quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:03 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Je kan toch in de BK eten met al die mensen om je heen? Kun je er ook wel hamburgers flippen, of broodjes inpakken.
Ik krijg spontaan hongerquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:03 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Je kan toch in de BK eten met al die mensen om je heen? Kun je er ook wel hamburgers flippen, of broodjes inpakken.
Ik dacht even dat ze al begonnen waren met de Wajong herkeuring.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:02 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Waarvan schrok je?
Vanwege allerlei dingen. O.a dat ik door combinatie autisme en m'n pestverleden absoluut geen collega's kan verdragen. Dat is een heel groot punt, want vind maar eens een baan zonder collega's die je met alleen een Mavo-diploma kan doen.
Ik wilde ook liever IVA, maar heb in plaats daarvan dus WGA gekregen, ondanks de 100% afkeuring.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:00 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik studeer het.
Als je 35-80% AO bent krijg je WGA, als je 80-100% bent krijg je IVA. Ik zal even snel een bron zoeken.
http://www.uwv.nl/Particu(...)raag/WGA_of_IVA.aspx
Plantsoenen schoffelen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:02 schreef Brummetje_ het volgende:
ant vind maar eens een baan zonder collega's die je met alleen een Mavo-diploma kan doen.
Het UWV weet inderdaad vast niet waar ze mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:04 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik wilde ook liever IVA, maar heb in plaats daarvan dus WGA gekregen, ondanks de 100% afkeuring.
Die staan 200m verderop een ander plantsoen te schoffelen. Nog meer beren op de weg? Uh, in het platsoen?quote:
Ja waar niet dan.. ga lekker als thuisschoonmaakster werken, daar heb je geen collega's. Of heb je ook al last van je rug en je handen?quote:
Misschien moet je eens begeleid worden om te leren omgaan met collega's.quote:
Dan ga je post bezorgen ofzo. Je wil gewoon niet werken lui varkenquote:
Maar je kunt niet tegen werken met andere mensen, maar wel tegen op een openbaar internetforum je verhaal doen en dan afgebrand worden door mensen die lekker anoniem alles kunnen roepen wat ze willen?quote:
En op drukke plekken eten bestellen en eten is schijnbaar ook geen probleem.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Maar je kunt niet tegen werken met andere mensen, maar wel tegen op een openbaar internetforum je verhaal doen en dan afgebrand worden door mensen die lekker anoniem alles kunnen roepen wat ze willen?
Je moet "geen collega's" letterlijker nemen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:07 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Die staan 200m verderop een ander plantsoen te schoffelen. Nog meer beren op de weg? Uh, in het platsoen?
En schoenen kopen kan ze ookquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:09 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
En op drukke plekken eten bestellen en eten is schijnbaar ook geen probleem.
'Absoluut' vind ik te ver gaan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor elke handicap is er absoluut geschikt werk te vinden. Je moet het wel willen.
Een verkapt "ik wil uitslapen QQ "quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:10 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Je moet "geen collega's" letterlijker nemen.
Sowieso 's morgens is er voor mij al een probleem wanneer je samenkomt op het bedrijf.
Dan ga je de thuiszorg in.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:10 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Sowieso 's morgens is er voor mij al een probleem wanneer je samenkomt op het bedrijf.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:10 schreef Lollertrolle het volgende:
Als ik dit topic lees is TS zo'n rasechte guidette van 130 kilo die de hele dag alleen maar bij de Mac of BK zit te eten terwijl ze op haar iphone 5 zit te spelen
Gewoon een lulsmoes, post bezorgen las ik net als suggestie. Helemaal in je eentje post rond brengen, heb je totaal geen collega's om je heenquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:10 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |