SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twijfelen aan de kennis van Frankquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef ValHallen het volgende:
Godverdomme waarom staat Van Rhijn er nog steeds in
Niemand is perfectquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Twijfelen aan de kennis van Frank
Dat zou wel treurig zijn, om de rest van je leven naar Ajax te moeten kijken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Deze wedstrijd gaat voor eeuwig door.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is zich doodgeschrokken van het totale gebrek aan kwaliteit op het veld
Ivm met saaie eentonige wedstrijd is ie Ff stil gezet, net zolang tot dat het weer leuk wordtquote:
Kloptquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:58 schreef RvLaak het volgende:
Fox heeft bij Twente ook al geen klok meelopen... Tenminste, op de iPad stram
op tv ook niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:58 schreef RvLaak het volgende:
Fox heeft bij Twente ook al geen klok meelopen... Tenminste, op de iPad stram
Ik zal jou eens goed zetten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe moeilijk is het om een klokje goed te zetten?
Eerst de batterijen vervangen en dan het wijzertje goed zetten kost tijd hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe moeilijk is het om een klokje goed te zetten?
Die doet het niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
wel
http://foxsports.nl/wedstrijd/693202/
Ik zie hem gewoon rennenquote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Valt op omdat de rest zo slecht is joh
Wat ook volledig terecht zou zijnquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
Weer een 100% kans van Ajax die wordt gemist.
Zul je zien dat hij straks aan de andere kant valt..
*verdedigtquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:01 schreef Geo4kant het volgende:
Schrijnend hoe slecht Ajax verdedigd. Ik vind het nog slechter dan PSV vorig jaar.
quote:
Tuurlijk. Hij is een baas.quote:
Dan moet je dat dak niet dicht doen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:01 schreef S0nic het volgende:
[..]Je moet ergens lichtpunten vandaan halen.
Ik vind Marcelo oprecht beter dan die plopper.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:01 schreef Geo4kant het volgende:
Schrijnend hoe slecht Ajax verdedigd. Ik vind het nog slechter dan PSV vorig jaar.
Of spotjes monterenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan moet je dat dak niet dicht doen.
Goede timing.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind Marcelo oprecht beter dan die plopper.
Kopbal.quote:
Bij mij niet, hij zegt dat ik moet betalen ofzoiets vaags. Maar ik heb al wat gevonden.quote:
Zo omschrijft mijn oma ook altijd Ajax.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:03 schreef Sala-adin het volgende:
Je kan beter je eigen navel gaan neuken ipv dit aan te zien
Past nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:03 schreef Sala-adin het volgende:
Je kan beter je eigen navel gaan neuken ipv dit aan te zien
En dan verplaatsen jullie het logeerpartijtje naar de slaapkamer?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo omschrijft mijn oma ook altijd Ajax.
kelderquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan verplaatsen jullie het logeerpartijtje naar de slaapkamer?
Bosschaart uiteraardquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:04 schreef Cavaliers het volgende:
Pascal Bosschaart of Christian Poulsen?
Jawel maar ik heb geen zin om het zelf bij te houden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij kan niet van 19:45 naar 20:05 rekenen?
De wedstrijd begon om 18:45.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Plus de rust.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er gebeurt niks.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
Mijn internet is aan het kutten dus ik houd mezelf hier op de hoogte
Ik hoop voor hem dat zijn behandelend arts hem ook begrijpt...quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:07 schreef GGMM het volgende:
Soms heb ik het gevoel dat ik de enige ben die davy begrijpt.
Wij zijn intellectueel superieur.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:07 schreef GGMM het volgende:
Soms heb ik het gevoel dat ik de enige ben die davy begrijpt.
Baas.quote:
Bij de kinderboederij tussen de dieren wel ja.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wij zijn intellectueel superieur.
haha xDquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij de kinderboederij tussen de dieren wel ja.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij de kinderboederij tussen de dieren wel ja.
Ga er maar gewoon van uit.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:09 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik zit nu wel Ajax en Vitesse af te kraken terwijl ik mij morgen weer 90 minuten zal gaan ergeren aan Feyenoord. Ik hoop het niet maar het zal wel weer het geval zijn.
Hahahaquote:
Je bent toch voor Twente en je kijkt Ajax.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
0-0 zou wel terechte uitslag zijn.
Het enige echte talent bij Ajax, die niet eens zo gehyped is, ook al komt hij niet uit de jeugd opleiding maargoed dat roepen ze bij elke speler die ze 2 jaar terug gekocht hebben.. is Cillessen.quote:
Ik kijk Twente en bij dode spelmomenten Ajax. welkom in de 21e eeuw.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je bent toch voor Twente en je kijkt Ajax.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik kijk Twente en bij dode spelmomenten Ajax. welkom in de 21e eeuw.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach dat was met Van Rhijn ook al het geval.
Hater.quote:
Nee, Hij was met je vader bezigquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, geeft die een vrije trap aan Ajax.
Echt he en nu de nieuwe Bergkamp Davy Klaasenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Inderdaad. Jaren lang hier gelezen dat hij zo goed is![]()
Draait allemaal nog op de apparatuur van Sport7 hequote:Op zaterdag 2 november 2013 20:19 schreef GGMM het volgende:
Overigens is het wel heel treurig dat Fox nog steeds niet ins taat is de tijd terug te zetten.
Uh, oke.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon een standaard gezichtje.
Maar ik zou dat niet leuk vinden.
*houdtquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:20 schreef Wiebeldak het volgende:
Mijn stream houd er weer eens mee op. Maar ja dan moet ik er maar voor betalen.
Voetbal is een eerste levensbehoefte en zou derhalve gratis moeten zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:20 schreef Wiebeldak het volgende:
Kan je hier ook zien, sukkelquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:19 schreef GGMM het volgende:
Overigens is het wel heel treurig dat Fox nog steeds niet ins taat is de tijd terug te zetten.
je mist toch niks.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:20 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik leef met je mee, maar liever dat ie er af en toe mee kapt dan zoveel geld betalen..quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:20 schreef Wiebeldak het volgende:
Hapert vandaag hier ook regelmatig... Fox is goed aan het prutsenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:20 schreef Wiebeldak het volgende:
ik kijk voetbal voor m'n plezier en derhalve gewoon op televisie. Maar toch bedankt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kan je hier ook zien, sukkel
http://foxsports.nl/
Hoe kijk je?quote:
ten Cate, Koster, van Basten, mooie tijden waren dat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:21 schreef Sala-adin het volgende:
Doet mij een beetje denken aan tijden van Jol
Je bent gewoon Ajacied. Ga nou niet zo schijnheilig zitten doen en kom er gewoon voor uitquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon een standaard gezichtje.
Maar ik zou dat niet leuk vinden.
Fok! ook zeker.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik kijk voetbal voor m'n plezier en derhalve gewoon op televisie. Maar toch bedankt.
De vrolijke Kosterquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ten Care, Koster, van Basten, mooie tijden waren dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |