quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:33 schreef Ambicioso het volgende:
Shit man het is echt een trol.
450, dat er niet eerder een belletje ging rinkelen

Wat een nobel streven.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:33 schreef Brummetje_ het volgende:
Als ik op die dag nog genoeg op mijn rekening heb staan om iig heen te gaan, ga ik er heen.

Ik wil alleen niet weten hoeveel mensen er zoals TS zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, ik ook. En zelfs als dit een troll is, dan maakt het nog niet uit. Immers: deze mensen bestaan, en je weet het.

Leg dat geld nu vast apart anders heb je weer een smoes om niet te gaanquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:33 schreef Brummetje_ het volgende:
Als ik op die dag nog genoeg op mijn rekening heb staan om iig heen te gaan, ga ik er heen.

Voor maar 450 euro, volgens mij kan jij niet spreken over 'maar' 450 euro en is dat voor jou een heleboel geld.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:26 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik had de unieke kans om de iPhone 5 (32GB) voor maar 450 euro los te kopen (juni). Ik had toen nog wat geld van verkochte spullen, das nu ook helemaal op.

En voor TS haar spullen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:37 schreef hoenselman het volgende:
En ik maar werken voor mijn geld en spullen

Nou nee, ik ken mensen met autisme, die zijn zo gehandicapt, die kunnen nog niet eens van het terrein af.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor elke handicap is er absoluut geschikt werk te vinden. Je moet het wel willen.

Je kan dan toch enveloppen likken of iets dergelijks?quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nou nee, ik ken mensen met autisme, die zijn zo gehandicapt, die kunnen nog niet eens van het terrein af.

Ik zit op een autistenschool en ik kan dit bevestigenquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nou nee, ik ken mensen met autisme, die zijn zo gehandicapt, die kunnen nog niet eens van het terrein af.

Bij ons in het bedrijf is het hebben van autisme een voorwaarde voor een leidinggevende functie, heb ik de indruk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]

Ook daar nog vergoedingen voorquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:41 schreef teckna het volgende:
Je kan (uiteindelijk) gekort worden als je niet naar dit soort dingen gaat, dat is vrij simpel.
Het is dus voor jou de keus of je wat geld apart zet voor de trein/bus en eventueel wat eten of later 'permanent' wat minder geld krijgt. Overigens zijn er gewoon vergoedingen voor lange afstanden (meer dan 15km)
Je kan overigens vaak ook dagkaartjes voor de ns krijgen voor ~15 euro, die staan vaak ook op marktplaats trouwens.

Maar ze kunnen nog wel fok!ken?quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]

Lulverhaal ik heb een zwaar autistische buurjongen, de beste kerel is 22 jaar oud maar gedraagd zich als een 3 jarige. Ook hij heeft werk en hij bloeit helemaal op van die regelmaatquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]

Ik ken jouw grapjes, je bedoelt zeker sarcastisch iets van hoer ofzo?quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:12 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik weet eventueel nog wel redelijk betaald thuiswerk TS. Interesse?

Ze kan dus wel al in ieder geval typen EN telefoneren, ook al telefoneert ze niet graag met haar iphone 5. Deed ze ook al niet graag met haar vorige telefoonquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar ze kunnen nog wel fok!ken?

Nopequote:Op zaterdag 2 november 2013 11:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]

quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]

He. Jij bent de trol in ons midden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:42 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik ken jouw grapjes, je bedoelt zeker sarcastisch iets van hoer ofzo?

quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/7889

Mooi dat ik er niet ingetrapt ben.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:45 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
He. Jij bent de trol in ons midden.

Wat doe jij op deze wereld...quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:46 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Mooi dat ik er niet ingetrapt ben.
Hoer kan trouwens ook niet, hou niet van seks!

TS heeft blijkbaar ook nog 25 paar schoenen staan. Om elke dag op een ander paar naar de BK te lopen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:46 schreef d4v1d het volgende:
http://zoeken.fok.nl/zoek/?tab=forum&bycreator=Brummetje_

Voor maar 450 euro, dat is toch fantastisch.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:42 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik ken jouw grapjes, je bedoelt zeker sarcastisch iets van hoer ofzo?

Ook nog 25 paar schoenen hebbenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:37 schreef Brummetje_ het volgende:
Aan de vrouwen hier mijn vraag hoeveel paar schoenen jullie hebben?
Heb je een schoenentic?
Ik heb (schrik niet?) 25 paar schoenen. Ging ze laatst eens tellen, toen kwam ik op 22 paar. Schrok d'r wel van, had niet verwacht zoveel te hebben.De laatste dagen nog 3 paar bijgekocht.

Tja, het is toch andermans geld he...quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ook nog 25 paar schoenen hebben

Een iphone 4 dus. Wat doe ik verkeerd!quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:43 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ze kan dus wel al in ieder geval typen EN telefoneren, ook al telefoneert ze niet graag met haar iphone 5. Deed ze ook al niet graag met haar vorige telefoon

Ik vraag me af wat die vriend voor een figuur is, met zo iemand wil je toch niet samen zijn zeg...quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:49 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Tja, het is toch andermans geld he...
Als ik haar vriend was zou ik mij toch echt doodschamen

Trolltopic.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:26 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik had de unieke kans om de iPhone 5 (32GB) voor maar 450 euro los te kopen (juni). Ik had toen nog wat geld van verkochte spullen, das nu ook helemaal op.

Doe maar HighClasse hoorrrrrrrrquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:02 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik eet geen boterhammen als avondeten, sorry.
En Cherry: iedereen heeft een andere maand, niemand krijgt zijn geld standaard de 1e van de maand.
De optie om te sparen is er niet meer.

WGA en ben voor 100% afgekeurd.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:55 schreef summer2bird het volgende:
Wat heb je voor soort uitkering eigenlijk, TS?
En hoeveel procent ben je afgekeurd?

quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:55 schreef summer2bird het volgende:
Wat heb je voor soort uitkering eigenlijk, TS?
En hoeveel procent ben je afgekeurd?

Als je 100% bent afgekeurd krijg je IVA.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:56 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
WGA en ben voor 100% afgekeurd.

Nope, zo zit het niet. Google maar.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:58 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Als je 100% bent afgekeurd krijg je IVA.

quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:50 schreef Brummetje_ het volgende:
Wij krijgen vandaag onze nieuwe auto thuis afgeleverd.Mijn vader brengt hem, hij moest toch hier zijn.
Onze oude auto komt uit 1994 en die haalt de APK in juli niet meer.

Ik schrok alquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:56 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
WGA en ben voor 100% afgekeurd.

Ik studeer het.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:58 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nope, zo zit het niet. Google maar.

quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dan had ik die 450 piek toch echt opzij gezet als je een uitkering hebt. Ik heb een baan, maar ik geef toch echt geen 450 euri uit aan een telefoon.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:24 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Deze mensen zitten te zeiken dat ze geen eten kunnen betalen met hun uitkering omdat ze ondertussen een enorm gat in hun hand hebben die ze aan luxe besteden. Leuke zeg, zo'n verzorgingsstaat. Ik ben blij met de opkomende participatiesamenleving.

Waarvan schrok je?quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik schrok al
Mag ik vragen waarom je bent afgekeurd?

Je kan toch in de BK eten met al die mensen om je heen? Kun je er ook wel hamburgers flippen, of broodjes inpakken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:02 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Waarvan schrok je?
Vanwege allerlei dingen. O.a dat ik door combinatie autisme en m'n pestverleden absoluut geen collega's kan verdragen. Dat is een heel groot punt, want vind maar eens een baan zonder collega's die je met alleen een Mavo-diploma kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |