Dat is wel een hele erge pro tipquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Tip: Als het al 17 keer mis is gegaan ligt het aan jezelf en niet aan anderen.
Zou duidelijk moeten zijn inderdaad, maar TS blijft de schuld bij anderen leggen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:25 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dat is wel een hele erge pro tip
TS heeft ook haar vaste winkelkarretje in de supermarkt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Kom op zeg is dit nou echt serieus of een troll?
Iemand een kankertrut noemen omdat ze toevallig op 'haar' parkeerplekje stond, het was zeker gewoon een openbare parkeerplaats?
Helemaal mee eens. Zorg voor professionele hulp TS en probeer het aan te gaan, sterkte!quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:24 schreef Olga het volgende:
[..]
Loop je bij de GGZ? Heb je goede begeleiding Zoja is het een idee om hen in te schakelen? Zo nee, als de donder doen.
De mensen die jouw rekeningen betalen verdraag je uiteraard prima.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:21 schreef Brummetje_ het volgende:
Geloof me: ik kan echt geen collega's verdragen.
Huil maar TS. Je kunt wel gewoon op andere plekken komen waar mensen zijn (OV, BK, Mac) maar als er gewerkt moet worden, dan is het een probleem.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:10 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Je moet "geen collega's" letterlijker nemen.
Sowieso 's morgens is er voor mij al een probleem wanneer je samenkomt op het bedrijf.
Maar heb je ook goede begeleiding gehad écht op die werkplekken? Vanuit MEE, bijvoorbeeld?quote:
Dit dan weer niet zo letterlijk nemen. Was idd een openbare parkeerplaats, maar wij stonden te wachten op een plekje, lieten haar ff voor en zij draait zo de parkeerplek op waar wij wilden gaan staan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Kom op zeg is dit nou echt serieus of een troll?
Iemand een kankertrut noemen omdat ze toevallig op 'haar' parkeerplekje stond, het was zeker gewoon een openbare parkeerplaats?
Gelukkig heeft de wereld jou voortgebracht en zijn we allen zo dankbaar vanwege deze enorme positieve bijdrage aan de wereld. Darwin heeft een poster van jou op zijn grafkist...quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:28 schreef CafeRoker het volgende:
Dus je werkt niet, houdt niet van seks en kunt ook niet tegen veranderingen?
Dit zijn de momenten dat ik begrijp waarom sommige mensen hun vraagtekens bij Darwin hebben
In haar situatie zou ik 100 oplossing kunnen bedenken voor elk probleem wat zei hier post.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:17 schreef Sangha het volgende:
Ik begrijp best wel dat TS misschien een spreekwoordelijke schop onder de kont nodig kan hebben, maar wat ik wel jammer vind is nu de respectloze uitingen van anderen te lezen. Heel makkelijk nu om met een groep je op 1 iemand te richten en iemand te bashen.
Probeer een beetje rekening te houden met iemands gevoel en je een beetje in te leven...
Dat. Ik heb het gevoel dat TS in een vicieus cirkeltje zit waar niet door heen te breken is. Daarnaast las ik dat je een vriend hebt. Krijg je van hem genoeg steun of vind hij het wel prima hoe het nu is?quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar heb je ook goede begeleiding gehad écht op die werkplekken? Vanuit MEE, bijvoorbeeld?
Heb ik ook gehad ja, maar is afgerond.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar heb je ook goede begeleiding gehad écht op die werkplekken? Vanuit MEE, bijvoorbeeld?
Geef eens wat positieve voorzetjes dan!quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:31 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
In haar situatie zou ik 100 oplossing kunnen bedenken voor elk probleem wat zei hier post.
Lees het topic eens door zou ik zeggen, genoeg oplossingen voor de problemen die ze aandraagt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:32 schreef Sangha het volgende:
[..]
Geef eens wat positieve voorzetjes dan!
Ik had het tegen Ambi, maar jouw bijdragen zijn zeker ook opbouwend!quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:33 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Lees het topic eens door zou ik zeggen, genoeg oplossingen voor de problemen die ze aandraagt.
Ik ben absoluut tegen pesten begrijp me niet verkeerd, maar ik zou jou ook graag pesten met jouw gedrag. Weet je waarom pesten bestaat? Pesten is een beschermmechanisme van een groep.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:21 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik ben idd ontzettend bang dat het weer mis zal gaan. Het is namelijk al 17 keer(!) misgegaan...
Daarbij ben ik bang om weer gepest te worden vanwege mijn autisme. Ik kan - en wil inmiddels - niet meer met mensen/collega's omgaan. Mensen hebben me teveel pijn gedaan.
Het topic staat er vol mee.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:32 schreef Sangha het volgende:
[..]
Geef eens wat positieve voorzetjes dan!
Hoe kan je daar nu over oordelen als je niet over de details beschikt?quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:36 schreef Mylene het volgende:
Het beste is dat de TS gewoon gekort wordt op uitkering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |