SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hardcoholic
2009-2010 was een zege in vergelijking met dit Ajax.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:21 schreef Sala-adin het volgende:
Doet mij een beetje denken aan tijden van Jol
Weggedoezeld ja? Begrijpelijk.quote:
Met Visser niet neequote:Op zaterdag 2 november 2013 20:25 schreef Pieter-utd het volgende:
Ach niet zeuren, de actie was toch niet kansrijk
Opperbaas Marcoquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
2009-2010 was een zege in vergelijking met dit Ajax.
Hoe je met Sneijder+Huntelaar+Stam+Davids+Vermaelen+Babel+Urby enz niet kampioen bent geworden blijft raar.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
2009-2010 was een zege in vergelijking met dit Ajax.
Er kwam er wel 1 terug uit buitenspel, maar geen idee of hij de bal raaktequote:Op zaterdag 2 november 2013 20:25 schreef Saind het volgende:
Ik zit me nog steeds te verbazen over hoe dat in godsnaam buitenspel was
Twente was gewoon goed en beter.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe je met Sneijder+Huntelaar+Stam+Davids+Vermaelen+Babel+Urby enz niet kampioen bent geworden blijft raar.
2010 jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe je met Sneijder+Huntelaar+Stam+Davids+Vermaelen+Babel+Urby enz niet kampioen bent geworden blijft raar.
Henk ten Cate.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij Nijhuis wel, blijkbaarquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:26 schreef ejfaar het volgende:
Terugspeelballen mag je ook al oppakken tegenwoordig
Steve McClaren zou trots geweest zijn op deze clean sheetquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar ik had liever 1-1 gezien
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:27 schreef Cavaliers het volgende:
Sinterklaassen en Sinterclasie, haha!
xd
Wen er maar aan. Volgens alle Ajacieden is het Oranje WK materiaal.quote:
Ja, Twente heeft alleen nog even iets van +20 beter doelsaldoquote:
Oh?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Volgens alle Ajacieden is het Oranje WK materiaal.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:29 schreef sonnyspek het volgende:
Ik sta ermee op en ik ga ermee naar bed...
AZ AZ AZ
Hopelijk worden jullie kampioen. Kan best.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, Twente heeft alleen nog even iets van +20 beter doelsaldo
de Eredivisie zit vol met slechte keepers dus ik denk dat het gewoon aan Twente ligt. Vooral als Kastanjes het is.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Alle keepers keepen de wedstrijd van hun leven uit tegen Twente.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:30 schreef -Willempie- het volgende:
Volgens mij doet de stadionklok het ook niet, ik zie nog veel te veel mensen zitten...
eens.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:32 schreef S0nic het volgende:
Dit is helaas een terechte overwinning voor Vitesse.
Is nog niet voorbijquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:32 schreef S0nic het volgende:
Dat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:32 schreef S0nic het volgende:
Vitesse oppermachtigquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
19 punten na 12 wedstrijden
Tussenjaartjequote:Op zaterdag 2 november 2013 20:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ajax. Je krijgt gewoon medelijden met ze.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
19 punten na 12 wedstrijden
Zie ik niet gebeuren.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wij zijn Ajax Wij zijn de beste.
Ajax is na dit weekend nr 1.
Ik had 1-1, 2-1 en 0-2 voorspeld.. tering hoeren hadden net de 0-2 moeten makenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:33 schreef Grifte het volgende:
Hoewel ik hier wel om kan glimlachen, had ik een gelijkspel voorspeld bij de VI toto. Hoe kan ik nu nog serieus genomen worden.
Wat een sfeer, wat een sfeer!quote:
Nee is een minuut geleden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zo zag het er uit met de rust?
Eh nee.quote:
Balbezit is volgens mij niet veel deze keer dus dan zou hij zichzelf volkomen belachelijk makenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:35 schreef RvLaak het volgende:
Ach, Frankie kan weer gaan beweren dat ze de dominante partij waren en 3 punten verloren hebben
Ach die paar honderd man komen er wel overheen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:35 schreef hafcfan het volgende:
Wel pijnlijk voor de echte Ajacieden die er wekelijks zitten. Die hebben zulke goeie teams meegemaakt.
Vergeleken andere seizoenen ben ik best trots.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:35 schreef starla het volgende:
Ajax op een nette 5de stek na deze ronde
Feyenoord ook.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax verliest, nu gaat PSV dus ook punten laten liggen
Doe maar niet #Mahergaatscorenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax verliest, nu gaat PSV dus ook punten laten liggen
Ff afwachten wat PSV doet... Als zij punten laten liggen, zal Feyenoord wel weer verliezen ja.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:36 schreef Grifte het volgende:
Ben ik de enige die hier niet warm of koud van kan worden omdat ik alweer vrees voor puntverlies van Feyenoord en weet dat dit dan niets boeit?
Wel mooi voor al die internet supporters hier.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:36 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ach die paar honderd man komen er wel overheen.
Nope.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:36 schreef Grifte het volgende:
Ben ik de enige die hier niet warm of koud van kan worden omdat ik alweer vrees voor puntverlies van Feyenoord en weet dat dit dan niets boeit?
Vind het wel grappig. Maar het is inderdaad nu lachen en straks gaat mijn club weer blunderen en dan schiet je er geen kut mee opquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:36 schreef Grifte het volgende:
Met een beetje pech 6de...quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vergeleken andere seizoenen ben ik best trots.
Q.quote:
Ik vind het wel klote dat je zo veel kansen krijgt om meer punten te halen dan de rest en het dan laat liggen. Van GAE moest je winnen, van Heracles moest je winnen, ...quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:36 schreef Grifte het volgende:
Twente niet.quote:
Barkie.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:38 schreef Cavaliers het volgende:
Hoeveel euro op ''we hebben gedomineerd''?
Maar nu is het 2 seizoenen geleden nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doet me weinig. Twee seizoenen hiervoor stonden we 15 punten achter.![]()
Wij winnen wel van Go Aheadquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vind het wel klote dat je zo veel kansen krijgt om meer punten te halen dan de rest en het dan laat liggen. Van GAE moest je winnen, van Heracles moest je winnen, ...
Ik hoop dat PEC de lampjes weer kan vernederenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Ben benieuwd.. ik denk of 3-0 of 0-2
Toen hadden jullie Eriksen. Nu moeten jullie je bedruipen met Serero.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doet me weinig. Twee seizoenen hiervoor stonden we 15 punten achter.![]()
Zijn er nog mensen die daar aandacht aan besteden dan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
Wordt weer leuk voor de voetbalmanager geloof ikKnotsgek.
Ik heb dit keer maar niks gedaan, toch geen peil op te trekken. 2 weken terug was ik 100 plekken gestegen, vorige week weer hup 100 gezaktquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die daar aandacht aan besteden dan?
Ook altijd negers he.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het vieren van die 1-0
Wat een mongool ben je dan zeg
Daarom VauVauVau, daar loopt niemand weg. Maar daar zit dan ook niemand.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef Rijpie het volgende:
[..]
En alle kakkerlakken bleven zeker zitten vorige week?
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op zaterdag 02-11-2013 om 20:36:05Als ze ooit een rampenoefening in de ArenA willen doen: hij kan dus in één minuut leeg. #ajavit reageer retweet
Hahahaquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:43 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op zaterdag 02-11-2013 om 20:36:05Als ze ooit een rampenoefening in de ArenA willen doen: hij kan dus in één minuut leeg. #ajavit reageer retweet
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:43 schreef Sunri5e het volgende:
Dat zou dan het gestolen punt van vorige week compenseren.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:44 schreef Alan_Bastard het volgende:
Zul je zien dat Groningen weer punten laat liggen in de race om de eerste plek
Hopelijk niet, Roda moet te doen zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:44 schreef Alan_Bastard het volgende:
Zul je zien dat Groningen weer punten laat liggen in de race om de eerste plek
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:43 schreef Sunri5e het volgende:
Gloryhuntert.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Yep, maar PEC is mijn geadopteerde club
#nohomo ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker om Rekik en Narsingh op het veld te zien, niks mis mee.
Is gewoon het Rekik effect hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:49 schreef Zorro het volgende:
Gouden zet om Toivonen er uit te laten.
Cocu
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
Alle Bruma haters kunnen ook weer even stil zijn, doei.
Jij kijkt andere wedstrijden dus.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]Hij is een verdediger die niet kan verdedigen.
Neuh. Roda - psv en psv - roda onlangs nog gekeken dan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij kijkt andere wedstrijden dus.
Zo kan ik ook voorbeelden aanhalen waar hij uitstekend speelde. PSV - Ajax hield hij de verdediging in z'n eentje recht, maar daar hoor je niemand over.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Neuh. Roda - psv en psv - roda onlangs nog gekeken dan?
Maar hij kopt nu, na een blunder van de keeper een bal raak, dus dan kan hij duidelijk wel verdedigen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Neuh. Roda - psv en psv - roda onlangs nog gekeken dan?
Het is algemeen bekend dat tegen Roda de ware aard van Bruma naar boven komt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zo kan ik ook voorbeelden aanhalen waar hij uitstekend speelde. PSV - Ajax hield hij de verdediging in z'n eentje recht, maar daar hoor je niemand over.
Roda is waar het om gaat, dat weet iedereen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zo kan ik ook voorbeelden aanhalen waar hij uitstekend speelde. PSV - Ajax hield hij de verdediging in z'n eentje recht, maar daar hoor je niemand over.
belachelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |