abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132816651
Hoi allemaal,

Ik ben 22 jaar en zij 20. Sinds kort heb ik en mijn viendin een geweldige relatie. Zij is tevens mijn tweede vriendin. Zij is het meisje waar ik serieus een toekomst in zie. Dat ziet ze wederzijds in mij. We hebben dezelfde humor, gedrag, taalgebruik en interesses. We lijken ontzettend veel op elkaar en alles klopt gewoon. We hebben het super leuk samen en we kunnen elkaar echt niet loslaten.

Ze is ook mijn eerste vriendin waar ik voor het eerst mijn bed mee deel. Maar ze heeft hiervoor al twee exen gehad, dus nog twee verschillende bedpartners. De eerste had ze een anderhalf jaar mee gehad en de tweede een half jaar. Ze heeft dus wel vaker seks gehad terwijl ik geen enkel ervaring heb. Dat is de grootste obstakel voor mij in onze relatie. Ik maak me anders helemaal geen zorgen omdat het voor de rest erg goed gaat tussen ons.

Sommige details weet ik wel wat ze met haar exen heeft gedaan en hoe vaak ze haar bed deelde. Het klinkt voor sommigen een beetje maar maar dat doet me zo ontzettend pijn dat ik er vaak depressief van word. Het vreet me op. Ik krijgt een minderwaardig gevoel en het is oneerlijk. Seks met haar is voor mij ontzettend nieuw en bijzonder voor mij dat ik in geen enkele woorden kan beschrijven hoe mooi het was de eerste keer. Maar voor haar is het niet meer nieuw. Ze heeft het al (heel veek keer) gedaan, weet al precies hoe het voelt en hoeven is het voor haar olk niet meer nodig om elkaar te ontdekken. Ik kan daar wel om janken. Het zit me gewoon elke dag en nacht dwars en ik kom er gewoon niet overheen. Steeds probeer ik dat vervelende gevoel weg te drukken maar na een tijdje komt het 2x zo hard terug. Het doet me ongelofelijk veel pijn. Vooral als ik aan het beeld denk hoe ze met hem op bed ligt, kan ik daar zó kwaad om worden dat ik hem wil gaan opzoeken om een klap te verkopen. De laatste tijd heeft ze minder zin en streeft ze minder naar seks. Dat heeft dan waarschijnlijk invloed gehad omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan. Als ik haar eerste ben waar ze seks mee zal hebben, dan zal ze er zeker niet zo snel er genoeg van krijgen!

Ik heb al een aantal keer met haar over gehad dat ik me hier rot in voel. Drie dagen lang probeerde ze me te helpen om hier overheen te komen maar dat hielp maar steeds voor eventjes. Ze zei: als je er mee zit dan moet je het meteen laten weten aan me! Op een gegeven moment werd ze helemaal zat van dat gezeik en deed erg kortaf tegen me. Ik realiseerde me wat ik haar heb aangedaan met mijn gejammer. Ik stopte meteen met zulke gedachtes en focuste me alleen maar nog op onze relatie. Na een week of twee kwam dat klote gevoel weer terug. Maar dan veel extremer. Dat heb ik niet aan mijn vriendin verteld omdat het geen meerwaarde heeft voor haar. Ik word daar helemaal gek van! Het is gewoon iets wat ik niet meer kan veranderen. Telkens denk ik steeds: kon ik maar terug in het verleden dan had ik haar tegen gehouden met haar exen...

Herkent iemand mijn verhaal een beetje? Ik wil in contact komen met heren die een soortgelijke ervaring hebben meegemaakt en hoe ze daarmee om zijn gegaan. Ik wil zó graag van deze rot gevoel af. Ja, ik weet het. Het gaat niet om vroeger, maar om nu omdat ze NU voor mij heeft gekozen. Dat heb ik al zo vaak gehoord en het doet me helemaal niets. Ik denk dat ik iemand nodig heb die mij een wake up smack geeft en die mij met harde wijze woorden kan uitleggen waarom ik me niet rot moet voelen. Please help!!!!!!

Alvast bedankt!!

Gr. Leeuw20
pi_132816656
Dramaqueen :')
pi_132816666
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 05:40 schreef Trebo het volgende:
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
  zaterdag 2 november 2013 @ 05:56:42 #4
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_132816686
Stel je niet aan man
pi_132816688
Tering,22 jaar en dan dit :')
nee echt niet !
  zaterdag 2 november 2013 @ 06:20:03 #7
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_132816690
Maar eigenlijk moet je dus zulke zieke shit met haar doen dat je :7 over jezelf bent i.p.v. ;( over haar exen :')
pi_132816691
Je snapt toch zelf ook wel dat er niks meer aan veranderd kan worden? Dan kun je er wel steeds weer over beginnen maar dan zal het niet lang duren voordat jij haar volgende ex bent
pi_132816710
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 05:28 schreef Leeuw20 het volgende:
Seks met haar is voor mij ontzettend nieuw en bijzonder voor mij dat ik in geen enkele woorden kan beschrijven hoe mooi het was de eerste keer. Maar voor haar is het niet meer nieuw. Ze heeft het al (heel veek keer) gedaan, weet al precies hoe het voelt en hoeven is het voor haar olk niet meer nodig om elkaar te ontdekken.
Seks is met iedereen weer anders en met elke nieuwe bedpartner moet je in het begin ontdekken wat de ander fijn vindt. Seks met jou is voor haar ook nieuw! Seks is (als het goed is) niet altijd hetzelfde, voelt niet altijd hetzelfde. Ze is geen speelgoed auto buiten de supermarkt waar je een muntje in gooit en die elke keer weer dezelfde bewegingen maakt en hetzelfde muziekje afspeelt!

quote:
De laatste tijd heeft ze minder zin en streeft ze minder naar seks. Dat heeft dan waarschijnlijk invloed gehad omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan. Als ik haar eerste ben waar ze seks mee zal hebben, dan zal ze er zeker niet zo snel er genoeg van krijgen!
Ik vind dat je een beetje een vreemd beeld hebt van seks. Dat ze minder zin heeft in seks omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan? Dat ze twee jaar geleden vaak seks heeft gehad daar heeft ze nu toch niks meer aan? Het is niet alsof wij vrouwen één keer seks hebben en dan meteen een jaar niet meer willen ofzo. Het is verdorie niet dat ze aan het candycrushen is, genoeg punten heeft verzameld en het level heeft uitgespeeld en ze dan denkt nou nu hoef ik voorlopig niet meer?! Ik denk dat de kans een stuk groter is dat ze minder zin heeft in seks door jouw gezeik over haar exen. Zou ik wel hebben als ik haar was. Een jongen die zo onzeker is dat hij het niet kan handelen dat ik in het verleden wel eens met een ander seks heb gehad, is nou niet bepaald aantrekkelijk. Kijk eens naar je eigen rol in de situatie en schuif niet alles af op haar (het is niet de schuld van haar eerdere seksleven dat jullie nu weinig seks hebben. Dat heb je waarschijnlijk zelf met je gezeur/onzekerheid teweeg gebracht).

Dus, man up, want op deze manier ben je goed bezig je relatie op de klippen te laten lopen en lijkt me niet dat dat je doel is.
pi_132816716
Voor haar is het net zo nieuw als voor jou. Want zij is met jou en jij met haar, en dat is het enige dat telt.
pi_132816760
En dan heeft ze het aantal scharrels en one night stands nog niet eens genoemd!
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 2 november 2013 @ 07:08:53 #12
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_132816776
Jij doet vanaf nu je volgende vriendinnen hetzelfde aan. Bovendien is het je eigen schuld, jij hebt haar seksleven helemaal dood geanalyseerd.

Je probleem is echt treurig, egoistisch en jullie hebben er beide alleen last van. Stel je niet aan!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  Forum Admin zaterdag 2 november 2013 @ 07:18:08 #13
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_132816784
Ga zo door en je hebt binnenkort helemaal niets meer om je druk over te maken.
pi_132816824
Ik weet van m'n vriendin niet eens hoeveel bedpartners ze heeft gehad. Dat weet ze van mij ook niet, puur omdat we elkaar daar nooit naar gevraagd hebben. Je moet hier niet zo'n probleem van maken man, want dit zal je bij elk meisje houden.
  zaterdag 2 november 2013 @ 08:12:24 #15
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_132816936
Sja ts. Niet om t een of ander, maar op jouw leeftijd zou je je hier niet druk over moeten maken.

Grow a pair.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_132817013
Maakt niet uit, beter dat ze al wat ervaring heeft dan helemaal geen.

Alsof je er wat van merkt in bed verder. :') (ja hoogstens betere prestaties)
pi_132817120
Wat wil je van haar? Ze had al een leven voordat ze jou leerde kennen en ze is niet jouw eigendom.
Free people own guns! Slaves do not!
  zaterdag 2 november 2013 @ 08:44:01 #18
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_132817129
Je vriendin wilt niet minder seks omdat ze in het verleden al seks heeft gehad, maar omdat jij een onuitstaanbaar onzeker en zielige kleuter bent! Als ik jouw was zou ik er maar rekening mee gaan houden dat ze je ex gaat worden...want als je je zo lekker blijft aanstellen is dat onvermijdelijk.

Hoe kan je nou in vredesnaam dit zeggen:

quote:
Zij is het meisje waar ik serieus een toekomst in zie. Dat ziet ze wederzijds in mij. We hebben dezelfde humor, gedrag, taalgebruik en interesses. We lijken ontzettend veel op elkaar en alles klopt gewoon. We hebben het super leuk samen en we kunnen elkaar echt niet loslaten.
Terwijl dit je realiteit is... :')

quote:
[...] maar dat doet me zo ontzettend pijn dat ik er vaak depressief van word. Het vreet me op. Ik krijgt een minderwaardig gevoel en het is oneerlijk.

[...] en hoeven is het voor haar olk niet meer nodig om elkaar te ontdekken. Ik kan daar wel om janken. Het zit me gewoon elke dag en nacht dwars en ik kom er gewoon niet overheen. Steeds probeer ik dat vervelende gevoel weg te drukken maar na een tijdje komt het 2x zo hard terug. Het doet me ongelofelijk veel pijn.

Ik heb al een aantal keer met haar over gehad dat ik me hier rot in voel.
_O-

quote:
Op een gegeven moment werd ze helemaal zat van dat gezeik en deed erg kortaf tegen me.
Ja echt? Verbazingwekkend...en dat terwijl je je aanstelt als een kleuter die de verkeerde kleur fiets heeft gekregen. :')

quote:
De laatste tijd heeft ze minder zin en streeft ze minder naar seks. Dat heeft dan waarschijnlijk invloed gehad omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan. Als ik haar eerste ben waar ze seks mee zal hebben, dan zal ze er zeker niet zo snel er genoeg van krijgen!
Nee! Ze heeft er genoeg van omdat ze ligt te neuken met iemand die mentaal niet veel verder is dan een kleuter. Je bent 22 jaar? Gedraag je ook naar je leeftijd. :N

Godverdomme zeg...zelfs ik krijg een gevoel van walging na het lezen van dit stukje...en dat terwijl ik je niet eens ken! en daarbij ben ik redelijk dramaqueen-proof. :')
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_132817133
God, man the fuck up. Ik word nu al naar van je topic, laat staan hoe je vriendin zich dan wel voelt. Open je ogen, kerel, als je zo door blijft gaan dan is jouw vriendin binnenkort je ex.
Somewhere between a mistress and commitment...
  zaterdag 2 november 2013 @ 08:47:13 #20
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_132817147
quote:
18s.gif Op zaterdag 2 november 2013 08:44 schreef standbyme het volgende:
God, man the fuck up. Ik word nu al naar van je topic, laat staan hoe je vriendin zich dan wel voelt. Open je ogen, kerel, als je zo door blijft gaan dan is jouw vriendin binnenkort je ex.
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 november 2013 08:44 schreef Semisane het volgende:
Als ik jouw was zou ik er maar rekening mee gaan houden dat ze je ex gaat worden...want als je je zo lekker blijft aanstellen is dat onvermijdelijk.
GMTA! O+
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  zaterdag 2 november 2013 @ 08:47:32 #21
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_132817149
Hopenlijk waren haar exen wel echte mannen, dan heeft ze in ieder geval nog iets van lol gehad
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_132817164
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 november 2013 08:47 schreef Semisane het volgende:

[..]

GMTA! O+
Zeker. :D wat een naar persoon is deze TS, ik krijg nu al het gevoel dat hun relatie niet erg lang gaat duren.. :')
  zaterdag 2 november 2013 @ 08:52:06 #23
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_132817181
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 november 2013 08:49 schreef standbyme het volgende:

[..]

Zeker. :D wat een naar persoon is deze TS, ik krijg nu al het gevoel dat hun relatie niet erg lang gaat duren.. :')
Nee inderdaad...het is wachten op het volgende topic waarin hij jankt dat hij haar moet aanspreken als"ex". O-)

En het daarop volgende topic dat hij gelukkig is geworden als de bitch van een grote behaarde bear-homo genaamd John, die hem stelselmatig uitwoont. :')
pi_132817184
Lang verhaal kort; je wil dat zij je het gevoel geeft dat je speciaal bent. Kan je je vervolgens vragen hoe niet-speciaal jij jezelf voelt dat je daar 'behoefte' aan hebt, en hoe verkeerd het is dat je dat bij een ander neer legt.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_132817199
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 06:31 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik vind dat je een beetje een vreemd beeld hebt van seks. Dat ze minder zin heeft in seks omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan? Dat ze twee jaar geleden vaak seks heeft gehad daar heeft ze nu toch niks meer aan? Het is niet alsof wij vrouwen één keer seks hebben en dan meteen een jaar niet meer willen ofzo. Het is verdorie niet dat ze aan het candycrushen is, genoeg punten heeft verzameld en het level heeft uitgespeeld en ze dan denkt nou nu hoef ik voorlopig niet meer?! Ik denk dat de kans een stuk groter is dat ze minder zin heeft in seks door jouw gezeik over haar exen. Zou ik wel hebben als ik haar was. Een jongen die zo onzeker is dat hij het niet kan handelen dat ik in het verleden wel eens met een ander seks heb gehad, is nou niet bepaald aantrekkelijk. Kijk eens naar je eigen rol in de situatie en schuif niet alles af op haar (het is niet de schuld van haar eerdere seksleven dat jullie nu weinig seks hebben. Dat heb je waarschijnlijk zelf met je gezeur/onzekerheid teweeg gebracht).

Dus, man up, want op deze manier ben je goed bezig je relatie op de klippen te laten lopen en lijkt me niet dat dat je doel is.
Dit dus. Onzekerheid is geen turn on. Waarschijnlijk sijpelt je onzekerheid door in seks. En dat is echt niet tof. Vrouwen willen een kerel tussen de lakens, geen jankbak.
pi_132817221
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 november 2013 08:52 schreef Semisane het volgende:

[..]

Nee inderdaad...het is wachten op het volgende topic waarin hij jankt dat hij haar moet aanspreken als"ex". O-)

En het daarop volgende topic dat hij gelukkig is geworden als de bitch van een grote behaarde bear-homo genaamd John, die hem stelselmatig uitwoont. :')
En dan krijgen we natuurlijk de vraag van TS; "hoe maak ik het goed :'(" blablabla. Dus TS, als je dit nog leest: wees geen wijf en grow some balls.
  zaterdag 2 november 2013 @ 08:58:57 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132817225
Seks is niet na een X aantal keer geen zak meer aan. Seks met iemand die overloopt van onzekerheid en irrationele boosheid wordt wel snel oud nieuws. Net als een relatie met zo iemand.

Werk aan jezelf, want je werkt deze relatie nu enorm tegen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 2 november 2013 @ 09:02:42 #28
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132817243
quote:
Het zit me gewoon elke dag en nacht dwars en ik kom er gewoon niet overheen. Steeds probeer ik dat vervelende gevoel weg te drukken maar na een tijdje komt het 2x zo hard terug. Het doet me ongelofelijk veel pijn. Vooral als ik aan het beeld denk hoe ze met hem op bed ligt, kan ik daar zó kwaad om worden dat ik hem wil gaan opzoeken om een klap te verkopen. De laatste tijd heeft ze minder zin en streeft ze minder naar seks. Dat heeft dan waarschijnlijk invloed gehad omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan. Als ik haar eerste ben waar ze seks mee zal hebben, dan zal ze er zeker niet zo snel er genoeg van krijgen!
Mensen stoppen niet met het fijn vinden van sex na het hebben gehad van sex vroeger... Ze vindt jou gewoon niet zo leuk meer vanwege je gejammer en je onmannelijke gedrag. Een huilende man maakt een meid niet nat hoor. Anders dan had jij de hoofdprijs en sopte ze elke dag

[ Bericht 3% gewijzigd door Hiergaanwedan op 02-11-2013 09:11:17 ]
we dan
  zaterdag 2 november 2013 @ 09:04:30 #29
277627 Seven.
We are Borg.
pi_132817260
Ik had ook zo'n ex die nogal obsessief bezig was met mijn seksleven voor ik hem ontmoette. En niet alleen dat: het was gewoon een een enorm onzeker figuur die heel zijn ziel en zaligheid van mij af liet hangen. Zelf eens een slechte dag hebben was geen optie want als ikzelf ergens mee zat, dan gaf ik hem een kutgevoel. En daar bovenop dus het eeuwige gedram over hoeveel ik wel niet geneukt heb, hoeveel mensen ik mee heb liggen rondsletten, of ik anderen beter vond in bed en noem maar op.

Gruwelijk verstikkend allemaal, en het is om deze reden dan ook mijn ex.

TS, beantwoord deze vragen eens voor mij:

Vraag je je vriendin bijna dagelijks of er iets is?
Als ze nee zegt, ben je er dan stiekem toch van overtuigd dat er wel iets is?
Als zij niet lekker in d'r vel zit, denk jij dan dat ze je gaat verlaten?
Als zij met d'r vriendinnen op stap gaat, hebben jullie in de dagen ervoor dan meer ruzie?
Ga je met bijna alles wat ze doet mee?
Als ze opstaat, vraag je dan wat ze gaat doen?
Heb je het gevoel dat zij wel beter kan krijgen?
Resistance is futile.
  zaterdag 2 november 2013 @ 09:07:50 #30
233921 DahBigKahuna
Vrijetijdsstrijder
pi_132817279
Joh! hou op met zeuren. Bijna iedereen heeft wel 1 of meerdere bedpartners gehad voordat ze aan een vaste relatie beginnen. Dat hoort erbij.

Dat dit je zo bezig houdt is wrsch onzekerheid over jezelf. Jij bent toch degene die haar nu paalt en niet iemand anders?
Real men don`t play with fire, they play in it!
pi_132817733
Hoe anders zouden de reacties zijn als TS een vrouw was geweest!
  zaterdag 2 november 2013 @ 10:14:27 #32
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_132817764
Normaal probeer ik objectief te zijn en het van beide kanten te bekijken.. Maar jezus, TS.

Wil je daadwerkelijk haar ex'en slaan omdat.. ze seks hebben gehad voordat jij dit deed? :')

Hoe kan je vriendin in godsnaam nog plezier beleven aan seks als ze een vriendje heeft die dag en nacht denkt aan 'hoe het met haar ex'en was geweest'.. Die gasten zijn nu niets voor niets haar ex. Je heeft voor jou gekozen, laat het achter je en geniet er gewoon van zo lang het duurt. Want ondanks dat het lijkt alsof je erg veel om haar geeft en je erg bang bent dat je haar iets 'aandoet', ben je nu niet goed bezig.
  zaterdag 2 november 2013 @ 10:18:02 #33
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132817801
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 november 2013 10:11 schreef thabit het volgende:
Wat dan?
we dan
pi_132817805
Mijn god :')_!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_132817843
Onzekere mannen :r.
pi_132817851
Hahaha oke dit is te toevallig natuurlijk. Maar het lijkt wel alsof jij het nieuwe vriendje van mijn ex bent! :')

Kerel kom op. Ja er zijn 2 andere jongens over heen gegaan. So what? Je hebt eindelijk sex geniet er gewoon eens van en ben niet zo onzeker. Als het echt zo slecht was wat jij doet tegen over haar exen zou ze na de eerste keer als gezegd hebben dat het meteen de laatste keer was ;)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  zaterdag 2 november 2013 @ 10:28:48 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132817914
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 november 2013 10:11 schreef thabit het volgende:
Niets anders, imo.
pi_132817918
quote:
pareltje

*)
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_132817928
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 08:58 schreef standbyme het volgende:

[..]

En dan krijgen we natuurlijk de vraag van TS; "hoe maak ik het goed :'(" blablabla. Dus TS, als je dit nog leest: wees geen wijf en grow some balls.
pi_132817969
Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat het je/mannen iets boeit dat ze seks heeft gehad met TWEE andere jongens.... Wat boeit het nou....op dit moment voor jou...het is niks anders dan dat ze nog maagd was geweest bijv.
pi_132817994
Probleem met dit soort topics is dat Ts wil doen alsof het door haar komt dat hij zich rot over zichzelf voelt terwijl het zijn eigen negativiteit over hem is wat geraakt wordt.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  zaterdag 2 november 2013 @ 10:40:53 #42
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_132818063
Hoewel ik het eens ben met de strekking van de meeste reacties, wil ik toch even zeggen dat ik het gevoel van TS wel herken. Helaas heb ik niet echt een tip om ermee om te gaan. Het is gewoon gesleten met de tijd, en op gegeven moment was het helemaal weg en kon ik me zelfs niet meer voorstellen dat ik me hier druk over maakte.
...as always
pi_132818080
Volgens mij is dit alleen een probleem van mensen die zelf ontmaagd zijn door vriend/vriendin en verder 0,0 ervaring hebben.

Ik heb het verder nog nooit van iemand gehoord.
pi_132818915
quote:
Spot on! Echt, dat is precies wat er gaande is.
"Pools are perfect for holding water"
pi_132819164
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 08:42 schreef Vampier het volgende:
Wat wil je van haar? Ze had al een leven voordat ze jou leerde kennen en ze is niet jouw eigendom.
Daar heb je wel gelijk in.. =/ De laatste tijd beschouw ik alsof haar leven van mij is, dat iemand aan "mijn eigendom" heeft gezeten terwijl ze recht op exen heeft... :{
pi_132819653
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:49 schreef Leeuw20 het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in.. =/ De laatste tijd beschouw ik alsof haar leven van mij is, dat iemand aan "mijn eigendom" heeft gezeten terwijl ze recht op exen heeft... :{
Recht op ex-en?? :o

Wacht even. Ik kan me van een aantal maanden terug herinneren dat vriendje (klootzak) van nichtje het had over "Sinds ik X heb" en dat ik daar gepikeerd op reageerde.

Je "hebt" een vriendin niet. Je hebt een relatie met die vriendin. Die vriendin is jouw eigendom niet, nooit, never nooit niet. Zij is van zichzelf en hoogstens een beetje van haar ouders maar niet van jou. :(
  zaterdag 2 november 2013 @ 12:13:25 #47
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132819690
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:36 schreef probeer het volgende:

[..]

Spot on! Echt, dat is precies wat er gaande is.
Haha wat een geniaal stukje inderdaad.
Gourmetten of steengrillen?
pi_132819800
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 12:13 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha wat een geniaal stukje inderdaad.
Ik denk dat TS nog niet weet dat de seks-drive altijd wat minder wordt dan in het begin. Ook bij de eerste en ook bij de 30ste partner. Dat dat niets te maken heeft met hoe vaak iemand seks heeft gehad in het leven, maar met vertrouwd zijn met elkaar waardoor de eerste seksuele spanning tussen beiden minder wordt. Dat dat proces bij vrouwen bijna altijd sneller gaat dan bij mannen.

Het is tenslotte nog een groentje. Zal ik hem dat verhaaltje vertellen? O-)

- Wanneer een stel in het eerste jaar dat zij bij elkaar zijn voor elke keer dat zij seks hebben een boon in een pot stoppen en in de jaren daarna voor elke keer dat zij seks hebben een boon uit de pot halen, dan raakt de pot nooit leeg.

En dat heeft niets te maken met hoeveel sekspartners je al gehad hebt maar alleen met dat stel.
pi_132819859
Het lijkt alsof je je de rol van hopeloze romanticus zó eigen hebt gemaakt dat je jezelf erin hebt verloren en het je stuurt.

Dat, of je stelt je gewoon aan.
pi_132820001
quote:

Sommige details weet ik wel wat ze met haar exen heeft gedaan en hoe vaak ze haar bed deelde.
Hier begon het al een beetje creepy en bezittelijk te worden.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_132820061
Je had wel even een samenvatting mogen voorzien, wat een lap tekst.

Je hebt dus fantasieën over hoe zij d'r exen neukt?
Dat heet cuckolding, schijnt een fetish te zijn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cuckolding
pi_132820173
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 november 2013 09:04 schreef Seven. het volgende:
Ik had ook zo'n ex die nogal obsessief bezig was met mijn seksleven voor ik hem ontmoette. En niet alleen dat: het was gewoon een een enorm onzeker figuur die heel zijn ziel en zaligheid van mij af liet hangen. Zelf eens een slechte dag hebben was geen optie want als ikzelf ergens mee zat, dan gaf ik hem een kutgevoel. En daar bovenop dus het eeuwige gedram over hoeveel ik wel niet geneukt heb, hoeveel mensen ik mee heb liggen rondsletten, of ik anderen beter vond in bed en noem maar op.

Gruwelijk verstikkend allemaal, en het is om deze reden dan ook mijn ex.

TS, beantwoord deze vragen eens voor mij:

Als zij niet lekker in d'r vel zit, denk jij dan dat ze je gaat verlaten?
Als zij met d'r vriendinnen op stap gaat, hebben jullie in de dagen ervoor dan meer ruzie?
Nee niet bijna dagelijks. Ze was is het begin al een beetje onzeker en ontzettend bang dat ik steeds minder van haar hield, terwijl ik me toen nergens om druk maakte. Op een gegeven moment werd ik ook onzeker over alles, nog erger dan zij (niet dat het door haar kwam maar het kwam uit het niets). Niet dat we direct aan elkaar vragen wat er is, maar dat was een maand geleden waarin we heel vaak over elkaar gingen stressen (vooral ik). Meestal na een gesprek bij een etentje is de stress bij ons weer weg. De laatste twee weken zijn we positiever omdat ik me daar ook naar gedraag... Als ik denk dat er iets is dan vraag ik het gewoon niet en wacht ik gewoon af (meestal is er gewoon niets).

Ligt er aan hoe ze nee zegt. Als ze op een kortaf-achtig manier "nee" zegt dan wel. Ik probeer dan door te graven om de oorzaak te vinden omdat ik weet dat er toch wel wat is. Ze gaf het een keer aan dat ze het zielig vind dat ik steeds zo veel moeite moet doen als ze boos is. Ze vindt het dan wel fijn dat ik dan ga graven maar de ene kant vindt ze het zielig..

Hmm, nee dat nooit.

Nee, tenzij ze me meevraagt. Ik moet eerlijk zijn dat ik af en toe echt, echt heel raar over sommige dingen denk. Dat weet ik ook van mezelf. Ik vind mezelf een beetje stalkerig zonder het te laten merken. Of wanneer ze aan me vraagt of ik mee wil gaan omdat ze zo graag op zoek wil gaan naar een nieuwe jas, dan komt er een gedachte bij me van: uhm... waarom vraag je me wel mee met zulke dingen in plaats van een hele dag speciaal voor me vrijhouden om iets leuks te doen met mij? Terwijl ze heeft gezegd dat ze me heel graag wilt zien. (ja ik weet het, ik ben niet echt helemaal 100...).

Ja best vaak maar niet iedere ochtend. Ze vraag het ook altijd aan mij.

Nee eigenlijk niet. Ik doe ontzettend veel voor haar omdat ik bang ben om haar kwijt te raken. De laatste tijd merk ik een beetje dat ze het iets minder waardeert dan in het begin. In het begin was ze ontzettend enthousiast over alles (nu nog wel hoor maar wel minder). Na al dat gezeik heeft ze wel verteld dat ik de perfecte man ben voor haar. Ook omdat haar exen een stel pannekoeken waren. De ene ging 8 maanden lang vreemd en nam meisjes mee naar zijn huis terwijl ze dat 8 maanden lang weet (ze is een ontzettende volhouder als het neer komt op relaties). Uiteindelijk heeft hij het uitgemaakt en was haar leven toen die tijd helemaal omzeep geholpen. De tweede ex behandelde haar als een hond, scheldt haar elke dag uit en sloeg haar een keer (niet heel hard hoor maar toch) toen hij boos was. Ze hadden elke dag ruzie en ze huilde bijna elke dag. Ze heeft het uitgemaakt nadat ze mij sprak. Ik heb dagenlang met haar gepraat dat ze van hem weg moest en zei dat ik haar ogen had geopend. Maar is dat ook zo dat een meisje wat meer kritisch is na een aantal exen? Dat het makkelijker voor haar is om uit te maken...

Ik ben eigenlijk zelf een beetje achter gekomen dat ik een HSP'er ben (high sensitive person). Dat is iemand die met gevoelens die heletijd in de war raken (het wordt te veel). In plaats van te genieten van het moment, zit ik me de heletijd zorgen te maken om alle kleine dingen.
  zaterdag 2 november 2013 @ 12:38:21 #53
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132820238
Het is in ieder geval positief dat je inziet dat je daar zelf niet helemaal normaal in bent, en dat vind ik prijzenswaardig. Je hebt ook veel van die 'creeps' (zeg nu niet dat je een creep bent maar je hebt wel sommige trekjes) die dat niet doorhebben en hun hele leven vrouwen blijven wegjagen met hun achterlijke gedrag.
Gourmetten of steengrillen?
pi_132820248
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 12:34 schreef Leeuw20 het volgende:
Ik ben eigenlijk zelf een beetje achter gekomen dat ik een HSP'er ben (high sensitive person). Dat is iemand die met gevoelens die heletijd in de war raken (het wordt te veel). In plaats van te genieten van het moment, zit ik me de heletijd zorgen te maken om alle kleine dingen
Nee. Een HSP-er voelt gevoelens van anderen haarfijn aan en dat overweldigd raken heeft dan niet met de eigen gevoelens te maken maar met te veel gevoelens van anderen om hen heen.
pi_132820253
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 12:34 schreef Leeuw20 het volgende:
Ik ben eigenlijk zelf een beetje achter gekomen dat ik een HSP'er ben (high sensitive person). Dat is iemand die met gevoelens die heletijd in de war raken (het wordt te veel). In plaats van te genieten van het moment, zit ik me de heletijd zorgen te maken om alle kleine dingen.
Je zorgen maken doe je in je hoofd, je gevoel hoef je er alleen maar te laten zijn.

Maak het jezelf niet nog moeilijker door een slachtofferrol tegenover je gevoel in te nemen, helemaal wanneer die gevoelens ontstaan door de (negatieve) dingen die je over jezelf gelooft.
pi_132820269
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 november 2013 12:38 schreef Silenus het volgende:
Het is in ieder geval positief dat je inziet dat je daar zelf niet helemaal normaal in bent, en dat vind ik prijzenswaardig. Je hebt ook veel van die 'creeps' (zeg nu niet dat je een creep bent maar je hebt wel sommige trekjes) die dat niet doorhebben en hun hele leven vrouwen blijven wegjagen met hun achterlijke gedrag.
Je hebt ook creeps die zeggen dat ze weten dat het aan hun zelf ligt maar dat ze er zo ontzettend mee zitten en mee in de knoop liggen en daarmee het probleem eigenlijk toch weer bij die ander leggen.
Volgens mij is TS er zo eentje.
pi_132820433
Wat zijn vrouwen toch hoeren, met meerdere mannen naar bed gaan. :r
pi_132820732
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 10:40 schreef Anyanka het volgende:
Hoewel ik het eens ben met de strekking van de meeste reacties, wil ik toch even zeggen dat ik het gevoel van TS wel herken. Helaas heb ik niet echt een tip om ermee om te gaan. Het is gewoon gesleten met de tijd, en op gegeven moment was het helemaal weg en kon ik me zelfs niet meer voorstellen dat ik me hier druk over maakte.
Hoe lang deed je er over om hier overheen te komen?
  zaterdag 2 november 2013 @ 15:30:44 #59
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_132824401
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 05:40 schreef Trebo het volgende:
pi_132825111
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 13:04 schreef Leeuw20 het volgende:

[..]

Hoe lang deed je er over om hier overheen te komen?
Hoi TS, Bijna elke vorm van onzekerheid creëert desctructief gedrag naar jezelf toe én naar je vriendin. Alleen is het al goed dat je dat inziet én de stap zet om er iets aan te doen ^O^ .
Eerst zou je kunnen nagaan waarom je zo onzeker bent geworden. Want als ik het zo lees, was je niet erg onzeker voor je relatie met haar, terwijl je wist dat ze al andere relaties en bedpartners had. Die informatie/gegevens had je allemaal al, dus volgens mij moet er iets zijn waarom je plots erg onzeker bent geworden en dat je huidige klachten 'slechts' oorzaak kunnen zijn van iets anders. Wat denk je?

[ Bericht 0% gewijzigd door complicate op 02-11-2013 16:20:19 ]
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_132826525
Snap werkelijk niet dat je je daar druk om kunt maken.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_132826574
TS, laat zulke gedachtes gewoon varen en accepteer dat het nu eenmaal niet anders is. Je zal niet de enige man op de wereld zijn, die de derde of vierde bedpartner van zijn vriendin of vrouw is. Dat heb je nu eenmaal op deze wereld.

Misschien is het wel beter zo. Stel je voor dat je de eerste van je vriendin was, en zij dan op een bepaald moment zou zijn uitgekeken op jou? Dan ze bij wijze van spreke buitenhuis op zoek kunnen gaan naar een ander avontuur. Ben je haar alsnog kwijt.

Daarnaast, uit je posts kan ik opmaken dat de voormalige partners van je vriendin klootzakken waren. Ze heeft ze dus niet voor niets verlaten. Het feit dat ze nu met jou is, zegt ook wel wat he? Sex is niet alles in een relatie. ;)
pi_132826988
Op jouw leeftijd kun je er gewoon niet meer vanuit gaan dat degene met wie je een relatie aangaat nog steeds maagd is. En het is bovendien moeilijk om iemand te vinden op die leeftijd die nog nooit een serieuze relatie heeft gehad.

Ik heb wel vaker gemerkt dat mensen die meteen in een serieuze relatie springen, en daarvoor nooit andere ervaringen hebben opgedaan, juist de mensen zijn die sneller moeite kunnen krijgen met het verleden van de huidige partner. Dat, omdat ze het nooit zelf hebben meegemaakt, en zich daardoor minder goed in de schoenen van de partner kunnen zetten. Heb je wel eens verlangens om het ook eens met iemand anders te doen? Dat kan een optie zijn, want dan weet jij hoe zij zich voelt...en begrijp jij ook dat andere ervaringen totaal los staan van de relatie die jullie hebben...en dan hoeft zij minder ''gezeur'' van jou te horen.

Je kan het ook zo bekijken.....die eerdere ervaringen hebben haar wel mede gevormd tot de persoon die ze vandaag de dag is. Ze is er misschien zelfs beter door geworden in bed. Ze heeft geleerd van fouten in andere relaties/dates. En nu...op dit moment..ben jij de enige die haar mag aanschouwen! En als je positief naar de toekomst kijkt...ben jij de enige die dat mag blijven doen voor de rest van jullie leven. Als ze helemaal geen eerdere ervaringen had gehad was ze misschien wel sneller op jou uitgekeken, en misschien was ze er dan wel van overtuigd geweest dat het bij iemand anders nog beter kan zijn. Dat risico loop je nu veel minder. Bekijk het dus van de positieve kant.
pi_132828627
Je had die eerste keer met haar willen beleven, ok dat is nog te volgen. Maar denk je nou echt dat die eerste keer zoveel specialer is dan welke eerste keer dan wie dan ook met een nieuwe partner?
Je maakt jezelf gek man, en je vermoordt je relatie ermee.
pi_132829089
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:49 schreef Leeuw20 het volgende:

[..]

'Recht op exen' nog wel :{
pi_132829956
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 18:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Je had die eerste keer met haar willen beleven, ok dat is nog te volgen. Maar denk je nou echt dat die eerste keer zoveel specialer is dan welke eerste keer dan wie dan ook met een nieuwe partner?
Je maakt jezelf gek man, en je vermoordt je relatie ermee.
Ja, ik voel me nu een stuk stuk beter nu iedereen z'n woordje hier heeft gedaan. Ja ik kan er niet tegen dat ik niet haar eerste ben en omdat iemand anders eerder is dan ik. En dat iemand anders aan haar heeft gezeten waar ze van heeft genoten. Ze heeft ooit verteld dat ze spijt heeft dat ze met hun heeft gedaan en niet voor mij heeft bewaard. Alleen gaat het mij daar niet om. Het gaat erom dat ik nu niet meer de enige ben op de wereld waar zij een pleziertje van heeft gehad (ja ik klink nog steeds erg piekerig). Vroeger dacht ik ook van: al heeft mijn toekomste vrouw 10 bedpartners gehad, boeit dat me geen reet. Wat maakt mij dat nou uit... Sex voor het huwelijk is niet erg. Nu besef ik wat ze ermee bedoelden. Het is overigens voor de laatste keer een maand geleden dat ze dat gezeik van mij aanhoorde. Ze weet niet dat ik er nog steeds zo erg mee zit. Dat hoeft voor mij ook niet omdat ik weet dat er geen toegevoegde waarde heeft voor haar en voor ons allebei. Het gaat voor de rest ontzettend goed met ons en we zijn nog steeds erg verliefd op elkaar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Leeuw20 op 02-11-2013 19:10:48 ]
pi_132830124

[ Bericht 100% gewijzigd door Leeuw20 op 02-11-2013 19:08:41 ]
pi_132830509
quote:
Ze heeft dus wel vaker seks gehad terwijl ik geen enkel ervaring heb.
Is toch handig? Laat er maar rijden.
pi_132830795
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:03 schreef Leeuw20 het volgende:

[..]

Ja, ik voel me nu een stuk stuk beter nu iedereen z'n woordje hier heeft gedaan. Ja ik kan er niet tegen dat ik niet haar eerste ben en omdat iemand anders eerder is dan ik. En dat iemand anders aan haar heeft gezeten waar ze van heeft genoten. Ze heeft ooit verteld dat ze spijt heeft dat ze met hun heeft gedaan en niet voor mij heeft bewaard. Alleen gaat het mij daar niet om. Het gaat erom dat ik nu niet meer de enige ben op de wereld waar zij een pleziertje van heeft gehad (ja ik klink nog steeds erg piekerig). Vroeger dacht ik ook van: al heeft mijn toekomste vrouw 10 bedpartners gehad, boeit dat me geen reet. Wat maakt mij dat nou uit... Sex voor het huwelijk is niet erg. Nu besef ik wat ze ermee bedoelden. Het is overigens voor de laatste keer een maand geleden dat ze dat gezeik van mij aanhoorde. Ze weet niet dat ik er nog steeds zo erg mee zit. Dat hoeft voor mij ook niet omdat ik weet dat er geen toegevoegde waarde heeft voor haar en voor ons allebei. Het gaat voor de rest ontzettend goed met ons en we zijn nog steeds erg verliefd op elkaar.
Dat laatste is belangrijk. Dat eerste heeft - denk ik - te maken met een te romantische voorstelling van zaken en een wereldbeeld dat niet helemaal klopt. Er bestaat niet zoiets als die ene ware liefde. Er zijn wel mensen met wie je je sterk verbonden kunt voelen.
En het verleden is niet belangrijk. Ik had ook ooit een jaloerse vriendin die me de hemd van het lijf vroeg over mijn exen. Gek werd ik ervan. Bevorderlijk voor je relatie is het al helemaal niet.
Zij zijn exen en dat is niet voor niks zo. Jij bent dat niet.
pi_132833169
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:03 schreef Leeuw20 het volgende:

[..]

Zij kan er toch niets aan veranderen, ook al zou ze het achteraf graag bewaard hebben voor jou. Jullie passen nu goed bij elkaar en horen bij elkaar, maar hoe kon ze dat weten 1 jaar voordat jullie een relatie begonnen? En het is bij iedereen anders met wie je seks hebt, dus je was op een bepaald vlak alsnog haar eerste.
pi_132834124
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 20:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Zij kan er toch niets aan veranderen, ook al zou ze het achteraf graag bewaard hebben voor jou. Jullie passen nu goed bij elkaar en horen bij elkaar, maar hoe kon ze dat weten 1 jaar voordat jullie een relatie begonnen? En het is bij iedereen anders met wie je seks hebt, dus je was op een bepaald vlak alsnog haar eerste.
Ja klopt idd. Ik denk dat de meesten van jullie wel allemaal denken van: wtf wat een rare kerel!
Ik was eerst idd ook bang dat het niet meer zo bijzonder was voor haar omdat het niets nieuws meer aan is. Maar zo te zien is dat gelukkig niet zo. Verleden kan ik niet meer terugdraaien. Vergeten zal ook niet lukken, ik zal het maar moeten accepteren dat het zo is. Ik hoop dat het daarmee goed gaat de aankomende tijd. Ik zal alles weer teruglezen wanneer ik me weer wanhopig voel. Ontzettend bedankt allemaal!

PS: als je mijn verhaal herkent en dit gevoel zelf hebt meegemaakt of iemand die je kent, PM me als je dat wilt. Ik wil daar altijd nog over praten!

[ Bericht 5% gewijzigd door Leeuw20 op 02-11-2013 20:47:28 ]
pi_132834417
Ben je misschien homo?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_132834477
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 20:46 schreef Patroon het volgende:
Ben je misschien homo?
Nee :')
pi_132835812
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 20:41 schreef Leeuw20 het volgende:

[..]

Ja klopt idd. Ik denk dat de meesten van jullie wel allemaal denken van: wtf wat een rare kerel!
Ik was eerst idd ook bang dat het niet meer zo bijzonder was voor haar omdat het niets nieuws meer aan is. Maar zo te zien is dat gelukkig niet zo. Verleden kan ik niet meer terugdraaien. Vergeten zal ook niet lukken, ik zal het maar moeten accepteren dat het zo is. Ik hoop dat het daarmee goed gaat de aankomende tijd. Ik zal alles weer teruglezen wanneer ik me weer wanhopig voel. Ontzettend bedankt allemaal!

PS: als je mijn verhaal herkent en dit gevoel zelf hebt meegemaakt of iemand die je kent, PM me als je dat wilt. Ik wil daar altijd nog over praten!
Ik heb een vraagje: waren je ouders heel sterk gelovig? Heb je een strenge opvoeding gehad over sex zoals bijvoorbeeld "sex is slecht", "geen sex voor het huwelijk"...?
pi_132836889
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:14 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik heb een vraagje: waren je ouders heel sterk gelovig? Heb je een strenge opvoeding gehad over sex zoals bijvoorbeeld "sex is slecht", "geen sex voor het huwelijk"...?
Dat is een goede vraag. Ik ben zelf Christelijk en mijn ouders + zus en broer zijn allemaal christelijk geworden door mij. Zelf ben ik erg gelovig (ik geloof in alles wat in de bijbel staat) maar zelf hou ik er af en toe niet 100% aan (best wel slecht van me idd :P). Maar ik heb altijd van mijn omgeving al meegekregen dat seks voor het huwelijk heel normaal is. Ik begrijp waarom je dat vraagt maar daar heeft het niets mee te maken met de oorzaak waarom ik nu zo denk en voel.
pi_132837554
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:41 schreef Leeuw20 het volgende:

[..]

Dat is een goede vraag. Ik ben zelf Christelijk en mijn ouders + zus en broer zijn allemaal christelijk geworden door mij. Zelf ben ik erg gelovig (ik geloof in alles wat in de bijbel staat) maar zelf hou ik er af en toe niet 100% aan (best wel slecht van me idd :P). Maar ik heb altijd van mijn omgeving al meegekregen dat seks voor het huwelijk heel normaal is. Ik begrijp waarom je dat vraagt maar daar heeft het niets mee te maken met de oorzaak waarom ik nu zo denk en voel.
Ah oké ;) . Dan kan ik alleen maar hopen dat je snel meer zekerder wordt over jezelf.
Een paar tips die je waarschijnlijk al kent:
-Vergelijk je nooit met anderen (-> Ieder persoon is uniek)
-Vetrouw al je zorgen en onzekerheden toe aan Jezus :P (->Matteüs 6:24-34)

P.S. :ik was vroeger héél gelovig en nu helemaal niet meer :N.
pi_132837645
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 november 2013 06:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
En dan heeft ze het aantal scharrels en one night stands nog niet eens genoemd!
  PR en moderator zondag 3 november 2013 @ 18:55:47 #78
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_132862066
quote:
Maar voor haar is het niet meer nieuw. Ze heeft het al (heel veek keer) gedaan, weet al precies hoe het voelt en hoeven is het voor haar olk niet meer nodig om elkaar te ontdekken. Ik kan daar wel om janken. Het zit me gewoon elke dag en nacht dwars en ik kom er gewoon niet overheen. Steeds probeer ik dat vervelende gevoel weg te drukken maar na een tijdje komt het 2x zo hard terug. Het doet me ongelofelijk veel pijn.
Wowowow. Nu laat je je 'pijn' doen door dingen die je zélf in je eigen hoofd bedenkt, die niet daadwerkelijk waar hoeven te zijn.
Als je voor de eerste keer seks hebt met een 'nieuw' persoon (al heb je er al 1000 gehad) is het altijd nieuw en wennen en ontdekken, net als dat voor jou is.
Zij heeft dan al misschien eens seks gehad, maar misschien deden zij helemaal niet het 'juiste' bij haar of vond ze het niks vergeleken met de seks met jou.
Het voelt bij iedereen anders, dus jij bent voor haar net zo spannend om te ontdekken als zij voor jou.
Maak daar samen gebruik van en geniet ervan, ipv je er druk over te maken!

quote:
Vooral als ik aan het beeld denk hoe ze met hem op bed ligt, kan ik daar zó kwaad om worden dat ik hem wil gaan opzoeken om een klap te verkopen.
Jij wil iemand slaan die ooit in een verleden eens seks met je huidige vriendin gehad heeft, toen je haar nog niet eens kende? Alleen omdat jij je dat in zit te beelden?
Dat is niet echt logisch, he.
Probeer rationeel te blijven :)
quote:
De laatste tijd heeft ze minder zin en streeft ze minder naar seks. Dat heeft dan waarschijnlijk invloed gehad omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan.
Ik denk dat dat geen enkele invloed heeft op het seksleven dat zij met jou ervaart. Zoek het eens bij jezelf en bij je eigen acties, probeer haar gewoon eens lekker te verwennen, geil haar lekker op en laat haar genieten van jouw aanrakingen. Spice it up yourself. Geen drogredenen bedenken.
quote:
Als ik haar eerste ben waar ze seks mee zal hebben, dan zal ze er zeker niet zo snel er genoeg van krijgen!
Dat is natuurlijk onzin :)

quote:
Telkens denk ik steeds: kon ik maar terug in het verleden dan had ik haar tegen gehouden met haar exen...
Wow! Waarom?
Jij wil per se een meisje dat alleen voor jou is haar hele leven lang, nooit een andere man aangeraakt te hebben?
Of is dat alleen omdat jij voor háár niet óók met andere mensen seks hebt gehad?
Either way, een beetje egoïstisch, vind je niet?

Je moet haar ook haar ervaringen en levenslessen gunnen.

Verplaats je eens in haar.
Zij heeft in het verleden een aantal kalverliefdes gehad, niet zo serieuze relaties zoals veel mensen die aan het eind van de puberteit hebben. Daar is niks mis mee, toch?
Uiteindelijk bleek in beide gevallen dit niks voor haar te zijn.
Maar toen kwam ze jou tegen! Wat leuk, een nieuwe vriend, jullie delen dezelfde humor, gedrag, taalgebruik en interesses en je hebt het super leuk met elkaar!
Ja, voor deze jongen wil ze echt gaan O+
Maar jij veroorzaakt een beetje spanning in de relatie omdat je er zo enorm mee zit dat zij al eens eerder seks hebt gehad in haar leven. Onnodige spanning!
Zij kan zich nergens voor verantwoorden, of zou ze zich moeten verontschuldigen dat ze zoals vele andere normale mensen als tiener wel eens seks met vriendjes heeft gehad? Nee toch? Dat is toch onzin?
Zij kan er dus niks aan doen dat haar vriend dat zo voelt. Zij wil namelijk compleet voor jou gaan maar jij houdt jezelf daarin tegen door met haar verleden te zitten, terwijl dat helemaal geen probleem hoeft (hoort) te zijn!

Dat is toch super vervelend voor haar?
Waarom doe je dat jezelf en je vriendin aan?

Focus op elkaar en op jullie geluk samen, geniet van jullie seks samen en leer van elkaar (op seksgebied). Hou het leuk voor jezelf en voor elkaar!
Fuck the EBU.
pi_132863935
OMG!!! als ik jou was zou ik direct geestelijke bijstand zoeken, met dit gedrag raak je zeker je vriendin kwijt en kan het haar niet eens kwalijk nemen, lees jezelf eens terug.
Echt waar, wat een gedachtegang, een psychiater zou er minimaal 3 bestsellers van kunnen schrijven, je druk maken om wat je vriendin allemaal in haar verleden heeft gedaan pfffffff
  zondag 3 november 2013 @ 20:09:47 #80
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132864692
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:49 schreef LittleLady het volgende:
OMG!!! als ik jou was zou ik direct geestelijke bijstand zoeken, met dit gedrag raak je zeker je vriendin kwijt en kan het haar niet eens kwalijk nemen, lees jezelf eens terug.
Echt waar, wat een gedachtegang, een psychiater zou er minimaal 3 bestsellers van kunnen schrijven, je druk maken om wat je vriendin allemaal in haar verleden heeft gedaan pfffffff
Wat heb jij te verbergen? Dit lijkt wel wat verdacht. Zo duidelijk maken dat mensen niet naar je verleden moeten vragen... Kom op, vertel alle details maar
we dan
  zondag 3 november 2013 @ 20:15:20 #81
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_132864912
Stom jong; geen vragen stellen waarvan je het antwoord niet aankan. Sommige dingen wil je niet of hoef je niet te weten. Zeker niet als je zo onzeker bent als jij kennelijk bent.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_132877690
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:49 schreef LittleLady het volgende:
Cockcount=100?
pi_132883384
Huil je ook tijdens de sex? :')
Dwaas
We are all undesirables
pi_132883571
TS, je zal niet de eerste zijn en zeker ook niet de laatste.
Accepteer je dit niet dan zal je op korte termijn al niet meer de laatste zijn.
  PR en moderator maandag 4 november 2013 @ 12:32:57 #85
288245 crew  Moira
pi_132885346
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:20 schreef Modjopower het volgende:
Huil je ook tijdens de sex? :')
Dwaas
Hehe, moest grinniken :')
Fuck the EBU.
pi_132885698
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:27 schreef Cracka-ass het volgende:
TS, je zal niet de eerste zijn en zeker ook niet de laatste.
Accepteer je dit niet dan zal je op korte termijn al niet meer de laatste zijn.
En vervolgens heeft hij dus zelf hetzelfde probleem bij zijn volgende vriendinnetje want dan is hijzelf geen maagd meer. Ik ben benieuwd hoe hij er dan zelf in zal staan.
pi_132885726
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 12:44 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

En vervolgens heeft hij dus zelf hetzelfde probleem bij zijn volgende vriendinnetje want dan is hijzelf geen maagd meer. Ik ben benieuwd hoe hij er dan zelf in zal staan.
Nooit meer neuken natuurlijk. Als hij een beetje consequent zou zijn.
pi_132886254
Hej TS .. de kans is ook best sterk aanwezig dat je ook niet eens haar beste bedpartner bent ..

just sayin' ..
  maandag 4 november 2013 @ 13:08:04 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132886323
quote:
16s.gif Op maandag 4 november 2013 13:05 schreef probeer het volgende:
Hej TS .. de kans is ook best sterk aanwezig dat je ook niet eens haar beste bedpartner bent ..

just sayin' ..
Uhm ...

Daar was TS al eventjes achter.
pi_132886402
quote:
11s.gif Op maandag 4 november 2013 13:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Uhm ...

Daar was TS al eventjes achter.
Oow, vast wel ja .. gewoon een gevalletje van zout en open wond. Ik ben in een gemene bui vandaag :)
  maandag 4 november 2013 @ 13:12:40 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132886450
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:11 schreef probeer het volgende:

Oow, vast wel ja .. gewoon een gevalletje van zout en open wond. Ik ben in een gemene bui vandaag :)
En dan vergeet je de OP te lezen?
pi_132886458
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:11 schreef probeer het volgende:

[..]

Misschien moet je positieve fantatiseën gaan ontwikkelen, om van je gemene bui af te zijn. ;)
pi_132886553
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:13 schreef complicate het volgende:

[..]

Misschien moet je positieve fantatiseën gaan ontwikkelen, om van je gemene bui af te zijn. ;)
Jup, ik ga zo ff fappen op de vriendin van TS.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132886581
quote:
5s.gif Op maandag 4 november 2013 13:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dan vergeet je de OP te lezen?
Och, volgens mij had ik m van de week al gelezen. Niet veel boeiends, TS doet een beetje sneu. Geen inhoudelijke reactie waard iig.
pi_132886582
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:16 schreef probeer het volgende:

[..]

Jup, ik ga zo ff fappen op de vriendin van TS.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je je frustraties in "hoe voel je je nu" gaan uiten? Lijkt mij een goed idee hé ;)
pi_132886910
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:17 schreef complicate het volgende:

[..]

Kan je je frustraties in "hoe voel je je nu" gaan uiten? Lijkt mij een goed idee hé ;)
Geloof me, je wilt toch echt geen verslagen van mijn gefrustreerde angry-wanks lezen hoor ;) .. maar vooruit, ik zal straks even een bijdrage leveren
pi_132887018
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:32 schreef probeer het volgende:

[..]

Geloof me, je wilt toch echt geen verslagen van mijn gefrustreerde angry-wanks lezen hoor ;) .. maar vooruit, ik zal straks even een bijdrage leveren
Ik niet, maar ik vind je frustraties nogal offtopic: irrelevante reacties geven omdat je vandaag in een gemene bui bent. :') Liever nog de fantasieën van TS. ;(
  PR en moderator maandag 4 november 2013 @ 13:38:08 #98
288245 crew  Moira
pi_132887084
Men kon er ook gewoon niet op reageren en dan had dat weer 10 nutteloze posts bespaard :9
Fuck the EBU.
pi_132887100
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2013 13:38 schreef Moira. het volgende:
Men kon er ook gewoon niet op reageren en dan had dat weer 10 nutteloze posts bespaard :9
_O-
Edit: inclusief jouw nutteloze reactie :9
pi_132887108
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:36 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik niet, maar ik vind je frustraties nogal offtopic: irrelevante reacties geven omdat je vandaag in een gemene bui bent. :') Liever nog de fantasieën van TS. ;(
Ok ok .. iets constructiefs dan ..

ja nee fuck .. ive got nothing.. ts, gewoon niet zo moeilijk doen

En dit topic is toch al zo goed als dood

Edit: okok, ik houd op en ga wel ff lunchen ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')