abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132820061
Je had wel even een samenvatting mogen voorzien, wat een lap tekst.

Je hebt dus fantasieën over hoe zij d'r exen neukt?
Dat heet cuckolding, schijnt een fetish te zijn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cuckolding
pi_132820173
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 november 2013 09:04 schreef Seven. het volgende:
Ik had ook zo'n ex die nogal obsessief bezig was met mijn seksleven voor ik hem ontmoette. En niet alleen dat: het was gewoon een een enorm onzeker figuur die heel zijn ziel en zaligheid van mij af liet hangen. Zelf eens een slechte dag hebben was geen optie want als ikzelf ergens mee zat, dan gaf ik hem een kutgevoel. En daar bovenop dus het eeuwige gedram over hoeveel ik wel niet geneukt heb, hoeveel mensen ik mee heb liggen rondsletten, of ik anderen beter vond in bed en noem maar op.

Gruwelijk verstikkend allemaal, en het is om deze reden dan ook mijn ex.

TS, beantwoord deze vragen eens voor mij:

Vraag je je vriendin bijna dagelijks of er iets is?
Als ze nee zegt, ben je er dan stiekem toch van overtuigd dat er wel iets is?
Als zij niet lekker in d'r vel zit, denk jij dan dat ze je gaat verlaten?
Als zij met d'r vriendinnen op stap gaat, hebben jullie in de dagen ervoor dan meer ruzie?
Ga je met bijna alles wat ze doet mee?
Als ze opstaat, vraag je dan wat ze gaat doen?
Heb je het gevoel dat zij wel beter kan krijgen?
Vraag je je vriendin bijna dagelijks of er iets is?
Nee niet bijna dagelijks. Ze was is het begin al een beetje onzeker en ontzettend bang dat ik steeds minder van haar hield, terwijl ik me toen nergens om druk maakte. Op een gegeven moment werd ik ook onzeker over alles, nog erger dan zij (niet dat het door haar kwam maar het kwam uit het niets). Niet dat we direct aan elkaar vragen wat er is, maar dat was een maand geleden waarin we heel vaak over elkaar gingen stressen (vooral ik). Meestal na een gesprek bij een etentje is de stress bij ons weer weg. De laatste twee weken zijn we positiever omdat ik me daar ook naar gedraag... Als ik denk dat er iets is dan vraag ik het gewoon niet en wacht ik gewoon af (meestal is er gewoon niets).

Als ze nee zegt, ben je er dan stiekem toch van overtuigd dat er wel iets is?
Ligt er aan hoe ze nee zegt. Als ze op een kortaf-achtig manier "nee" zegt dan wel. Ik probeer dan door te graven om de oorzaak te vinden omdat ik weet dat er toch wel wat is. Ze gaf het een keer aan dat ze het zielig vind dat ik steeds zo veel moeite moet doen als ze boos is. Ze vindt het dan wel fijn dat ik dan ga graven maar de ene kant vindt ze het zielig..

Als zij met d'r vriendinnen op stap gaat, hebben jullie in de dagen ervoor dan meer ruzie?
Hmm, nee dat nooit.

Ga je met bijna alles wat ze doet mee?
Nee, tenzij ze me meevraagt. Ik moet eerlijk zijn dat ik af en toe echt, echt heel raar over sommige dingen denk. Dat weet ik ook van mezelf. Ik vind mezelf een beetje stalkerig zonder het te laten merken. Of wanneer ze aan me vraagt of ik mee wil gaan omdat ze zo graag op zoek wil gaan naar een nieuwe jas, dan komt er een gedachte bij me van: uhm... waarom vraag je me wel mee met zulke dingen in plaats van een hele dag speciaal voor me vrijhouden om iets leuks te doen met mij? Terwijl ze heeft gezegd dat ze me heel graag wilt zien. (ja ik weet het, ik ben niet echt helemaal 100...).

Als ze opstaat, vraag je dan wat ze gaat doen?
Ja best vaak maar niet iedere ochtend. Ze vraag het ook altijd aan mij.

Heb je het gevoel dat zij wel beter kan krijgen?
Nee eigenlijk niet. Ik doe ontzettend veel voor haar omdat ik bang ben om haar kwijt te raken. De laatste tijd merk ik een beetje dat ze het iets minder waardeert dan in het begin. In het begin was ze ontzettend enthousiast over alles (nu nog wel hoor maar wel minder). Na al dat gezeik heeft ze wel verteld dat ik de perfecte man ben voor haar. Ook omdat haar exen een stel pannekoeken waren. De ene ging 8 maanden lang vreemd en nam meisjes mee naar zijn huis terwijl ze dat 8 maanden lang weet (ze is een ontzettende volhouder als het neer komt op relaties). Uiteindelijk heeft hij het uitgemaakt en was haar leven toen die tijd helemaal omzeep geholpen. De tweede ex behandelde haar als een hond, scheldt haar elke dag uit en sloeg haar een keer (niet heel hard hoor maar toch) toen hij boos was. Ze hadden elke dag ruzie en ze huilde bijna elke dag. Ze heeft het uitgemaakt nadat ze mij sprak. Ik heb dagenlang met haar gepraat dat ze van hem weg moest en zei dat ik haar ogen had geopend. Maar is dat ook zo dat een meisje wat meer kritisch is na een aantal exen? Dat het makkelijker voor haar is om uit te maken...

Ik ben eigenlijk zelf een beetje achter gekomen dat ik een HSP'er ben (high sensitive person). Dat is iemand die met gevoelens die heletijd in de war raken (het wordt te veel). In plaats van te genieten van het moment, zit ik me de heletijd zorgen te maken om alle kleine dingen.
  zaterdag 2 november 2013 @ 12:38:21 #53
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132820238
Het is in ieder geval positief dat je inziet dat je daar zelf niet helemaal normaal in bent, en dat vind ik prijzenswaardig. Je hebt ook veel van die 'creeps' (zeg nu niet dat je een creep bent maar je hebt wel sommige trekjes) die dat niet doorhebben en hun hele leven vrouwen blijven wegjagen met hun achterlijke gedrag.
Gourmetten of steengrillen?
pi_132820248
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 12:34 schreef Leeuw20 het volgende:
Ik ben eigenlijk zelf een beetje achter gekomen dat ik een HSP'er ben (high sensitive person). Dat is iemand die met gevoelens die heletijd in de war raken (het wordt te veel). In plaats van te genieten van het moment, zit ik me de heletijd zorgen te maken om alle kleine dingen
Nee. Een HSP-er voelt gevoelens van anderen haarfijn aan en dat overweldigd raken heeft dan niet met de eigen gevoelens te maken maar met te veel gevoelens van anderen om hen heen.
pi_132820253
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 12:34 schreef Leeuw20 het volgende:
Ik ben eigenlijk zelf een beetje achter gekomen dat ik een HSP'er ben (high sensitive person). Dat is iemand die met gevoelens die heletijd in de war raken (het wordt te veel). In plaats van te genieten van het moment, zit ik me de heletijd zorgen te maken om alle kleine dingen.
Je zorgen maken doe je in je hoofd, je gevoel hoef je er alleen maar te laten zijn.

Maak het jezelf niet nog moeilijker door een slachtofferrol tegenover je gevoel in te nemen, helemaal wanneer die gevoelens ontstaan door de (negatieve) dingen die je over jezelf gelooft.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_132820269
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 november 2013 12:38 schreef Silenus het volgende:
Het is in ieder geval positief dat je inziet dat je daar zelf niet helemaal normaal in bent, en dat vind ik prijzenswaardig. Je hebt ook veel van die 'creeps' (zeg nu niet dat je een creep bent maar je hebt wel sommige trekjes) die dat niet doorhebben en hun hele leven vrouwen blijven wegjagen met hun achterlijke gedrag.
Je hebt ook creeps die zeggen dat ze weten dat het aan hun zelf ligt maar dat ze er zo ontzettend mee zitten en mee in de knoop liggen en daarmee het probleem eigenlijk toch weer bij die ander leggen.
Volgens mij is TS er zo eentje.
pi_132820433
Wat zijn vrouwen toch hoeren, met meerdere mannen naar bed gaan. :r
pi_132820732
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 10:40 schreef Anyanka het volgende:
Hoewel ik het eens ben met de strekking van de meeste reacties, wil ik toch even zeggen dat ik het gevoel van TS wel herken. Helaas heb ik niet echt een tip om ermee om te gaan. Het is gewoon gesleten met de tijd, en op gegeven moment was het helemaal weg en kon ik me zelfs niet meer voorstellen dat ik me hier druk over maakte.
Hoe lang deed je er over om hier overheen te komen?
  zaterdag 2 november 2013 @ 15:30:44 #59
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_132824401
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 05:40 schreef Trebo het volgende:
Dramaqueen :')
pi_132825111
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 13:04 schreef Leeuw20 het volgende:

[..]

Hoe lang deed je er over om hier overheen te komen?
Hoi TS, Bijna elke vorm van onzekerheid creëert desctructief gedrag naar jezelf toe én naar je vriendin. Alleen is het al goed dat je dat inziet én de stap zet om er iets aan te doen ^O^ .
Eerst zou je kunnen nagaan waarom je zo onzeker bent geworden. Want als ik het zo lees, was je niet erg onzeker voor je relatie met haar, terwijl je wist dat ze al andere relaties en bedpartners had. Die informatie/gegevens had je allemaal al, dus volgens mij moet er iets zijn waarom je plots erg onzeker bent geworden en dat je huidige klachten 'slechts' oorzaak kunnen zijn van iets anders. Wat denk je?

[ Bericht 0% gewijzigd door complicate op 02-11-2013 16:20:19 ]
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_132826525
Snap werkelijk niet dat je je daar druk om kunt maken.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_132826574
TS, laat zulke gedachtes gewoon varen en accepteer dat het nu eenmaal niet anders is. Je zal niet de enige man op de wereld zijn, die de derde of vierde bedpartner van zijn vriendin of vrouw is. Dat heb je nu eenmaal op deze wereld.

Misschien is het wel beter zo. Stel je voor dat je de eerste van je vriendin was, en zij dan op een bepaald moment zou zijn uitgekeken op jou? Dan ze bij wijze van spreke buitenhuis op zoek kunnen gaan naar een ander avontuur. Ben je haar alsnog kwijt.

Daarnaast, uit je posts kan ik opmaken dat de voormalige partners van je vriendin klootzakken waren. Ze heeft ze dus niet voor niets verlaten. Het feit dat ze nu met jou is, zegt ook wel wat he? Sex is niet alles in een relatie. ;)
pi_132826988
Op jouw leeftijd kun je er gewoon niet meer vanuit gaan dat degene met wie je een relatie aangaat nog steeds maagd is. En het is bovendien moeilijk om iemand te vinden op die leeftijd die nog nooit een serieuze relatie heeft gehad.

Ik heb wel vaker gemerkt dat mensen die meteen in een serieuze relatie springen, en daarvoor nooit andere ervaringen hebben opgedaan, juist de mensen zijn die sneller moeite kunnen krijgen met het verleden van de huidige partner. Dat, omdat ze het nooit zelf hebben meegemaakt, en zich daardoor minder goed in de schoenen van de partner kunnen zetten. Heb je wel eens verlangens om het ook eens met iemand anders te doen? Dat kan een optie zijn, want dan weet jij hoe zij zich voelt...en begrijp jij ook dat andere ervaringen totaal los staan van de relatie die jullie hebben...en dan hoeft zij minder ''gezeur'' van jou te horen.

Je kan het ook zo bekijken.....die eerdere ervaringen hebben haar wel mede gevormd tot de persoon die ze vandaag de dag is. Ze is er misschien zelfs beter door geworden in bed. Ze heeft geleerd van fouten in andere relaties/dates. En nu...op dit moment..ben jij de enige die haar mag aanschouwen! En als je positief naar de toekomst kijkt...ben jij de enige die dat mag blijven doen voor de rest van jullie leven. Als ze helemaal geen eerdere ervaringen had gehad was ze misschien wel sneller op jou uitgekeken, en misschien was ze er dan wel van overtuigd geweest dat het bij iemand anders nog beter kan zijn. Dat risico loop je nu veel minder. Bekijk het dus van de positieve kant.
pi_132828627
Je had die eerste keer met haar willen beleven, ok dat is nog te volgen. Maar denk je nou echt dat die eerste keer zoveel specialer is dan welke eerste keer dan wie dan ook met een nieuwe partner?
Je maakt jezelf gek man, en je vermoordt je relatie ermee.
pi_132829089
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:49 schreef Leeuw20 het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in.. =/ De laatste tijd beschouw ik alsof haar leven van mij is, dat iemand aan "mijn eigendom" heeft gezeten terwijl ze recht op exen heeft... :{
'Recht op exen' nog wel :{
pi_132829956
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 18:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Je had die eerste keer met haar willen beleven, ok dat is nog te volgen. Maar denk je nou echt dat die eerste keer zoveel specialer is dan welke eerste keer dan wie dan ook met een nieuwe partner?
Je maakt jezelf gek man, en je vermoordt je relatie ermee.
Ja, ik voel me nu een stuk stuk beter nu iedereen z'n woordje hier heeft gedaan. Ja ik kan er niet tegen dat ik niet haar eerste ben en omdat iemand anders eerder is dan ik. En dat iemand anders aan haar heeft gezeten waar ze van heeft genoten. Ze heeft ooit verteld dat ze spijt heeft dat ze met hun heeft gedaan en niet voor mij heeft bewaard. Alleen gaat het mij daar niet om. Het gaat erom dat ik nu niet meer de enige ben op de wereld waar zij een pleziertje van heeft gehad (ja ik klink nog steeds erg piekerig). Vroeger dacht ik ook van: al heeft mijn toekomste vrouw 10 bedpartners gehad, boeit dat me geen reet. Wat maakt mij dat nou uit... Sex voor het huwelijk is niet erg. Nu besef ik wat ze ermee bedoelden. Het is overigens voor de laatste keer een maand geleden dat ze dat gezeik van mij aanhoorde. Ze weet niet dat ik er nog steeds zo erg mee zit. Dat hoeft voor mij ook niet omdat ik weet dat er geen toegevoegde waarde heeft voor haar en voor ons allebei. Het gaat voor de rest ontzettend goed met ons en we zijn nog steeds erg verliefd op elkaar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Leeuw20 op 02-11-2013 19:10:48 ]
pi_132830124

[ Bericht 100% gewijzigd door Leeuw20 op 02-11-2013 19:08:41 ]
pi_132830509
quote:
Ze heeft dus wel vaker seks gehad terwijl ik geen enkel ervaring heb.
Is toch handig? Laat er maar rijden.
pi_132830795
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:03 schreef Leeuw20 het volgende:

[..]

Ja, ik voel me nu een stuk stuk beter nu iedereen z'n woordje hier heeft gedaan. Ja ik kan er niet tegen dat ik niet haar eerste ben en omdat iemand anders eerder is dan ik. En dat iemand anders aan haar heeft gezeten waar ze van heeft genoten. Ze heeft ooit verteld dat ze spijt heeft dat ze met hun heeft gedaan en niet voor mij heeft bewaard. Alleen gaat het mij daar niet om. Het gaat erom dat ik nu niet meer de enige ben op de wereld waar zij een pleziertje van heeft gehad (ja ik klink nog steeds erg piekerig). Vroeger dacht ik ook van: al heeft mijn toekomste vrouw 10 bedpartners gehad, boeit dat me geen reet. Wat maakt mij dat nou uit... Sex voor het huwelijk is niet erg. Nu besef ik wat ze ermee bedoelden. Het is overigens voor de laatste keer een maand geleden dat ze dat gezeik van mij aanhoorde. Ze weet niet dat ik er nog steeds zo erg mee zit. Dat hoeft voor mij ook niet omdat ik weet dat er geen toegevoegde waarde heeft voor haar en voor ons allebei. Het gaat voor de rest ontzettend goed met ons en we zijn nog steeds erg verliefd op elkaar.
Dat laatste is belangrijk. Dat eerste heeft - denk ik - te maken met een te romantische voorstelling van zaken en een wereldbeeld dat niet helemaal klopt. Er bestaat niet zoiets als die ene ware liefde. Er zijn wel mensen met wie je je sterk verbonden kunt voelen.
En het verleden is niet belangrijk. Ik had ook ooit een jaloerse vriendin die me de hemd van het lijf vroeg over mijn exen. Gek werd ik ervan. Bevorderlijk voor je relatie is het al helemaal niet.
Zij zijn exen en dat is niet voor niks zo. Jij bent dat niet.
pi_132833169
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:03 schreef Leeuw20 het volgende:

[..]

Zij kan er toch niets aan veranderen, ook al zou ze het achteraf graag bewaard hebben voor jou. Jullie passen nu goed bij elkaar en horen bij elkaar, maar hoe kon ze dat weten 1 jaar voordat jullie een relatie begonnen? En het is bij iedereen anders met wie je seks hebt, dus je was op een bepaald vlak alsnog haar eerste.
pi_132834124
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 20:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Zij kan er toch niets aan veranderen, ook al zou ze het achteraf graag bewaard hebben voor jou. Jullie passen nu goed bij elkaar en horen bij elkaar, maar hoe kon ze dat weten 1 jaar voordat jullie een relatie begonnen? En het is bij iedereen anders met wie je seks hebt, dus je was op een bepaald vlak alsnog haar eerste.
Ja klopt idd. Ik denk dat de meesten van jullie wel allemaal denken van: wtf wat een rare kerel!
Ik was eerst idd ook bang dat het niet meer zo bijzonder was voor haar omdat het niets nieuws meer aan is. Maar zo te zien is dat gelukkig niet zo. Verleden kan ik niet meer terugdraaien. Vergeten zal ook niet lukken, ik zal het maar moeten accepteren dat het zo is. Ik hoop dat het daarmee goed gaat de aankomende tijd. Ik zal alles weer teruglezen wanneer ik me weer wanhopig voel. Ontzettend bedankt allemaal!

PS: als je mijn verhaal herkent en dit gevoel zelf hebt meegemaakt of iemand die je kent, PM me als je dat wilt. Ik wil daar altijd nog over praten!

[ Bericht 5% gewijzigd door Leeuw20 op 02-11-2013 20:47:28 ]
pi_132834417
Ben je misschien homo?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_132834477
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 20:46 schreef Patroon het volgende:
Ben je misschien homo?
Nee :')
pi_132835812
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 20:41 schreef Leeuw20 het volgende:

[..]

Ja klopt idd. Ik denk dat de meesten van jullie wel allemaal denken van: wtf wat een rare kerel!
Ik was eerst idd ook bang dat het niet meer zo bijzonder was voor haar omdat het niets nieuws meer aan is. Maar zo te zien is dat gelukkig niet zo. Verleden kan ik niet meer terugdraaien. Vergeten zal ook niet lukken, ik zal het maar moeten accepteren dat het zo is. Ik hoop dat het daarmee goed gaat de aankomende tijd. Ik zal alles weer teruglezen wanneer ik me weer wanhopig voel. Ontzettend bedankt allemaal!

PS: als je mijn verhaal herkent en dit gevoel zelf hebt meegemaakt of iemand die je kent, PM me als je dat wilt. Ik wil daar altijd nog over praten!
Ik heb een vraagje: waren je ouders heel sterk gelovig? Heb je een strenge opvoeding gehad over sex zoals bijvoorbeeld "sex is slecht", "geen sex voor het huwelijk"...?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_132836889
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:14 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik heb een vraagje: waren je ouders heel sterk gelovig? Heb je een strenge opvoeding gehad over sex zoals bijvoorbeeld "sex is slecht", "geen sex voor het huwelijk"...?
Dat is een goede vraag. Ik ben zelf Christelijk en mijn ouders + zus en broer zijn allemaal christelijk geworden door mij. Zelf ben ik erg gelovig (ik geloof in alles wat in de bijbel staat) maar zelf hou ik er af en toe niet 100% aan (best wel slecht van me idd :P). Maar ik heb altijd van mijn omgeving al meegekregen dat seks voor het huwelijk heel normaal is. Ik begrijp waarom je dat vraagt maar daar heeft het niets mee te maken met de oorzaak waarom ik nu zo denk en voel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')