inderdaad zegquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:13 schreef Onnoman het volgende:
"Jongen we hebben het gezegd"
wat een vreselijke kut opmerking van je moeder
Da's soms goed hoorquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:13 schreef Deisyy het volgende:
Zijn moeder had het al gezegd, maar ze luisteren niet als ze 16 zijn
quote:
We zijn ermee dood gegooid.... te vaak gehoord, te vaak langsgekomen bij talentenjacht-acts. Vandaag al 3x, terwijl die liedjes inmiddels wel op z'n retour zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:20 schreef themole het volgende:
Wat heet iedereen een hekel aan Adele hier....
kom in de boxring.. ik daag je uitquote:
Is goed, kom maar op jongen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:21 schreef Onnoman het volgende:
[..]
kom in de boxring.. ik daag je uit
Praktijkpunten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:22 schreef gianni61 het volgende:
waarom mogen verstandelijk gehandicapten meedoen van hun begeleiders??
ja.. gun die begeleiders ook eens een vrije zaterdagavondquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:22 schreef gianni61 het volgende:
waarom mogen verstandelijk gehandicapten meedoen van hun begeleiders??
Skyscraper. (Demi Lovato)quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:22 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Hoe heette dat liedje van die meidengroep?
En dat is nog te moeilijk...quote:
die lachen zich helemaal slap, ook dat moet af en toequote:Op zaterdag 2 november 2013 21:22 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja.. gun die begeleiders ook eens een vrije zaterdagavond
Euhm, een duitser...quote:
quote:
vrouw met te veel snorharen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:23 schreef MissJ het volgende:
maar wat is dit eigenlijk? Een verklede man? Een transseksueel? Een echte vrouw?
wat is deze.. wat is gebeurd met mijn tvquote:
Zoiets denk ik ookquote:
hij kan op zich wel zingenquote:
Deal!quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij in zo'n jurk, ik met een vleesschort. Deal?
Kapotgesprongenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:26 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wat is deze.. wat is gebeurd met mijn tv
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:28 schreef CherryOnTop het volgende:
hier wacht ik al de hele tijd op
wat staat er op dan?quote:
das wel cool jaquote:
hoe kijk jij dit eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:31 schreef CherryOnTop het volgende:
ik zit hier gewoon hardop te lachen
nu gewoon in NL, maar normaal via een Slingboxquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe kijk jij dit eigenlijk?
internet?
niet ergquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:32 schreef CherryOnTop het volgende:
die springt morgen van een brug man
ah oke. (maar wat is een slingbox?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:32 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
nu gewoon in NL, maar normaal via een Slingbox
het is wel entertainmentquote:
die sluit je aan op een nederlandse tv tuner, en dan kijk je via internet in een ander land diezelfde zenders (op tv, laptop, telefoon etc.)quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke. (maar wat is een slingbox?)
handigquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:33 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
die sluit je aan op een nederlandse tv tuner, en dan kijk je via internet in een ander land diezelfde zenders (op tv, laptop, telefoon etc.)
Ze is opgefokt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:34 schreef Guanabana het volgende:
Ze speelt gewoon heel slecht, waarom is dat?
Zodat ze volgend jaar weer mee kan doenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:34 schreef Guanabana het volgende:
ik ijk altijd graag naar de kop van chantalquote:
Ze acteert alles.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:34 schreef Guanabana het volgende:
Je komt er wel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:36 schreef Onnoman het volgende:
als vrouwen de slappe lach krijgen hebben ze altijd een natte poes.. klopt dat Deisyy?
Zat ook ff te kijken ja, die ondertitelingquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:40 schreef iBenny het volgende:
Dat programma op SBS6 slaat ook echt helemaal nergens op
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:36 schreef Onnoman het volgende:
als vrouwen de slappe lach krijgen hebben ze altijd een natte poes.. klopt dat Deisyy?
Ik moet die van vorige week nog kijkenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:40 schreef iBenny het volgende:
Dat programma op SBS6 slaat ook echt helemaal nergens op
denk soms niet na.. maar heb wel een klein hartjequote:Op zaterdag 2 november 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja Onno is wel goed met de vrouwtjes
Ik heb genoeg gehad aan de afgelopen paar minuten. Wat sleeeeechtquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet die van vorige week nog kijken
Weet ik tochquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:43 schreef Onnoman het volgende:
[..]
denk soms niet na.. maar heb wel een klein hartje
Oh dus gewoon maar wachten tot de 'onthulling'.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gehad aan de afgelopen paar minuten. Wat sleeeeecht
ieekk..quote:
Preciesquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus gewoon maar wachten tot de 'onthulling'.
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:43 schreef Onnoman het volgende:
[..]
denk soms niet na.. maar heb wel een klein hartje![]()
nou nou nouquote:
Echt niet, die tetten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Alleen maar die jongen in beeld graag.
Ik kijk ook, en ben ook niet lesbischquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
Ik moet steeds naar die tetten kijkenEn ik ben niet eens lesbisch.
misschien word je er een beetje lesbisch vanquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
Je kunt er bijna niet omheen hequote:Op zaterdag 2 november 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
Ik ook, en... oh, wacht.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
ja vind ikquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:47 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk dat ze gewoon E heeft ofzo, maar door de outfit en een push up achtige beha lijkt het heel wat.
Tenzij jullie E enorm vinden.
Hehe nee hoor zit er niet in, weet ik zekerquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:48 schreef Onnoman het volgende:
[..]
misschien word je er een beetje lesbisch van
Cameraman had het zelfde blijkbaarquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
E-norm?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:47 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk dat ze gewoon E heeft ofzo, maar door de outfit en een push up achtige beha lijkt het heel wat.
Het valt wel mee ja maar is idd meer de outfit denk ikquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:47 schreef Guanabana het volgende:
heb je ons iets te vertellen?quote:
Wat ik zei, ik denk dat haar borsten niet zo enorm zijn, het is de manier waarop ze in haar kleding zittenquote:
is grapje, wel opletten hequote:Op zaterdag 2 november 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
He wat? Waarom zegt hij hoe lang hij is
Hij heet De Lange, maar is het nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
He wat? Waarom zegt hij hoe lang hij is
Denk het ook wel hoor. Precies zo een soort elastiek eronder ook.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat ik zei, ik denk dat haar borsten niet zo enorm zijn, het is de manier waarop ze in haar kleding zitten
Ik ben al eerder voor een aandachtstrekker uitgemaakt toen ik het hier op Fok over m;n tetten hadquote:
more wine, miss karina?quote:
This thread is...quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben al eerder voor een aandachtstrekker uitgemaakt toen ik het hier op Fok over m;n tetten had
ja precies,denk ik ook hoor.Maar goed cup E vind ik echt hugequote:Op zaterdag 2 november 2013 21:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat ik zei, ik denk dat haar borsten niet zo enorm zijn, het is de manier waarop ze in haar kleding zitten
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben al eerder voor een aandachtstrekker uitgemaakt toen ik het hier op Fok over m;n tetten had
E kan je moeilijk klein noemenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:47 schreef Guanabana het volgende:
Idd, heerlijk nummer.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:51 schreef MissJ het volgende:
Volgende keer moet hij New York, New York zingen.
New York![]()
![]()
at your servicequote:
idd.. NEW YORKKK nehieuw yooooooorkkkkkkkkkkkkquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:51 schreef MissJ het volgende:
New York![]()
![]()
Bijna!quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:51 schreef MissJ het volgende:
New York![]()
![]()
quote:
Okquote:
Ze overdrijft haar imago soms wat vind ik. Dat ze nooit eens echt serieus ergens op kan reageren.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
Ik vind Chantal maar vervelend. Flauwe grapjes, wat wil je worden als je groot bent
eensquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
Ik vind Chantal maar vervelend. Flauwe grapjes, wat wil je worden als je groot bent
chantal kan helemaal niks verkeerd doen jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:54 schreef MissJ het volgende:
nou Dan, jij kan hem vast wel wat moves leren.
Dan
Tot de volgende keer Onnoquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:55 schreef Onnoman het volgende:
kut.. het is afgelopen
ik zal jullie misschien onzichtbare vriendjes
ze is wel liefquote:
Hoeft ook niet! Love haar (haar).quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wtf, heb haar nog nooit iets leuks horen zeggen.
Dit inderdaad. De personen zijn leuk maar het programma niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Zij is wel leuk maar dat programma vind ik echt drie keer niks. Slechte vervanging van DWHN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |