abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 november 2013 @ 22:46:16 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133396472
_O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133396535
Dit is het aas wat kasta lokt. :')
Hallon!
pi_133396692
Maar door je verleden ben je zó beschadigd dat je niet met mensen om kan gaan, maarrrr je hoeft er niet voor in therapie want je hebt er geen last van en je herinnert je het niet eens? :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_133396759
Het is volgens mij heerlijk veilig om zielig te zijn.
pi_133396941
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:50 schreef tombolafan het volgende:
Maar door je verleden ben je zó beschadigd dat je niet met mensen om kan gaan, maarrrr je hoeft er niet voor in therapie want je hebt er geen last van en je herinnert je het niet eens? :')
"Selectief arbeidsongeschikt" noemt men dat in de volksmond ook wel.

Te lam en dik om te werken, maar zodra ze Franse frietjes ruikt springt ze over haar met boterhammen afgevulde trog en vallen alle psychische mensenvrees-lasten van haar af.

Nu we het er toch over hebben? Hoe heb je al die jaren dan in godesnaam bij de Mac besteld?
Of antwoordde je bij de vraag "Wat zou u willen eten mevrouw?" gewoon met slechts 1 woord: "ALLES!"
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 18 november 2013 @ 22:56:40 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133397024
Ho ho, wel Cola Light natuurlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_133397105
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:56 schreef Leandra het volgende:
Ho ho, wel Cola Light natuurlijk.
Dat zijn twee woorden hé, één woord was destijds de max.
pi_133397136
quote:
13s.gif Op maandag 18 november 2013 22:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

"Selectief arbeidsongeschikt" noemt men dat in de volksmond ook wel.

Te lam en dik om te werken, maar zodra ze Franse frietjes ruikt springt ze over haar met boterhammen afgevulde trog en vallen alle psychische mensenvrees-lasten van haar af.

Nu we het er toch over hebben? Hoe heb je al die jaren dan in godesnaam bij de Mac besteld?
Of antwoordde je bij de vraag "Wat zou u willen eten mevrouw?" gewoon met slechts 1 woord: "ALLES!"
Hoho, ze is maar maatje 36 volgens eigen zeggen
pi_133397159
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 22:59 schreef computergirl het volgende:

[..]

Hoho, ze is maar maatje 36 volgens eigen zeggen
Dat ging over haar sok.
pi_133397883
Laat maar.
pi_133398451
Ja
pi_133398473
quote:
3s.gif Op maandag 18 november 2013 22:59 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat ging over haar sok.
_O_
-
pi_133399047
laat maar.

[ Bericht 49% gewijzigd door barthol op 19-11-2013 00:16:02 ]
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_133403868
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 22:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik denk dat je jezelf wat dat betreft onderschat. En dat het een dus best met elkaar te maken heeft. Je zou hier namelijk ook nog een stuk minder communicatief kunnen zijn dan je nu bent.
En tóch lukt het me niet om IRL een gesprek met iemand aan te gaan en/of te behouden.

Niet met collega's, maar ook niet met iemand op een verjaardag van mijn (schoon)familie. En als het een "kringgesprek" is ben ik de enige die je niet hoort. Verder zegt iedereen zo af en toe weleens wat.

Ik denk elke keer van tevoren: het gaat me nu wél lukken, ik ga gewoon lekker praten met anderen. Eenmaal daar is het: "..."

Het lukt me gewoon niet.

Bestellen gaat overigens prima. Ik weet wat ik wil en zeg dat, of zij vraagt ernaar en ik antwoord. Maar ook dan hoef ik niet meer contact met mensen dan nodig. Ik zoek een rustig plekje en vind het al irritant als er iemand tegenover me (aan het volgende tafeltje) of aan het tafeltje naast me gaat zitten. Zeker als ze kutkinderen met kutballonnen hebben.

En verder ga ik dit topic links laten liggen. Dit heb ik nml niet verdiend.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
  dinsdag 19 november 2013 @ 09:52:17 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133403987
Slachtoffer jezelf maar weer, overal commentaar op, je niet fatsoenlijk uitdrukken, en maar denken dat de wereld rekening moet houden met jou...
Als jij niet met de aanwezigheid van kinderen kunt omgaan moet je vooral naar de Mac gaan.
Droeftoeter.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 19 november 2013 @ 10:05:32 #216
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133404240
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 09:45 schreef Brummetje_ het volgende:

[..]

En tóch lukt het me niet om IRL een gesprek met iemand aan te gaan en/of te behouden.

Niet met collega's, maar ook niet met iemand op een verjaardag van mijn (schoon)familie. En als het een "kringgesprek" is ben ik de enige die je niet hoort. Verder zegt iedereen zo af en toe weleens wat.

Ik denk elke keer van tevoren: het gaat me nu wél lukken, ik ga gewoon lekker praten met anderen. Eenmaal daar is het: "..."

Het lukt me gewoon niet.

Bestellen gaat overigens prima. Ik weet wat ik wil en zeg dat, of zij vraagt ernaar en ik antwoord. Maar ook dan hoef ik niet meer contact met mensen dan nodig. Ik zoek een rustig plekje en vind het al irritant als er iemand tegenover me (aan het volgende tafeltje) of aan het tafeltje naast me gaat zitten. Zeker als ze kutkinderen met kutballonnen hebben.

Wat heb je niet verdiend? Vind je dat ik je respectloos bejegen? Toch niet door te zeggen dat ik denk dat je jezelf misschien onderschat?
The love you take is equal to the love you make.
pi_133404738
quote:

[..]

Het lukt me gewoon niet.

En hoe is dat een onvermogen om te kunnen werken precies?
Hoe draagt dat bij?

Zoveel mensen, die gewoon werken, zijn zo.

Ik denk dat het probleem met jou is dat je problemen er van maakt in je hoofd.
Terwijl het allemaal eigenlijk niet zo raar is.
pi_133404837
quote:

[..]

Het lukt me gewoon niet.

Dat lukt mij ook niet. Is gewoon een karaktertrek (introvert) en geen ziekte
pi_133405043
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 10:34 schreef computergirl het volgende:

[..]

Dat lukt mij ook niet. Is gewoon een karaktertrek (introvert) en geen ziekte
Dat je introvert bent, wil nog niet zeggen dat het onmogelijk voor je is om een gesprek met iemand te voeren :{w
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_133405349
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 10:44 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dat je introvert bent, wil nog niet zeggen dat het onmogelijk voor je is om een gesprek met iemand te voeren :{w
:{w het is voor Brummetje ook niet onmogelijk. Ik neem aan dat ze met haar vriend wel meer communiceert dan 'hoi, neuken?'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')