quote:
Seks is met iedereen weer anders en met elke nieuwe bedpartner moet je in het begin ontdekken wat de ander fijn vindt. Seks met jou is voor haar ook nieuw! Seks is (als het goed is) niet altijd hetzelfde, voelt niet altijd hetzelfde. Ze is geen speelgoed auto buiten de supermarkt waar je een muntje in gooit en die elke keer weer dezelfde bewegingen maakt en hetzelfde muziekje afspeelt!quote:Op zaterdag 2 november 2013 05:28 schreef Leeuw20 het volgende:
Seks met haar is voor mij ontzettend nieuw en bijzonder voor mij dat ik in geen enkele woorden kan beschrijven hoe mooi het was de eerste keer. Maar voor haar is het niet meer nieuw. Ze heeft het al (heel veek keer) gedaan, weet al precies hoe het voelt en hoeven is het voor haar olk niet meer nodig om elkaar te ontdekken.
Ik vind dat je een beetje een vreemd beeld hebt van seks. Dat ze minder zin heeft in seks omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan? Dat ze twee jaar geleden vaak seks heeft gehad daar heeft ze nu toch niks meer aan? Het is niet alsof wij vrouwen één keer seks hebben en dan meteen een jaar niet meer willen ofzo. Het is verdorie niet dat ze aan het candycrushen is, genoeg punten heeft verzameld en het level heeft uitgespeeld en ze dan denkt nou nu hoef ik voorlopig niet meer?! Ik denk dat de kans een stuk groter is dat ze minder zin heeft in seks door jouw gezeik over haar exen. Zou ik wel hebben als ik haar was. Een jongen die zo onzeker is dat hij het niet kan handelen dat ik in het verleden wel eens met een ander seks heb gehad, is nou niet bepaald aantrekkelijk. Kijk eens naar je eigen rol in de situatie en schuif niet alles af op haar (het is niet de schuld van haar eerdere seksleven dat jullie nu weinig seks hebben. Dat heb je waarschijnlijk zelf met je gezeur/onzekerheid teweeg gebracht).quote:De laatste tijd heeft ze minder zin en streeft ze minder naar seks. Dat heeft dan waarschijnlijk invloed gehad omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan. Als ik haar eerste ben waar ze seks mee zal hebben, dan zal ze er zeker niet zo snel er genoeg van krijgen!
Terwijl dit je realiteit is...quote:Zij is het meisje waar ik serieus een toekomst in zie. Dat ziet ze wederzijds in mij. We hebben dezelfde humor, gedrag, taalgebruik en interesses. We lijken ontzettend veel op elkaar en alles klopt gewoon. We hebben het super leuk samen en we kunnen elkaar echt niet loslaten.
quote:[...] maar dat doet me zo ontzettend pijn dat ik er vaak depressief van word. Het vreet me op. Ik krijgt een minderwaardig gevoel en het is oneerlijk.
[...] en hoeven is het voor haar olk niet meer nodig om elkaar te ontdekken. Ik kan daar wel om janken. Het zit me gewoon elke dag en nacht dwars en ik kom er gewoon niet overheen. Steeds probeer ik dat vervelende gevoel weg te drukken maar na een tijdje komt het 2x zo hard terug. Het doet me ongelofelijk veel pijn.
Ik heb al een aantal keer met haar over gehad dat ik me hier rot in voel.
Ja echt? Verbazingwekkend...en dat terwijl je je aanstelt als een kleuter die de verkeerde kleur fiets heeft gekregen.quote:Op een gegeven moment werd ze helemaal zat van dat gezeik en deed erg kortaf tegen me.
Nee! Ze heeft er genoeg van omdat ze ligt te neuken met iemand die mentaal niet veel verder is dan een kleuter. Je bent 22 jaar? Gedraag je ook naar je leeftijd.quote:De laatste tijd heeft ze minder zin en streeft ze minder naar seks. Dat heeft dan waarschijnlijk invloed gehad omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan. Als ik haar eerste ben waar ze seks mee zal hebben, dan zal ze er zeker niet zo snel er genoeg van krijgen!
quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:44 schreef standbyme het volgende:
God, man the fuck up. Ik word nu al naar van je topic, laat staan hoe je vriendin zich dan wel voelt. Open je ogen, kerel, als je zo door blijft gaan dan is jouw vriendin binnenkort je ex.
GMTA!quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:44 schreef Semisane het volgende:
Als ik jouw was zou ik er maar rekening mee gaan houden dat ze je ex gaat worden...want als je je zo lekker blijft aanstellen is dat onvermijdelijk.
Zeker.quote:
Nee inderdaad...het is wachten op het volgende topic waarin hij jankt dat hij haar moet aanspreken als"ex".quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:49 schreef standbyme het volgende:
[..]
Zeker.wat een naar persoon is deze TS, ik krijg nu al het gevoel dat hun relatie niet erg lang gaat duren..
Dit dus. Onzekerheid is geen turn on. Waarschijnlijk sijpelt je onzekerheid door in seks. En dat is echt niet tof. Vrouwen willen een kerel tussen de lakens, geen jankbak.quote:Op zaterdag 2 november 2013 06:31 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik vind dat je een beetje een vreemd beeld hebt van seks. Dat ze minder zin heeft in seks omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan? Dat ze twee jaar geleden vaak seks heeft gehad daar heeft ze nu toch niks meer aan? Het is niet alsof wij vrouwen één keer seks hebben en dan meteen een jaar niet meer willen ofzo. Het is verdorie niet dat ze aan het candycrushen is, genoeg punten heeft verzameld en het level heeft uitgespeeld en ze dan denkt nou nu hoef ik voorlopig niet meer?! Ik denk dat de kans een stuk groter is dat ze minder zin heeft in seks door jouw gezeik over haar exen. Zou ik wel hebben als ik haar was. Een jongen die zo onzeker is dat hij het niet kan handelen dat ik in het verleden wel eens met een ander seks heb gehad, is nou niet bepaald aantrekkelijk. Kijk eens naar je eigen rol in de situatie en schuif niet alles af op haar (het is niet de schuld van haar eerdere seksleven dat jullie nu weinig seks hebben. Dat heb je waarschijnlijk zelf met je gezeur/onzekerheid teweeg gebracht).
Dus, man up, want op deze manier ben je goed bezig je relatie op de klippen te laten lopen en lijkt me niet dat dat je doel is.
En dan krijgen we natuurlijk de vraag van TS; "hoe maak ik het goedquote:Op zaterdag 2 november 2013 08:52 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee inderdaad...het is wachten op het volgende topic waarin hij jankt dat hij haar moet aanspreken als"ex".![]()
En het daarop volgende topic dat hij gelukkig is geworden als de bitch van een grote behaarde bear-homo genaamd John, die hem stelselmatig uitwoont.![]()
Mensen stoppen niet met het fijn vinden van sex na het hebben gehad van sex vroeger... Ze vindt jou gewoon niet zo leuk meer vanwege je gejammer en je onmannelijke gedrag. Een huilende man maakt een meid niet nat hoor. Anders dan had jij de hoofdprijs en sopte ze elke dagquote:Het zit me gewoon elke dag en nacht dwars en ik kom er gewoon niet overheen. Steeds probeer ik dat vervelende gevoel weg te drukken maar na een tijdje komt het 2x zo hard terug. Het doet me ongelofelijk veel pijn. Vooral als ik aan het beeld denk hoe ze met hem op bed ligt, kan ik daar zó kwaad om worden dat ik hem wil gaan opzoeken om een klap te verkopen. De laatste tijd heeft ze minder zin en streeft ze minder naar seks. Dat heeft dan waarschijnlijk invloed gehad omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan. Als ik haar eerste ben waar ze seks mee zal hebben, dan zal ze er zeker niet zo snel er genoeg van krijgen!
Wat dan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:11 schreef thabit het volgende:
Hoe anders zouden de reacties zijn als TS een vrouw was geweest!
Niets anders, imo.quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:11 schreef thabit het volgende:
Hoe anders zouden de reacties zijn als TS een vrouw was geweest!
pareltjequote:Op zaterdag 2 november 2013 05:28 schreef Leeuw20 het volgende:
De laatste tijd heeft ze minder zin en streeft ze minder naar seks. Dat heeft dan waarschijnlijk invloed gehad omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan. Als ik haar eerste ben waar ze seks mee zal hebben, dan zal ze er zeker niet zo snel er genoeg van krijgen!
quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:58 schreef standbyme het volgende:
[..]
En dan krijgen we natuurlijk de vraag van TS; "hoe maak ik het goed" blablabla. Dus TS, als je dit nog leest: wees geen wijf en grow some balls.
Spot on! Echt, dat is precies wat er gaande is.quote:Op zaterdag 2 november 2013 05:28 schreef Leeuw20 het volgende:
De laatste tijd heeft ze minder zin en streeft ze minder naar seks. Dat heeft dan waarschijnlijk invloed gehad omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan. Als ik haar eerste ben waar ze seks mee zal hebben, dan zal ze er zeker niet zo snel er genoeg van krijgen!
Daar heb je wel gelijk in.. =/ De laatste tijd beschouw ik alsof haar leven van mij is, dat iemand aan "mijn eigendom" heeft gezeten terwijl ze recht op exen heeft...quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:42 schreef Vampier het volgende:
Wat wil je van haar? Ze had al een leven voordat ze jou leerde kennen en ze is niet jouw eigendom.
Recht op ex-en??quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:49 schreef Leeuw20 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in.. =/ De laatste tijd beschouw ik alsof haar leven van mij is, dat iemand aan "mijn eigendom" heeft gezeten terwijl ze recht op exen heeft...
Haha wat een geniaal stukje inderdaad.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:36 schreef probeer het volgende:
[..]
Spot on! Echt, dat is precies wat er gaande is.
Ik denk dat TS nog niet weet dat de seks-drive altijd wat minder wordt dan in het begin. Ook bij de eerste en ook bij de 30ste partner. Dat dat niets te maken heeft met hoe vaak iemand seks heeft gehad in het leven, maar met vertrouwd zijn met elkaar waardoor de eerste seksuele spanning tussen beiden minder wordt. Dat dat proces bij vrouwen bijna altijd sneller gaat dan bij mannen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha wat een geniaal stukje inderdaad.
Hier begon het al een beetje creepy en bezittelijk te worden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 05:28 schreef Leeuw20 het volgende:
Sommige details weet ik wel wat ze met haar exen heeft gedaan en hoe vaak ze haar bed deelde.
Vraag je je vriendin bijna dagelijks of er iets is?quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:04 schreef Seven. het volgende:
Ik had ook zo'n ex die nogal obsessief bezig was met mijn seksleven voor ik hem ontmoette. En niet alleen dat: het was gewoon een een enorm onzeker figuur die heel zijn ziel en zaligheid van mij af liet hangen. Zelf eens een slechte dag hebben was geen optie want als ikzelf ergens mee zat, dan gaf ik hem een kutgevoel. En daar bovenop dus het eeuwige gedram over hoeveel ik wel niet geneukt heb, hoeveel mensen ik mee heb liggen rondsletten, of ik anderen beter vond in bed en noem maar op.
Gruwelijk verstikkend allemaal, en het is om deze reden dan ook mijn ex.
TS, beantwoord deze vragen eens voor mij:
Vraag je je vriendin bijna dagelijks of er iets is?
Als ze nee zegt, ben je er dan stiekem toch van overtuigd dat er wel iets is?
Als zij niet lekker in d'r vel zit, denk jij dan dat ze je gaat verlaten?
Als zij met d'r vriendinnen op stap gaat, hebben jullie in de dagen ervoor dan meer ruzie?
Ga je met bijna alles wat ze doet mee?
Als ze opstaat, vraag je dan wat ze gaat doen?
Heb je het gevoel dat zij wel beter kan krijgen?
Nee. Een HSP-er voelt gevoelens van anderen haarfijn aan en dat overweldigd raken heeft dan niet met de eigen gevoelens te maken maar met te veel gevoelens van anderen om hen heen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:34 schreef Leeuw20 het volgende:
Ik ben eigenlijk zelf een beetje achter gekomen dat ik een HSP'er ben (high sensitive person). Dat is iemand die met gevoelens die heletijd in de war raken (het wordt te veel). In plaats van te genieten van het moment, zit ik me de heletijd zorgen te maken om alle kleine dingen
Je zorgen maken doe je in je hoofd, je gevoel hoef je er alleen maar te laten zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:34 schreef Leeuw20 het volgende:
Ik ben eigenlijk zelf een beetje achter gekomen dat ik een HSP'er ben (high sensitive person). Dat is iemand die met gevoelens die heletijd in de war raken (het wordt te veel). In plaats van te genieten van het moment, zit ik me de heletijd zorgen te maken om alle kleine dingen.
Je hebt ook creeps die zeggen dat ze weten dat het aan hun zelf ligt maar dat ze er zo ontzettend mee zitten en mee in de knoop liggen en daarmee het probleem eigenlijk toch weer bij die ander leggen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:38 schreef Silenus het volgende:
Het is in ieder geval positief dat je inziet dat je daar zelf niet helemaal normaal in bent, en dat vind ik prijzenswaardig. Je hebt ook veel van die 'creeps' (zeg nu niet dat je een creep bent maar je hebt wel sommige trekjes) die dat niet doorhebben en hun hele leven vrouwen blijven wegjagen met hun achterlijke gedrag.
Hoe lang deed je er over om hier overheen te komen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:40 schreef Anyanka het volgende:
Hoewel ik het eens ben met de strekking van de meeste reacties, wil ik toch even zeggen dat ik het gevoel van TS wel herken. Helaas heb ik niet echt een tip om ermee om te gaan. Het is gewoon gesleten met de tijd, en op gegeven moment was het helemaal weg en kon ik me zelfs niet meer voorstellen dat ik me hier druk over maakte.
Hoi TS, Bijna elke vorm van onzekerheid creëert desctructief gedrag naar jezelf toe én naar je vriendin. Alleen is het al goed dat je dat inziet én de stap zet om er iets aan te doenquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:04 schreef Leeuw20 het volgende:
[..]
Hoe lang deed je er over om hier overheen te komen?
'Recht op exen' nog welquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:49 schreef Leeuw20 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in.. =/ De laatste tijd beschouw ik alsof haar leven van mij is, dat iemand aan "mijn eigendom" heeft gezeten terwijl ze recht op exen heeft...
Ja, ik voel me nu een stuk stuk beter nu iedereen z'n woordje hier heeft gedaan. Ja ik kan er niet tegen dat ik niet haar eerste ben en omdat iemand anders eerder is dan ik. En dat iemand anders aan haar heeft gezeten waar ze van heeft genoten. Ze heeft ooit verteld dat ze spijt heeft dat ze met hun heeft gedaan en niet voor mij heeft bewaard. Alleen gaat het mij daar niet om. Het gaat erom dat ik nu niet meer de enige ben op de wereld waar zij een pleziertje van heeft gehad (ja ik klink nog steeds erg piekerig). Vroeger dacht ik ook van: al heeft mijn toekomste vrouw 10 bedpartners gehad, boeit dat me geen reet. Wat maakt mij dat nou uit... Sex voor het huwelijk is niet erg. Nu besef ik wat ze ermee bedoelden. Het is overigens voor de laatste keer een maand geleden dat ze dat gezeik van mij aanhoorde. Ze weet niet dat ik er nog steeds zo erg mee zit. Dat hoeft voor mij ook niet omdat ik weet dat er geen toegevoegde waarde heeft voor haar en voor ons allebei. Het gaat voor de rest ontzettend goed met ons en we zijn nog steeds erg verliefd op elkaar.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Je had die eerste keer met haar willen beleven, ok dat is nog te volgen. Maar denk je nou echt dat die eerste keer zoveel specialer is dan welke eerste keer dan wie dan ook met een nieuwe partner?
Je maakt jezelf gek man, en je vermoordt je relatie ermee.
Is toch handig? Laat er maar rijden.quote:Ze heeft dus wel vaker seks gehad terwijl ik geen enkel ervaring heb.
Dat laatste is belangrijk. Dat eerste heeft - denk ik - te maken met een te romantische voorstelling van zaken en een wereldbeeld dat niet helemaal klopt. Er bestaat niet zoiets als die ene ware liefde. Er zijn wel mensen met wie je je sterk verbonden kunt voelen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:03 schreef Leeuw20 het volgende:
[..]
Ja, ik voel me nu een stuk stuk beter nu iedereen z'n woordje hier heeft gedaan. Ja ik kan er niet tegen dat ik niet haar eerste ben en omdat iemand anders eerder is dan ik. En dat iemand anders aan haar heeft gezeten waar ze van heeft genoten. Ze heeft ooit verteld dat ze spijt heeft dat ze met hun heeft gedaan en niet voor mij heeft bewaard. Alleen gaat het mij daar niet om. Het gaat erom dat ik nu niet meer de enige ben op de wereld waar zij een pleziertje van heeft gehad (ja ik klink nog steeds erg piekerig). Vroeger dacht ik ook van: al heeft mijn toekomste vrouw 10 bedpartners gehad, boeit dat me geen reet. Wat maakt mij dat nou uit... Sex voor het huwelijk is niet erg. Nu besef ik wat ze ermee bedoelden. Het is overigens voor de laatste keer een maand geleden dat ze dat gezeik van mij aanhoorde. Ze weet niet dat ik er nog steeds zo erg mee zit. Dat hoeft voor mij ook niet omdat ik weet dat er geen toegevoegde waarde heeft voor haar en voor ons allebei. Het gaat voor de rest ontzettend goed met ons en we zijn nog steeds erg verliefd op elkaar.
Zij kan er toch niets aan veranderen, ook al zou ze het achteraf graag bewaard hebben voor jou. Jullie passen nu goed bij elkaar en horen bij elkaar, maar hoe kon ze dat weten 1 jaar voordat jullie een relatie begonnen? En het is bij iedereen anders met wie je seks hebt, dus je was op een bepaald vlak alsnog haar eerste.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:03 schreef Leeuw20 het volgende:
[..]
Ja, ik voel me nu een stuk stuk beter nu iedereen z'n woordje hier heeft gedaan. Ja ik kan er niet tegen dat ik niet haar eerste ben en omdat iemand anders eerder is dan ik. En dat iemand anders aan haar heeft gezeten waar ze van heeft genoten. Ze heeft ooit verteld dat ze spijt heeft dat ze met hun heeft gedaan en niet voor mij heeft bewaard. Alleen gaat het mij daar niet om. Het gaat erom dat ik nu niet meer de enige ben op de wereld waar zij een pleziertje van heeft gehad (ja ik klink nog steeds erg piekerig). Vroeger dacht ik ook van: al heeft mijn toekomste vrouw 10 bedpartners gehad, boeit dat me geen reet. Wat maakt mij dat nou uit... Sex voor het huwelijk is niet erg. Nu besef ik wat ze ermee bedoelden. Het is overigens voor de laatste keer een maand geleden dat ze dat gezeik van mij aanhoorde. Ze weet niet dat ik er nog steeds zo erg mee zit. Dat hoeft voor mij ook niet omdat ik weet dat er geen toegevoegde waarde heeft voor haar en voor ons allebei. Het gaat voor de rest ontzettend goed met ons en we zijn nog steeds erg verliefd op elkaar.
Ja klopt idd. Ik denk dat de meesten van jullie wel allemaal denken van: wtf wat een rare kerel!quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zij kan er toch niets aan veranderen, ook al zou ze het achteraf graag bewaard hebben voor jou. Jullie passen nu goed bij elkaar en horen bij elkaar, maar hoe kon ze dat weten 1 jaar voordat jullie een relatie begonnen? En het is bij iedereen anders met wie je seks hebt, dus je was op een bepaald vlak alsnog haar eerste.
Ik heb een vraagje: waren je ouders heel sterk gelovig? Heb je een strenge opvoeding gehad over sex zoals bijvoorbeeld "sex is slecht", "geen sex voor het huwelijk"...?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:41 schreef Leeuw20 het volgende:
[..]
Ja klopt idd. Ik denk dat de meesten van jullie wel allemaal denken van: wtf wat een rare kerel!
Ik was eerst idd ook bang dat het niet meer zo bijzonder was voor haar omdat het niets nieuws meer aan is. Maar zo te zien is dat gelukkig niet zo. Verleden kan ik niet meer terugdraaien. Vergeten zal ook niet lukken, ik zal het maar moeten accepteren dat het zo is. Ik hoop dat het daarmee goed gaat de aankomende tijd. Ik zal alles weer teruglezen wanneer ik me weer wanhopig voel. Ontzettend bedankt allemaal!
PS: als je mijn verhaal herkent en dit gevoel zelf hebt meegemaakt of iemand die je kent, PM me als je dat wilt. Ik wil daar altijd nog over praten!
Dat is een goede vraag. Ik ben zelf Christelijk en mijn ouders + zus en broer zijn allemaal christelijk geworden door mij. Zelf ben ik erg gelovig (ik geloof in alles wat in de bijbel staat) maar zelf hou ik er af en toe niet 100% aan (best wel slecht van me iddquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb een vraagje: waren je ouders heel sterk gelovig? Heb je een strenge opvoeding gehad over sex zoals bijvoorbeeld "sex is slecht", "geen sex voor het huwelijk"...?
Ah okéquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:41 schreef Leeuw20 het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag. Ik ben zelf Christelijk en mijn ouders + zus en broer zijn allemaal christelijk geworden door mij. Zelf ben ik erg gelovig (ik geloof in alles wat in de bijbel staat) maar zelf hou ik er af en toe niet 100% aan (best wel slecht van me idd). Maar ik heb altijd van mijn omgeving al meegekregen dat seks voor het huwelijk heel normaal is. Ik begrijp waarom je dat vraagt maar daar heeft het niets mee te maken met de oorzaak waarom ik nu zo denk en voel.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 06:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
En dan heeft ze het aantal scharrels en one night stands nog niet eens genoemd!
Wowowow. Nu laat je je 'pijn' doen door dingen die je zélf in je eigen hoofd bedenkt, die niet daadwerkelijk waar hoeven te zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 05:28 schreef Leeuw20 het volgende:
Maar voor haar is het niet meer nieuw. Ze heeft het al (heel veek keer) gedaan, weet al precies hoe het voelt en hoeven is het voor haar olk niet meer nodig om elkaar te ontdekken. Ik kan daar wel om janken. Het zit me gewoon elke dag en nacht dwars en ik kom er gewoon niet overheen. Steeds probeer ik dat vervelende gevoel weg te drukken maar na een tijdje komt het 2x zo hard terug. Het doet me ongelofelijk veel pijn.
Jij wil iemand slaan die ooit in een verleden eens seks met je huidige vriendin gehad heeft, toen je haar nog niet eens kende? Alleen omdat jij je dat in zit te beelden?quote:Vooral als ik aan het beeld denk hoe ze met hem op bed ligt, kan ik daar zó kwaad om worden dat ik hem wil gaan opzoeken om een klap te verkopen.
Ik denk dat dat geen enkele invloed heeft op het seksleven dat zij met jou ervaart. Zoek het eens bij jezelf en bij je eigen acties, probeer haar gewoon eens lekker te verwennen, geil haar lekker op en laat haar genieten van jouw aanrakingen. Spice it up yourself. Geen drogredenen bedenken.quote:De laatste tijd heeft ze minder zin en streeft ze minder naar seks. Dat heeft dan waarschijnlijk invloed gehad omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan.
Dat is natuurlijk onzinquote:Als ik haar eerste ben waar ze seks mee zal hebben, dan zal ze er zeker niet zo snel er genoeg van krijgen!
Wow! Waarom?quote:Telkens denk ik steeds: kon ik maar terug in het verleden dan had ik haar tegen gehouden met haar exen...
Wat heb jij te verbergen? Dit lijkt wel wat verdacht. Zo duidelijk maken dat mensen niet naar je verleden moeten vragen... Kom op, vertel alle details maarquote:Op zondag 3 november 2013 19:49 schreef LittleLady het volgende:
OMG!!! als ik jou was zou ik direct geestelijke bijstand zoeken, met dit gedrag raak je zeker je vriendin kwijt en kan het haar niet eens kwalijk nemen, lees jezelf eens terug.
Echt waar, wat een gedachtegang, een psychiater zou er minimaal 3 bestsellers van kunnen schrijven, je druk maken om wat je vriendin allemaal in haar verleden heeft gedaan pfffffff
Cockcount=100?quote:Op zondag 3 november 2013 19:49 schreef LittleLady het volgende:
OMG!!! als ik jou was zou ik direct geestelijke bijstand zoeken, met dit gedrag raak je zeker je vriendin kwijt en kan het haar niet eens kwalijk nemen, lees jezelf eens terug.
Echt waar, wat een gedachtegang, een psychiater zou er minimaal 3 bestsellers van kunnen schrijven, je druk maken om wat je vriendin allemaal in haar verleden heeft gedaan pfffffff
En vervolgens heeft hij dus zelf hetzelfde probleem bij zijn volgende vriendinnetje want dan is hijzelf geen maagd meer. Ik ben benieuwd hoe hij er dan zelf in zal staan.quote:Op maandag 4 november 2013 11:27 schreef Cracka-ass het volgende:
TS, je zal niet de eerste zijn en zeker ook niet de laatste.
Accepteer je dit niet dan zal je op korte termijn al niet meer de laatste zijn.
Nooit meer neuken natuurlijk. Als hij een beetje consequent zou zijn.quote:Op maandag 4 november 2013 12:44 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En vervolgens heeft hij dus zelf hetzelfde probleem bij zijn volgende vriendinnetje want dan is hijzelf geen maagd meer. Ik ben benieuwd hoe hij er dan zelf in zal staan.
Uhm ...quote:Op maandag 4 november 2013 13:05 schreef probeer het volgende:
Hej TS .. de kans is ook best sterk aanwezig dat je ook niet eens haar beste bedpartner bent ..
just sayin' ..
Oow, vast wel ja .. gewoon een gevalletje van zout en open wond. Ik ben in een gemene bui vandaagquote:Op maandag 4 november 2013 13:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm ...
Daar was TS al eventjes achter.
En dan vergeet je de OP te lezen?quote:Op maandag 4 november 2013 13:11 schreef probeer het volgende:
Oow, vast wel ja .. gewoon een gevalletje van zout en open wond. Ik ben in een gemene bui vandaag
Misschien moet je positieve fantatiseën gaan ontwikkelen, om van je gemene bui af te zijn.quote:Op maandag 4 november 2013 13:11 schreef probeer het volgende:
[..]
Oow, vast wel ja .. gewoon een gevalletje van zout en open wond. Ik ben in een gemene bui vandaag
Jup, ik ga zo ff fappen op de vriendin van TS.quote:Op maandag 4 november 2013 13:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien moet je positieve fantatiseën gaan ontwikkelen, om van je gemene bui af te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"
Och, volgens mij had ik m van de week al gelezen. Niet veel boeiends, TS doet een beetje sneu. Geen inhoudelijke reactie waard iig.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 13:16 schreef probeer het volgende:
[..]
Jup, ik ga zo ff fappen op de vriendin van TS.Kan je je frustraties in "hoe voel je je nu" gaan uiten? Lijkt mij een goed idee héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Geloof me, je wilt toch echt geen verslagen van mijn gefrustreerde angry-wanks lezen hoorquote:Op maandag 4 november 2013 13:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Kan je je frustraties in "hoe voel je je nu" gaan uiten? Lijkt mij een goed idee hé
Ik niet, maar ik vind je frustraties nogal offtopic: irrelevante reacties geven omdat je vandaag in een gemene bui bent.quote:Op maandag 4 november 2013 13:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Geloof me, je wilt toch echt geen verslagen van mijn gefrustreerde angry-wanks lezen hoor.. maar vooruit, ik zal straks even een bijdrage leveren
quote:Op maandag 4 november 2013 13:38 schreef Moira. het volgende:
Men kon er ook gewoon niet op reageren en dan had dat weer 10 nutteloze posts bespaard
Ok ok .. iets constructiefs dan ..quote:Op maandag 4 november 2013 13:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik vind je frustraties nogal offtopic: irrelevante reacties geven omdat je vandaag in een gemene bui bent.Liever nog de fantasieën van TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |