Ze is opgefokt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:34 schreef Guanabana het volgende:
Ze speelt gewoon heel slecht, waarom is dat?
Zodat ze volgend jaar weer mee kan doenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:34 schreef Guanabana het volgende:
ik ijk altijd graag naar de kop van chantalquote:
Ze acteert alles.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:34 schreef Guanabana het volgende:
Je komt er wel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:36 schreef Onnoman het volgende:
als vrouwen de slappe lach krijgen hebben ze altijd een natte poes.. klopt dat Deisyy?
Zat ook ff te kijken ja, die ondertitelingquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:40 schreef iBenny het volgende:
Dat programma op SBS6 slaat ook echt helemaal nergens op
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:36 schreef Onnoman het volgende:
als vrouwen de slappe lach krijgen hebben ze altijd een natte poes.. klopt dat Deisyy?
Ik moet die van vorige week nog kijkenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:40 schreef iBenny het volgende:
Dat programma op SBS6 slaat ook echt helemaal nergens op
denk soms niet na.. maar heb wel een klein hartjequote:Op zaterdag 2 november 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja Onno is wel goed met de vrouwtjes
Ik heb genoeg gehad aan de afgelopen paar minuten. Wat sleeeeechtquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet die van vorige week nog kijken
Weet ik tochquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:43 schreef Onnoman het volgende:
[..]
denk soms niet na.. maar heb wel een klein hartje
Oh dus gewoon maar wachten tot de 'onthulling'.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gehad aan de afgelopen paar minuten. Wat sleeeeecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |