quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:03 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Je kan toch in de BK eten met al die mensen om je heen? Kun je er ook wel hamburgers flippen, of broodjes inpakken.
Ik krijg spontaan hongerquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:03 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Je kan toch in de BK eten met al die mensen om je heen? Kun je er ook wel hamburgers flippen, of broodjes inpakken.
Ik dacht even dat ze al begonnen waren met de Wajong herkeuring.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:02 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Waarvan schrok je?
Vanwege allerlei dingen. O.a dat ik door combinatie autisme en m'n pestverleden absoluut geen collega's kan verdragen. Dat is een heel groot punt, want vind maar eens een baan zonder collega's die je met alleen een Mavo-diploma kan doen.
Ik wilde ook liever IVA, maar heb in plaats daarvan dus WGA gekregen, ondanks de 100% afkeuring.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:00 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik studeer het.
Als je 35-80% AO bent krijg je WGA, als je 80-100% bent krijg je IVA. Ik zal even snel een bron zoeken.
http://www.uwv.nl/Particu(...)raag/WGA_of_IVA.aspx
Plantsoenen schoffelen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:02 schreef Brummetje_ het volgende:
ant vind maar eens een baan zonder collega's die je met alleen een Mavo-diploma kan doen.
Het UWV weet inderdaad vast niet waar ze mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:04 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik wilde ook liever IVA, maar heb in plaats daarvan dus WGA gekregen, ondanks de 100% afkeuring.
Die staan 200m verderop een ander plantsoen te schoffelen. Nog meer beren op de weg? Uh, in het platsoen?quote:
Ja waar niet dan.. ga lekker als thuisschoonmaakster werken, daar heb je geen collega's. Of heb je ook al last van je rug en je handen?quote:
Misschien moet je eens begeleid worden om te leren omgaan met collega's.quote:
Dan ga je post bezorgen ofzo. Je wil gewoon niet werken lui varkenquote:
Maar je kunt niet tegen werken met andere mensen, maar wel tegen op een openbaar internetforum je verhaal doen en dan afgebrand worden door mensen die lekker anoniem alles kunnen roepen wat ze willen?quote:
En op drukke plekken eten bestellen en eten is schijnbaar ook geen probleem.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Maar je kunt niet tegen werken met andere mensen, maar wel tegen op een openbaar internetforum je verhaal doen en dan afgebrand worden door mensen die lekker anoniem alles kunnen roepen wat ze willen?
Je moet "geen collega's" letterlijker nemen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:07 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Die staan 200m verderop een ander plantsoen te schoffelen. Nog meer beren op de weg? Uh, in het platsoen?
En schoenen kopen kan ze ookquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:09 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
En op drukke plekken eten bestellen en eten is schijnbaar ook geen probleem.
'Absoluut' vind ik te ver gaan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor elke handicap is er absoluut geschikt werk te vinden. Je moet het wel willen.
Een verkapt "ik wil uitslapen QQ "quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:10 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Je moet "geen collega's" letterlijker nemen.
Sowieso 's morgens is er voor mij al een probleem wanneer je samenkomt op het bedrijf.
Dan ga je de thuiszorg in.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:10 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Sowieso 's morgens is er voor mij al een probleem wanneer je samenkomt op het bedrijf.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:10 schreef Lollertrolle het volgende:
Als ik dit topic lees is TS zo'n rasechte guidette van 130 kilo die de hele dag alleen maar bij de Mac of BK zit te eten terwijl ze op haar iphone 5 zit te spelen
Gewoon een lulsmoes, post bezorgen las ik net als suggestie. Helemaal in je eentje post rond brengen, heb je totaal geen collega's om je heenquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:10 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ook nog ergens je post sorteren op iets van een distributiecentrum? Het is vast niet zo dat je ergens anoniem je pakketje haalt en dan op de fiets stapt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:12 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Gewoon een lulsmoes, post bezorgen las ik net als suggestie. Helemaal in je eentje post rond brengen, heb je totaal geen collega's om je heen
Neeeeeeeeeeeeeeee, dat wordt al voor je gedaan. Leuk geprobeerd.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ook nog ergens je post sorteren op iets van een distributiecentrum? Het is vast niet zo dat je ergens anoniem je pakketje haalt en dan op de fiets stapt.
Dan een krantenwijk, wordt de hele boel gewoon op je stoep gezet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ook nog ergens je post sorteren op iets van een distributiecentrum? Het is vast niet zo dat je ergens anoniem je pakketje haalt en dan op de fiets stapt.
Nope de zak post staat klaar op diverse plekken, soms in een schuur bij een huis bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze moet dan naast iemand in de auto zitten, dat durft ze niet, snap dat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:15 schreef Cucumissativus het volgende:
Maar als de bijeenkomst aan het einde van de maand is, dan heb je nog 3 weken om iets te regelen. Vrienden, ouders, familie er zal toch best wel iemand zijn die je kan brengen.
Zou jij bevriend willen zijn met zoiets...?quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:15 schreef Cucumissativus het volgende:
Maar als de bijeenkomst aan het einde van de maand is, dan heb je nog 3 weken om iets te regelen. Vrienden, ouders, familie er zal toch best wel iemand zijn die je kan brengen.
Owja sorry niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:16 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ze moet dan naast iemand in de auto zitten, dat durft ze niet, snap dat.
Haar i-Phone zal vol (32 gb als ik het goed heb) met nummers staan van bekenden.... bel ze allemaal op.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:17 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Zou jij bevriend willen zijn met zoiets...?
Het houdt maar niet op.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:10 schreef Brummetje_ het volgende:
Ze durft niet te bellenquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:18 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Haar i-Phone zal vol (32 gb als ik het goed heb) met nummers staan van bekenden.... bel ze allemaal op.
Ik ben idd ontzettend bang dat het weer mis zal gaan. Het is namelijk al 17 keer(!) misgegaan...quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:11 schreef Sangha het volgende:
TS, ik weet verder niet waar je last van hebt en in welke mate, maar als je bent afgekeurd dan is dat zo.
Toch krijg je een brief waarin men probeert je te helpen iets te zoeken. Daar zal geen verplichting aan verbonden zijn want je bent vast niet voor niets afgekeurd. Toch lijkt het me geen kwaad kunnen om eens een kijkje te nemen. Wie weet kom er iets op je pad waar je nog niet aan had gedacht en is het iets wat voor jou mogelijk is binnen jouw mogelijkheden en beperkingen, hoe klein misschien ook.
Het lijkt een beetje alsof je er met uitvluchten probeert vanaf te komen, maar is er niet iets anders dat eigenlijk speelt? Ben je bang dat je uiteindelijk zal 'moeten', de druk toeneemt en dat je de ziektewet weer in zal moeten en / of je weer zo ziek wordt dat je terug bij af bent?
Het lijkt me niet dat ze er druk achter zullen zetten. Zie het als een mooie kans, een mogelijkheid die je eventueel iets op kan leveren, wie weet. Met een positieve open houding komt er meer op je pad dan met een negatieve gesloten houding. Daarmee hoef je niet over je grenzen te gaan en uiteraard is het belangrijk je koppie erbij te houden. Maar voor hetzelfde geld kom je iets tegen en maakt het je leven stukken rijker en dan heb ik het niet eens over geld.![]()
Succes!
[..]
'Absoluut' vind ik te ver gaan.![]()
Er zijn ziektes waarbij het toch echt niet gaat om te werken. 'Handicaps' zijn er ook in geestelijke vormen en met psychische problematiek van nogal heftige aard kan er gewoonweg geen geschikte baan worden gevonden. Daarmee doel ik niet op TS. Maar iemand met een psychose bijvoorbeeld kan logischerwijs toch echt niet aan het werk.
Dat dus. Ik zeg niet dat ik TS snap maar zou je zelf als oud vuil zoals jullie doen behandeld willen worden? Maar goed via internet is het veel makkelijker om iemand tot de grond toe af te brandenquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:17 schreef Sangha het volgende:
Ik begrijp best wel dat TS misschien een spreekwoordelijke schop onder de kont nodig kan hebben, maar wat ik wel jammer vind is nu de respectloze uitingen van anderen te lezen. Heel makkelijk nu om met een groep je op 1 iemand te richten en iemand te bashen. Probeer een beetje rekening te houden met iemands gevoel en je een beetje in te leven...
Kankertrut.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:21 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik ben idd ontzettend bang dat het weer mis zal gaan. Het is namelijk al 17 keer(!) misgegaan...
Daarbij ben ik bang om weer gepest te worden vanwege mijn autisme. Ik kan - en wil inmiddels - niet meer met mensen/collega's omgaan. Mensen hebben me teveel pijn gedaan.
Daarbij ben ik bang voor mezelf, dat iemand me zó kwaad maakt dat ik me in blinde woede op hem/haar stort met vreselijke gevolgen. Als mensen mij woest maken krijg ik een (moord)trigger. Ik heb een hele tijd geleden uit pure woede iemands auto bekrast omdat die kankertrut ONS parkeerplekje inpikte. Toen ik haar later op de markt zag had ik haar wel een rechtse willen geven, maar ik kon me gelukkig beheersen.
Alles wat mensen mij hebben aangedaan heeft hiertoe geleid. Geloof me: ik kan echt geen collega's verdragen. Uit veiligheid voor hen en voor mezelf.
Dus je bent wel onder de mensen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:21 schreef Brummetje_ het volgende:
Toen ik haar later op de markt zag
Tip: Als het al 17 keer mis is gegaan ligt het aan jezelf en niet aan anderen.quote:Ik ben idd ontzettend bang dat het weer mis zal gaan. Het is namelijk al 17 keer(!) misgegaan...
Dat heb ik ook!quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:21 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik ben idd ontzettend bang dat het weer mis zal gaan. Het is namelijk al 17 keer(!) misgegaan...
Daarbij ben ik bang om weer gepest te worden vanwege mijn autisme. Ik kan - en wil inmiddels - niet meer met mensen/collega's omgaan. Mensen hebben me teveel pijn gedaan.
Daarbij ben ik bang voor mezelf, dat iemand me zó kwaad maakt dat ik me in blinde woede op hem/haar stort met vreselijke gevolgen. Als mensen mij woest maken krijg ik een (moord)trigger. Ik heb een hele tijd geleden uit pure woede iemands auto bekrast omdat die kankertrut ONS parkeerplekje inpikte. Toen ik haar later op de markt zag had ik haar wel een rechtse willen geven, maar ik kon me gelukkig beheersen.
Alles wat mensen mij hebben aangedaan heeft hiertoe geleid. Geloof me: ik kan echt geen collega's verdragen. Uit veiligheid voor hen en voor mezelf.
Loop je bij de GGZ? Heb je goede begeleiding Zoja is het een idee om hen in te schakelen? Zo nee, als de donder doen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:21 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |