Ik kijk ook, en ben ook niet lesbischquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
Ik moet steeds naar die tetten kijkenEn ik ben niet eens lesbisch.
misschien word je er een beetje lesbisch vanquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
Je kunt er bijna niet omheen hequote:Op zaterdag 2 november 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
Ik ook, en... oh, wacht.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
ja vind ikquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:47 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk dat ze gewoon E heeft ofzo, maar door de outfit en een push up achtige beha lijkt het heel wat.
Tenzij jullie E enorm vinden.
Hehe nee hoor zit er niet in, weet ik zekerquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:48 schreef Onnoman het volgende:
[..]
misschien word je er een beetje lesbisch van
Cameraman had het zelfde blijkbaarquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
E-norm?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:47 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk dat ze gewoon E heeft ofzo, maar door de outfit en een push up achtige beha lijkt het heel wat.
Het valt wel mee ja maar is idd meer de outfit denk ikquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:47 schreef Guanabana het volgende:
heb je ons iets te vertellen?quote:
Wat ik zei, ik denk dat haar borsten niet zo enorm zijn, het is de manier waarop ze in haar kleding zittenquote:
is grapje, wel opletten hequote:Op zaterdag 2 november 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
He wat? Waarom zegt hij hoe lang hij is
Hij heet De Lange, maar is het nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
He wat? Waarom zegt hij hoe lang hij is
Denk het ook wel hoor. Precies zo een soort elastiek eronder ook.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat ik zei, ik denk dat haar borsten niet zo enorm zijn, het is de manier waarop ze in haar kleding zitten
Ik ben al eerder voor een aandachtstrekker uitgemaakt toen ik het hier op Fok over m;n tetten hadquote:
more wine, miss karina?quote:
This thread is...quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben al eerder voor een aandachtstrekker uitgemaakt toen ik het hier op Fok over m;n tetten had
ja precies,denk ik ook hoor.Maar goed cup E vind ik echt hugequote:Op zaterdag 2 november 2013 21:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat ik zei, ik denk dat haar borsten niet zo enorm zijn, het is de manier waarop ze in haar kleding zitten
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben al eerder voor een aandachtstrekker uitgemaakt toen ik het hier op Fok over m;n tetten had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |