quote:
Seks is met iedereen weer anders en met elke nieuwe bedpartner moet je in het begin ontdekken wat de ander fijn vindt. Seks met jou is voor haar ook nieuw! Seks is (als het goed is) niet altijd hetzelfde, voelt niet altijd hetzelfde. Ze is geen speelgoed auto buiten de supermarkt waar je een muntje in gooit en die elke keer weer dezelfde bewegingen maakt en hetzelfde muziekje afspeelt!quote:Op zaterdag 2 november 2013 05:28 schreef Leeuw20 het volgende:
Seks met haar is voor mij ontzettend nieuw en bijzonder voor mij dat ik in geen enkele woorden kan beschrijven hoe mooi het was de eerste keer. Maar voor haar is het niet meer nieuw. Ze heeft het al (heel veek keer) gedaan, weet al precies hoe het voelt en hoeven is het voor haar olk niet meer nodig om elkaar te ontdekken.
Ik vind dat je een beetje een vreemd beeld hebt van seks. Dat ze minder zin heeft in seks omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan? Dat ze twee jaar geleden vaak seks heeft gehad daar heeft ze nu toch niks meer aan? Het is niet alsof wij vrouwen één keer seks hebben en dan meteen een jaar niet meer willen ofzo. Het is verdorie niet dat ze aan het candycrushen is, genoeg punten heeft verzameld en het level heeft uitgespeeld en ze dan denkt nou nu hoef ik voorlopig niet meer?! Ik denk dat de kans een stuk groter is dat ze minder zin heeft in seks door jouw gezeik over haar exen. Zou ik wel hebben als ik haar was. Een jongen die zo onzeker is dat hij het niet kan handelen dat ik in het verleden wel eens met een ander seks heb gehad, is nou niet bepaald aantrekkelijk. Kijk eens naar je eigen rol in de situatie en schuif niet alles af op haar (het is niet de schuld van haar eerdere seksleven dat jullie nu weinig seks hebben. Dat heb je waarschijnlijk zelf met je gezeur/onzekerheid teweeg gebracht).quote:De laatste tijd heeft ze minder zin en streeft ze minder naar seks. Dat heeft dan waarschijnlijk invloed gehad omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan. Als ik haar eerste ben waar ze seks mee zal hebben, dan zal ze er zeker niet zo snel er genoeg van krijgen!
Terwijl dit je realiteit is...quote:Zij is het meisje waar ik serieus een toekomst in zie. Dat ziet ze wederzijds in mij. We hebben dezelfde humor, gedrag, taalgebruik en interesses. We lijken ontzettend veel op elkaar en alles klopt gewoon. We hebben het super leuk samen en we kunnen elkaar echt niet loslaten.
quote:[...] maar dat doet me zo ontzettend pijn dat ik er vaak depressief van word. Het vreet me op. Ik krijgt een minderwaardig gevoel en het is oneerlijk.
[...] en hoeven is het voor haar olk niet meer nodig om elkaar te ontdekken. Ik kan daar wel om janken. Het zit me gewoon elke dag en nacht dwars en ik kom er gewoon niet overheen. Steeds probeer ik dat vervelende gevoel weg te drukken maar na een tijdje komt het 2x zo hard terug. Het doet me ongelofelijk veel pijn.
Ik heb al een aantal keer met haar over gehad dat ik me hier rot in voel.
Ja echt? Verbazingwekkend...en dat terwijl je je aanstelt als een kleuter die de verkeerde kleur fiets heeft gekregen.quote:Op een gegeven moment werd ze helemaal zat van dat gezeik en deed erg kortaf tegen me.
Nee! Ze heeft er genoeg van omdat ze ligt te neuken met iemand die mentaal niet veel verder is dan een kleuter. Je bent 22 jaar? Gedraag je ook naar je leeftijd.quote:De laatste tijd heeft ze minder zin en streeft ze minder naar seks. Dat heeft dan waarschijnlijk invloed gehad omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan. Als ik haar eerste ben waar ze seks mee zal hebben, dan zal ze er zeker niet zo snel er genoeg van krijgen!
quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:44 schreef standbyme het volgende:
God, man the fuck up. Ik word nu al naar van je topic, laat staan hoe je vriendin zich dan wel voelt. Open je ogen, kerel, als je zo door blijft gaan dan is jouw vriendin binnenkort je ex.
GMTA!quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:44 schreef Semisane het volgende:
Als ik jouw was zou ik er maar rekening mee gaan houden dat ze je ex gaat worden...want als je je zo lekker blijft aanstellen is dat onvermijdelijk.
Zeker.quote:
Nee inderdaad...het is wachten op het volgende topic waarin hij jankt dat hij haar moet aanspreken als"ex".quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:49 schreef standbyme het volgende:
[..]
Zeker.wat een naar persoon is deze TS, ik krijg nu al het gevoel dat hun relatie niet erg lang gaat duren..
Dit dus. Onzekerheid is geen turn on. Waarschijnlijk sijpelt je onzekerheid door in seks. En dat is echt niet tof. Vrouwen willen een kerel tussen de lakens, geen jankbak.quote:Op zaterdag 2 november 2013 06:31 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik vind dat je een beetje een vreemd beeld hebt van seks. Dat ze minder zin heeft in seks omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan? Dat ze twee jaar geleden vaak seks heeft gehad daar heeft ze nu toch niks meer aan? Het is niet alsof wij vrouwen één keer seks hebben en dan meteen een jaar niet meer willen ofzo. Het is verdorie niet dat ze aan het candycrushen is, genoeg punten heeft verzameld en het level heeft uitgespeeld en ze dan denkt nou nu hoef ik voorlopig niet meer?! Ik denk dat de kans een stuk groter is dat ze minder zin heeft in seks door jouw gezeik over haar exen. Zou ik wel hebben als ik haar was. Een jongen die zo onzeker is dat hij het niet kan handelen dat ik in het verleden wel eens met een ander seks heb gehad, is nou niet bepaald aantrekkelijk. Kijk eens naar je eigen rol in de situatie en schuif niet alles af op haar (het is niet de schuld van haar eerdere seksleven dat jullie nu weinig seks hebben. Dat heb je waarschijnlijk zelf met je gezeur/onzekerheid teweeg gebracht).
Dus, man up, want op deze manier ben je goed bezig je relatie op de klippen te laten lopen en lijkt me niet dat dat je doel is.
En dan krijgen we natuurlijk de vraag van TS; "hoe maak ik het goedquote:Op zaterdag 2 november 2013 08:52 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee inderdaad...het is wachten op het volgende topic waarin hij jankt dat hij haar moet aanspreken als"ex".![]()
En het daarop volgende topic dat hij gelukkig is geworden als de bitch van een grote behaarde bear-homo genaamd John, die hem stelselmatig uitwoont.![]()
Mensen stoppen niet met het fijn vinden van sex na het hebben gehad van sex vroeger... Ze vindt jou gewoon niet zo leuk meer vanwege je gejammer en je onmannelijke gedrag. Een huilende man maakt een meid niet nat hoor. Anders dan had jij de hoofdprijs en sopte ze elke dagquote:Het zit me gewoon elke dag en nacht dwars en ik kom er gewoon niet overheen. Steeds probeer ik dat vervelende gevoel weg te drukken maar na een tijdje komt het 2x zo hard terug. Het doet me ongelofelijk veel pijn. Vooral als ik aan het beeld denk hoe ze met hem op bed ligt, kan ik daar zó kwaad om worden dat ik hem wil gaan opzoeken om een klap te verkopen. De laatste tijd heeft ze minder zin en streeft ze minder naar seks. Dat heeft dan waarschijnlijk invloed gehad omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan. Als ik haar eerste ben waar ze seks mee zal hebben, dan zal ze er zeker niet zo snel er genoeg van krijgen!
Wat dan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:11 schreef thabit het volgende:
Hoe anders zouden de reacties zijn als TS een vrouw was geweest!
Niets anders, imo.quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:11 schreef thabit het volgende:
Hoe anders zouden de reacties zijn als TS een vrouw was geweest!
pareltjequote:Op zaterdag 2 november 2013 05:28 schreef Leeuw20 het volgende:
De laatste tijd heeft ze minder zin en streeft ze minder naar seks. Dat heeft dan waarschijnlijk invloed gehad omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan. Als ik haar eerste ben waar ze seks mee zal hebben, dan zal ze er zeker niet zo snel er genoeg van krijgen!
quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:58 schreef standbyme het volgende:
[..]
En dan krijgen we natuurlijk de vraag van TS; "hoe maak ik het goed" blablabla. Dus TS, als je dit nog leest: wees geen wijf en grow some balls.
Spot on! Echt, dat is precies wat er gaande is.quote:Op zaterdag 2 november 2013 05:28 schreef Leeuw20 het volgende:
De laatste tijd heeft ze minder zin en streeft ze minder naar seks. Dat heeft dan waarschijnlijk invloed gehad omdat ze het al vaak genoeg heeft gedaan. Als ik haar eerste ben waar ze seks mee zal hebben, dan zal ze er zeker niet zo snel er genoeg van krijgen!
Daar heb je wel gelijk in.. =/ De laatste tijd beschouw ik alsof haar leven van mij is, dat iemand aan "mijn eigendom" heeft gezeten terwijl ze recht op exen heeft...quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:42 schreef Vampier het volgende:
Wat wil je van haar? Ze had al een leven voordat ze jou leerde kennen en ze is niet jouw eigendom.
Recht op ex-en??quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:49 schreef Leeuw20 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in.. =/ De laatste tijd beschouw ik alsof haar leven van mij is, dat iemand aan "mijn eigendom" heeft gezeten terwijl ze recht op exen heeft...
Haha wat een geniaal stukje inderdaad.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:36 schreef probeer het volgende:
[..]
Spot on! Echt, dat is precies wat er gaande is.
Ik denk dat TS nog niet weet dat de seks-drive altijd wat minder wordt dan in het begin. Ook bij de eerste en ook bij de 30ste partner. Dat dat niets te maken heeft met hoe vaak iemand seks heeft gehad in het leven, maar met vertrouwd zijn met elkaar waardoor de eerste seksuele spanning tussen beiden minder wordt. Dat dat proces bij vrouwen bijna altijd sneller gaat dan bij mannen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha wat een geniaal stukje inderdaad.
Hier begon het al een beetje creepy en bezittelijk te worden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 05:28 schreef Leeuw20 het volgende:
Sommige details weet ik wel wat ze met haar exen heeft gedaan en hoe vaak ze haar bed deelde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |