quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:28 schreef CherryOnTop het volgende:
hier wacht ik al de hele tijd op
wat staat er op dan?quote:
das wel cool jaquote:
hoe kijk jij dit eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:31 schreef CherryOnTop het volgende:
ik zit hier gewoon hardop te lachen
nu gewoon in NL, maar normaal via een Slingboxquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe kijk jij dit eigenlijk?
internet?
niet ergquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:32 schreef CherryOnTop het volgende:
die springt morgen van een brug man
ah oke. (maar wat is een slingbox?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:32 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
nu gewoon in NL, maar normaal via een Slingbox
die sluit je aan op een nederlandse tv tuner, en dan kijk je via internet in een ander land diezelfde zenders (op tv, laptop, telefoon etc.)quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke. (maar wat is een slingbox?)
handigquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:33 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
die sluit je aan op een nederlandse tv tuner, en dan kijk je via internet in een ander land diezelfde zenders (op tv, laptop, telefoon etc.)
Ze is opgefokt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:34 schreef Guanabana het volgende:
Ze speelt gewoon heel slecht, waarom is dat?
Zodat ze volgend jaar weer mee kan doenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:34 schreef Guanabana het volgende:
Ze acteert alles.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:34 schreef Guanabana het volgende:
Je komt er wel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:36 schreef Onnoman het volgende:
als vrouwen de slappe lach krijgen hebben ze altijd een natte poes.. klopt dat Deisyy?
Zat ook ff te kijken ja, die ondertitelingquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:40 schreef iBenny het volgende:
Dat programma op SBS6 slaat ook echt helemaal nergens op
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:36 schreef Onnoman het volgende:
als vrouwen de slappe lach krijgen hebben ze altijd een natte poes.. klopt dat Deisyy?
Ik moet die van vorige week nog kijkenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:40 schreef iBenny het volgende:
Dat programma op SBS6 slaat ook echt helemaal nergens op
denk soms niet na.. maar heb wel een klein hartjequote:Op zaterdag 2 november 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja Onno is wel goed met de vrouwtjes
Ik heb genoeg gehad aan de afgelopen paar minuten. Wat sleeeeechtquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet die van vorige week nog kijken
Weet ik tochquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:43 schreef Onnoman het volgende:
[..]
denk soms niet na.. maar heb wel een klein hartje
Oh dus gewoon maar wachten tot de 'onthulling'.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gehad aan de afgelopen paar minuten. Wat sleeeeecht
ieekk..quote:
Preciesquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus gewoon maar wachten tot de 'onthulling'.
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:43 schreef Onnoman het volgende:
[..]
denk soms niet na.. maar heb wel een klein hartje![]()
nou nou nouquote:
Echt niet, die tetten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Alleen maar die jongen in beeld graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |