Tjah, terecht dat je dan helemaal gek wordt dat wel.quote:Op zondag 10 november 2013 21:25 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dit.
Heb het trouwens ook wel eens andersom gehad. Dat je staat te wachten om de rotonde op te mogen, maar stuk voor stuk slaan de mensen die daar al oprijden vlak voor mij af.. Zonder hun knipperlichten te gebruiken..
Bij de 2e, 3e en 4e maar even bedankt met de claxon en bij de 5e auto hem er gewoon voorgegooid. Alleen jammer dat deze dus wel op de rotonde wou blijven en moest remmen door mij.
En dit, die mensen zijn een stel aso bakken altijd, moet ook wel als je ruggen over de ruggen van anderen verdient natuurlijk.quote:Op zondag 10 november 2013 21:43 schreef Albert86 het volgende:
Vanavond ook weer een busje zonder knipperlicht op de rotonde. Rem je tot stilstand, slaat die lul af. En het was een Mercedes. Altijd duurdere auto's waarvan het knipperlicht niet werkt.
mwah, niet altijd hoor. in mijn voorbeeld was het o.a. een oude Caddy, een oude Astra en een Kia.quote:Op zondag 10 november 2013 21:43 schreef Albert86 het volgende:
Vanavond ook weer een busje zonder knipperlicht op de rotonde. Rem je tot stilstand, slaat die lul af. En het was een Mercedes. Altijd duurdere auto's waarvan het knipperlicht niet werkt.
Hmja, ben ik wel met je eens. Maar dan nog, ik rij motor. Je kunt dus zien waar ik kijk (rechts achter me in dat geval) en dat in combinatie met een knipperlicht moet toch genoeg zijn zou je zeggen..quote:Op zondag 10 november 2013 21:15 schreef Descendent het volgende:
[..]
Nou; ik kijk wel altijd eerst naar het soort auto en bestuurder voordat ik die richtingaanwijzer van m vertrouw.
Heb al iets te vaak meegemaakt dat mensen vrolijk al hun richtingaanw. aanhadden, maar toch niet de rotonde verlieten; vaak (oudere)vrouwen.....
quote:Op zondag 10 november 2013 22:20 schreef swollywood het volgende:
Toch nog even over de doorgetrokken streep inhalen terwijl ie over een paar honderd meter ophoudt.![]()
[ afbeelding ]
nice, wat een ass dat ie die zwaailichten niet eerder zagquote:Op zondag 10 november 2013 22:20 schreef swollywood het volgende:
Toch nog even over de doorgetrokken streep inhalen terwijl ie over een paar honderd meter ophoudt.![]()
[ afbeelding ]
HAHAHA, wat een mongoolquote:Op zondag 10 november 2013 22:20 schreef swollywood het volgende:
Toch nog even over de doorgetrokken streep inhalen terwijl ie over een paar honderd meter ophoudt.![]()
[ afbeelding ]
Nogal idd.quote:Op zondag 10 november 2013 22:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nice, wat een ass dat ie die zwaailichten niet eerder zag
quote:Op zondag 10 november 2013 22:20 schreef swollywood het volgende:
Toch nog even over de doorgetrokken streep inhalen terwijl ie over een paar honderd meter ophoudt.![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 22:20 schreef swollywood het volgende:
Toch nog even over de doorgetrokken streep inhalen terwijl ie over een paar honderd meter ophoudt.![]()
[ afbeelding ]
Als je 170 rijdt ben je zelf altijd fout. Mensen verwachten niet dat het snelheidsverschil zo groot is en denken dat het nog makkelijk gaat.quote:Op maandag 11 november 2013 13:40 schreef BoleroPower het volgende:
Vandaag weer zoon hufter meegemaakt die niet eventjes in de spiegel kijkt. Kom je over de linkerbaan aangeknalt met 170. Flikkert ze hem zo voor me neus. Waren twee vrouwen van in de 40. En niks door hebben en lekker verder kwebbelen.
Ik anticipeer er altijd wel op rij dan gewoon cruise control en me voet bij de rem houden kan er altijd eentje naar links vliegen. Maar kan me er aan irriteren dat ze dan 100 m van te voren al naar links gaan waardoor ik in de ankers moet. Als ze eventjes hadden gekeken in de spiegels was ik er nog zo voorbij gevlogen.quote:Op maandag 11 november 2013 13:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als je 170 rijdt ben je zelf altijd fout. Mensen verwachten niet dat het snelheidsverschil zo groot is en denken dat het nog makkelijk gaat.
Ik rij ook wel eens aardig door, maar dan ga ik niet naar een ander wijzen als iemand dat niet goed inschat. Als je niet kan anticiperen moet je niet te hard rijden.
Als je 120 had gereden was er ws ook niets aan de hand geweestquote:Op maandag 11 november 2013 13:54 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Ik anticipeer er altijd wel op rij dan gewoon cruise control en me voet bij de rem houden kan er altijd eentje naar links vliegen. Maar kan me er aan irriteren dat ze dan 100 m van te voren al naar links gaan waardoor ik in de ankers moet. Als ze eventjes hadden gekeken in de spiegels was ik er nog zo voorbij gevlogen.
170 rijden op de cruise control in nederlandquote:Op maandag 11 november 2013 13:54 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Ik anticipeer er altijd wel op rij dan gewoon cruise control en me voet bij de rem houden kan er altijd eentje naar links vliegen. Maar kan me er aan irriteren dat ze dan 100 m van te voren al naar links gaan waardoor ik in de ankers moet. Als ze eventjes hadden gekeken in de spiegels was ik er nog zo voorbij gevlogen.
Groot sponsorquote:Op maandag 11 november 2013 13:40 schreef BoleroPower het volgende:
Vandaag weer zoon hufter meegemaakt die niet eventjes in de spiegel kijkt. Kom je over de linkerbaan aangeknalt met 170. Flikkert ze hem zo voor me neus. Waren twee vrouwen van in de 40. En niks door hebben en lekker verder kwebbelen.
Ehh.. Jij bent in dit geval de hufter hoorquote:Op maandag 11 november 2013 13:40 schreef BoleroPower het volgende:
Vandaag weer zoon hufter meegemaakt die niet eventjes in de spiegel kijkt. Kom je over de linkerbaan aangeknalt met 170. Flikkert ze hem zo voor me neus. Waren twee vrouwen van in de 40. En niks door hebben en lekker verder kwebbelen.
Zo enorm herkenbaar. Het lijkt wel alsof de vooruit (en t scherm van de telefoon) als enige telt. Goed spiegelen en n dode hoek check is er niet meer bij.quote:Op maandag 11 november 2013 21:40 schreef Beloved_Monster het volgende:
Tering zeg is het tegenwoordig niet meer hip om even de dodehoekcheck te doen voordat je van baan verwisselt of zo
Situatieschets: ik zit op de A10, op de splitsing waar de A10 zuid overgaat in A4 en A10West. Ik rijd op de meest rechterbaan (aka de spitsstrook) en vervolg de A10. Uit een inrit komt een stoet auto's maar ik heb een stuk meer snelheid en voor me en achter me is ruimte zat dus geen probleem zou je zeggen. Jammer van dat wijf die haar knipper uitgooit en pal voor mijn auto hem mijn zo strook op flikkert. Ik kon er nog net omheen, toeterend en wel. Zij keek er een beetje schaapachtig bij, ik had mijn hart in de keel zitten.
Even daarvoor was ik ook al gruwelijk gesneden door een klapjostie die het wel een puik idee vond om zijn auto naar rechts te gooien net toen ik er aankwam (mijn strook ging net ff harder in de file).
Ik kan werkelijk waar niet begrijpen hoe je in jouw hoofd goed kunt praten dat de ander de hufter is, terwijl je met 170 komt aanknallen. (Er van uitgaande dat je in Nederland reed)quote:Op maandag 11 november 2013 13:40 schreef BoleroPower het volgende:
Vandaag weer zoon hufter meegemaakt die niet eventjes in de spiegel kijkt. Kom je over de linkerbaan aangeknalt met 170. Flikkert ze hem zo voor me neus. Waren twee vrouwen van in de 40. En niks door hebben en lekker verder kwebbelen.
Heel irritant en tevens gevaarlijk idd, om op een 70 weg stil te gaan staan om in te voegen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:27 schreef MMUFC het volgende:
Irritatiefactortje als je Eindhoven inrijdt via de Kennedylaan.. Bij de stoplichten op de kruising van het ziekenhuis, TUe en Fontys stond ik van het weekend STIL terwijl ik(baan rechtdoor) groen had. Is er dus zo'n joker die helemaal vooraan in wil voegen naar de baan naar links in plaats van netjes net als alle andere mensen achteraan aan te sluiten.
Uhmm, die laatste snap ik niet. Je moet dan juist wachten bij haaientanden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:36 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Belevenis 1:
Laatst richting huis was de spitsstrook open, dit na 01:00.
Wel grappig, heel veel automobilisten hielden zich niet aan deze regel en bleven gewoon middenbaans rijden. (so annoying)
Belevenis 2:
Mensen kennen de inhoud niet van een knipperende oranje stoplicht....
Stond wel 10 min opgesteld voor de haaientanden vandaag...
I know, maar 10 min. vond ik zelf een beetje te lang.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uhmm, die laatste snap ik niet. Je moet dan juist wachten bij haaientanden.
Als jij eventjes naar rechts had gekeken, dan zat jij hier niet te klagen.quote:Op maandag 11 november 2013 13:54 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Ik anticipeer er altijd wel op rij dan gewoon cruise control en me voet bij de rem houden kan er altijd eentje naar links vliegen. Maar kan me er aan irriteren dat ze dan 100 m van te voren al naar links gaan waardoor ik in de ankers moet. Als ze eventjes hadden gekeken in de spiegels was ik er nog zo voorbij gevlogen.
's Morgens ook veel hoor. Ik zit rond 8 uur op de weg, dan is het echt nog niet licht, zeker niet als het regent. Vooral grijze auto's die zonder licht rijden zijn echt onzichtbaar.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:03 schreef _VoiD_ het volgende:
Mensen die om een uur of 5 nog zonder licht rijden....
Ook nog een of andere griet in de auto waarvan de achterlichten wel brandden, maar slechts het stadslicht van 1 voorlamp. Of beide dimlichten en een stadslicht was kapot, of ze had gewoon enkel stadslicht op. Dus 1 peertje, op een snelweg waar mensen 120 rijden en waar het dus al echt wel donker is.
En als je dan seint dat dan het kwartje niet valt...
Vanochtend nog een rustig etende meneer in een Clio, zonder ook maar enig licht, om 7.15quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:03 schreef _VoiD_ het volgende:
Mensen die om een uur of 5 nog zonder licht rijden....
Ook nog een of andere griet in de auto waarvan de achterlichten wel brandden, maar slechts het stadslicht van 1 voorlamp. Of beide dimlichten en een stadslicht was kapot, of ze had gewoon enkel stadslicht op. Dus 1 peertje, op een snelweg waar mensen 120 rijden en waar het dus al echt wel donker is.
En als je dan seint dat dan het kwartje niet valt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |