m'n welbehagen en energiepeil wel. Merk het enorm aan mezelf wanneer ik (nog) niet voldoende heb gegeten.
Tako brate.quote:Op maandag 4 november 2013 19:05 schreef 33 het volgende:
[ afbeelding ]
Met knieen stukje over tenen heen is het voor mij ook geen probleemquote:Op maandag 4 november 2013 21:31 schreef dreamerbulk het volgende:
ik kijk wel eens tv op die manier, kan wel half uur zo blijven zitten, kost geen moeite.... that indo blood
maar wel met een buttwink van hier tot tokyo, daarom doe ik ook niet aan high bar atg squats
Wat ik erger vind is dat sommige artsen dat nog steeds zeggen.quote:Op maandag 4 november 2013 19:45 schreef dreamerbulk het volgende:
In de jaren 90 werd het eigeel-cholestrol verhaal al compleet ontkracht, ik moet nu nog steeds een paar keer per maand aan mensen uitleggen dat eigeel niet slecht is lol.
ik deed het vroeger ook, gekookte eggies pellen en het eigeel weggooienquote:Op maandag 4 november 2013 22:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat ik erger vind is dat sommige artsen dat nog steeds zeggen.
Skip de margarine en neem 2 handjes noten oid.quote:Op maandag 4 november 2013 23:13 schreef helplesssss het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even dooreten hahahaha
Wat zouden jullie hieraan kunnen toevoegen? Ik denk aan kwark met muesli.
Ik heb het al gegeten. Is het slim om pindakaas toe te voegen aan een dagmenu? Of light pindakaas?quote:Op maandag 4 november 2013 23:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Skip de margarine en neem 2 handjes noten oid.
IIFYM. Niet zo overthinken.quote:Op maandag 4 november 2013 23:19 schreef helplesssss het volgende:
Zijn lightproducten nou beter of niet?
Doorgaans is 'light' minder vet, meer suiker. Of minder suiker, meer zoetstof. Er zit altijd een vervanger in. Vet is echt niet zo slecht, ik zou eerder suikers skippen. Muv wat light frisdrank gebruik ik echt nooit light producten.quote:Op maandag 4 november 2013 23:19 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik heb het al gegeten. Is het slim om pindakaas toe te voegen aan een dagmenu? Of light pindakaas?
Ik heb trouwens Philadelphia light gekocht voor op (volkoren)brood waar plakjes kipfilet/rosbief op gaat komen. Zijn lightproducten nou beter of niet? Er zit relatief wel meer eiwit in
8 glazen water per dagquote:Op maandag 4 november 2013 23:13 schreef helplesssss het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even dooreten hahahaha
Wat zouden jullie hieraan kunnen toevoegen? Ik denk aan kwark met muesli.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |