SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hardcoholic
2009-2010 was een zege in vergelijking met dit Ajax.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:21 schreef Sala-adin het volgende:
Doet mij een beetje denken aan tijden van Jol
Weggedoezeld ja? Begrijpelijk.quote:
Met Visser niet neequote:Op zaterdag 2 november 2013 20:25 schreef Pieter-utd het volgende:
Ach niet zeuren, de actie was toch niet kansrijk
Opperbaas Marcoquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
2009-2010 was een zege in vergelijking met dit Ajax.
Hoe je met Sneijder+Huntelaar+Stam+Davids+Vermaelen+Babel+Urby enz niet kampioen bent geworden blijft raar.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
2009-2010 was een zege in vergelijking met dit Ajax.
Er kwam er wel 1 terug uit buitenspel, maar geen idee of hij de bal raaktequote:Op zaterdag 2 november 2013 20:25 schreef Saind het volgende:
Ik zit me nog steeds te verbazen over hoe dat in godsnaam buitenspel was
Twente was gewoon goed en beter.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe je met Sneijder+Huntelaar+Stam+Davids+Vermaelen+Babel+Urby enz niet kampioen bent geworden blijft raar.
2010 jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe je met Sneijder+Huntelaar+Stam+Davids+Vermaelen+Babel+Urby enz niet kampioen bent geworden blijft raar.
Henk ten Cate.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij Nijhuis wel, blijkbaarquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:26 schreef ejfaar het volgende:
Terugspeelballen mag je ook al oppakken tegenwoordig
Steve McClaren zou trots geweest zijn op deze clean sheetquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar ik had liever 1-1 gezien
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:27 schreef Cavaliers het volgende:
Sinterklaassen en Sinterclasie, haha!
xd
Wen er maar aan. Volgens alle Ajacieden is het Oranje WK materiaal.quote:
Ja, Twente heeft alleen nog even iets van +20 beter doelsaldoquote:
Oh?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Volgens alle Ajacieden is het Oranje WK materiaal.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:29 schreef sonnyspek het volgende:
Ik sta ermee op en ik ga ermee naar bed...
AZ AZ AZ
Hopelijk worden jullie kampioen. Kan best.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, Twente heeft alleen nog even iets van +20 beter doelsaldo
de Eredivisie zit vol met slechte keepers dus ik denk dat het gewoon aan Twente ligt. Vooral als Kastanjes het is.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Alle keepers keepen de wedstrijd van hun leven uit tegen Twente.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:30 schreef -Willempie- het volgende:
Volgens mij doet de stadionklok het ook niet, ik zie nog veel te veel mensen zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |